Ik best wel een grote tafel waar jij je magie op kunt doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kook heel uitgebreid, of helemaal niet.
Je vult altijd goed aan met knoflooksaus?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik vul altijd goed aan![]()
met knoflooksaus
Hoop dat het goed is gelukt en het smaakt enzo, maar praat aub Nederlands, en een fijne avond.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef expans het volgende:
Ben ilk kez corba yaptim
Hayirli aksamlar bu arada
jij bent de knoflooksaus op mijn falafelquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je vult altijd goed aan met knoflooksaus?
oh dat was serieus een doordenkertje.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Krijg je er van als je goedkoop parfum gebruikt.
jeweetzquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oh dat was serieus een doordenkertje.
wel een hele goede,props.
hetzelfdequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eet smakelijk straks omnomnomnom.
De bus komt er om de 5 minuten. Het is goedkoper dan meeliften want elke 80 kilogram erbij betekent per 100 km 10 euro kosten erbij. Ik denk dat de bus inderdaad voordeliger is.quote:
Om de 5 minuten ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:32 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
De bus komt er om de 5 minuten. Het is goedkoper dan meeliften want elke 80 kilogram erbij betekent per 100 km 10 euro kosten erbij. Ik denk dat de bus inderdaad voordeliger is.
echt hequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Om de 5 minuten ?ben je weleens met de bus gegaan ?
Als je iets uit de database verwijderd, dan raak je ook de primary key kwijt. Waarom wordt de primary key niet hergebruikt?quote:
Omdat ik elke keer mijn vast breek voordat de zon weg is. Ik geloof dat jongeren niet hoeven te wachten tot de zon weg is, ik heb de regel gemaakt dat ik al 2 uur voordat de zon weg is mag beginnen met vasten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom ben jij zo random? Estagfurullahhh.
ik heb hem al een tijdje hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:06 schreef Baghdaddy het volgende:
Klinker, faka met je UI?
ERRRRBODY KNOW IM THE REAL DEAL
Subtiel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb hem al een tijdje hoor
Jij en ik bebe :$$ ws een hint
Ik meen mij aardig wat Arabische conversaties te herinneren die jij initieerde of in ieder geval aan deelnam. Practise what you preach mister.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoop dat het goed is gelukt en het smaakt enzo, maar praat aub Nederlands, en een fijne avond.
Ik zit altijd op mobiel FOK!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb hem al een tijdje hoor
Jij en ik bebe :$$ ws een hint
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal me aan mn reet roesten aggie.
Ik ben nu op het rechte pad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:29 schreef Bilge het volgende:
[..]
Subtiel.
[..]
Ik meen mij aardig wat Arabische conversaties te herinneren die jij initieerde of in ieder geval aan deelnam. Practise what you preach mister.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, ik ga het niet meer doen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:44 schreef Peunage het volgende:
[..]Wat wil jij daarmee zeggen, dat Allah boos is op de rest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, ik ga het niet meer doen.![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 13 augustus 2012 04:11 schreef Ayca het volgende:
Bakje vruchtenyoghurt en dadels, en 1.5 liter water
Normaal probeer ik wel wat brood te eten maar vandaag lukte dat niet
Yogurtlu kizartma, brood, water, datquote:Op maandag 13 augustus 2012 04:22 schreef Ayca het volgende:
Merk dat vooral water een verschil maakt, honger krijg ik toch niet echt.
Wat heb jij gegeten?
Wa Aleykoum Salaam,quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef JustLiving het volgende:
Salamumaelykum beste broeders en zusters!
Ramadan is alweer bijna voorbij, ik vraag me af wat jullie in de laatste paar weekjes hebben gedaan? Zijn jullie meer gaan verdiepen in het geloof? Meer salaat verrichten? Vaker naar de moskee? Je weerhouden en je zelf controle te houden van slechte en verboden zaken? Ik ben best benieuwd wat jullie te zeggen hebben
Ik ben benieuwd naar jouw antwoord.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef JustLiving het volgende:
Salamumaelykum beste broeders en zusters!
Ramadan is alweer bijna voorbij, ik vraag me af wat jullie in de laatste paar weekjes hebben gedaan? Zijn jullie meer gaan verdiepen in het geloof? Meer salaat verrichten? Vaker naar de moskee? Je weerhouden en je zelf controle te houden van slechte en verboden zaken? Ik ben best benieuwd wat jullie te zeggen hebben
Goed bezig mashAllahquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wa Aleykoum Salaam,
Alles van bovenstaande.
Gr,
Arc.
Ik heb dat ook heel erg vaak, soms geef ik mezelf excuses van "Nee, ik praat niks slechts over dat persoon!!" Maar het is toch hetzelfde. Het gaat uiteindelijk ook om de intentie. ^^quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw antwoord.![]()
Persoonlijk voel ik me wel schuldiger wanneer ik bijvoorbeeld roddel over collegas, maar omdat ik hier zoveel voldoening uit haal lukt het me niet om daar mee op te houden. Ik ben dus wel bewuster maar niet praktiserender dan tevoren.
De profeet sws zei:quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw antwoord.![]()
Persoonlijk voel ik me wel schuldiger wanneer ik bijvoorbeeld roddel over collegas, maar omdat ik hier zoveel voldoening uit haal lukt het me niet om daar mee op te houden. Ik ben dus wel bewuster maar niet praktiserender dan tevoren.
quote:“Wie datgene tussen zijn benen (geslachtsdeel)
en tussen zijn kaken (mond) waarborgt, garandeer ik het paradijs.”
Sahih Al-Bukhari Hadith 8.799 Narrated by Sahl bin Sadquote:Whoever guarantees me (the chastity of) what is between his legs ( i.e. his private parts), and what is between his jaws ( i.e., his tongue), I guarantee him Paradise.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:33 schreef JustLiving het volgende:
[..]
Goed bezig mashAllah
[..]
Ik heb dat ook heel erg vaak, soms geef ik mezelf excuses van "Nee, ik praat niks slechts over dat persoon!!" Maar het is toch hetzelfde. Het gaat uiteindelijk ook om de intentie. ^^
En om antwoord tegen, ik was beetje afgezakt van mijn geloof en heb gelukkig sinds Ramadan weer een soort van boost gekregen, vaker na de moskee en heel veel lezingen bij zijn. Sporten was echt moeilijk maar ik was raar genoeg wel zeer gemotiveerd tijdens het sporten ookal kon ik niks drinken.
Enige nadeel was dat ik helaas was Qur'an wat minder heb gelezen, maar dat zal inshAllah wel goed komen samen met mijn familie lezen. Ik hoop dat het ik en jullie ook zo standvastig zullen blijven voor de rest van jullie jaren inshAllah!
Mooi dat het bij jou de goede kant opgaat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:33 schreef JustLiving het volgende:
[..]
Goed bezig mashAllah
[..]
Ik heb dat ook heel erg vaak, soms geef ik mezelf excuses van "Nee, ik praat niks slechts over dat persoon!!" Maar het is toch hetzelfde. Het gaat uiteindelijk ook om de intentie. ^^
En om antwoord tegen, ik was beetje afgezakt van mijn geloof en heb gelukkig sinds Ramadan weer een soort van boost gekregen, vaker na de moskee en heel veel lezingen bij zijn. Sporten was echt moeilijk maar ik was raar genoeg wel zeer gemotiveerd tijdens het sporten ookal kon ik niks drinken.
Enige nadeel was dat ik helaas was Qur'an wat minder heb gelezen, maar dat zal inshAllah wel goed komen samen met mijn familie lezen. Ik hoop dat het ik en jullie ook zo standvastig zullen blijven voor de rest van jullie jaren inshAllah!
I know.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De profeet sws zei:
[..]
[..]
Sahih Al-Bukhari Hadith 8.799 Narrated by Sahl bin Sad
Smaakte het lekker?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef Ayca het volgende:
Zo, lasagne zit in de ovenbeetje later dan gepland maar oké
En daarna mij.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik citeerde Ayca, dus ging over Lasagne.
Dat al raar noemenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zat ernaast met je rare dm's.. tfffoee en de zon was nog niet onder
Please, do share.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Stagfirullah stagfirullah.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wallah, het waren niet halalteksten.
Ik weets, ik las ze vanmorgen. Meteen mn vasten maar verbroken door die nare jongeman.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Stagfirullah stagfirullah.
Ik laat jou zeepje laten vallen en dan roep ik snel zG erbij.quote:
Been there, done that.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik laat jou zeepje laten vallen en dan roep ik snel zG erbij.
Jawelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
herhaling kan geen kwaad.
Vanaf 16 augustus al.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
vanaf volgende week weer studenten OV!
Waar ga jij naartoe jongedame!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Samen iftar, dan ga ik wel naar mijn homeboy Jan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
NEEJOH.
Arc, ik ga naar KB.
Toch jan!?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jawel, dat roepen ze ELKE keer omquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
NEEJOH.
Arc, ik ga naar KB.
Kom naar mij toequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Waar werk jij ouwequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel, dat roepen ze ELKE keer omEn ik kan het weten want ik hoor het 235890235832 keer per dag als ik werk.
Ben ik ook uitgenodigdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel, dat roepen ze ELKE keer omEn ik kan het weten want ik hoor het 235890235832 keer per dag als ik werk.
Mensen hun portemonnee jatten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
snap ik maar wat doe je daar
Zoveel foute grappen die ik niet maak nouquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
snap ik maar wat doe je daar
Dat is mijn taak trutquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen hun portemonnee jatten.
Omg, je bent je zo erg aan het inhoudenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoveel foute grappen die ik niet maak nou
Stagfirullah, is je zuster man, doe normaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omg, je bent je zo erg aan het inhouden
achter het station..
Zó, veel beter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat is mijn taak trut niet-lief meisje
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stagfirullah, is je zuster man, doe normaal.
A uudhuu billahquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stagfirullah, is je zuster man, doe normaal.
fagquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
A uudhu Billah dat het je zuster is?
zegt meneer die haar vunzige dms stuurrquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fijne grappen maak je er over dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |