De kogel is door de kerk, ik ga uit mijn huidige kamer en ga zelf een huis huren! Zodoende heb ik het een en ander te koop:
DecoratieVILSHULT
Ingelijste afbeelding van Parijs, wellicht allen bekend van de IKEA
Incl. motief; kan zo worden opgehangen.
![25ev3me.jpg]()
Breedte: 101 cm
Hoogte: 3 cm
Lengte: 141 cm
Gewicht: 6.3 kg
Vraagprijs ¤ 27,50 excl.Vraagprijs: ¤ 8,50 excl.HuishoudelijkSPONGEBOB SANDWICH MAKER (Tosti-ijzer)Onmisbaar voor elke student, het tosti-ijzer. Nieuw in de verpakking én met garantie voor de lachende spongebob-face in your toast!
Vraagprijs: ¤ 10,- excl. of te ruil tegen een andere nieuwe tosti-ijzer)ElektronicaSENNHEISER RS 120 - Draadloze koptelefoon met zender.
Aansluitbaar via jacktulp / koptelefoon aansluiting op iedere radio / versterker / media-apparaat. Is weinig gebruikt en ongeveer 2 jaar oud. Ziet er uit als nieuw en werkt zoals het hoort. Bereik is meer dan goed te noemen, in een 3-laags huis heb ik overal sterk bereik en kan ik met gemak in de tuin alles geruisloos horen.
Is gebruikt tijdens het spelen van games en valt de goede bastonen zijn een groot pluspunt. Nadeel is dat de koptelefoon minder geschikt is voor kleine koppies, daar is de omhuizing eigenlijk wat te groot voor. Deze omhuizing is in lengte verstelbaar.
![14dzukx.jpg]()
Vraagprijs: ¤ 40,- excl. Alles is eventueel op te halen in Woerden, nabij Utrecht Niet eens met de prijs? Plaats een bod[ Bericht 4% gewijzigd door Rene op 27-09-2012 19:05:06 ]