Zou het dan wel goed gaan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
En nu weer een set achter tegen Levine
Ook niet even een challenger tussendoor doen ofzo
Future danquote:
Zegt weinig in deze pot. Game daarvoor had Baker setpoints en in de tiebreak namen ze ook om en om een paar punten voorsprong. WTAquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Terwijl Kohl serveerde voor de set.
Baker speelt in deze wedstrijd ook erg wisselvallig.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt weinig in deze pot. Game daarvoor had Baker setpoints en in de tiebreak namen ze ook om en om een paar punten voorsprong. WTA
Is ook totaal niet in vorm..verloor alles nog op hardcourt nadat hij het op gras en gravel zo goed deed.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:27 schreef Rosario het volgende:
[..]
Baker speelt in deze wedstrijd ook erg wisselvallig.
Gekkenhuis, Toronto ook maarliefst 78 postsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:09 schreef Norrage het volgende:
Ik heb altijd pas na minstens 2 dagen de Master topics gevondenWaarom moet dat eigenlijk altijd in een apart topic
Haas wint na MP tegen gehad te hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
7-6 6-7 Nalbandian-Haas.
Zijn nu zo'n 2 en een half uur bezig en als de derde set nog een keer anderhalf uur duurt komen ze in de buurt van het Djokovic-Nadal 3-set record*. (4 uur en 3 minuten).
* Dan tellen we alleen wedstrijden met derde set tiebreaks, natuurlijk.
Inderdaad ja, held hoor Haas.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:31 schreef Salamando het volgende:
[..]
Haas wint na MP tegen gehad te hebben.
Niet miepen, dit zijn 1000-toernooien!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:09 schreef Norrage het volgende:
Ik heb altijd pas na minstens 2 dagen de Master topics gevondenWaarom moet dat eigenlijk altijd in een apart topic
Toch blijf ik het onoverzichtelijk vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:06 schreef TheGeneral het volgende:
De Masters topics lopen normaal prima. Alleen Toronto was natuurlijk een matig toernooi met de spelers die er waren. Deze gaat gewoon prima lopen joh.
Beter juist. Alles centraal in dat topic wat over cincy gaat. Anders komt er weer allerlei ander tennis nieuws tussendoor. Andere uitslagen van challengers of mindere toernooien die op dat moment gespeeld worden. Dat is juist vervelend.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toch blijf ik het onoverzichtelijk vinden
Dat gebeurt toch juist niet? Masters lopen nooit gelijk met andere toernooien. dus dit kan nooit overlappen. En challengers horen niet in het ATP topic. En als ze er al thuishoren dan eerder in de topics van die Nederlanders zelf. Ik denk dat je een overall hogere activiteit krijgt in de topics als het gewoon 1 centraal topic is. Als een actieve poster als ik al af en toe bijna een volledige master mis (het topic dan..ik denk er gewoon niet aan) dan zijn er vast meer...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Beter juist. Alles centraal in dat topic wat over cincy gaat. Anders komt er weer allerlei ander tennis nieuws tussendoor. Andere uitslagen van challengers of mindere toernooien die op dat moment gespeeld worden. Dat is juist vervelend.
Ach op zich filter je er zo de n00bs uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:40 schreef Tim86 het volgende:
Iedereen die hier met enige regelmaat post weet toch dat die Masters in aparte topics gaan..dat is al jaren zo..
Meeste wedstrijden zijn 's avonds (beginnen er best wat nu, over vijf minuten) dus dan zou je toch juist thuis moeten zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:31 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Persoonlijk vind ik de Masters Toernooien allemaal interessant, alleen als ze in Amerika of canada zijn zie je gewoon minder live..
Alles centraalquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch juist niet? Masters lopen nooit gelijk met andere toernooien. dus dit kan nooit overlappen. En challengers horen niet in het ATP topic. En als ze er al thuishoren dan eerder in de topics van die Nederlanders zelf. Ik denk dat je een overall hogere activiteit krijgt in de topics als het gewoon 1 centraal topic is. Als een actieve poster als ik al af en toe bijna een volledige master mis (het topic dan..ik denk er gewoon niet aan) dan zijn er vast meer...
Verder maakt het me niet zoveel uit hoor, zo belangrijk vind ik het ook weer niet. maar ik vind het wel een interessante discussie
Maar Fed bijvoorbeeld pas op zijn vroegst om 23 uur.. Weet nog de finale van de US Open van 2009, die duurde tot vroeg in de ochtend.. Voor een finale heb ik dat over, maar voor een derde ronde.. :-)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:55 schreef Rosario het volgende:
[..]
Meeste wedstrijden zijn 's avonds (beginnen er best wat nu, over vijf minuten) dus dan zou je toch juist thuis moeten zijn.
Ik kijk naar de vrouwen, maar ik zie nu wel een bagel aankomen bij Hewitt. Jammer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:05 schreef Alovenac het volgende:
Wat gebeurde er nu net bij Hewitt op BP, lees net dit:
"what do you guys think, has Hewitt been (non intentionally) mugged in on the break point, 7th game?"
Zeker nadat Hewitt overtuigend had gewonnen van Youzhnyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Hewitt verliest met 6-2 6-0 van Troicki..dat had ik toch niet verwacht. Hoe kan je nou maar 2 games winnen tegen die kerel
Fed op zijn vroegst pas om 01.00.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:45 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Maar Fed bijvoorbeeld pas op zijn vroegst om 23 uur.. Weet nog de finale van de US Open van 2009, die duurde tot vroeg in de ochtend.. Voor een finale heb ik dat over, maar voor een derde ronde.. :-)
Blake stond ruim voor, had moeten winnen zelfs.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
nou ja, eraf tikken.. 6-4 in de 3e. Valt wel mee.
Valt echt wel mee. Heb alleen het gevoel dat hij even een beetje stil staat in zijn ontwikkeling, maar dat is ook niet raar. Ging vorig jaar als een komeet, toen lang geblesseerd geweest en nu dit jaar een beetje meer up en down. Zijn clutch game moet echt nog veel beter though. Vandaag kon hij zich redden met wat alles of niets ballen op key points, maar een type als Isner is daar vooralsnog veel beter in, maar die heeft ook wat meer ervaring natuurlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Raonic zijn groundgame is dan ook matiiiiiiiiiig.
Ik zei ook 'matig', niet 'bagger'.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt echt wel mee. Heb alleen het gevoel dat hij even een beetje stil staat in zijn ontwikkeling, maar dat is ook niet raar. Ging vorig jaar als een komeet, toen lang geblesseerd geweest en nu dit jaar een beetje meer up en down. Zijn clutch game moet echt nog veel beter though. Vandaag kon hij zich redden met wat alles of niets ballen op key points, maar een type als Isner is daar vooralsnog veel beter in, maar die heeft ook wat meer ervaring natuurlijk.
kuuuuuuuutquote:
Hij heeft er flink zin in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
Murray gelooft het wel of heeft 'ie er wel zin in?
Aan het falen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Wat is Murray aan het doen..
Dat kan best wel hoor. Liever wat hoger maar het kan best. Daarnaast kan het de volgende ronden weer anders zijn. Beetje onzin ook om op een servicepercentage van nu te gaan zeuren voor een eventuele partij met Djkoko.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
De eerste service loopt weer lekker48%! Daar red je het tegen Djoko toch weer niet mee..
Mwah, Murray was gewoon weer erg Murray vandaag. En Roddick wegtikken is tegenwoordig ook geen kunst meer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef Norrage het volgende:
Murray
Maar Chardy is wel aan het heersen, ook Roddick overtuigend weggetikt. Dus het lkigt denk ik ook wel redelijk aan hem
Haha. "We discussed that during the pre-match meeting."quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:53 schreef Tim86 het volgende:
Wawrinka slome
Vraagt een challenge aan op een baan zonder challenge-systeem
Verbaasd me eigenlijk dat dat niet meer voorkomt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:53 schreef Tim86 het volgende:
Wawrinka slome
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:53 schreef Tim86 het volgende:
Wawrinka slome
Wordt altijd wel voor de wedstrijd besproken eigenlijk..nu ook. Kan me wel voorstellen dat spelers er steeds meer aan gewend raken, maar iemand als Wawa speelt toch wel vaker op de bijbanenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Verbaasd me eigenlijk dat dat niet meer voorkomt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:53 schreef Tim86 het volgende:
Wawrinka slome
Vorige week verloor ie dik van Tipsy, en daarna had ie tegen Granollers gemoetenquote:
Tipsarevic die een beetje leuk speelt >>>>> Andujar, zeker op hardcourt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Vorige week verloor ie dik van Tipsy, en daarna had ie tegen Granollers gemoeten.
Oh wacht ik had het verkeerd gezien, dacht dat ie nu van Tipsy gewonnen had, maar die had opgegevenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tipsarevic die een beetje leuk speelt >>>>> Andujar, zeker op hardcourt.
Draw challenge.. oh, wachtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:22 schreef Salamando het volgende:
Waarom wint Cilic nu wel weer dan, snap geen hout van die vent, vorige week laat ik hem halve finale halen in mijn draw challenge, bakt ie er geen klap van. Nu wel.
De mijne is deze week ook weer mooi roodquote:
Ik ben m 2 keer vergetenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:56 schreef Salamando het volgende:
[..]
De mijne is deze week ook weer mooi rood.
Raonic maakte ook al het challengegebaar voor hij dacht "oh ja".quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:03 schreef Rosario het volgende:
Dit wordt weer zuur zonder hawkeye.
Zeker met Berdych.
Klopt jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Raonic maakte ook al het challengegebaar voor hij dacht "oh ja".
Ah ja, de potjes van Raonic tegen Federer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
En nu ineens de break op love voor Berdych. Doet me een beetje denken aan die potjes die Raonic steeds tegen Fed speelde..dan was hij ook dominant in set 1 en verneukte hij het meteen in de 2e.
Ik doe mijn best het te verbergen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:56 schreef Tim86 het volgende:
Jij geen fan van Raonic? Niets van gemerkt
Intussen een hold van de beste man, ondanks 0-40
Wordt een bagel!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:34 schreef TheGeneral het volgende:
Davydenko is weer extreem aan het falen met het serveren..
1e services heel zacht onderin het net, services die meters uit gaan.. Het lijkt echt helemaal nergens op.
Hij heeft toch een slepende polsblessure?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:44 schreef TheGeneral het volgende:
Davydenko stopt.. Maar er leek mij niets aan de hand met hem.. Fysiek in ieder geval..
Je bedoelt sinds Wimbledon? Sinds zijn verloren RG pot tegen Delpo heeft ie niks meer geraakt. Typisch voorbeeld van overspeeld zijn...hij was ook achterlijk om na Rome tussen RG en Rome nog de WTC te spelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef Salamando het volgende:
Berdych is het sinds de OS een beetje kwijt lijkt het wel.
Gulbis is talent he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Volgens mij niet hoor. Daar had hij in 2010 last van. Hij zou vandaag last van zijn schouder hebben. Maar volgens mij was het gewoon pure angst en zelftwijfel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hij heeft toch een slepende polsblessure?
Djokovic moet vandaag tegen Cilic. Als je naar Djokovic tegen Davydenko zit te kijken, dan is dat de wedstrijd van afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom speelt Djokovic tegen Davydenko en niet tegen Cilic? In de OOP voor vandaag staat dat hij tegen Cilic moet.
O vandaar. Omdat ik de partij als '6-0' zag op de live scores dacht ik dat hij nog bezig was. Bedankt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Djokovic moet vandaag tegen Cilic. Als je naar Djokovic tegen Davydenko zit te kijken, dan is dat de wedstrijd van afgelopen nacht.
Ernstig hè? En dan staat errani er ook nog in de buurt...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:26 schreef Feestneus het volgende:
Ik mag toch hopen dat Kerber Serena netjes heeft bedankt. Na Wozza en Agga weer een pusher erbij in de top 10.
Net al 2 BPs voor Raonic op 4-3, maar nu mag Wawa het uitserveren op *5-4, daar ga ik even voor zitten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef Szura het volgende:
Het blijft wel Wawa he, die geeft het nog wel zelf weg
Anticlimaxquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Net al 2 BPs voor Raonic op 4-3, maar nu mag Wawa het uitserveren op *5-4, daar ga ik even voor zitten.
Dat heeft iets met het aantal cijfers achter de komma te maken volgens mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:16 schreef Federer-fan het volgende:
Nadals blessure niet significant.Ik weet niet eens wat dat woord betekent.
![]()
![]()
Ja, het was een maar een halve grap, want dat woord wordt volgens mij zo vaak verkeerd gebruikt. Mensen proberen dan wetenschappelijk te klinken: "Ik heb vanavond significant meer gegeten dan gisteravond."quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat heeft iets met het aantal cijfers achter de komma te maken volgens mij.
Om 19.00 en 20.30 inderdaad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het was een maar een halve grap, want dat woord wordt volgens mij zo vaak verkeerd gebruikt. Mensen proberen dan wetenschappelijk te klinken: "Ik heb vanavond significant meer gegeten dan gisteravond."![]()
Wel een mooie OOP voor vanavond (in NL tijd):
20.00 uur: Del Potro-Djokovic
21.30 uur: Federer-Wawrinka
Je hebt gelijk, sorry.quote:
Fed wawa zijn echt de meest verschrikkelijke potten mogelijk , maar die andere is mooi jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het was een maar een halve grap, want dat woord wordt volgens mij zo vaak verkeerd gebruikt. Mensen proberen dan wetenschappelijk te klinken: "Ik heb vanavond significant meer gegeten dan gisteravond."![]()
Wel een mooie OOP voor vanavond (in NL tijd):
19.00 uur: Del Potro-Djokovic
20.30 uur: Federer-Wawrinka
Ja, was leuk. Jammer dat Del Potro die laatste bal uit sloeg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Die rally vond ik wel leuk.
Ook twee goede baseline smashes van Djokovic.
Is dat inclusief deze game?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic is trouwens merkwaardig solide op service de laatste tijd. 33/34 BP gered in Toronto () en nu 8/8 in Cincinnati.
nee ik liever nole - fedje als finalequote:
Ja, wil ik ook, maar Fedje heeft al genoeg gewonnen dit jaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee ik liever nole - fedje als finale
Nope.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:43 schreef Rosario het volgende:
Federer en twee dubbele fouten achter elkaar.. Unicum?
Scheelt niet veel inderdaad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:37 schreef Norrage het volgende:
Dit soort wedstrijden hebben echt altijd dezelfde eindstanden hè....
Even controleren....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Morgen 18.30 uur NL tijd: Federer-Djokovic.
Gelijk heb je.quote:
quote:Klopt inderdaad !
Bedankt.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:23 schreef Angelof9 het volgende:
Djokovic![]()
Ik hoop Federer natuurlijk. Maar ik denk het niet.
Djoko komt net van een masteroverwinning, en was overtuigender dit toernooiquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:41 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Djokovic zwaar de favoriet is voor deze wedstrijd?Zijn backodds zijn 1.55. Federer is nummer 1 en heeft Wimbledon gewonnen en een zilveren medaille op de OS.
Hmm, zit wat in.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Djoko komt net van een masteroverwinning, en was overtuigender dit toernooi
Maar jij zei volgens mij gister terecht dat het niet zozer uitmaakt hoe hij op dat moment speelde omdat elke partij weer een andere partij is (iets van die strekking).quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:51 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vond Djokovic geen betere indruk maken hoor dit toernooi. Federer staat vanaf zijn 1e partij zeer sterk te spelen. Zeer stabiele met een prima Winner UE ratio. Erg sterk. Alleen zijn service was vorige partij niet geweldig.
Dat is waar. Maar dat geld ook voor Djoko.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar jij zei volgens mij gister terecht dat het niet zozer uitmaakt hoe hij op dat moment speelde omdat elke partij weer een andere partij is (iets van die strekking).
Heerlijk.quote:
Ja, geweldig. Hij nam hem volgens mij achter zich.quote:
Ja, inderdaad. Mag van mij ook in de tiebreak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wordt gewoon 0-6 7-6 7-6 jongens.Nou ja, hij staat pas 1 set achter. Er is nog niks verloren. Zolang hij zijn games blijft winnen kan dat moment voor hem komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze posts beginnen steeds meer op elkaar te lijken. De laatste drie waren vijwel hetzelfde.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
Federer met letterlijk een moonball.
Het is wachten tot TheGeneral kanaries gaat houden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Onze posts beginnen steeds meer op elkaar te lijken. De laatste drie waren vijwel hetzelfde.![]()
Ik ben het niet van plan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het is wachten tot TheGeneral kanaries gaat houden.
Parkieten. Maasr goed, ik heb nog een lange weg te gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het is wachten tot TheGeneral kanaries gaat houden.
O, ik snap 'm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |