Dit is het model van PRINCESS (je-weet-wel, het keukenmerk).. je heb nog zo'n aftanse niet lachende spongebob-derderangs tostijzer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:57 schreef Prowl het volgende:
SPONGEBOB SANDWICH MAKER
die waren 5,= bij de blokker samen met het dora model
Dat is 80 x 60quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:16 schreef Perzikvrucht het volgende:
Wat zijn de afmetingen van het time square schilderij?
Wat denk je dat de blokker verkoopt......quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:20 schreef DawesNL het volgende:
[..]
Dit is het model van PRINCESS (je-weet-wel, het keukenmerk).. je heb nog zo'n aftanse niet lachende spongebob-derderangs tostijzer.
Ruilen heeft ook mijn voorkeur
[img[http://eviewer.netmedia-e(...)lokke007n0000063.jpg[/img] dit is diegene die jij bedoeld. Niet dezelfde als diegene die aangeboden isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:23 schreef Prowl het volgende:
[..]
Wat denk je dat de blokker verkoopt......
PRINCESS meuk
Bubbeltjesfolie met karton moet lukken lijkt mequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:58 schreef Mdrop het volgende:
NEW YORK - TIMES SQUARE, zeer zeker interesse even kijken of ik nog in de buurt kom volgende week.
Verzenden geen optie neem ik aan?
Heb een.bod van 35 inclusief geweigerd op MP,quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:21 schreef Kn0x het volgende:
Een startbod van 25 inc voor de Sennheiser.
*Kick* enige reactie zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef shoarmascooterturk het volgende:
Hoe moet je de Taxi-poster & die 3D View of New York poster ophangen? En heb je nog een duidelijkere foto van die 3D view of New York-poster? Als die mij bevalt biedt ik 15 excl voor de Taxi & 3D view samen.
Ja, reageer eens op mijn bodquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:28 schreef DawesNL het volgende:
Sorry jongens!
Taxi wordt met zon posterhangetje opgehamgen, 3D moet ik nog ff kijken...
Koptelefoon compleet, yes
Ik stuur je even een DM!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:22 schreef DawesNL het volgende:
Bod van. Shoarmascooterturk is akkoord , 15¤ excl. voor beiden. Maak er 1 pakket van
Dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef DawesNL het volgende:
Dat is zonder het station, enkel losse headset. Toch bedankt..
Heb net de prijs aangepast van 37,50 naar 27,50 zoals je kan teruglezen in het feedback forumquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:41 schreef Tink89 het volgende:
Kan er van de Parijsposter nog iets af? Qua prijs dan... ?
Ik zou het aantal kilogram even moeten achterhalen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:44 schreef Fom het volgende:
Hoeveel zou het kosten om die afbeelding van Parijs te verzenden?
Genoteerd !quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:56 schreef Puala het volgende:
bod van 20 euro voor het schilderij. Tenzij je er met iemand uit komt die eerder heeft gepost, dan gaan die uiteraard voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |