SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Zo, grote kom Griekse yoghurt met erin bosvruchten uit de vriezer, wat koppen thee en dan voor 't middaguur nog even rennen
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:38 schreef Rammelaartje het volgende:
Bedoel de kont he Moblo, niet GBR
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Thanks!quote:
Bij mij gaat het wss niet veel soeps worden.... slechte nacht gehad, en wat last van mn rug
F means you're fucked![]()
Klopt, heb er zin in!quote:
en je bent je toch niet aan het indekken?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hehe, jij bent toch minimaal 10 minuten sneller dan ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt, heb er zin in!
en je bent je toch niet aan het indekken?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wow! Heb jij een raam in je zolderkamer?!
Ja doei.![]()
Zo. Dat was euh... Bijzonder
Toch nog 6 km gelopen. Dat begon met 120 meter - pauze want m'n waterbelt begon te schuiven
800 meter - pauze want hardlopen werd even een hele letterlijke uitlaatklep van emoties... Lang verhaal kort: benen liepen vol bij het beklimmen van een brug en blijkbaar was m'n frustratie daarover de druppel, want ineens mega huilbui![]()
m'n vader schrok zich een ongeluk
Daarna tot 6.05km doorgelopen2e km in razend tempo want blijkbaar loop ik heel hard als ik boos ben
de rest gewoon redelijk normaal
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Doorzetterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Yuki het volgende:
Toch nog 6 km gelopen. Dat begon met 120 meter - pauze want m'n waterbelt begon te schuiven
800 meter - pauze want hardlopen werd even een hele letterlijke uitlaatklep van emoties... Lang verhaal kort: benen liepen vol bij het beklimmen van een brug en blijkbaar was m'n frustratie daarover de druppel, want ineens mega huilbui![]()
Daarna tot 6.05km doorgelopen2e km in razend tempo want blijkbaar loop ik heel hard als ik boos ben
Ik fiets wel vaker zulke afstandenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat weet ikNiks mis mee, met mate! Is dit de eerste keer dat je weer pijn had na inspanning? Worden de tussenlassen tussen pijn en ontspanning langer? Dus vaker minder pijn? Vind 40 km wel veel en dan is het niet verwonderlijk dat je hem dan voelt
.
Weet niet hoe vaak je fiets, maar je bouwt het hopelijk toch net zo op als hardlopen? Vooral omdat je een blessure hebt moet je goed mee oppassen dat je de spul weer niet overbelasten!Vroegah zelfs richting de 80km maar dat hou ik nu niet meer vol
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Topper hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Yuki het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Yuki het volgende:
![]()
![]()
Dus jij gaat niet onder de 50 minuten lopen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, jij bent toch minimaal 10 minuten sneller dan ik
@Yuki: dus jij moet boos aan een wedstrijd beginnen?
en nu onderweg naar de lier
en bedankt voor alle succeswensen!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Beter van niet, dat boos starten. Een hele snelle km is leuk, maar ik had later een verval van bijna een minuut
Succes YUR en MD
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ben er even een paar dagen uitgeweest door ziekte.
Net les 4 gelopen, ging goed maar voortaan ga ik vroeger want het was nu wel erg warm
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:37 schreef junkiexp het volgende:
Oh ik heb een triatlon gedaan zie ik:
[ afbeelding ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Wow, Jillian is ev0l!Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Gisteren zonder evy, zelf maar bijgehouden om 2-.30-2-.30-2-.30 te lopen.
Ging best goed, viel mij mee hoe erg het was en tevens hoe lang het duurde voordat ik weer normaal op adem was.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:37 schreef junkiexp het volgende:
Oh ik heb een triatlon gedaan zie ik:
[ afbeelding ]![]()
Altijd mooi die gps f*ckups.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Ik heb geen mobiele data abonnement, als je dat hebt dan heb je ook wel een betere verbinding volgens mij.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Heb een data abbo maar dan nog, gps op een mobiel heeft een grotere kans op afwijkingen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:45 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb geen mobiele data abonnement, als je dat hebt dan heb je ook wel een betere verbinding volgens mij.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Zo, net nog een eitje op, nu thee laten zakken en dus rond 13.15 maar eens de deur uit. Tijd is ineens hard gegaan en bleef maar thee drinken![]()
Moet om kwart voor 4 de deur uit voor een afspraak, dus moet wel redelijk op tijd gaan lopen.Ja doei.![]()
Wat is het lekker benauwd weer in Nederland![]()
Maar daar geef ik 'weinig' om![]()
![]()
Just Mattie was out running. He tracked 10.10 km in 53m:55s.
Personal best 10 km of 53m:14s which is a 3m:47s improvement.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Zo, vanavond laatste rondje en dan een week naar Griekenland. Oh ja, de schoenen gaan natuurlijk mee![]()
![]()
Benauwd ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:27 schreef justmattie het volgende:
![]()
Personal best 10 km of 53m:14s which is a 3m:47s improvement.![]()
![]()
Jaja, pittig hoorquote:
Daarna nog gaan rennen met Re, en best goed geregistreerd door de Garmin![]()
http://connect.garmin.com/activity/209082923Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Netjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:27 schreef justmattie het volgende:
![]()
Personal best 10 km of 53m:14s which is a 3m:47s improvement.![]()
![]()
Ahum... wegens deadline stress 2 weken niet gelopen en nu zaten er 2 spinnen te sexen op mijn hardloopschoenen..
Ik snap de hint, zal vanavond gaan lopen
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ahum... wegens deadline stress 2 weken niet gelopen en nu zaten er 2 spinnen te sexen op mijn hardloopschoenen..
Ik snap de hint, zal vanavond gaan lopen![]()
Misschien kickten ze er wel op dat ze betrapt konden worden.
![]()
Haha smerige beesten!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
Misschien kickten ze er wel op dat ze betrapt konden worden.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Lekker wil ik het niet noemenquote:Wel effectief hoop ik.
Ziggy played guitar
Ik heb me nu toch ingeschreven voor de 5 KM wedstrijd volgende week zaterdag, ondanks dat ik op dit moment nog niet hersteld ben van mijn blessure. Ik hoop dat nog een week rustig opbouwen voldoende zal zijn. Nu heb ik in ieder geval een doel om naar toe te werken![]()
![]()
Sorry, maar:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:05 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik heb me nu toch ingeschreven voor de 5 KM wedstrijd volgende week zaterdag, ondanks dat ik op dit moment nog niet hersteld ben van mijn blessure. Ik hoop dat nog een week rustig opbouwen voldoende zal zijn. Nu heb ik in ieder geval een doel om naar toe te werken![]()
![]()
Trol.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:05 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik heb me nu toch ingeschreven voor de 5 KM wedstrijd volgende week zaterdag, ondanks dat ik op dit moment nog niet hersteld ben van mijn blessure. Ik hoop dat nog een week rustig opbouwen voldoende zal zijn. Nu heb ik in ieder geval een doel om naar toe te werkenJa doei.![]()
Zo.
Puf. Zweet. Poepoe. Nounou.
http://www.endomondo.com/workouts/uy9DK3rqP94
7km
41.48min
5.58min/km
Ondanks de zon eigenlijk wel heel lekker gelopen. Ben gewoon net een tikje langzamer gaan lopen dan normaal en dat ging met dit weer best heel prima!Natuurlijk nog steeds liever bewolkt en wat minder warm, maar heb toch de 7km gered die ik wilde doen.
Dat gezegd hebbende: ondanks de lekkere training ga ik me uitschrijven voor de 10k loop van zondag. Ik voel me nog niet zeker genoeg dat ik die 10km zondag kan gaan lopen. Conditietechnisch moet 't lukken, blessuretechnisch wellicht ook wel, maar ik wil gewoon niets riskeren, dus ga ik ze zodadelijk maar even mailen. Heb er wel vrede mee, dat wel. Het lopen gaat nu zó lekker eigenlijk, dat er echt wel weer een andere 10k komt (28 oktober bijvoorbeeld) waar ik aan mee kan doen.
Ja doei.![]()
Van een moderator verwacht ik niet dit soort opmerkingen. Ik zit momenteel in de opbouwfase en verwacht volgende week 5 KM te kunnen lopen. Misschien niet zo snel, maar ik ga het wel doenquote:![]()
![]()
Hoe zou het met rechtsdirecte zijn? Zou hij al over de Golden Gate Bridge heen en weer aan het rennen zijn?Ja doei.![]()
Heerlijk gelopen zo te lezen en verstandige beslissingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
Zo.
Puf. Zweet. Poepoe. Nounou.
http://www.endomondo.com/workouts/uy9DK3rqP94
7km
41.48min
5.58min/km
Ondanks de zon eigenlijk wel heel lekker gelopen. Ben gewoon net een tikje langzamer gaan lopen dan normaal en dat ging met dit weer best heel prima!Natuurlijk nog steeds liever bewolkt en wat minder warm, maar heb toch de 7km gered die ik wilde doen.
Dat gezegd hebbende: ondanks de lekkere training ga ik me uitschrijven voor de 10k loop van zondag. Ik voel me nog niet zeker genoeg dat ik die 10km zondag kan gaan lopen. Conditietechnisch moet 't lukken, blessuretechnisch wellicht ook wel, maar ik wil gewoon niets riskeren, dus ga ik ze zodadelijk maar even mailen. Heb er wel vrede mee, dat wel. Het lopen gaat nu zó lekker eigenlijk, dat er echt wel weer een andere 10k komt (28 oktober bijvoorbeeld) waar ik aan mee kan doen.
Je hoeft immers tegenover niemand iets te bewijzen, wij weten al dat je knap bent
Krijg je je inschrijfgeld nog terug?
![]()
Als je een blessure hebt is het gewoon onverstandig om volgende week ineens aan een 5k mee te gaan doen. Maar goed, luister vooral je naar je eigen lichaam..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:30 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Van een moderator verwacht ik niet dit soort opmerkingen. Ik zit momenteel in de opbouwfase en verwacht volgende week 5 KM te kunnen lopen. Misschien niet zo snel, maar ik ga het wel doen“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Route voor vanavond uitgestippeld met zo min mogelijk grote overwegen/stoplichten. Heb iets meer dan 10 mijl uitgestippeld met veel lange stukken zodat ik me lekker kan concentreren op hoe ik loop zonder al te veel op het verkeer te moeten letten. Ben benieuwd hoe het gaat!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Deze 5 KM staat natuurlijk al heel lang op de agenda. Nu afzeggen zou voor mij toch teleurstellend zijn. Ik loop nu al ruim 2 jaar en heb al verschillende blessures meegemaakt. De komende trainingen kijk ik hoe het gaat. Mocht ik echt pijn hebben tijdens het lopen had ik me natuurlijk niet ingeschreven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je een blessure hebt is het gewoon onverstandig om volgende week ineens aan een 5k mee te gaan doen. Maar goed, luister vooral je naar je eigen lichaam..
[ Bericht 0% gewijzigd door Ach3r0n op 11-08-2012 16:00:40 ]![]()
Goedemiddag!
Lekker weertje om 5 km te rennen vandaag. http://www.endomondo.com/workouts/80495368.
Het zweet parelt op gegeven moment wel van je voorhoofd, maar wel duidelijk waardoor het komt..
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Is 2 jaar lopen en verschillende blessures geen reden om de alarmbellen af te laten gaan? Hoe komt het dat je vaak geblesseerd bent?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:52 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Deze 5 KM staat natuurlijk al heel lang op de agenda. Nu afzeggen zou voor mij toch teleurstellend zijn. Ik loop inmiddels nu al ruim 2 jaar en heb al verschillende blessures meegemaakt. De komende trainingen kijk ik hoe het gaat. Mocht ik echt pijn hebben tijdens het lopen had ik me natuurlijk niet ingeschreven.![]()
Ik heb dat al eens uitgelegd hier, maar mijn verleden met steunzolen is daar zeker deel van. Verder heb ik tot nu toe steeds op verschillende plekken blessures gehad en zijn deze ook weer volledig hersteld. Het afgelopen halfjaar heb ik geen blessures gehad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:57 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Is 2 jaar lopen en verschillende blessures geen reden om de alarmbellen af te laten gaan? Hoe komt het dat je vaak geblesseerd bent?![]()
En wat heb je nu dan? En sorry dat ik niet alles onthou, het gaat ZO verschrikkelijk hard hier!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:04 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Ik heb dat al eens uitgelegd hier, maar mijn verleden met steunzolen is daar zeker deel van. Verder heb ik tot nu toe steeds op verschillende plekken blessures gehad en zijn deze ook weer volledig hersteld. Het afgelopen halfjaar heb ik geen blessures gehad.![]()
Op dit moment heb ik last aan de buitenkant van mijn linkerkuit. Bij het afzetten van de voet komt hier spanning op te staan waardoor ik minder kan afzetten met mijn linkervoet. Er is verder niets aan te zien.![]()
Way to go!.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Waarom ging ik ookalweer die wedstrijd afzeggen?quote:A barbeque will be in operation from 10.00 a.m. until an hour after the run is complete, offering hot bacon, sausage, beefburger and vegetarian rolls, hot and cold drinks, ice-cream and light refreshments.vanaf 10 uur 's ochtends barbecue!
Ja doei.![]()
Voor tijdens en na het rennen etenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom ging ik ookalweer die wedstrijd afzeggen?
[..]vanaf 10 uur 's ochtends barbecue!
Doe mij maar twee lappen spareribs voor onderweg
![]()
![]()
Ideaal om de verloren calorieën gelijk weer aan te vullen en om nog een extra buffertje op te bouwen..
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:45 schreef Detroit het volgende:
Ideaal om de verloren calorieën gelijk weer aan te vullen en om nog een extra vetlaagje op te bouwen..
![]()
Zo, dat was een drukke maar leuke en gezellige dag
Helaas door de drukte MD niet veel gesproken en hem niet op de foto gezet (sorry MD![]()
), dus dat moeten we wel een ander keertje goedmaken
Uiteraard weer erg trots op Yur met z'n PREn, as usual, in shock door MD z'n tijd
Yuki, mooi doorgezet meid![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/k8zHcHRxozE
11 seconden van mn PR af gehaald. Op mn klok: 48.19
MD heb ik 1 keer gezien, ver voor me
Thx Jor_Dii
Ik werd ook zowel bij de doorkomst op de 5k als bij de finish genoemd door de speaker
maar dat mag best, als je als 240ste finisht
Ga ik nu... Of morgen om 6 uur...
Ik heb nu niet echt zin, maar ik gok dat dat er morgen niet beter op zal zijn.
Eerst eens op google-maps kijken wat voor rondje ik ga lopen dan hier in Helsinki...***![]()
Teeheequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Voor tijdens en na het rennen etenDoe mij maar twee lappen spareribs voor onderweg
Zo, net lekker nog een eindje gefietst en koffie gedronken met vriendenWat een heerlijk weer is het toch (alleen te warm om lekker te lopen dus
)
Ja doei.![]()
Xcuz_Me zit/zat ook in Helsinki nu!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ga ik nu... Of morgen om 6 uur...
Ik heb nu niet echt zin, maar ik gok dat dat er morgen niet beter op zal zijn.
Eerst eens op google-maps kijken wat voor rondje ik ga lopen dan hier in Helsinki...
Ja doei.![]()
Lekker dood die laatste kilometerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:48 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/k8zHcHRxozE
11 seconden van mn PR af gehaald. Op mn klok: 48.19
MD heb ik 1 keer gezien, ver voor meZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Yepquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Lekker dood die laatste kilometer
En de andere kilometers mooi vlakF means you're fucked![]()
Srslyquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Xcuz_Me zit/zat ook in Helsinki nu!
Oh wacht, dus toch! Ik heb haar gezien vandaag!en ik was in de war, ik dacht 'nee, dat kan niet', maar toch wel! Duh! Ik snapte er al niks van! Zie je wel!
God wat stom! Ok vond het al zo lullig dat ik dus niet wist wie het dan wel was.![]()
***![]()
Flinke hartslag ook. Ik zou met zo'n hartslag helemaal stukgaan.So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Ach, da's persoonlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:33 schreef Detroit het volgende:
Flinke hartslag ook. Ik zou met zo'n hartslag helemaal stukgaan.
En op het einde was ik ook echt helemaal stuk, maar dat doe ik alleen bij wedstrijdloopjes. Heb weleens een hogere hartslag gehaald
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Srsly
Oh wacht, dus toch! Ik heb haar gezien vandaag!en ik was in de war, ik dacht 'nee, dat kan niet', maar toch wel! Duh! Ik snapte er al niks van! Zie je wel!
!
Ja doei.![]()
[..]
Srsly
En ik nog tegen haar zeggen 'je lijkt heel erg op iemand die ik steeds tegenkom en die ik nooit herken'quote:
Christus wat dom zeg!
***![]()
[..]
Srsly
God wat stom! Ok vond het al zo lullig dat ik dus niet wist wie het dan wel was.![]()
![]()
![]()
[..]
Srsly
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik nog tegen haar zeggen 'je lijkt heel erg op iemand die ik steeds tegenkom en die ik nooit herken'
Christus wat dom zeg!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik nog tegen haar zeggen 'je lijkt heel erg op iemand die ik steeds tegenkom en die ik nooit herken'
Christus wat dom zeg!![]()
![]()
Ja doei.![]()
En het is dus dubbel vaag/toevallig omdat we ook nog eens uit dezelfde stad komen. Daar ziet zij mij dus steeds op het station en ik herken haar nooit.
Het is niet voor niks dat ik mezelf 'goudvis' als tweede naam gegeven heb.
***![]()
ach cupcakes bakken is ook leukquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:25 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Hoe zien je hockeytrainingen eruit? Ben je zo goed dat je 5 dagen in de week moet trainen?
Ik ga mijn zaterdag eens verdoen met cupcakes bakken
Nou, ik doe met 2 clubs nog mee voor de selectie, en dat betekent dus dat ik de komende 2 weken heel erg veel trainWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:40 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, ik geloof dat ik mijn schaamte er maar uit ga rennen ofzo.Renze!
Ja doei.![]()
Jammer dat ik niet op de gevoelige plaat ben gekomen, maar ook ik een nieuw PRquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:43 schreef GotC het volgende:
Zo, dat was een drukke maar leuke en gezellige dag
Helaas door de drukte MD niet veel gesproken en hem niet op de foto gezet (sorry MD![]()
), dus dat moeten we wel een ander keertje goedmaken
Uiteraard weer erg trots op Yur met z'n PREn, as usual, in shock door MD z'n tijd
Yuki, mooi doorgezet meid
Net als YUR er 11 seconden vanaf gelopen ten opzichte van bij de Ekiden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 11-08-2012 20:09:26 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Yuki, supergoed dat je door bent gelopen! En huilen kan soms ff lekker opluchten en daarna heerlijk energie geven.
Yur, echt een fantastische tijd! Gefeliciteerd! En maleduck ook gefeliciteerd met je (fantastische pr!) leuk datjullie met zn drieen gemeet hebben!
Vandaag evy les 8 gelopen, qua conditie ging het echt goed, 4 min ook weer zonder moeite gehaald ( ben wat conditie betreft echt vooruit gegaan! Wie had dat gedacht!) maar tijdens de 3 min erna begonnen mijn darmen vervelend te doen. Ff gewandeld en geprobeerd door te lopen maar het ging echt niet meer dus de laatste 3 min niet eens gedaan maar snel naar huis gegaan en binnen een sprintje naar de wc getrokken.
Weet iig dat ik het kan. Balen maar het is niet anders.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: