klinkt als een tiet! (oid)quote:
Inderdaad, faalkut.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
Ricardo wordt gepwnt door de dochter van z'n neukertje
die leek op een vriendinnetje....quote:
Die ik in februari van vorig jaar had...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die leek op een vriendinnetje....
yup, lekker fappen op Chris Martin!quote:
ik zeg: niet stappen. maar dat is een antwoord van een niet-stapper dus daar moet je verder niet teveel waarde aan hechtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef DaMook het volgende:
Stappen of niet stappen.. That's the question..
indoorvissen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef DaMook het volgende:
Ik hoop eigenlijk aan leuke dingen te kunnen denken dan, maar ik weet eigenlijk toch al dat ik dan maar aan een ding denk..
Nope..quote:
ik had al zo'n vermoeden.quote:
Geen idee eigenlijk, volg ze al heel lang niet meer. Vond deze avatar wel weer eens leuk. Maar weer eens veranderen ook trouwensquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoeden.
oh, ff mbt jouw UI. wat vind je van het zusje van de Olsentwins? Elisabeth heet ze geloof ik. ik vind haar hubbahubba.
Gezellig! ik ben behoorlijk eenzaam geweest tijdens EWquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
Avond![]()
Ik kom me zo bij jullie voegen, zit nog even met natte oogjes naar een of ander jongenskoor te kijken in een of andere talantenjacht![]()
ik zal geen plaatjes posten, anders wordt iedereen boos, maar zoek maar uit: https://www.google.com/se(...)sAQ&biw=1916&bih=988quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, volg ze al heel lang niet meer. Vond deze avatar wel weer eens leuk. Maar weer eens veranderen ook trouwens.
Sorry, werkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Gezellig! ik ben behoorlijk eenzaam geweest tijdens EW
Niet slechtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal geen plaatjes posten, anders wordt iedereen boos, maar zoek maar uit: https://www.google.com/se(...)sAQ&biw=1916&bih=988
5 dagen werk is op zich vrij normaal...heb ik ook bijna iedere week. daarom heb ik geen sociaal leven dus.....ah....dat is de reden. dan stop ik maar met werken! tot volgende week woensdag iig...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, werk![]()
5 dagen achtereen... Mijn sociale leven, wat doe je?!
en een verdraaid goed actrice. beter dan haar 2 zusjes..... hoort imho met Jennifer Lawrence (oa Hunger Games) tot een nieuwe generatie van mooie en talentvolle actrices.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet slecht, meer kan ik er momenteel niet van maken.
* 3rdRock geeft glas Roosvicee en zegt: "Komt wel goed schatje"quote:
Is het ook, maar ik ben het niet meer gewend. Meestal een dag of 3/4 en dan een dagje vrij. Wel wenselijk bij mijn baanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
5 dagen werk is op zich vrij normaal...heb ik ook bijna iedere week. daarom heb ik geen sociaal leven dus.....ah....dat is de reden. dan stop ik maar met werken! tot volgende week woensdag iig...
Ik hoop het.. Ik hoop het..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock geeft glas Roosvicee en zegt: "Komt wel goed schatje"
ik kan het me voorstellen ja. zeker als je er ook nog van die fijne weekenddiensten en slaapdiensten bij hebtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik ben het niet meer gewend. Meestal een dag of 3/4 en dan een dagje vrij. Wel wenselijk bij mijn baan
positief blijven. visualiseer een bos bloemen om alle negativiteit en breng oker in je kamer. Oker is nl van huis uit een juichkleur!quote:
Welke kleur is oker ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan het me voorstellen ja. zeker als je er ook nog van die fijne weekenddiensten en slaapdiensten bij hebt
[..]
positief blijven. visualiseer een bos bloemen om alle negativiteit en breng oker in je kamer. Oker is nl van huis uit een juichkleur!
Oker is een tint geel. jij onderontwikkelde!quote:
Oww die kleur zijn al jou posts dan als TS zijndequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Oker is een tint geel. jij onderontwikkelde!
bij mij zijn al mijn posts en quotes groen....TS heeft geen speciale kleurquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oww die kleur zijn al jou posts dan als TS zijnde. Is iig een geelachtige kleur
.
Mijn eigen posts zijn groen, ook als ik gequote wordt. Iemand anders is altijd blauw.. En TS geel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij mij zijn al mijn posts en quotes groen....TS heeft geen speciale kleur
maar lees dan maar veel door mij geopende topics
wat een kleurenparade! heb je dat paar weken geleden geïntroduceerde kleurenfestijn ook nog? dat ieder subforumblokje een andere kleur heefT? dat heb ik echt meteen uitgezet! of ik goddomme lsd geslikt had en naar een zuurstok zat te kijken!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn eigen posts zijn groen, ook als ik gequote wordt. Iemand anders is altijd blauw.. En TS geel.
Hahaha ja viel me ook op dat dat anders was, en ja dat heb ik nogquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een kleurenparade! heb je dat paar weken geleden geïntroduceerde kleurenfestijn ook nog? dat ieder subforumblokje een andere kleur heefT? dat heb ik echt meteen uitgezet! of ik goddomme lsd geslikt had en naar een zuurstok zat te kijken!
zolang je je maar niet groen en geel ergert....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hahaha ja viel me ook op dat dat anders was, en ja dat heb ik nog. Maar opzich heb ik alleen af en toe geel in topics en als ik zelf post ook groen
. Nu zijn wel alle posts groen en geel trouwens
.
Niet aan deze conversatie iigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zolang je je maar niet groen en geel ergert....
Over niets?! Hoe DURF je! Werelddiscussies, die kleurtjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet aan deze conversatie iig. Beetje ouwehoeren over niets is wel lekker
.
ziet er inderdaad goed uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef DaMook het volgende:
Kijk mijn poesjes toch eens.
Nu durft zelfs Tosh opschoot en geaaid te worden. Gisteren nog niet
. Gaat echt de goede kant op
.
hahaha, dat is de eerste keer dat ik te horen krijg dat mijn posts over iets gaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Over niets?! Hoe DURF je! Werelddiscussies, die kleurtjes
Mac is anders een flinke knuffelkont aan het worden, komt dagelijks opschootquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ziet er inderdaad goed uitgewoon rustig de tijd geven. en misschien zijn het wel geen echte knuffelkonten. maar dan zijn het evengoed gave beesten
Is toch zo? Niets belangrijker dan de layout van Fok!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hahaha, dat is de eerste keer dat ik te horen krijg dat mijn posts over iets gaan![]()
ach, katten zijn gewoon heel verschillend. zelf 1 oude kat gehad en die lag avonden bij mij op schoot. ex-schoonmoeder had 2 katten en dat waren helemaal geen knuffelaars.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mac is anders een flinke knuffelkont aan het worden, komt dagelijks opschoot. Tosh is wat lastiger maar draait ook bij dus
(Mac is de zwart bruine, Tosh de Grijs gestreepte).
Mac is as we speak op schoot geklommenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, katten zijn gewoon heel verschillend. zelf 1 oude kat gehad en die lag avonden bij mij op schoot. ex-schoonmoeder had 2 katten en dat waren helemaal geen knuffelaars.
mee eenschquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Is toch zo? Niets belangrijker dan de layout van Fok!
gordijnen zijn zeer aantrekkelijk voor katten. Willem, de kat van mijn broertje, heeft bij mijn ouders de vitrage gesloopt. gelukkig werden die een week later sowieso vervangenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mac is as we speak op schoot geklommen. Tosh sloopt de gordijnen
.
Ik niet. Morgen spelen de mannen? Kan ik ook niet zien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:03 schreef Evertjan het volgende:
ik ga vanavond weer dromen over hockeymeisjes
Ik heb van die paneelgordijnen, 15 euros per stuk dus valt mee. En valt me mee dat die op een los draadje na nog heel zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gordijnen zijn zeer aantrekkelijk voor katten. Willem, de kat van mijn broertje, heeft bij mijn ouders de vitrage gesloopt. gelukkig werden die een week later sowieso vervangen
oe, Alex Clare
ik zit al de hele avond met m'n hockeystick in de handquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:03 schreef Evertjan het volgende:
ik ga vanavond weer dromen over hockeymeisjes
Omg...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit al de hele avond met m'n hockeystick in de hand![]()
![]()
![]()
ja, ik vind die post ook niet getuigen van smaak danwel intelligentie. maar ach, iedereen verwacht dat ik em maak, dus dan doe ik dat ook evenquote:
hahahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik vind die post ook niet getuigen van smaak danwel intelligentie. maar ach, iedereen verwacht dat ik em maak, dus dan doe ik dat ook even
Och... Ik schrok even van je openheid maar wil er ook geen drama van makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik vind die post ook niet getuigen van smaak danwel intelligentie. maar ach, iedereen verwacht dat ik em maak, dus dan doe ik dat ook even
en de week daarvoor en daarvoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
en dat was de stream...net als vorige week 2x
kusje op je bult!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:08 schreef DaMook het volgende:
Ow en ik heb een bult op mun kop.. Hoofd gestootte daarstraks.
mmm, dat kan ik me niet herinneren eigenlijk. iig niet tijdens SLV dat ik weetquote:
Dank jequote:
alleen kijken he! verder niets.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:11 schreef DaMook het volgende:
Na dit blikje ga ik trouwens toch even kijken in de kroeg.
Paar pilsjes drinken ook danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alleen kijken he! verder niets.....
geen pilsjes, gewoon cola!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Paar pilsjes drinken ook dan. En nee verder niets..
Neh pilsjes..quote:
aka goudgele rakkers, pretpalen danwel biertjes.quote:
Lekkerquote:
Jups diequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aka goudgele rakkers, pretpalen danwel biertjes.
Vannacht nog de wereld van in handen gehad, het tempo lag hoog... Stond ik met 4 biertjes en een 7up van mezelf, kon ik niet drinken met volle handen. Mannenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aka goudgele rakkers, pretpalen danwel biertjes.
ik kan het me voorstellen, behalve dan dat bier lekker isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef DaMook het volgende:
Moet iets met mijn verdriet, dan maar wegdrinken, al werkt dat niet, maar is wel lekker.
potdimme! rotmannen! afslachten! allemaal!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Vannacht nog de wereld van in handen gehad, het tempo lag hoog... Stond ik met 4 biertjes en een 7up van mezelf, kon ik niet drinken met volle handen. Mannen
Ik snap dat je het vervelend hebt, maar ik vraag me af of dit daarvoor de juiste plek is. Topic in R&P een optie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef DaMook het volgende:
Moet iets met mijn verdriet, dan maar wegdrinken, al werkt dat niet, maar is wel lekker.
Tsja als je er niet van houd dan iets anders hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan het me voorstellen, behalve dan dat bier lekker is
Ja!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
potdimme! rotmannen! afslachten! allemaal!
Nahh en ik ga er ook niet verder over hebben hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap dat je het vervelend hebt, maar ik vraag me af of dit daarvoor de juiste plek is. Topic in R&P een optie?
Geen idee en daar ga ik me ook niet tegenaan bemoeienquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nahh en ik ga er ook niet verder over hebben hoorWeet dat ik daarvoor fout zit
. Al hoop ik dat ze de goede keuze maakt.. Die voor ons..
Okquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee en daar ga ik me ook niet tegenaan bemoeien
have fun en probeer te genietenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:24 schreef DaMook het volgende:
Ik ga even naar een feestje. Misschien ben ik over een half uur weer thuis misschien blijf ik wat langer. Hangt af van de sfeer en de mensen
.
Ga ik zeker proberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
Mag ik even zeiken?ach jongen, jij hebt tenminste een vriendin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Swijntje? ik dacht dat ie net verhuisd was...of iig pas een paar maanden geleden...quote:
Nou hij had al een hele tijd met dat meisjequote:
Ja idd, volgens mij hadden ze best recent samen een huis gekocht...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Swijntje? ik dacht dat ie net verhuisd was...of iig pas een paar maanden geleden...
weet alleen dat hij een zoontje heeft uit een vorige relatiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Nou hij had al een hele tijd met dat meisje
[..]
Ja idd, volgens mij hadden ze best recent samen een huis gekocht...
staat me wel iets van bij. dat ie op z'n nieuwe zolder een studiootje voor Swijnenstal had ingericht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Nou hij had al een hele tijd met dat meisje
[..]
Ja idd, volgens mij hadden ze best recent samen een huis gekocht...
whut? wist niet eens dat Coen pappa is!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
weet alleen dat hij een zoontje heeft uit een vorige relatie
Ja, Coen ging weg toen zij zwanger was...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
weet alleen dat hij een zoontje heeft uit een vorige relatie
Coen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whut? wist niet eens dat Coen pappa is!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
Mag ik even zeiken?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
mmm, hoop niet dat dat de reden was. zo ja: oetlul.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, Coen ging weg toen zij zwanger was...
Wow really, ik kreeg wel altijd de vibe dat ze niet echt goed uit elkaar zijn gegaan...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, Coen ging weg toen zij zwanger was...
Hij is een oetlul zonder dat je de details weet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, hoop niet dat dat de reden was. zo ja: oetlul.
als hij weg is gegaan omdat ze zwanger is vind ik hem een oetlul. tenzij zij bewust de pil niet heeft geslikt en gaatjes in condooms heeft geprikt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij is een oetlul zonder dat je de details weet?
Dan wel. Misschien was zij een krassende borderliner die zich zwanger heeft laten drukken (excuus) en op die manier zijn aandacht probeerde vast te houden? Ik zie vreemdere zaken voorbij komen op m'n werkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als hij weg is gegaan omdat ze zwanger is vind ik hem een oetlul. tenzij zij bewust de pil niet heeft geslikt en gaatjes in condooms heeft geprikt.
ja, ik was wat voorbarig met mijn conclusie
Sorry, ik moet er even weer aan wennen dat je meepostquote:
dat zou kunnen ja......maar goed, ik was idd wat voorbarig. er zal vast meer dan alleen een zwangerschap voorgevallen zijn. Coen lijkt mij niet het type dat weggaat omdat hij iemand bezwangerd heeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan wel. Misschien was zij een krassende borderliner die zich zwanger heeft laten drukken (excuus) en op die manier zijn aandacht probeerde vast te houden? Ik zie vreemdere zaken voorbij komen op m'n werk
geen srry zeggen hij moet maar eens leren dat het hier geen klaagbak isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik moet er even weer aan wennen dat je meepost
Niet?! Fuck...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geen srry zeggen hij moet maar eens leren dat het hier geen klaagbak is
Op er een topic over gvdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geen srry zeggen hij moet maar eens leren dat het hier geen klaagbak is
heerlijk nummerquote:
Echt, zout op! Niets dan pure walging als dat gedrocht langskomt. Misschien nog wel erger dan Plagequote:
ik vind het een heerlijk liedje. serieusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt, zout op! Niets dan pure walging als dat gedrocht langskomt. Misschien nog wel erger dan Plage
Nog steeds? Compleet kapotgedraaidquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het een heerlijk liedje. serieus
maar om je op te vrolijken:
[ afbeelding ]
nog steeds ja. ik vind het zo'n heerlijk vrolijk liedje. net zo'n guilty pleasure voor mij als Since u been gone van Kelly Clarkson. met mijn altoimago mag het niet, maar ik vind het toch. puh.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog steeds? Compleet kapotgedraaid![]()
Envoor dat beest
Mag je lekker zelf weten, toch? Ik vind heet gedrochten, net als deze. Veel te vaak gehoordquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog steeds ja. ik vind het zo'n heerlijk vrolijk liedje. net zo'n guilty pleasure voor mij als Since u been gone van Kelly Clarkson. met mijn altoimago mag het niet, maar ik vind het toch. puh.
ow, dat mag ik ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag je lekker zelf weten, toch? Ik vind heet gedrochten, net als deze. Veel te vaak gehoord
en terecht. ik vond het meer de Conona's!quote:
enquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme.... had toch liever Liefs uit London gehoord...
werden net bijna letterlijk gequote!quote:
Vooralsnog valt er een joekel van een stiltequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
oe, we krijgen zo een zingende Stenders...hoop ik....
yup....helaas geen Stenders zingendquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Vooralsnog valt er een joekel van een stilte
Geloof niet dat ik dat heel erg moet vindenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup....helaas geen Stenders zingend
dat denk ik ook niet ,amar ik had het best willen horenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik dat heel erg moet vinden
Ik zing mee. Niet best, maar hé, fuck it, ik ben dronken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
Swiiiiieeeeeet Keeerrrrroooolllaaaaaiiinnn![]()
![]()
goed bezig ome Sersj!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zing mee. Niet best, maar hé, fuck it, ik ben dronken.
Heerlijk nummer!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zing mee. Niet best, maar hé, fuck it, ik ben dronken.
Giel in de studio in NLquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:33 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij hoor ik wat achtergrond geluid op de cam?
Best wel, ja. Ik zou een wedstrijd kijken tussen de 2 voetbalclubs uit het dorp, maar ik belandde op het terras en toen ging het hard. Het fijne is dat mijn cluppie nog gewonnen heeft ook. Mooie dingen!quote:
Je typt nog aardig recht, respect!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Best wel, ja. Ik zou een wedstrijd kijken tussen de 2 voetbalclubs uit het dorp, maar ik belandde op het terras en toen ging het hard. Het fijne is dat mijn cluppie nog gewonnen heeft ook. Mooie dingen!
Moet wel eerlijk zeggen da'k er twee keer zo lang over heb gedaan als normaalquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Je typt nog aardig recht, respect!
Geeft niks jong, het gaat om het uiteindelijke resultaatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moet wel eerlijk zeggen da'k er twee keer zo lang over heb gedaan als normaal
slaap lekkerquote:
ik niet, sorry. maar tis idd wel een Ekdomplaatje, typisch iets wat hij mooi vindtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:46 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Robbie Robertson - Somewhere Down The Crazy River -
Wie dacht er aan Gerard Ekdom in het glazen huis?
Ik haat zpelvauden. Ook met een niet bekend aantal pilseners in m'n bakkes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks jong, het gaat om het uiteindelijke resultaat
Ik niet, maar ik ken dat nummer dan ook al zo'n kleine 25 jaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:46 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Robbie Robertson - Somewhere Down The Crazy River -
Wie dacht er aan Gerard Ekdom in het glazen huis?
Fransje was best gezelligquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:49 schreef Qunix het volgende:
Ja, hallo!
Ik heb wel wat meegepikt... O.a. een jazzy nummer voor het nieuws in EW. Ik zal eens opzoeken wat dat was, klonk erg goed. Geen Fransje Bauer. Hoe was hij?
En Stenders vanaf de Meeuwisquiz.
Ik ook, het maakt me woest...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik haat zpelvauden. Ook met een niet bekend aantal pilseners in m'n bakkes.
[..]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:49 schreef Qunix het volgende:
Ja, hallo!
Ik heb wel wat meegepikt... O.a. een jazzy nummer voor het nieuws in EW. Ik zal eens opzoeken wat dat was, klonk erg goed. Geen Fransje Bauer. Hoe was hij?
En Stenders vanaf de Meeuwisquiz.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Was je nou vanavond naar het vuurwerk geweest?
studio staat wat hard, of london wat zacht...quote:
Pieter is altijd bij Ekdom de producer of sidekick ofzo....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:53 schreef henkde_j het volgende:
Hallo trouwens![]()
Wie is eigenlijk die Pieter Cock?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
nou, kinders. Stenders is afgelopen dus ik ga pitten en genieten van nog 4 dagen weekend
trusten
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
nou, kinders. Stenders is afgelopen dus ik ga pitten en genieten van nog 4 dagen weekend
trusten
Sirolf. Maar die zal, als ie slim is, al op z'n bed liggen.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:49 schreef Qunix het volgende:
O.a. een jazzy nummer voor het nieuws in EW.
Sorry, ik was aan het werk en heb niet kunnen luisteren... De radio stond op 2quote:
Daar word het niet beter van... *nudgenudgewinkwink*quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
Een vrouw die "blow my whistle" zingt...![]()
Edit: Oh wacht... Ze zingt "I wanna blow your whistle"
Nee, als het bij zingen blijft zonder verdere actie dan heb je er geen zak aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar word het niet beter van... *nudgenudgewinkwink*
SPOILER: vrijdag de 13 10-08-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Geen idee. Dat zouden we even moeten testen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, als het bij zingen blijft zonder verdere actie dan heb je er geen zak aan
Sowieso, blow... Blazen... Hoezo? Of doe ik het al jarenlang verkeerd?! *confused*
Goedemorgen! Nog steeds het vrolijke biertje dat z'n werk doet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen idee. Dat zouden we even moeten testen!
Tevens goedemorgen! Ik ben vrolijk en daar snap ik helemaal niks van.
Zo leuk ik het een half jaar geleden ook vond, zo naar vind ik het nu... Kapotgedraaidquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:06 schreef remcoP het volgende:
Godsamme, na 3 weken nog steeds Will and the People!
Nou, dan mag dat vrolijke biertje wel wat aan die hoofdpijn doen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedemorgen! Nog steeds het vrolijke biertje dat z'n werk doet?
Ik zeg: rol maar uit, ik zit net aan de andere kant van het IJsselmeer
Water, de rest komt later. Of haal ik nu van alles door elkaar?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, dan mag dat vrolijke biertje wel wat aan die hoofdpijn doen...
Prima! Ben nu bijna bij Lelystad, momentje nog.
Nog niet gehoordquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
Die megahit van Mumford and Sons is echt zo ontzettend inspiratieloos. Wat een rukplaat.
Weet ik tochquote:
Ik wou het toch graag nog even benadrukkenquote:
We hebben vast verloren, Duitsland was de tegenstander toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:31 schreef Evertjan het volgende:
srry was ff de hockey finale aan het kijken
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
We hebben vast verloren, Duitsland was de tegenstander toch?
Bummer! Niet dat ik ook maar iets gevolgd heb van de spelen, maar toch jammerquote:
Als je haar aandacht wilt trekken, kun je beter WhatsAppen ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:43 schreef DaMook het volgende:
Hoi en doei, ik ga slapen, dromen over Kimberliedje, hopelijk doet zij dat ook over mij.
Die manier van communiceren is helaas afgeslotenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je haar aandacht wilt trekken, kun je beter WhatsAppen ofzo
Heeft ze dat zelf afgesloten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die manier van communiceren is helaas afgesloten.
In opdracht van wrsquote:
Doe het gewoon, dan is het maar duidelijk...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:46 schreef DaMook het volgende:
Maar een dm of een topic durf ik dan weer net niet aan
Ik ben zo verdrietig over dit hele gedoe en hoop echt dat het voor ons goed uitpakt! Maarja ik wacht maar af. Ze is hier meer dan welkom..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat je dat te respecteren hebt
Tjsa, ergens kan ik me de weerstand wel voorstellen, leeftijdsverschil enzo. En als je liegt over het elkaar al dan niet zien en men komt er toch achter, dan kan ik me de woede heel goed voorstellenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben zo verdrietig over dit hele gedoe en hoop echt dat het voor ons goed uitpakt! Maarja ik wacht maar af. Ze is hier meer dan welkom..
Op zich geef ik je gelijk, maar probeer me dan iig te leren kennen. Ik ben absoluut geen kwade jongen enzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Tjsa, ergens kan ik me de weerstand wel voorstellen, leeftijdsverschil enzo. En als je liegt over het elkaar al dan niet zien en men komt er toch achter, dan kan ik me de woede heel goed voorstellen
Oh, dat geloof ik ook wel! Maar ze was minderjarig en jij bent (als ik me niet vergis) ergens begin 30? Daar zijn ouders nu eenmaal niet zo happig opquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op zich geef ik je gelijk, maar probeer me dan iig te leren kennen. Ik ben absoluut geen kwade jongen enzo.
18 en 29 momenteelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik ook wel! Maar ze was minderjarig en jij bent (als ik me niet vergis) ergens begin 30? Daar zijn ouders nu eenmaal niet zo happig op
Ik zat in de buurtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
18 en 29 momenteel.
Maar ik baal er echt van op het moment.. En het geheim houden kwam juist doordat moeder het niet accepteerde en we toch verder wilde. Hoop dat dat nu nog zo is. Die moeder draait uiteindelijk wel bij lijkt me.. Moeders raak je niet snel kwijt is mijn ervaring..
Mijn deur staat iig wagenwijd open voor dr. Ze is meer dan welkom..
Ja in de buurt zat jequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zat in de buurt![]()
En als ik het zo begrijp ligt de bal bij Kimberliedje en niet bij jou. Geef haar de ruimte om die keuze te maken, ook zij zal het niet gemakkelijk hebben. En moeders draaien niet altijd bij
Ga iig niet overal in allerlei topics haar onder druk zetten, want zo kan het nu wel overkomen op haar...
Godsamme, het lijkt wel R&P hier
Juist doordat je dat overal meldt (je hoop uitspreekt) kan je haar onder druk zetten. Ik zou het wel zo voelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja in de buurt zat je. Ik geef dr de ruimte ook, druk zetten doe ik zeker niet (volgens mij) . Ik hoop gewoon zo op een goede uitkomst voor ons
. Het ging zo lekker, zo goed, wil niet dat dat over gaat..
Sorry :$ lijkt idd r&p nu.
Hmmm eens in de gaten houden, want dat wil ik dus eigenlijk niet.. Wil dat ze zelf kiest, al heb ik natuurlijk wel een voorkeur..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist doordat je dat overal meldt (je hoop uitspreekt) kan je haar onder druk zetten. Ik zou het wel zo voelen
Daar ga je weer, dat laatste stukje na de komma zou je weg moeten laten...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmmm eens in de gaten houden, want dat wil ik dus eigenlijk niet.. Wil dat ze zelf kiest, al heb ik natuurlijk wel een voorkeur..
Heb je gelijk in, maar het is wel zo, al zal ze dat ook wel weten zonder dat ik het zeg..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ga je weer, dat laatste stukje na de komma zou je weg moeten laten...
Als ze het toch al weet, waarom benadruk je het dan nog eens extra? Laat het een paar dagen rusten. Komt het goed, dan komt het goed. Komt het niet goed, dan is dat erg jammer maar een keuze die je te respecteren hebtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar het is wel zo, al zal ze dat ook wel weten zonder dat ik het zeg..
Wederom heb je daar helemaal gelijk in, maar ik ben zo bang voor de keuze dat het niet goedkomt.. Ik wil niet zonder haar verder, de tijd tot nu was geweldig, en ik wil dat graag zo voortzetten.. En in tegenstelling tot jou denk ik wel dat moeders het vergeven als ze zien dat het goed gaat..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ze het toch al weet, waarom benadruk je het dan nog eens extra? Laat het een paar dagen rusten. Komt het goed, dan komt het goed. Komt het niet goed, dan is dat erg jammer maar een keuze die je te respecteren hebt
Dan nog, je kan/mag haar keuze niet beinvloeden! Ik hoop dat je dat begrijpt. En nee, leuk is anders. Je wilt horen dat het allemaal goedkomt, maar die bevestiging krijg je (nu) niet. Vervelend, maar je hebt het ermee te doen helaasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wederom heb je daar helemaal gelijk in, maar ik ben zo bang voor de keuze dat het niet goedkomt.. Ik wil niet zonder haar verder, de tijd tot nu was geweldig, en ik wil dat graag zo voortzetten.. En in tegenstelling tot jou denk ik wel dat moeders het vergeven als ze zien dat het goed gaat..
Ik ga erover op houden, voor niemand leuk dit, ook voor mij niet. Ik ga slapen, wekker gaat om half 6. Ik hoop maar gewoon verder..
Ik weet hetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog, je kan/mag haar keuze niet beinvloeden! Ik hoop dat je dat begrijpt. En nee, leuk is anders. Je wilt horen dat het allemaal goedkomt, maar die bevestiging krijg je (nu) niet. Vervelend, maar je hebt het ermee te doen helaas![]()
Slaap lekker
Hij heeft al z'n avonturen er nu al uitgegooid, heeft morgen niks meer te vertellenquote:
Dat ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij heeft al z'n avonturen er nu al uitgegooid, heeft morgen niks meer te vertellen
Oh, voor jezelf bedoel je!quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar er komt een groot zwart gat aan.
Voor mij was het pure hel, al vond ik de tour wel leuk om te volgenquote:
En de Eredivisie is weer begonnen niks zwarte gatquote:
Dinsdag Clasica de San Sebastian en zaterdag begint de Vueltaquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef themauster het volgende:
[..]
En de Eredivisie is weer begonnen niks zwarte gat
Ja waar blijven die fotoos van jou in laag uitgesneden topje?quote:
radio 1 sportzomer ook helaasquote:
Zal ze vanavond mailen, goed?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja waar blijven die fotoos van jou in laag uitgesneden topje?
Nee, voor mij niet. Zeker niet nadat m'n knie zo verkloot is vorig jaar... Sport en ik zijn geen vriendjesquote:
Saai hoor! Ik luister wel, maar tussendoor keihard werkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:44 schreef 3rdRock het volgende:
mm, meer heb ik eigenlijk niet te melden. heb geen 3fm aanstaan dus eigenlijk mag ik hier ook niet posten natuurlijk
9,5 van de 10 keer dat ik hier mee discussieer op hoog niveau luister ook niet naar 3FM hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:44 schreef 3rdRock het volgende:
mm, meer heb ik eigenlijk niet te melden. heb geen 3fm aanstaan dus eigenlijk mag ik hier ook niet posten natuurlijk
helikopters en schieten vind ik niet zo boeiendquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
9,5 van de 10 keer dat ik hier mee discussieer op hoog niveau luister ook niet naar 3FM hoornu bijv. ook niet
Helicopters
Tieten
Schieten
Lekker wijvuhhhhh
quote:
SPOILER: Niet voor kleine kinderen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles goed?lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]SPOILER: Niet voor kleine kinderen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoor, druk aan het werk. En met jou?Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Gelukkig.quote:
Das ook sportquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik hou van sport kijken, maar zelfs voor mij was het teveel. Gelukkig is de Eredivisie weer begonnen
Yeah!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |