Ja en dan komen stoere 3 de jaars die brugbie gaan doen:Dquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Controleer tijdens het broodje eten in de pauzes of terwijl je nog in de klas zit in welk lokaal je moet zijn voor de volgende les.
Bruggers verplaatsen zich in hordes en het komt heel vaak voor dat ze dan midden op de trap denken 'Waar moeten we eigenlijk heen?' en met z'n allen stil gaan staan zodat niemand er langs kan. Doodirritant.
Eey gappie, op vwo deed ik die shit ook. Nooit tekorten gehad, ga genieten van je leven op de middelbare school. Leren doe je na je 16e maar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:18 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Sorry maar ik zie persoonlijk toch wel ergens een verband.
En school is ook niet je vijand hoor, die willen ook gewoon dat je op je huidige niveau kan presteren.
zwart is ja doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:20 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
luister ts, dit is wat je doet: Op je eerste schooldag loop je met de stoerste blik die je hebt de school in. Je geeft hockeychick Maartje uit 5B een flinke klets op d'r reet en loopt nonchalant door. ( Geef haar geen aandacht ook al scheld ze je uit)
Vervolgens loop je naar je klas, tegen elke mooiboy uit hogere klassen die langslopen zeg je op nonchalante wijze "yo alles goed man" het maakt niet uit wat ze terug zeggen, jij reageert met: "oke, spreek je zaterdag man", doe alsof je ze kent. Nonchalant zijn is de sleutel ts, je zult al merken dat de kinderen uit je klas met respect naar je kijken.
De volgende stap is gym. De plek waar de jongens van de mannen onderscheiden worden, vaak wordt gedacht dat je goed moet zijn in sport om populair te zijn, ten onrechte. Als je goed ben in sport is dat mooi meegenomen, zo niet; niet getreurd mijn kleine wulp. Waar het allemaal om draait bij gym is de kleedkamer, hier is jouw speelplaats, hier moet jij de baas zijn.
Nu hoor ik jou vragen: Hoe doe ik dat dan Sensai? Nou, dit doe je zo: Je loopt naar Timmy toe (klein jongetje, moeder kamt zijn blonde potkapsel elke dag voordat ze zijn broodtrommeltje vult met 2 boterhammen en een appel). Je wacht tot Timmy in z'n ballenknijper staat, nu pak je al zijn kleren (inclusief gymkleding) en je loopt naar de wc en flikkert zijn kleren er in. Nu zal Timmy waarschijnlijk te schijterig zijn om er iets aan te doen, dus je roept hem. Timmy kijkt naar de wc en ziet zijn goedkope kleding in de wc liggen, zonder iets te zeggen geef je hem een klap op zijn oog. Nu zal Timmy beginnen te huilen maar aangezien het zijn eerste week is op school kan Timmy niemand om hulp vragen. Je pakt hem bij zijn keel en dwingt hem om over zijn kleren heen te pissen (dit met verheven stem). Timmy zal weigeren, dus je doet het zelf. Je pist timmy ze kleren zeiknat.
Vervolgens loop je naar de rest van de jongens toe die de show zojuist aanschouwd hebben, op rustige toon zeg je: "Als jullie niet hetzelfde willen ondergaan houden jullie beter je bek."
Gefeliciteerd, je bent nu het alpha mannetje.
Geen dank.
En géén kipling tas.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:51 schreef Brannagh het volgende:
En géén sandalen met sokken. En géén Nickelson, of Adidas slippers met sokken.
Inderdaad, dan kan je alles wat je zou willen bereiken wel op je buik schrijven.quote:
. ik draag airmax en heb nog nooit commentaar gekregen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:15 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan je alles wat je zou willen bereiken wel op je buik schrijven.
En géén Airmax, géén vage gymschoenen of wandelschoenen, gewoon simpele sneakers, zorg gewoon dat je niks aan hebt waar mensen commentaar op zouden kunnen hebben.
En op welk niveau zit je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:22 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:
[..]
. ik draag airmax en heb nog nooit commentaar gekregen...
Ik denk, nogmaals, ik DENK dat daar toch wel een ander type mensen op zit, uitzonderingen daargelaten. Op mijn school hebben we Mavo t/m gymnasium, en je ziet toch wel duidelijk verschil qua kleding die de mensen daar dragen. Maar oke, op het gymnasium zitten ook enorme slettebakken, dus eigenlijk kan ik dat niet zeggen :=quote:
. word ik op jou afdeling in elkaar geslagen ofzo? en wat hebben slettebakken ermee te maken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:53 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ik denk, nogmaals, ik DENK dat daar toch wel een ander type mensen op zit, uitzonderingen daargelaten. Op mijn school hebben we Mavo t/m gymnasium, en je ziet toch wel duidelijk verschil qua kleding die de mensen daar dragen. Maar oke, op het gymnasium zitten ook enorme slettebakken, dus eigenlijk kan ik dat niet zeggen :=
Maar op mijn afdeling moet je echt niet met airmax aankomen, mag ik dat wel zeggen?
Nee, maar je krijgt wel constant opmerkingen. Althans, dat is wat ik ervan meekrijg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:01 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:
[..]
. word ik op jou afdeling in elkaar geslagen ofzo? en wat hebben slettebakken ermee te maken?
Tenzij south parkquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:49 schreef Totaalzinloos het volgende:
andere tips, koop geen mongolen thema agenda / etui kaftpapier van je favo stripfiguur of dier. Dat is meer iets voor de basisschool
en daarnaast:
[ afbeelding ]
is een no-go
2650 om precies te zijn jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:09 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:
jij zit zeker op een grote school met 1000+ mensen bij mij zitten er maar 300 t/m 400 mensen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |