klinkt als een tiet! (oid)quote:
Inderdaad, faalkut.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
Ricardo wordt gepwnt door de dochter van z'n neukertje
die leek op een vriendinnetje....quote:
Die ik in februari van vorig jaar had...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die leek op een vriendinnetje....
yup, lekker fappen op Chris Martin!quote:
ik zeg: niet stappen. maar dat is een antwoord van een niet-stapper dus daar moet je verder niet teveel waarde aan hechtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef DaMook het volgende:
Stappen of niet stappen.. That's the question..
indoorvissen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef DaMook het volgende:
Ik hoop eigenlijk aan leuke dingen te kunnen denken dan, maar ik weet eigenlijk toch al dat ik dan maar aan een ding denk..
Nope..quote:
ik had al zo'n vermoeden.quote:
Geen idee eigenlijk, volg ze al heel lang niet meer. Vond deze avatar wel weer eens leuk. Maar weer eens veranderen ook trouwensquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoeden.
oh, ff mbt jouw UI. wat vind je van het zusje van de Olsentwins? Elisabeth heet ze geloof ik. ik vind haar hubbahubba.
Gezellig! ik ben behoorlijk eenzaam geweest tijdens EWquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
Avond![]()
Ik kom me zo bij jullie voegen, zit nog even met natte oogjes naar een of ander jongenskoor te kijken in een of andere talantenjacht![]()
ik zal geen plaatjes posten, anders wordt iedereen boos, maar zoek maar uit: https://www.google.com/se(...)sAQ&biw=1916&bih=988quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, volg ze al heel lang niet meer. Vond deze avatar wel weer eens leuk. Maar weer eens veranderen ook trouwens.
Sorry, werkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Gezellig! ik ben behoorlijk eenzaam geweest tijdens EW
Niet slechtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal geen plaatjes posten, anders wordt iedereen boos, maar zoek maar uit: https://www.google.com/se(...)sAQ&biw=1916&bih=988
5 dagen werk is op zich vrij normaal...heb ik ook bijna iedere week. daarom heb ik geen sociaal leven dus.....ah....dat is de reden. dan stop ik maar met werken! tot volgende week woensdag iig...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, werk![]()
5 dagen achtereen... Mijn sociale leven, wat doe je?!
en een verdraaid goed actrice. beter dan haar 2 zusjes..... hoort imho met Jennifer Lawrence (oa Hunger Games) tot een nieuwe generatie van mooie en talentvolle actrices.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet slecht, meer kan ik er momenteel niet van maken.
* 3rdRock geeft glas Roosvicee en zegt: "Komt wel goed schatje"quote:
Is het ook, maar ik ben het niet meer gewend. Meestal een dag of 3/4 en dan een dagje vrij. Wel wenselijk bij mijn baanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
5 dagen werk is op zich vrij normaal...heb ik ook bijna iedere week. daarom heb ik geen sociaal leven dus.....ah....dat is de reden. dan stop ik maar met werken! tot volgende week woensdag iig...
Ik hoop het.. Ik hoop het..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock geeft glas Roosvicee en zegt: "Komt wel goed schatje"
ik kan het me voorstellen ja. zeker als je er ook nog van die fijne weekenddiensten en slaapdiensten bij hebtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik ben het niet meer gewend. Meestal een dag of 3/4 en dan een dagje vrij. Wel wenselijk bij mijn baan
positief blijven. visualiseer een bos bloemen om alle negativiteit en breng oker in je kamer. Oker is nl van huis uit een juichkleur!quote:
Welke kleur is oker ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan het me voorstellen ja. zeker als je er ook nog van die fijne weekenddiensten en slaapdiensten bij hebt
[..]
positief blijven. visualiseer een bos bloemen om alle negativiteit en breng oker in je kamer. Oker is nl van huis uit een juichkleur!
Oker is een tint geel. jij onderontwikkelde!quote:
Oww die kleur zijn al jou posts dan als TS zijndequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Oker is een tint geel. jij onderontwikkelde!
bij mij zijn al mijn posts en quotes groen....TS heeft geen speciale kleurquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oww die kleur zijn al jou posts dan als TS zijnde. Is iig een geelachtige kleur
.
Mijn eigen posts zijn groen, ook als ik gequote wordt. Iemand anders is altijd blauw.. En TS geel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij mij zijn al mijn posts en quotes groen....TS heeft geen speciale kleur
maar lees dan maar veel door mij geopende topics
wat een kleurenparade! heb je dat paar weken geleden geïntroduceerde kleurenfestijn ook nog? dat ieder subforumblokje een andere kleur heefT? dat heb ik echt meteen uitgezet! of ik goddomme lsd geslikt had en naar een zuurstok zat te kijken!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn eigen posts zijn groen, ook als ik gequote wordt. Iemand anders is altijd blauw.. En TS geel.
Hahaha ja viel me ook op dat dat anders was, en ja dat heb ik nogquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een kleurenparade! heb je dat paar weken geleden geïntroduceerde kleurenfestijn ook nog? dat ieder subforumblokje een andere kleur heefT? dat heb ik echt meteen uitgezet! of ik goddomme lsd geslikt had en naar een zuurstok zat te kijken!
zolang je je maar niet groen en geel ergert....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hahaha ja viel me ook op dat dat anders was, en ja dat heb ik nog. Maar opzich heb ik alleen af en toe geel in topics en als ik zelf post ook groen
. Nu zijn wel alle posts groen en geel trouwens
.
Niet aan deze conversatie iigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zolang je je maar niet groen en geel ergert....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |