Dit is het model van PRINCESS (je-weet-wel, het keukenmerk).. je heb nog zo'n aftanse niet lachende spongebob-derderangs tostijzer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:57 schreef Prowl het volgende:
SPONGEBOB SANDWICH MAKER
die waren 5,= bij de blokker samen met het dora model
Dat is 80 x 60quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:16 schreef Perzikvrucht het volgende:
Wat zijn de afmetingen van het time square schilderij?
Wat denk je dat de blokker verkoopt......quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:20 schreef DawesNL het volgende:
[..]
Dit is het model van PRINCESS (je-weet-wel, het keukenmerk).. je heb nog zo'n aftanse niet lachende spongebob-derderangs tostijzer.
Ruilen heeft ook mijn voorkeur
[img[http://eviewer.netmedia-e(...)lokke007n0000063.jpg[/img] dit is diegene die jij bedoeld. Niet dezelfde als diegene die aangeboden isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:23 schreef Prowl het volgende:
[..]
Wat denk je dat de blokker verkoopt......
PRINCESS meuk
Bubbeltjesfolie met karton moet lukken lijkt mequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:58 schreef Mdrop het volgende:
NEW YORK - TIMES SQUARE, zeer zeker interesse even kijken of ik nog in de buurt kom volgende week.
Verzenden geen optie neem ik aan?
Heb een.bod van 35 inclusief geweigerd op MP,quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:21 schreef Kn0x het volgende:
Een startbod van 25 inc voor de Sennheiser.
*Kick* enige reactie zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef shoarmascooterturk het volgende:
Hoe moet je de Taxi-poster & die 3D View of New York poster ophangen? En heb je nog een duidelijkere foto van die 3D view of New York-poster? Als die mij bevalt biedt ik 15 excl voor de Taxi & 3D view samen.
Ja, reageer eens op mijn bodquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:28 schreef DawesNL het volgende:
Sorry jongens!
Taxi wordt met zon posterhangetje opgehamgen, 3D moet ik nog ff kijken...
Koptelefoon compleet, yes
Ik stuur je even een DM!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:22 schreef DawesNL het volgende:
Bod van. Shoarmascooterturk is akkoord , 15¤ excl. voor beiden. Maak er 1 pakket van
Dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef DawesNL het volgende:
Dat is zonder het station, enkel losse headset. Toch bedankt..
Heb net de prijs aangepast van 37,50 naar 27,50 zoals je kan teruglezen in het feedback forumquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:41 schreef Tink89 het volgende:
Kan er van de Parijsposter nog iets af? Qua prijs dan... ?
Ik zou het aantal kilogram even moeten achterhalen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:44 schreef Fom het volgende:
Hoeveel zou het kosten om die afbeelding van Parijs te verzenden?
Genoteerd !quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:56 schreef Puala het volgende:
bod van 20 euro voor het schilderij. Tenzij je er met iemand uit komt die eerder heeft gepost, dan gaan die uiteraard voor
Als je daar even achteraan gaat, is dat wellicht handig voor je om te weten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:03 schreef DawesNL het volgende:
[..]
Ik zou het aantal kilogram even moeten achterhalen.
Of 6,75 of een tarief duurder (12,-?)
Hij weegt 6 kg.voor 32,50 inclusief ga ik akkoord. Plak ik karton op de zijkamten ter bescherming bij versturen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:57 schreef Fom het volgende:
[..]
Als je daar even achteraan gaat, is dat wellicht handig voor je om te weten.
Ik bied 30 inclusief verzendkosten in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |