SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Zo, grote kom Griekse yoghurt met erin bosvruchten uit de vriezer, wat koppen thee en dan voor 't middaguur nog even rennen
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:38 schreef Rammelaartje het volgende:
Bedoel de kont he Moblo, niet GBR
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Thanks!quote:
Bij mij gaat het wss niet veel soeps worden.... slechte nacht gehad, en wat last van mn rug
F means you're fucked![]()
Klopt, heb er zin in!quote:
en je bent je toch niet aan het indekken?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hehe, jij bent toch minimaal 10 minuten sneller dan ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt, heb er zin in!
en je bent je toch niet aan het indekken?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wow! Heb jij een raam in je zolderkamer?!
Ja doei.![]()
Zo. Dat was euh... Bijzonder
Toch nog 6 km gelopen. Dat begon met 120 meter - pauze want m'n waterbelt begon te schuiven
800 meter - pauze want hardlopen werd even een hele letterlijke uitlaatklep van emoties... Lang verhaal kort: benen liepen vol bij het beklimmen van een brug en blijkbaar was m'n frustratie daarover de druppel, want ineens mega huilbui![]()
m'n vader schrok zich een ongeluk
Daarna tot 6.05km doorgelopen2e km in razend tempo want blijkbaar loop ik heel hard als ik boos ben
de rest gewoon redelijk normaal
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Doorzetterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Yuki het volgende:
Toch nog 6 km gelopen. Dat begon met 120 meter - pauze want m'n waterbelt begon te schuiven
800 meter - pauze want hardlopen werd even een hele letterlijke uitlaatklep van emoties... Lang verhaal kort: benen liepen vol bij het beklimmen van een brug en blijkbaar was m'n frustratie daarover de druppel, want ineens mega huilbui![]()
Daarna tot 6.05km doorgelopen2e km in razend tempo want blijkbaar loop ik heel hard als ik boos ben
Ik fiets wel vaker zulke afstandenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat weet ikNiks mis mee, met mate! Is dit de eerste keer dat je weer pijn had na inspanning? Worden de tussenlassen tussen pijn en ontspanning langer? Dus vaker minder pijn? Vind 40 km wel veel en dan is het niet verwonderlijk dat je hem dan voelt
.
Weet niet hoe vaak je fiets, maar je bouwt het hopelijk toch net zo op als hardlopen? Vooral omdat je een blessure hebt moet je goed mee oppassen dat je de spul weer niet overbelasten!Vroegah zelfs richting de 80km maar dat hou ik nu niet meer vol
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Topper hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Yuki het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Yuki het volgende:
![]()
![]()
Dus jij gaat niet onder de 50 minuten lopen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, jij bent toch minimaal 10 minuten sneller dan ik
@Yuki: dus jij moet boos aan een wedstrijd beginnen?
en nu onderweg naar de lier
en bedankt voor alle succeswensen!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Beter van niet, dat boos starten. Een hele snelle km is leuk, maar ik had later een verval van bijna een minuut
Succes YUR en MD
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ben er even een paar dagen uitgeweest door ziekte.
Net les 4 gelopen, ging goed maar voortaan ga ik vroeger want het was nu wel erg warm
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:37 schreef junkiexp het volgende:
Oh ik heb een triatlon gedaan zie ik:
[ afbeelding ]
Wow, Jillian is ev0l!Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Gisteren zonder evy, zelf maar bijgehouden om 2-.30-2-.30-2-.30 te lopen.
Ging best goed, viel mij mee hoe erg het was en tevens hoe lang het duurde voordat ik weer normaal op adem was.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:37 schreef junkiexp het volgende:
Oh ik heb een triatlon gedaan zie ik:
[ afbeelding ]![]()
Altijd mooi die gps f*ckups.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Ik heb geen mobiele data abonnement, als je dat hebt dan heb je ook wel een betere verbinding volgens mij.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Heb een data abbo maar dan nog, gps op een mobiel heeft een grotere kans op afwijkingen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:45 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb geen mobiele data abonnement, als je dat hebt dan heb je ook wel een betere verbinding volgens mij.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Zo, net nog een eitje op, nu thee laten zakken en dus rond 13.15 maar eens de deur uit. Tijd is ineens hard gegaan en bleef maar thee drinken![]()
Moet om kwart voor 4 de deur uit voor een afspraak, dus moet wel redelijk op tijd gaan lopen.Ja doei.![]()
Wat is het lekker benauwd weer in Nederland![]()
Maar daar geef ik 'weinig' om![]()
![]()
Just Mattie was out running. He tracked 10.10 km in 53m:55s.
Personal best 10 km of 53m:14s which is a 3m:47s improvement.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Zo, vanavond laatste rondje en dan een week naar Griekenland. Oh ja, de schoenen gaan natuurlijk mee![]()
![]()
Benauwd ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:27 schreef justmattie het volgende:
![]()
Personal best 10 km of 53m:14s which is a 3m:47s improvement.![]()
![]()
Jaja, pittig hoorquote:
Daarna nog gaan rennen met Re, en best goed geregistreerd door de Garmin![]()
http://connect.garmin.com/activity/209082923Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Netjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:27 schreef justmattie het volgende:
![]()
Personal best 10 km of 53m:14s which is a 3m:47s improvement.![]()
![]()
Ahum... wegens deadline stress 2 weken niet gelopen en nu zaten er 2 spinnen te sexen op mijn hardloopschoenen..
Ik snap de hint, zal vanavond gaan lopen
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ahum... wegens deadline stress 2 weken niet gelopen en nu zaten er 2 spinnen te sexen op mijn hardloopschoenen..
Ik snap de hint, zal vanavond gaan lopen![]()
Misschien kickten ze er wel op dat ze betrapt konden worden.
![]()
Haha smerige beesten!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
Misschien kickten ze er wel op dat ze betrapt konden worden.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Lekker wil ik het niet noemenquote:Wel effectief hoop ik.
Ziggy played guitar
Ik heb me nu toch ingeschreven voor de 5 KM wedstrijd volgende week zaterdag, ondanks dat ik op dit moment nog niet hersteld ben van mijn blessure. Ik hoop dat nog een week rustig opbouwen voldoende zal zijn. Nu heb ik in ieder geval een doel om naar toe te werken![]()
![]()
Sorry, maar:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:05 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik heb me nu toch ingeschreven voor de 5 KM wedstrijd volgende week zaterdag, ondanks dat ik op dit moment nog niet hersteld ben van mijn blessure. Ik hoop dat nog een week rustig opbouwen voldoende zal zijn. Nu heb ik in ieder geval een doel om naar toe te werken![]()
![]()
Trol.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:05 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik heb me nu toch ingeschreven voor de 5 KM wedstrijd volgende week zaterdag, ondanks dat ik op dit moment nog niet hersteld ben van mijn blessure. Ik hoop dat nog een week rustig opbouwen voldoende zal zijn. Nu heb ik in ieder geval een doel om naar toe te werkenJa doei.![]()
Zo.
Puf. Zweet. Poepoe. Nounou.
http://www.endomondo.com/workouts/uy9DK3rqP94
7km
41.48min
5.58min/km
Ondanks de zon eigenlijk wel heel lekker gelopen. Ben gewoon net een tikje langzamer gaan lopen dan normaal en dat ging met dit weer best heel prima!Natuurlijk nog steeds liever bewolkt en wat minder warm, maar heb toch de 7km gered die ik wilde doen.
Dat gezegd hebbende: ondanks de lekkere training ga ik me uitschrijven voor de 10k loop van zondag. Ik voel me nog niet zeker genoeg dat ik die 10km zondag kan gaan lopen. Conditietechnisch moet 't lukken, blessuretechnisch wellicht ook wel, maar ik wil gewoon niets riskeren, dus ga ik ze zodadelijk maar even mailen. Heb er wel vrede mee, dat wel. Het lopen gaat nu zó lekker eigenlijk, dat er echt wel weer een andere 10k komt (28 oktober bijvoorbeeld) waar ik aan mee kan doen.
Ja doei.![]()
Van een moderator verwacht ik niet dit soort opmerkingen. Ik zit momenteel in de opbouwfase en verwacht volgende week 5 KM te kunnen lopen. Misschien niet zo snel, maar ik ga het wel doenquote:![]()
![]()
Hoe zou het met rechtsdirecte zijn? Zou hij al over de Golden Gate Bridge heen en weer aan het rennen zijn?Ja doei.![]()
Heerlijk gelopen zo te lezen en verstandige beslissingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
Zo.
Puf. Zweet. Poepoe. Nounou.
http://www.endomondo.com/workouts/uy9DK3rqP94
7km
41.48min
5.58min/km
Ondanks de zon eigenlijk wel heel lekker gelopen. Ben gewoon net een tikje langzamer gaan lopen dan normaal en dat ging met dit weer best heel prima!Natuurlijk nog steeds liever bewolkt en wat minder warm, maar heb toch de 7km gered die ik wilde doen.
Dat gezegd hebbende: ondanks de lekkere training ga ik me uitschrijven voor de 10k loop van zondag. Ik voel me nog niet zeker genoeg dat ik die 10km zondag kan gaan lopen. Conditietechnisch moet 't lukken, blessuretechnisch wellicht ook wel, maar ik wil gewoon niets riskeren, dus ga ik ze zodadelijk maar even mailen. Heb er wel vrede mee, dat wel. Het lopen gaat nu zó lekker eigenlijk, dat er echt wel weer een andere 10k komt (28 oktober bijvoorbeeld) waar ik aan mee kan doen.
Je hoeft immers tegenover niemand iets te bewijzen, wij weten al dat je knap bent
Krijg je je inschrijfgeld nog terug?
![]()
Als je een blessure hebt is het gewoon onverstandig om volgende week ineens aan een 5k mee te gaan doen. Maar goed, luister vooral je naar je eigen lichaam..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:30 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Van een moderator verwacht ik niet dit soort opmerkingen. Ik zit momenteel in de opbouwfase en verwacht volgende week 5 KM te kunnen lopen. Misschien niet zo snel, maar ik ga het wel doen“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Route voor vanavond uitgestippeld met zo min mogelijk grote overwegen/stoplichten. Heb iets meer dan 10 mijl uitgestippeld met veel lange stukken zodat ik me lekker kan concentreren op hoe ik loop zonder al te veel op het verkeer te moeten letten. Ben benieuwd hoe het gaat!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Deze 5 KM staat natuurlijk al heel lang op de agenda. Nu afzeggen zou voor mij toch teleurstellend zijn. Ik loop nu al ruim 2 jaar en heb al verschillende blessures meegemaakt. De komende trainingen kijk ik hoe het gaat. Mocht ik echt pijn hebben tijdens het lopen had ik me natuurlijk niet ingeschreven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je een blessure hebt is het gewoon onverstandig om volgende week ineens aan een 5k mee te gaan doen. Maar goed, luister vooral je naar je eigen lichaam..
[ Bericht 0% gewijzigd door Ach3r0n op 11-08-2012 16:00:40 ]![]()
Goedemiddag!
Lekker weertje om 5 km te rennen vandaag. http://www.endomondo.com/workouts/80495368.
Het zweet parelt op gegeven moment wel van je voorhoofd, maar wel duidelijk waardoor het komt..
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Is 2 jaar lopen en verschillende blessures geen reden om de alarmbellen af te laten gaan? Hoe komt het dat je vaak geblesseerd bent?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:52 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Deze 5 KM staat natuurlijk al heel lang op de agenda. Nu afzeggen zou voor mij toch teleurstellend zijn. Ik loop inmiddels nu al ruim 2 jaar en heb al verschillende blessures meegemaakt. De komende trainingen kijk ik hoe het gaat. Mocht ik echt pijn hebben tijdens het lopen had ik me natuurlijk niet ingeschreven.![]()
Ik heb dat al eens uitgelegd hier, maar mijn verleden met steunzolen is daar zeker deel van. Verder heb ik tot nu toe steeds op verschillende plekken blessures gehad en zijn deze ook weer volledig hersteld. Het afgelopen halfjaar heb ik geen blessures gehad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:57 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Is 2 jaar lopen en verschillende blessures geen reden om de alarmbellen af te laten gaan? Hoe komt het dat je vaak geblesseerd bent?![]()
En wat heb je nu dan? En sorry dat ik niet alles onthou, het gaat ZO verschrikkelijk hard hier!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:04 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Ik heb dat al eens uitgelegd hier, maar mijn verleden met steunzolen is daar zeker deel van. Verder heb ik tot nu toe steeds op verschillende plekken blessures gehad en zijn deze ook weer volledig hersteld. Het afgelopen halfjaar heb ik geen blessures gehad.![]()
Op dit moment heb ik last aan de buitenkant van mijn linkerkuit. Bij het afzetten van de voet komt hier spanning op te staan waardoor ik minder kan afzetten met mijn linkervoet. Er is verder niets aan te zien.![]()
Way to go!.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Waarom ging ik ookalweer die wedstrijd afzeggen?quote:A barbeque will be in operation from 10.00 a.m. until an hour after the run is complete, offering hot bacon, sausage, beefburger and vegetarian rolls, hot and cold drinks, ice-cream and light refreshments.vanaf 10 uur 's ochtends barbecue!
Ja doei.![]()
Voor tijdens en na het rennen etenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom ging ik ookalweer die wedstrijd afzeggen?
[..]vanaf 10 uur 's ochtends barbecue!
Doe mij maar twee lappen spareribs voor onderweg
![]()
![]()
Ideaal om de verloren calorieën gelijk weer aan te vullen en om nog een extra buffertje op te bouwen..
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:45 schreef Detroit het volgende:
Ideaal om de verloren calorieën gelijk weer aan te vullen en om nog een extra vetlaagje op te bouwen..
![]()
Zo, dat was een drukke maar leuke en gezellige dag
Helaas door de drukte MD niet veel gesproken en hem niet op de foto gezet (sorry MD![]()
), dus dat moeten we wel een ander keertje goedmaken
Uiteraard weer erg trots op Yur met z'n PREn, as usual, in shock door MD z'n tijd
Yuki, mooi doorgezet meid![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/k8zHcHRxozE
11 seconden van mn PR af gehaald. Op mn klok: 48.19
MD heb ik 1 keer gezien, ver voor me
Thx Jor_Dii
Ik werd ook zowel bij de doorkomst op de 5k als bij de finish genoemd door de speaker
maar dat mag best, als je als 240ste finisht
Ga ik nu... Of morgen om 6 uur...
Ik heb nu niet echt zin, maar ik gok dat dat er morgen niet beter op zal zijn.
Eerst eens op google-maps kijken wat voor rondje ik ga lopen dan hier in Helsinki...***![]()
Teeheequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Voor tijdens en na het rennen etenDoe mij maar twee lappen spareribs voor onderweg
Zo, net lekker nog een eindje gefietst en koffie gedronken met vriendenWat een heerlijk weer is het toch (alleen te warm om lekker te lopen dus
)
Ja doei.![]()
Xcuz_Me zit/zat ook in Helsinki nu!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ga ik nu... Of morgen om 6 uur...
Ik heb nu niet echt zin, maar ik gok dat dat er morgen niet beter op zal zijn.
Eerst eens op google-maps kijken wat voor rondje ik ga lopen dan hier in Helsinki...
Ja doei.![]()
Lekker dood die laatste kilometerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:48 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/k8zHcHRxozE
11 seconden van mn PR af gehaald. Op mn klok: 48.19
MD heb ik 1 keer gezien, ver voor meZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Yepquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Lekker dood die laatste kilometer
En de andere kilometers mooi vlakF means you're fucked![]()
Srslyquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Xcuz_Me zit/zat ook in Helsinki nu!
Oh wacht, dus toch! Ik heb haar gezien vandaag!en ik was in de war, ik dacht 'nee, dat kan niet', maar toch wel! Duh! Ik snapte er al niks van! Zie je wel!
God wat stom! Ok vond het al zo lullig dat ik dus niet wist wie het dan wel was.![]()
***![]()
Flinke hartslag ook. Ik zou met zo'n hartslag helemaal stukgaan.So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Ach, da's persoonlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:33 schreef Detroit het volgende:
Flinke hartslag ook. Ik zou met zo'n hartslag helemaal stukgaan.
En op het einde was ik ook echt helemaal stuk, maar dat doe ik alleen bij wedstrijdloopjes. Heb weleens een hogere hartslag gehaald
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Srsly
Oh wacht, dus toch! Ik heb haar gezien vandaag!en ik was in de war, ik dacht 'nee, dat kan niet', maar toch wel! Duh! Ik snapte er al niks van! Zie je wel!
!
Ja doei.![]()
[..]
Srsly
En ik nog tegen haar zeggen 'je lijkt heel erg op iemand die ik steeds tegenkom en die ik nooit herken'quote:
Christus wat dom zeg!
***![]()
[..]
Srsly
God wat stom! Ok vond het al zo lullig dat ik dus niet wist wie het dan wel was.![]()
![]()
![]()
[..]
Srsly
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik nog tegen haar zeggen 'je lijkt heel erg op iemand die ik steeds tegenkom en die ik nooit herken'
Christus wat dom zeg!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik nog tegen haar zeggen 'je lijkt heel erg op iemand die ik steeds tegenkom en die ik nooit herken'
Christus wat dom zeg!![]()
![]()
Ja doei.![]()
En het is dus dubbel vaag/toevallig omdat we ook nog eens uit dezelfde stad komen. Daar ziet zij mij dus steeds op het station en ik herken haar nooit.
Het is niet voor niks dat ik mezelf 'goudvis' als tweede naam gegeven heb.
***![]()
ach cupcakes bakken is ook leukquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:25 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Hoe zien je hockeytrainingen eruit? Ben je zo goed dat je 5 dagen in de week moet trainen?
Ik ga mijn zaterdag eens verdoen met cupcakes bakken
Nou, ik doe met 2 clubs nog mee voor de selectie, en dat betekent dus dat ik de komende 2 weken heel erg veel trainWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:40 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, ik geloof dat ik mijn schaamte er maar uit ga rennen ofzo.Renze!
Ja doei.![]()
Jammer dat ik niet op de gevoelige plaat ben gekomen, maar ook ik een nieuw PRquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:43 schreef GotC het volgende:
Zo, dat was een drukke maar leuke en gezellige dag
Helaas door de drukte MD niet veel gesproken en hem niet op de foto gezet (sorry MD![]()
), dus dat moeten we wel een ander keertje goedmaken
Uiteraard weer erg trots op Yur met z'n PREn, as usual, in shock door MD z'n tijd
Yuki, mooi doorgezet meid
Net als YUR er 11 seconden vanaf gelopen ten opzichte van bij de Ekiden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 11-08-2012 20:09:26 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Yuki, supergoed dat je door bent gelopen! En huilen kan soms ff lekker opluchten en daarna heerlijk energie geven.
Yur, echt een fantastische tijd! Gefeliciteerd! En maleduck ook gefeliciteerd met je (fantastische pr!) leuk datjullie met zn drieen gemeet hebben!
Vandaag evy les 8 gelopen, qua conditie ging het echt goed, 4 min ook weer zonder moeite gehaald ( ben wat conditie betreft echt vooruit gegaan! Wie had dat gedacht!) maar tijdens de 3 min erna begonnen mijn darmen vervelend te doen. Ff gewandeld en geprobeerd door te lopen maar het ging echt niet meer dus de laatste 3 min niet eens gedaan maar snel naar huis gegaan en binnen een sprintje naar de wc getrokken.
Weet iig dat ik het kan. Balen maar het is niet anders.![]()
Is er hier iemand die ervaring heeft met Skimble? Het is een app die afstanden en tijden bij houdt.
Ik heb Skimble op me telefoon en gebruik het om mijn hardlooptijden en afstanden bij te houden. Het programma zelf werkt prima, maar ik kan mijn resultaten niet meer sharen op Facebook.
Toen ik het programma voor de eerste keer gebruikte, werkte het gewoon. Maar nu niet meer. Ik heb niets veranderd qua settings.
Zodra ik op de Facebook button klik krijg ik, in een apart Facebook pop-up schermpje, dit bericht: "An error occurred with Workout Trainer by Skimble. Please try later."
Weet iemand wat ik fout doe?![]()
Ik heb hier nog niemand voorbij zien komen die die app gebruikt geloof ik. Ik kan je er ook niet mee helpen....sorry!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:31 schreef kakbal het volgende:
Is er hier iemand die ervaring heeft met Skimble? Het is een app die afstanden en tijden bij houdt.
Ik heb Skimble op me telefoon en gebruik het om mijn hardlooptijden en afstanden bij te houden. Het programma zelf werkt prima, maar ik kan mijn resultaten niet meer sharen op Facebook.
Toen ik het programma voor de eerste keer gebruikte, werkte het gewoon. Maar nu niet meer. Ik heb niets veranderd qua settings.
Zodra ik op de Facebook button klik krijg ik, in een apart Facebook pop-up schermpje, dit bericht: "An error occurred with Workout Trainer by Skimble. Please try later."
Weet iemand wat ik fout doe?
Misschien een idee om Endomondo eens te proberen? Die gebruiken de meesten hier. Kun je meteen lid worden van het Endomondo FOK!-team
28mins en toen stond ik voor het hotel. Mijn kuiten klapten uit elkaar dus ook geen puf voor een bonus rondje door de straat.Kolere hey, die heuvels zijn niet goed. Ik loop (wandel) hier ook meer dan thuis, want congress, maar mijn kuiten doen echt zeer.
![]()
Ook nu ik hier stil op bed zit...
Begon van de week na dat half uurtje loopband en dan 's ochtends ook stijf blijven.![]()
Als ik van de week nog een keertje ga, dan toch maar eens strretchen na een minuutje of twee...
Maar verder was het wel lekker, dat wel!
Het blijft stoer aanvoelen dat ik, iig conditioneel dan, qua hijgen enzo, nu gewoon een half uurtje kan gaan rennen.
***![]()
Fraai
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Hey, ik herkende je iig wel deze keer!
Alleen raakte ik ernstig in de war! Tellen de ruim 4000 andere deelnemers = gezichten een beetje als verzachtende omstandigheden?
***![]()
Ik heet anders heul geen Kirsten
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Pfoehhhh, gewoon 90 minuten aan 1 stuk gelopen!
16,87km met een tempo van 5:23min/km. Stuk rustiger begonnen dan normaal, dus de klachten op de heupen en knieën bleven veel langer uit dan normaal (pas na een km of 12 kreeg ik wat last).“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Nee, maar dat komt dus omdat je ook nog eens heel erg lijkt op gerberaatje.quote:
En toen ik dacht 'je bent niet dinges-uit-woonplaats' dacht ik, nou, dan zal ik wel echt in de war zijn en denken dat het een combi van dinges en gerbera is ofzo.
Maar wie het in godsnaam dan wel is...![]()
Ik heb het zelfs nog tegen een collega zitten vertellen: god ik voelde me net zo lullig... Ditendatenzusenzo.
EN nu slapen, mijn wekker gaat om 6 uur weer.
Ik zal zachtjes doen.
***![]()
En ik zei m'n username zelfs nog. Ik verwacht uiteraard wel een passende goedmaker
![]()
En nu ben ik weer weg hier, heb hier niks te zoeken.
Echt? Dat heb ik niet gehoord.Haar collega zal wel denken 'Nou... Als zij het congres georganiseerd heeft zal het een leuke week gaan worden.'quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dit hilarisch BE en XM![]()
![]()
![]()
![]()
***![]()
Je keek op m'n badge en toen zei ik nog: "excjoooooooeeeeezzzz mieeeee"
Trusten![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
![]()
![]()
Totaaaaaal niet tot me doorgedrongen.![]()
Wat dan weer in mijn voordeel spreekt, FOK zit toch niet 24/7 in mijn systeem.
***![]()
Blij dat mijn zolderkamer een raam heeft op het noordoosten. Kan ik straks mooi vallende sterren kijkenMorgen weer lekker lopen, wordt warm dus lekker laat op de avond
![]()
Yur en Maleduck gefeliciteerd met jullie knappe prestaties!![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef Rammelaartje het volgende:
Blij dat mijn zolderkamer een raam heeft op het noordoosten. Kan ik straks mooi vallende sterren kijkenMorgen weer lekker lopen, wordt warm dus lekker laat op de avond
![]()
Yur en Maleduck gefeliciteerd met jullie knappe prestaties!Thnx allebei, nu lekker op tijd slapen denk ik...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef CantFazeMe het volgende:
YUR en MD knappe koppen bij elkaar gehehe<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik lees nu pas terug, wat goed Yur en MD!
Ik kijk toch nog maar even de estafettefinale en dan ga ik slapen.
***![]()
We gebruiken voornamelijk Endomondo hierquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:31 schreef kakbal het volgende:
Weet iemand wat ik fout doe?![]()
![]()
Die heb je verdiendquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:06 schreef vincm het volgende:
Voor het eerst de 10 km aangetiktin 59 minuten tijd!
Tijd voor een borre:![]()
![]()
Waarom eigenlijk Endomondo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We gebruiken voornamelijk Endomondo hier
Ikzelf gebruik trouwens Runkeeper.Tot volle tevredenheid tot nu toe.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Omdat appel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef CklokC het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk Endomondo?
Ja doei.![]()
Omdat groen beter is dan blauwquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef CklokC het volgende:
[..]
![]()
Voor mij zijn de redenen:
- Mooiere interface
- Goede GPS ontvangst (iig beter dan Runkeeper bij mij )
- Uitgebreider
- Beetje de rest van de mensen in dit topic volgen![]()
Omdat het samen met Runkeeper de beste en meest uitgebreide is. En hier is de keuze gemaakt voor Endomondequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef CklokC het volgende:
[..]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
vandaag rustdag en mijn knie voel ik goed! goed klote dus!
verjaardagsfeestje gehad van mijn moeke en lekker gekart en gelasergamed
(karten gewonnen met 50.15 rondetijd yeah!)
knie gekoeld en perskindol erop en morgen maar eens even rustig fietsen met klein verzet ipv de geplande looptraining.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Drive by Laser kartenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:49 schreef winterstorm666 het volgende:
knie gekoeld en perskindol erop en morgen maar eens even rustig fietsen met klein verzet ipv de geplande looptraining.![]()
Ik doe mee.
Maar doe nog maar even rustig aanknieeen zijn klote
![]()
Wauw das wel een cool feestje! En sterkte met je knie!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:49 schreef winterstorm666 het volgende:
knie gekoeld en perskindol erop en morgen maar eens even rustig fietsen met klein verzet ipv de geplande looptraining.![]()
Mevrouw Poes was vandaag ook goed bezig zag ik alquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:40 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Wauw das wel een cool feestje! En sterkte met je knie!![]()
![]()
Erg handig, die telefoons met GPS en tracker software.
'k zag gister op tv bij die strandwachtenprogramma een jongen wiens rugzak met iPhone was gestolen. Nu had hij toevallig een app erop staan die via GPS bijhield waar hij was, en ook zo'n find my phone antidiefstal tracker app.
Superhandig want nu kon via een andere iPhone precies gezien worden waar de gestolen mobiel zich bevond, en waar hij zoal langsgelopen was. En daardoor kreeg hij zijn ding uiteindelijk weer terug.
Dus naast het bijhouden van je rondetijden kun je dat soort apps ook voor dat soort dingen gebruiken.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees nu pas terug, wat goed Yur en MD!
Ik kijk toch nog maar even de estafettefinale en dan ga ik slapen.quote:quote:quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik was MD helemaal vergeten, dus bij deze:![]()
dank u allen
Hier niet eens spierpijnDat was na de Ekiden wel anders...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
@ MD, lekker dat je er geen spierpijn aan over gehouden hebt![]()
Prachtig weer, dus ik ga zo voor een klein rondje, zowaar zin in !![]()
Zo, wekkertje gezet en om 8 uur een licht yoghurtontbijtje met banaan erin. Last van kramp in zij zal mij niet meer overkomen. Hopelijk gaat het wedstrijdje straks (5k) lekker! Verwacht nu na bezoekje bloedbank (donderdag) en avondje doorzakken (vrijdag) toch wel weer hersteld te zijn....![]()
Bradelierlopers & Yuki: well done!!![]()
Wauw! Wat een superlekker weer. Wat superlekker gelopen. Ik was 7 uur wakker, dus dacht om kwart over zeven: kom, laten we eens een lekker rondje doen. Tien minuten later buiten en gaan lopen.
Ik wilde gewoon lang lopen. Maakte me niet uit hoe. Er stond nog een frissig ochtendbriesje dat lekker afkoelde en de eerste 6 kilometer allemaal boven de 6.30 gelopen. De eerste paar zelfs rond 6.45. Gewoon lekker relaxed, hartslag in orde, lager dan normaal.
Na 6 kilometer de verkeerde kant gepakt op de T-splitsing. Kwam ik een halve kilometer later achter toen ik ineens het dorp in liep waar ik nou net vandaan kwam. Nou ja, bonusrondje van anderhalve kilometer dan maar. Wel wat sneller gelopen.
Lang recht stuk, terug naar mijn eigen stadje van goed 4 kilometer en toen besloot ik dat ik eigenlijk wel lekker liep en nog een rondje voor de bonus erbij te pakken.
Heerlijk gelopen. 1 uur en 24 minuten. Zo lang heb ik het nog nooit volgehouden, dus doel bereikt. Ook nooit zo ver trouwens. Ik geniet. Wat is lopen vet als het lekker gaat.
http://connect.garmin.com/activity/209426467
http://www.endomondo.com/workouts/gllfQoi0UkA
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 12-08-2012 09:20:50 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ga ik doen! Net even wezen Googlen en het ziet er goed uit. Het heeft zelfs een calorieën teller? Skimble heeft die dan weer niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niemand voorbij zien komen die die app gebruikt geloof ik. Ik kan je er ook niet mee helpen....sorry!
Misschien een idee om Endomondo eens te proberen? Die gebruiken de meesten hier. Kun je meteen lid worden van het Endomondo FOK!-team
Skimble werkt nog steeds niet, hun klantenservice heeft me nog niet terug gemaild en hun helpforum ziet er dood en verlaten uit. :-(![]()
Nog meer redenen om over te stappen naar Endomondoquote:Op zondag 12 augustus 2012 09:16 schreef kakbal het volgende:
[..]
Ga ik doen! Net even wezen Googlen en het ziet er goed uit. Het heeft zelfs een calorieën teller? Skimble heeft die dan weer niet.
Skimble werkt nog steeds niet, hun klantenservice heeft me nog niet terug gemaild en hun helpforum ziet er dood en verlaten uit. :-(![]()
We moeten echt eens na gaan denken over aandelen kopen
Ben blij dat je niet nog een rondje hebt gelopen langs de Zaaidijk. Anders kreeg je toch wel een heel heel erg fout figuurtjequote:Op zondag 12 augustus 2012 09:12 schreef mosselmossel het volgende:
Wauw! Wat een superlekker weer. Wat superlekker gelopen. Ik was 7 uur wakker, dus dacht om kwart over zeven: kom, laten we eens een lekker rondje doen. Tien minuten later buiten en gaan lopen.
Ik wilde gewoon lang lopen. Maakte me niet uit hoe. Er stond nog een frissig ochtendbriesje dat lekker afkoelde en de eerste 6 kilometer allemaal boven de 6.30 gelopen. De eerste paar zelfs rond 6.45. Gewoon lekker relaxed, hartslag in orde, lager dan normaal.
Na 6 kilometer de verkeerde kant gepakt op de T-splitsing. Kwam ik een halve kilometer later achter toen ik ineens het dorp in liep waar ik nou net vandaan kwam. Nou ja, bonusrondje van anderhalve kilometer dan maar. Wel wat sneller gelopen.
Lang recht stuk, terug naar mijn eigen stadje van goed 4 kilometer en toen besloot ik dat ik eigenlijk wel lekker liep en nog een rondje voor de bonus erbij te pakken.
Heerlijk gelopen. 1 uur en 24 minuten. Zo lang heb ik het nog nooit volgehouden, dus doel bereikt. Ook nooit zo ver trouwens. Ik geniet. Wat is lopen vet als het lekker gaat.
http://www.endomondo.com/workouts/gllfQoi0UkA![]()
Maar verder wel fier op uOngelooflijk wat een vooruitgang je hebt geboekt sinds de Ekiden
(en toen was je al goed!)
Fijn mossel
Hier lekker wakker geworden. Geen spierpijn en de heup houdt zich relatief primaMorgen weer, wrsch weer 7km; 0.5km per keer opbouwen is wellicht wat te gortig
![]()
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben blij dat je niet nog een rondje hebt gelopen langs de Zaaidijk. Anders kreeg je toch wel een heel heel erg fout figuurtje![]()
Maar verder wel fier op uOngelooflijk wat een vooruitgang je hebt geboekt sinds de Ekiden
(en toen was je al goed!)
Volgende keer!
En dank je
Hi![]()
Even bijgelezen, wat een bazen in dit topicGoed bezig allemaal! Met name YUR en MD, met jullie PR's!
Ik ben net ook eventjes geweest. Ik vond al dat ik zo snel klaar was. Heb ik een interval vergeten, in plaats van 3x8min heb ik 2x8min gedaanoeps!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dank je! En jij: kilometertje per week doen, dat moet je wel redden, denk ik. Dat doe ik nu ook ongeveer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn mossel
Hier lekker wakker geworden. Geen spierpijn en de heup houdt zich relatief primaMorgen weer, wrsch weer 7km; 0.5km per keer opbouwen is wellicht wat te gortig
Zo net terug van rondje lopen!![]()
Nu toch al best warm, maar het ging net gelukkig:
http://www.endomondo.com/workouts/hyl70uHPQJQ
Had voor het eerst een waterbelt mee, ten eerste om alvast ff te proberen voor als ik binnenkort een uur ga lopen en omdat ik het nu wel warm vond. Zat gelukkig goed en verschoof niet, heb onderweg 1x een slokje genomen![]()
@ Mossel, lekker gelopen zeg! Wel erg vroeg![]()
![]()
Jaquote:ach, het staat nu goed in m'n Garmin, dus dinsdag kan ik het goedmaken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goedemorgen sportievelingen
Net als MD geen spierpijn hier. Zal ik zo eens voor een héél rustig rondje gaan?F means you're fucked![]()
Ik zou, als je wilt, kort en rustig doen. Want het is al warm![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY Peter!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Precies. Nu moet je zo marathon kijken en daarna naar het strand!quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:06 schreef YUR het volgende:
Nah, ik ga morgenavond wel weer met de groepZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zou ik ook doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 10:06 schreef YUR het volgende:
Nah, ik ga morgenavond wel weer met de groephet is toch warm, en je hebt je portie gisteren ook al gehad. Straks marathon kijken
Marathon kijken zal waarschijnlijk niet gaan lukken, en naar het strand al helemaal niet
Goedemorgen allen, hoop mooie rondjes alweer op deze zondagGoed bezig allemaal
Ik ga lekker vanavond laat lopen, zo lekker ontbijten met broodjes uit de oven, verse jus, gekookt eitje
Ben benieuwd naar de marathon
![]()
![]()
Nawww, jammer! Ik heb de tv al geclaimd, Mr. Guppy moet maar meekijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 10:18 schreef YUR het volgende:
Marathon kijken zal waarschijnlijk niet gaan lukken, en naar het strand al helemaal nietmaar gelukkig vind ie de marathon ook leuk om te kijken. Hij als anti-sport-kijker
Kan hij mooi tussendoor hapjes maken en drinken inschenkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 10:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww, jammer! Ik heb de tv al geclaimd, Mr. Guppy moet maar meekijkenmaar gelukkig vind ie de marathon ook leuk om te kijken. Hij als anti-sport-kijker
Nee hoor, want dan mist ie watquote:Op zondag 12 augustus 2012 10:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan hij mooi tussendoor hapjes maken en drinken inschenkenwe moeten van te voren zorgen dat alles klaar staat. Hij vindt het allemaal reuze interessant, hihihi
En met z'n kont voor het beeld staan!quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan hij mooi tussendoor hapjes maken en drinken inschenkenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wegtrappenquote:Op zondag 12 augustus 2012 10:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
En met z'n kont voor het beeld staan!Koelbox in de woonkamerquote:Op zondag 12 augustus 2012 10:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan mist ie watwe moeten van te voren zorgen dat alles klaar staat. Hij vindt het allemaal reuze interessant, hihihi
Oh ja, da's een goed ideequote:Op zondag 12 augustus 2012 10:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wegtrappen
[..]
Koelbox in de woonkamerhelaas hebben we geen koelbox, maar we zullen het wel overleven
Ik 13de. Had ik nou die ene interval nou niet vergeten, dan had ik weer in de top 10 gestaan
Ach het leaderboard ja!
Nja, vanaf komende week ga ik 4x in de week lopen, richting de HM van Amsterdam. Dat leaderboard komt dan vanzelf wel weer goedF means you're fucked![]()
Ga je trainingen tot max 18 kilometer doen? Of ook gewoon halve marathons als training lopen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:52 schreef YUR het volgende:
Ach het leaderboard ja!
Nja, vanaf komende week ga ik 4x in de week lopen, richting de HM van Amsterdam. Dat leaderboard komt dan vanzelf wel weer goedZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oooh ik heb gisteren trouwens een korte tight gekochtvandaag voor het eerst in gelopen, het is heerlijk!! Heen schurende bovenbenen meer, en geen natte katoenen stof.
Deze is het, NIKE TECH Women's Running Shorts:
Ff in het schema gekeken...langste duurloop is 120 minuten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ga je trainingen tot max 18 kilometer doen? Of ook gewoon halve marathons als training lopen?F means you're fucked![]()
Ah, dan tik je het net aan zeker?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Ff in het schema gekeken...langste duurloop is 120 minuten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Weet ik niet. Het tempo van een lange duurloop is natuurlijk niet mijn tempo tijdens de halve marathon.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, dan tik je het net aan zeker?
Maar de kilometers maken me niet zo veel uit hoor
Snap ik, snap ik. Halve marathon-schema's zijn voor mij ook nog niet gemaakt, eerst over drie weken maar eens richting de 10EM gaan werken.
Welk schema gebruik jij eigenlijk voor de HM? Van je trainer?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja. Ik heb nu een schema dat de club afgelopen jaar heeft gebruikt richting de CPC (hoogtepunt van het jaar voor een atletiekvereniging uit Den Haag).quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:05 schreef mosselmossel het volgende:
Snap ik, snap ik. Halve marathon-schema's zijn voor mij ook nog niet gemaakt, eerst over drie weken maar eens richting de 10EM gaan werken.
Welk schema gebruik jij eigenlijk voor de HM? Van je trainer?
Die moet ik nog even over het standaard schema van mn loopgroep voor de komende tijd heen gaan leggen. En dan eens kijken hoe mijn persoonlijke schema eruit komt te zien
Heb dus nog wat te doen vanavond
Dankje! Het gaat ook echt lekker en ik begin er ook gevoel bij te krijgen en heb elke keer zin om te gaan lopen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mevrouw Poes was vandaag ook goed bezig zag ik alKlinkt als een fijn loopje! Heerlijk!quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:12 schreef mosselmossel het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/gllfQoi0UkAFijn dat het beter lijkt te gaan met je heup!quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn mossel
![]()
Hier ook een verbetering merkbaar, wat ik net al tegen dr. sexy typte maar ook dat ik niet meer bang ben voor de 5 minuten! En dat is voor mijzelf een persoonlijke overwinning. Het punt waarop ik vorig jaar afhaakte door angst.
Ik ben zelfs al loopjes aan het plannen voor volgend jaar![]()
Kan nog niet inschrijven maar als dat kan ga ik het zeker doen!
Wil o.a de CPC lopen, marikenloop en de ladiesrun in Rotterdam. En ohja, de dam tot dam staat ook op mijn verlanglijstje!![]()
YAY, de CPC wordt echt een grote Fok! meetquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:09 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Dankje! Het gaat ook echt lekker en ik begin er ook gevoel bij te krijgen en heb elke keer zin om te gaan lopen.
[..]
Klinkt als een fijn loopje! Heerlijk!
[..]
Fijn dat het beter lijkt te gaan met je heup!
Hier ook een verbetering merkbaar, wat ik net al tegen dr. sexy typte maar ook dat ik niet meer bang ben voor de 5 minuten! En dat is voor mijzelf een persoonlijke overwinning. Het punt waarop ik vorig jaar afhaakte door angst.
Ik ben zelfs al loopjes aan het plannen voor volgend jaar![]()
Kan nog niet inschrijven maar als dat kan ga ik het zeker doen!
Wil o.a de CPC lopen, marikenloop en de ladiesrun in Rotterdam. En ohja, de dam tot dam staat ook op mijn verlanglijstje!Net als de BtB, die is al bijna!
Oh serieusquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
YAY, de CPC wordt echt een grote Fok! meetNet als de BtB, die is al bijna!
dat is wel superleuk! Lijkt me leuk om jullie eens in het echt te zien en te meeten!
![]()
Kijk maar in de OPquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:15 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Oh serieusdat is wel superleuk! Lijkt me leuk om jullie eens in het echt te zien en te meeten!
lange lijst bij de BtB en bij de CPC
Oh ja, kan iemand mij uit de OP halen voor de BtB?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja ik zie het! Ik heb me nog niet ingeschreven (dat kon nog niet) maar mag ik er ook bij?
Mvr.Poes CPC loop Den Haag 2013 , 5 km.![]()
Ik heb me ook nog niet ingeschreven, maar ik ga me pas in het lijstje zetten als ik me ingeschreven hebmaar ik wil wel meedoen
Ik heb me voor de CPC natuurlijk ook nog niet ingeschreven, maar da's wel een zekerheidje voor komend jaar. Mits ik heel blijf, natuurlijk
goedemorgen (al bijna middag)
Net heerlijk rondje gelopen, doel was m'n hartslag onder de 175 houden en dat is redelijk gelukt, met een uitschieter op het laatste stukje omdat ik daar een helling op moest.
Merk wel dat ik niet erg stabiel loop als ik op m'n hartslag ga letten, maar dat zal wel een kwestie van oefenen zijn.
Mossel, lekker stuk gelopen!
en Gup haha, moest wel lachen om je stukje gemiste minuten. Cool broekje!![]()
Is dat zo lastig dan?Zo snel vol? Heb nog geen inschrijfdatum kunnen vinden helaas. Voor de ladiesrun van Rotterdam wel, 14 februari.quote:Op
zondag 12 augustus 2012 11:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb me ook nog niet ingeschreven, maar ik ga me pas in het lijstje zetten als ik me ingeschreven hebmaar ik wil wel meedoen
![]()
De ultieme 5k wedstrijd gelopen zojuist!!
Tijd niet eens zo belangrijk en niet mijn snelste (31:50), maar een perfecte opbouw!! Heel rustig gestart in een groepje dat een lekker sloom tempootje liep. Bij 2,5k gaan versnellen, steeds sneller, en zoveel mensen voorbijgelopen! Laatste 300m sprint en hoppa.
Erna nog een km uitgedribbeld. Goed begin vd dag!
Volgende x eens experimenteren met dat versnellen (eerder, of meer gefaseerd).
![]()
![]()
Goed gedaan!quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:31 schreef Quoi het volgende:
Tijd niet eens zo belangrijk en niet mijn snelste (31:50), maar een perfecte opbouw!! Heel rustig gestart in een groepje dat een lekker sloom tempootje liep. Bij 2,5k gaan versnellen, steeds sneller, en zoveel mensen voorbijgelopen! Laatste 300m sprint en hoppa.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:31 schreef Quoi het volgende:
Mooie starttijd voor een wedstrijdloopje ook
![]()
![]()
Dank je! En ach, die minuten komen wel weer goedquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:23 schreef Shravani het volgende:
en Gup haha, moest wel lachen om je stukje gemiste minuten. Cool broekje!Valt wel mee dacht ik. Maar je wordt hier ruim van te voren gewezen op de inschrijfdatumquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:24 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Is dat zo lastig dan?Zo snel vol? Heb nog geen inschrijfdatum kunnen vinden helaas. Voor de ladiesrun van Rotterdam wel, 14 februari.no worries!
Goed gelopen Quoi!!
![]()
![]()
De kerkpolderloop bij mijn hardloopclupje: klik.quote:
In de zomermaanden alleen 5k. Verder elke zondag een ontspannen 5 en 10k door Midden Delfland. Aanrader!![]()
Topper!quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:31 schreef Quoi het volgende:
![]()
He, daar had ik al eens van gehoord jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
De kerkpolderloop bij mijn hardloopclupje: klik.
In de zomermaanden alleen 5k. Verder elke zondag een ontspannen 5 en 10k door Midden Delfland. Aanrader!
Is het verstandig om te lopen met fikse oorontsteking?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Als je daar flink wat pijnstillers of andere medicijnen voor slikt zou ik 't zelf niet doen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Is het verstandig om te lopen met fikse oorontsteking?Ja doei.![]()
Ik zou vooral naar je lichaam luisteren. Ik kan me niet herinneren dat ik oorontsteking heb gehad, maar ik zou vooral doen wat me zelf verstandig lijktquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Is het verstandig om te lopen met fikse oorontsteking?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hmm lijkt me niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Is het verstandig om te lopen met fikse oorontsteking?![]()
Nee, hardlopen is een serieuze issue voor je lichaam om mee om te gaan, je kan het beter alle rust geven die het nodig heeft om de oorontsteking aan te pakken! Bovendien lijkt het me pijnlijk?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Is het verstandig om te lopen met fikse oorontsteking?![]()
Ik heb dagen al last van een irritante zeer hoge piep wat al het geluid overstemt. Bleek propje te zijn, eruit gehaald nog steeds piep aanwezig.
Na ja, dan maar rustig fietsen vandaag.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dat hoeft geen oorontsteking te zijn toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb dagen al last van een irritante zeer hoge piep wat al het geluid overstemt. Bleek propje te zijn, eruit gehaald nog steeds piep aanwezig.
Na ja, dan maar rustig fietsen vandaag.F means you're fucked![]()
Als men het af raad dan kan ik beter niet gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:51 schreef YUR het volgende:
Nja, volgens mij gaat Cantfazeme vandaag niet lopen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zie op endomondo dat dit je eerste x was met hartslagmeter? Als je je snelheid constant houdt zie je je hartslag oplopen in een stijgende lijn. Als je je hartslag constant houdt zie je je snelheid aflopen in een dalende lijn. Je hartslag constant houden is echt een kwestie van oefenen. Ik vind het nog steeds erg moeilijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:23 schreef Shravani het volgende:
goedemorgen (al bijna middag)
Net heerlijk rondje gelopen, doel was m'n hartslag onder de 175 houden en dat is redelijk gelukt, met een uitschieter op het laatste stukje omdat ik daar een helling op moest.
Merk wel dat ik niet erg stabiel loop als ik op m'n hartslag ga letten, maar dat zal wel een kwestie van oefenen zijn.
Mossel, lekker stuk gelopen!
en Gup haha, moest wel lachen om je stukje gemiste minuten. Cool broekje!![]()
Geen idee wat het is dan. Als dinsdag nog niet over is dan maar even bellen met HA.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat hoeft geen oorontsteking te zijn toch?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zo'n lekker bruin stuk?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Na ja, dan maar rustig fietsen vandaag.![]()
![]()
Ik ga toch ook maar met endomondo lopen, sportstracker vind ik toch niet geweldig werken.
Ik heb me ook ff aangemeld bij de Fok! groep
Lopen er ook mensen met een smartphone icm een bluetooth hartslag meter?
En werkt dat goed?R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Dat deed ik wel, werkte primaquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:57 schreef junkiexp het volgende:
Ik ga toch ook maar met endomondo lopen, sportstracker vind ik toch niet geweldig werken.
Ik heb me ook ff aangemeld bij de Fok! groep
Lopen er ook mensen met een smartphone icm een bluetooth hartslag meter?
En werkt dat goed?
Oppassen met die piep, dat zou tinnitus kunnen zijn of worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Geen idee wat het is dan. Als dinsdag nog niet over is dan maar even bellen met HA..
Als het tegen zit gaat dat ook niet meer weg.
Hoe sneller je erbij bent, hoe groter dat de kans is dat je er vanaf komt.
Ik heb het helaas al 6 jaar lang, kijk ook ff hier: Tinnitus / oorsuizen / piep in je oor. Deel 6
Wil je voor de rest niet ongerust maken, maar better safe than sorry
Ok, dat is wel interessant als ik in de toekomst wat meer ga lopen.quote:R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Mwua.. nee, niet echt. Kun je tegen jezelf lopenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:04 schreef Quoi het volgende:
Heeft Endomondo Pro overigens veel meer voordelen dan de normale Endomondo?
Het was niet de eerste keer dat ik 'm om had, maar wel de eerste keer dat ik er bewust mee gelopen heb.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:53 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Zie op endomondo dat dit je eerste x was met hartslagmeter? Als je je snelheid constant houdt zie je je hartslag oplopen in een stijgende lijn. Als je je hartslag constant houdt zie je je snelheid aflopen in een dalende lijn. Je hartslag constant houden is echt een kwestie van oefenen. Ik vind het nog steeds erg moeilijk.
Ik wil er wel mee gaan oefenen, lijkt me inderdaad een beste uitdaging.
Gelukkig ben ik nog niet in de fase dat ik snelheid belangrijk vind, ik heb me er al bij neergelegd dat ik een slakkentempo heb ook![]()
![]()
Zo, dat waren 15 km in 1.23 uur (10.8)
Uitgezweet, eerst maar douchenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Dat doe ik altijd alquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mwua.. nee, niet echt. Kun je tegen jezelf lopen![]()
![]()
Ja, maar nu hoor je of je sneller of langzamer bent dan de vorige keerquote:Als ik jou was zou ik gewoon lekker met de gratis versie beginnen. Je kunt altijd nog de pro versie aanschaffen
Dat doe je weer lekker snelquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Uitgezweet, eerst maar douchen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Uitgezweet, eerst maar douchen
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Oppassen met die piep, dat zou tinnitus kunnen zijn of worden.
Als het tegen zit gaat dat ook niet meer weg.
Hoe sneller je erbij bent, hoe groter dat de kans is dat je er vanaf komt.
Ik heb het helaas al 6 jaar lang, kijk ook ff hier: Tinnitus / oorsuizen / piep in je oor. Deel 6
Wil je voor de rest niet ongerust maken, maar better safe than sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Was niet zo heel groot. Als ik denk dat war je bedoeldquote:.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nice!quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Uitgezweet, eerst maar douchenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat zo'n gekke Braziliaan met z'n mutsje dan ineens heel hard gaat lopen, omdat hij het te traag vindt gaan en hij dan straks als 30ste eindigt...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Maar hij is wel in beeld geweestquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:20 schreef mosselmossel het volgende:
Dat zo'n gekke Braziliaan met z'n mutsje dan ineens heel hard gaat lopen, omdat hij het te traag vindt gaan en hij dan straks als 30ste eindigt...
Ben mede door het hardlopen al 5 kg afgevallen in 2 1/2 week.
Nog 11,3 kg en dan zit ik op doel 1/2
lekker bezig Mossel! 1uur en 24 min![]()
Uniekhoorn was ook weer snel! Pfoeh, je hebt je douche wel verdiend![]()
![]()
Netjes! Maar zo snel blijft dat niet gaan hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:22 schreef junkiexp het volgende:
Ben mede door het hardlopen al 5 kg afgevallen in 2 1/2 week.
Nog 11,3 kg en dan zit ik op doel 1/2Vocht etc.
En jeumig die marathon lopers. 8km in 25minuten!![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:21 schreef junkiexp het volgende:
[..]BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
I know, heb het spelletje eerder gespeeldquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Netjes! Maar zo snel blijft dat niet gaan hoorVocht etc.
En jeumig die marathon lopers. 8km in 25minuten!
Jeej.. ik ben maar 50% zo langzaam als een marathon loperquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En jeumig die marathon lopers. 8km in 25minuten!![]()
Altijd positief blijven
Nee oké , was niet om lullig te doen hoor! Maar dat je met een paar weken niet de hoop opgeeft omdat het niet zo hard gaat als in het beginquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:33 schreef junkiexp het volgende:
[..]
I know, heb het spelletje eerder gespeeld![]()
![]()
Ik waardeer je waarschuwing, ik hoop dadelijk op een halve kilo per week te zitten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee oké , was niet om lullig te doen hoor! Maar dat je met een paar weken niet de hoop opgeeft omdat het niet zo hard gaat als in het beginR.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jeej.. ik ben maar 50% zo langzaam als een marathon loper![]()
Altijd positief blijvenjeuj ik weeg 50% meer dan die marathon lopers
![]()
De Brit of de NOS?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:39 schreef Rammelaartje het volgende:
Aaaaaahhhhh die kerel die commentaar geeft is echt onverstaanbaar. Hinderlijk!Ja doei.![]()
Ze zijn ook niet op een toptijd vertrokken. Het gaat hier om de plak, niet om de tijd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:40 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
NOS. En die andere geeft echt debiel commentaar: jaja ze zijn niet zo snel he. Aargh.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Inderdaad. Maar hij snapte ook al niet dat je de hele marathon door moet drinken. Dus tsja. Waarom hij commentaar geeft?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet op een toptijd vertrokken. Het gaat hier om de plak, niet om de tijd.![]()
Ik ben allang blij dat Smeets niet alle commentaar geeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:48 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar hij snapte ook al niet dat je de hele marathon door moet drinken. Dus tsja. Waarom hij commentaar geeft?![]()
Suffert... Wat doe je daar dan? Dat is toch logisch, zeker met dit weerquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:48 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar hij snapte ook al niet dat je de hele marathon door moet drinken. Dus tsja. Waarom hij commentaar geeft?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Leon Haan snapt dat wel hoor, maar hij wil het gewoon Hermens laten uitleggen. Veelbedproeft verslaggeverstrucjequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:48 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar hij snapte ook al niet dat je de hele marathon door moet drinken. Dus tsja. Waarom hij commentaar geeft?
Nee dat geloof ik niet, want hij bond ook pas in toen die Hermens vertelde dat het niet om tijd ging. En hij reageerde oprecht verbaasd toen hij zei dat je al moet drinken voordat je dorst hebt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Leon Haan snapt dat wel hoor, maar hij wil het gewoon Hermens laten uitleggen. Veelbedproeft verslaggeverstrucje![]()
Ah, gister was ik maar 7 minuten langzamer over die afstandquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En jeumig die marathon lopers. 8km in 25minuten!
Haha, dit liedje zit in m'n hardloopplaylist en morgen als ik ren zal ik toch zeker wel even hier aan moeten denken![]()
Ja doei.![]()
35km op de marathon nu
En een verassende koploper
Ja, uit Ugandaik dacht aan de start nog, goh, Uganda! En moet je nu zien
Carrière switch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, gister was ik maar 7 minuten langzamer over die afstand
De Ugandees gaat m winnen
Nee, ik blijf ook gewoon nog korfballenquote:
Big smile
Zekers! En met vlag en al over de finish
Oh, nu mountainbiken. Dat zou ik ook wel eens willen proberen
- edit - hmmm die rock sections zien er wel een beetje eng uitmisschien toch maar liever hardlopen op dat parcours
Eerst even oefenen met stoeprandjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, nu mountainbiken. Dat zou ik ook wel eens willen proberen
- edit - hmmm die rock sections zien er wel een beetje eng uitmisschien toch maar liever hardlopen op dat parcours
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Stoeprandjes kan ik hebben, maar dit was wel iets heftigerquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Eerst even oefenen met stoeprandjes.
Trappetjes dan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Stoeprandjes kan ik hebben, maar dit was wel iets heftiger
Ik zit ook te kijken en het is inderdaad vrij heftig!It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Mwa, de fiets en ik hebben al geen goede relatie. Dit moest ik misschien toch maar niet proberenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:36 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Trappetjes dan.
Ik zit ook te kijken en het is inderdaad vrij heftig!ik blijf wel gewoon rennen denk ik.
Vandaag ook weer een lange duurloop gedaan. Valt me op dat er erg weinig mensen zijn die water bij zich hadden. Ik vond het anders behoorlijk warm in de zon. Aan het einde daarom ook het tempo iets laten zakken.
Halverwege een stukje bos kwam ik een bunker tegen welke open was en je nog gewoon in kan. Het ligt hier in de buurt bezaait met bunkers. Ze zijn echter of dichtgemetseld of je kan er niet bij komen. Een ouder echtpaar nog wat weten bij te brengen over deze bunkers. En een advies gegeven over hun route. Ze bleven echter naarmijn idee de verkeerdekant op lopen. Weer terug waar ze vandaan kwamen.
Laatste stukje nog even verder gelopen. Garmin begon echter leeg te raken en maar af geklokt. Wel nog doorgelopen. Paar weken klapte ik nog mijn linkervoet dubbel. Nu was het mijn rechterenkel die ik verzwikte. Daar lag ik in het gras. Laatste km dan maar wandelen. Ook daar zat een ouder echtpaar. Deze waren op de fiets en met de kaart erbij. Maar even geholpen met waar ze waren en hoe ze moest komen waar ze moesten wezen. Ze zaten er een kleine 10 km naast met waar ze waren.
Nog even een klein stukje hardgelopen om te kijken of mijn enkel hethield en gelukkig nog weinig last van.
Bij mijn auto aangekomen nog een half uurtje kunnen genieten van twee mensen die een zeilbootje te water aan het laten waren. Ze waren duidelijk onervaren. Maar vooral de plek waarop ze hem te water lieten verbaasde mij het meest. Een plek waar je met een zeilboot niks te zoeken hebt.
http://connect.garmin.com/activity/209509896![]()
Netjes gelopen!
Overigens had ik ook geen water bij me. Maar goed, ik ging voor een dikke 5km, dan is goed drinken van te voren goed genoeg. Bij 25km is dat natuurlijk een ander verhaal, maar dat is voor mij ook niet aan de orde. Misschien voor de lopers die je tegenkwam ook niet?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
TWC nice! wat een afstand! heerlijke manier om de zondagmiddag door te brengen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Lekker gefietst. Wordt hier en daar gelijk al een watje genoemd waarom ik nou niet gelopen had
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ik ga ook zo rustig fietsen. kijken hoe mijn knie het houd.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:26 schreef winterstorm666 het volgende:
ik ga ook zo rustig fietsen. kijken hoe mijn knie het houd..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Watjes zouden juist gaan lopen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Lekker gefietst. Wordt hier en daar gelijk al een watje genoemd waarom ik nou niet gelopen had
.
![]()
![]()
Hm, ik ben vanmorgen gaan lopen. Dinsdag was dus de planning voor de volgende run. Maar ik bedenk me net dat ik dan met een vriend uit eten ga. Reuze leuk natuurlijk, maar lopen gaat dan niet lukken.
Nou ben ik vanmorgen dus nog wezen lopen, rond 08:00 uur. Zou ik dan morgenavond rond 19:00 uur kunnen gaan lopen? Ik heb dan niet "echt" een rustdag, maar op zich zit er dan wel meer dan 36 uur tussen. En ik ben toch niet van plan om volle bak te gaan trainen, gewoon op m'n gemakje rennen.
Wat denken jullie, doen? Of gewoon woensdag gaan?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gewoon gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Hm, ik ben vanmorgen gaan lopen. Dinsdag was dus de planning voor de volgende run. Maar ik bedenk me net dat ik dan met een vriend uit eten ga. Reuze leuk natuurlijk, maar lopen gaat dan niet lukken.
Nou ben ik vanmorgen dus nog wezen lopen, rond 08:00 uur. Zou ik dan morgenavond rond 19:00 uur kunnen gaan lopen? Ik heb dan niet "echt" een rustdag, maar op zich zit er dan wel meer dan 36 uur tussen. En ik ben toch niet van plan om volle bak te gaan trainen, gewoon op m'n gemakje rennen.
Wat denken jullie, doen? Of gewoon woensdag gaan?
Thanksquote:
Gewoon gaan rustdag is niet heilig af en toe een beetje smokkelen kan prima.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat denken jullie, doen? Of gewoon woensdag gaan?![]()
zow terug van 20 km fietsen op 21/22km per uur.
klein verzet en rustig aan.
met aanzetten is de knie nog wel gevoelig. tijdens het peddelen niet zo.
even afwachten dushome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ach voor je het weet heb je het weer onder de kniequote:Op zondag 12 augustus 2012 18:38 schreef winterstorm666 het volgende:
zow terug van 20 km fietsen op 21/22km per uur.
klein verzet en rustig aan.
met aanzetten is de knie nog wel gevoelig. tijdens het peddelen niet zo.
even afwachten dus![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ach voor je het weet heb je het weer onder de knie![]()
![]()
![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Churandy Martina zit zo dadelijk bij Mart
Mijn lijf is nu wel in de herstelstand geschoten, heb echt even last van 'zware benen', maar morgen gewoon weer een km of 6 lopen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Pretty!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Schop!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:31 schreef Rammelaartje het volgende:
Willen jullie me een schop geven? Heb echt geen zinWel zin om te lopen, niet om me om te kleden
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Wil jij zonder kleren lopen danquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:31 schreef Rammelaartje het volgende:
Willen jullie me een schop geven? Heb echt geen zinWel zin om te lopen, niet om me om te kleden
aankleden jij
Bij mij kwam het er ook niet van vandaag, op weg naar visite geweest en vanmorgen een beetje down omdat Loki ziekjes is.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
ik mis het lopen nu al pfff(aanstellermode aan en weer uit)home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef winterstorm666 het volgende:
ik mis het lopen nu al pfff(aanstellermode aan en weer uit)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jeumig jullie lijken wel een stel meiden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sluitingsceremonie kijken! Ik vind het altijd zo jammer als de Spelen weer voorbij zijn
Een van de nieuwe favoriete hardloopnummers. Vooral vanaf 1.15. Manmanman, wat loop ik hier lekker op.
Het normale leven begint weerquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Sluitingsceremonie kijken! Ik vind het altijd zo jammer als de Spelen weer voorbij zijn
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: