Zou het dan wel goed gaan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
En nu weer een set achter tegen Levine
Ook niet even een challenger tussendoor doen ofzo
Future danquote:
Zegt weinig in deze pot. Game daarvoor had Baker setpoints en in de tiebreak namen ze ook om en om een paar punten voorsprong. WTAquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Terwijl Kohl serveerde voor de set.
Baker speelt in deze wedstrijd ook erg wisselvallig.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt weinig in deze pot. Game daarvoor had Baker setpoints en in de tiebreak namen ze ook om en om een paar punten voorsprong. WTA
Is ook totaal niet in vorm..verloor alles nog op hardcourt nadat hij het op gras en gravel zo goed deed.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:27 schreef Rosario het volgende:
[..]
Baker speelt in deze wedstrijd ook erg wisselvallig.
Gekkenhuis, Toronto ook maarliefst 78 postsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:09 schreef Norrage het volgende:
Ik heb altijd pas na minstens 2 dagen de Master topics gevondenWaarom moet dat eigenlijk altijd in een apart topic
Haas wint na MP tegen gehad te hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
7-6 6-7 Nalbandian-Haas.
Zijn nu zo'n 2 en een half uur bezig en als de derde set nog een keer anderhalf uur duurt komen ze in de buurt van het Djokovic-Nadal 3-set record*. (4 uur en 3 minuten).
* Dan tellen we alleen wedstrijden met derde set tiebreaks, natuurlijk.
Inderdaad ja, held hoor Haas.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:31 schreef Salamando het volgende:
[..]
Haas wint na MP tegen gehad te hebben.
Niet miepen, dit zijn 1000-toernooien!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:09 schreef Norrage het volgende:
Ik heb altijd pas na minstens 2 dagen de Master topics gevondenWaarom moet dat eigenlijk altijd in een apart topic
Toch blijf ik het onoverzichtelijk vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:06 schreef TheGeneral het volgende:
De Masters topics lopen normaal prima. Alleen Toronto was natuurlijk een matig toernooi met de spelers die er waren. Deze gaat gewoon prima lopen joh.
Beter juist. Alles centraal in dat topic wat over cincy gaat. Anders komt er weer allerlei ander tennis nieuws tussendoor. Andere uitslagen van challengers of mindere toernooien die op dat moment gespeeld worden. Dat is juist vervelend.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toch blijf ik het onoverzichtelijk vinden
Dat gebeurt toch juist niet? Masters lopen nooit gelijk met andere toernooien. dus dit kan nooit overlappen. En challengers horen niet in het ATP topic. En als ze er al thuishoren dan eerder in de topics van die Nederlanders zelf. Ik denk dat je een overall hogere activiteit krijgt in de topics als het gewoon 1 centraal topic is. Als een actieve poster als ik al af en toe bijna een volledige master mis (het topic dan..ik denk er gewoon niet aan) dan zijn er vast meer...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Beter juist. Alles centraal in dat topic wat over cincy gaat. Anders komt er weer allerlei ander tennis nieuws tussendoor. Andere uitslagen van challengers of mindere toernooien die op dat moment gespeeld worden. Dat is juist vervelend.
Ach op zich filter je er zo de n00bs uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:40 schreef Tim86 het volgende:
Iedereen die hier met enige regelmaat post weet toch dat die Masters in aparte topics gaan..dat is al jaren zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |