quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef remcoP het volgende:
ik wist niet dat vleermuizen zoogdieren waren
Hij was leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:44 schreef nomar83 het volgende:
Een jerrycan in een handdoekenwinkel.
Zo kijkt ie altijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
waarom zit pepijn daar hj kijkt echt zo van wat doe ik hier...
Nee ik ook niet!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef remcoP het volgende:
ik wist niet dat vleermuizen zoogdieren waren
Ze is stiekem 12quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef remcoP het volgende:
'Sorry, oma'. Sofie klinkt echt als een klein kindermeisje.
Daar kun je nu al goed over oordelen ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Boris is eigenlijk ook niet zo slim.
Volgens mij wel een redelijk brede kennis, niet zozeer in de diepte.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
De gemiddelde fokker heeft ook minimaal 3 masters op z'n naam staan natuurlijk. Daar ga je niet snel overheen..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoezo? Vandaag is er gewoon een heel sterk deelnemersveld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor de nederlandse versie sterkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Remco? Sterk deelnemersveld? Jij hebt zeker nog nooit naar de Belgische versie gekeken?
Mwah valt mee. Dit waren nog hele matige scores van de twee finalisten.quote:
Johquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:11 schreef densmee het volgende:
daar komt sofie nog goed weg, echt stom om dan te passen.
ze had een sec minder als boris over moeten houden.
de kans dat je bij een nieuwe 1 goed hebt is nogal groot
Het is weliswaar een quiz maar geeft toch wel een overzicht van het algemene kennisniveau van mensen. Vorige keer heeft hij ook maar 2 of 3 afleveringen meegedaan. Hij weet wat, maar ook niet overdreven veel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:05 schreef Baszh het volgende:
[..]
Daar kun je nu al goed over oordelen ?
Omdat er maar 5 antwoorden zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef Supertolll het volgende:
Waarom Asmodeus, Beelzebub, enz. wel en Mammon, Leviathan, enz. niet?
Saaie finale trouwens.
Big Brother, Deal or No Deal, Idols...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Vergeleken met de Belgische versie is dit dramatisch. Gewoon nooit meer Belgische programma's overnemen a.u.b. doen ze van ons ook niet.
Dit jaar bij de commerciële belgen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef arucard het volgende:
Wordt die Belgische nog uitgezonden trouwens?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef Heufd het volgende:
Nogmaals: Pepijn Lanen
En met Sofie heb ik het wel gehad. Irritant wijf.
Sofie is een leuk vrouwtjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef Heufd het volgende:
Nogmaals: Pepijn Lanen
En met Sofie heb ik het wel gehad. Irritant wijf.
Idols was niet van ons maar van de UK.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Big Brother, Deal or No Deal, Idols...
Inderdaad. Maar de essentie is duidelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Idols was niet van ons maar van de UK.
nee dank u. Iquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef golfer het volgende:
Mag die aandachtshoer, die Sofie, nu gauw er uit?
Wie is de Mol? is toch een Belgisch format en een aardig programmaatjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Vergeleken met de Belgische versie is dit dramatisch. Gewoon nooit meer Belgische programma's overnemen a.u.b. doen ze van ons ook niet.
Zeker geen Utrechter?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef golfer het volgende:
Evenals Man bijt hond, Flikken Maastricht, en vast nog wel meer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is de Mol? is toch een Belgisch format en een aardig programmaatje
Yepsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef golfer het volgende:
Dat valt ook wel mee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zeker geen Utrechter?
Ze heeft de lokale zender eigenhandig populair gemaakt!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:07 schreef Mani89 het volgende:
Wat een neppe irritant acterende kuthoerrrr is die Sofie zeg![]()
![]()
![]()
![]()
over ongelooflijke domheid gesproken... "de niveau".quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:46 schreef spapaars het volgende:
Moet het niet zijn de slimste BNer?
Dan is het op de juiste niveau van ongelooflijke domheid.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:00 schreef lunapuella het volgende:
[..]
over ongelooflijke domheid gesproken... "de niveau".
Overquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:00 schreef lunapuella het volgende:
[..]
over ongelooflijke domheid gesproken... "de niveau".
En uit.quote:
Ja, daar heb ik een tweet van gelezen van één van de kandidaten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Komt er trouwens een finaleweek? Dat heb ik ze nog nooit horen noemen en bij de exit van langmeespelende kandidaten hebben ze ook geen klassement getoond.
'k denk meer dat hij zich opgelaten voelt daar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pepijn kan echt zo mega-arrogant kijken.
zekerquote:
Dat magquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Pepijn heeft 2 verschillende kleuren veters....
Nee blijkbaar nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Zoveel eenden zijn er toch niet?
dat de kans groot is dat Obama herkozen wordt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wat zei-ie over de herkiezing? Ik verstond MvR niet.
Ah, thx. Ik verstond iets van "hij wil niet herkozen worden". Ik dacht alquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat de kans groot is dat obama herkozen wordt.
Dat het misschien spannend kan worden maar waarschijnlijk, gezien situatie alle staten momenteel, wint Obamaquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wat zei-ie over de herkiezing? Ik verstond MvR niet.
hopelijk gaat ze wel doorquote:
Ik ook hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja come on. Dat vind ik t zelfde.
Hotze de Roos.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Freriks heeft het wel fout over die Kameleon. Gerben Zonderland schreef het niet, en die boot verkleurde met de afstand, niet door lichtinval.
Ja, dat kloptquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
"Een boek van Gerben Zonderland"
Dat had gewoon goedgekeurd moeten worden idd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja come on. Dat vind ik t zelfde.
Ja inderdaad, zal wel in het script hebben gestaanquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat had gewoon goedgekeurd moeten worden idd.
Freriks was mooi in de war bij De Kameleon, geschreven door Gerben Zonderland![]()
Maarten sloeg de plank ook mis bij zijn verhaal over Apocalypse Now, hij had het over Charlie Sheen.
Ja en Martin Sheen ging helemaal niet naar de vietcong met dat bootje en je kan een helikopter niet midden in de jungle landen dus het lijkt me logisch dat ze met een boot gingen. Zijn kritiek sloeg helemaal nergens op.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Freriks was mooi in de war bij De Kameleon, geschreven door Gerben Zonderland![]()
Maarten sloeg de plank ook mis bij zijn verhaal over Apocalypse Now, hij had het over Charlie Sheen.
De vader van Epke, wie kent hem niet ...quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, dat klopt
edit: oh nee, wacht, die ene boerenknecht uit eht verhaal heet zo
Ik heb er ongeveer 36 delen van gelezen dus dat is me redelijk bijgebleven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, dat klopt
edit: oh nee, wacht, die ene boerenknecht uit eht verhaal heet zo
Karina is een lieve meidquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:09 schreef golfer het volgende:
Jammer dat Karina er uit wilde. Leuk mens nog steeds.
Zou Maarten niet in de war geweest zijn met Platoon?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Jonge Martin Sheen lijkt natuurlijk best wel op zijn zoon, gewoon een verspreking lijkt me.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:33 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Zou Maarten niet in de war geweest zijn met Platoon?
Oh ja, nu je het zegt! Dat was de leukste ronde altijd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:34 schreef zolderraam het volgende:
Wel jammer dat die plaatjes ronde er niet is zoals bij de belgische versie, die vond ik altijd wel leuk. Dat is natuurlijk ook een reden dat er veel meer punten gehaald werd in de belgische versie
Daar was jij erbij bij de opnames die wij gisteren zagen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ja, nu je het zegt! Dat was de leukste ronde altijd.
Nee we hadden ons een dag vergistquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar was jij erbij bij de opnames die wij gisteren zagen.
Met Bart Chabotquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee we hadden ons een dag vergistPas vanaf vanavond!
Klopt ik hoop dat ie wint vanavond met Pepijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bart was in de tweede versie de Slimste Mens. Ben benieuwd hoe hij het hier gaat doen.
Hoeveel dagen vantevoren wordt het dan opgenomen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee we hadden ons een dag vergistPas vanaf vanavond!
Bij P&W schijnt hij niet terug te keren. Dat vond ik wel aardig nieuws.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:27 schreef Tem het volgende:
Het is al zo warm en dan zit die Chabot daar ook nog.
Zijn politieke bijdragen waren zeker te inhoudelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij P&W schijnt hij niet terug te keren. Dat vond ik wel aardig nieuws.
Ehhh volgens mij is dat nu een maand of twee geledenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:29 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Hoeveel dagen vantevoren wordt het dan opgenomen?
Ik vind haar gaafquote:
Hij slimmer dan ik altijd dacht. Ook bij dat muziek spelprogramma van BNN wist hij de meeste bizarre antwoordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:38 schreef Specularium het volgende:
Pepijn weet veel voor een drugsgebruiker.
Ik herkende haar niet met Gerard Cox kapsel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henny Stoel gaat ook voor de 10e keer een vraag stellen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik herkende haar niet met Gerard Cox kapsel.
Maar zij is geen vreselijk mens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henny Stoel gaat ook voor de 10e keer een vraag stellen
Heb jij iets Oranjes aan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zit mooi precies weg gedoken achter philip!
Dat heeft ze de dag daarvoor dan al gekocht, dus de kast zit nog vol.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:43 schreef Bastiefcg het volgende:
sofie wil altijd aanvullen wat net is gezegd. Ik hoop dat ze vanaf morgen weer de voorraadkast thuis gaat aanvullen.
En dan is dit serieus nog 'vlot' geknipt, zeg maar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:47 schreef Bastiefcg het volgende:
Goeie vraag weer van Philip. Jezus, hoe hebben ze in godsnaam voor hem kunnen kiezen als presentator. Het programma heeft zoveel meer potentie met een goede 'quizmaster'.
Offtopic: wist niet dat jullie zussen zijn. Wat is Bart domquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee dat is mijn tweelingzus flappe_du_pommemaar dat is nagenoeg hetzelfde ;-)
Ik niet nee, maar de dames leken me van die types uit Stadskanaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:51 schreef Paxcon het volgende:
Maar jij ook ofzo, of waar kwam dat vandaan? Ik val pas net dit topic binnen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik niet nee, maar de dames leken me van die types uit Stadskanaal.
zegt (nog) niet zoveel, puzzeltje is vaak cruciaal. Maar ben het er mee eens dat ze weg moetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi dat Sofie er slecht voorstaat
Ik nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zit mooi precies weg gedoken achter philip!
Dokter awkward?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh, die Pepijn is echt zo awkward.
Ja, Eva had het gedaan he. Adam was the good guy. Dus eigenlijk is dàt discriminatiequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:04 schreef Bastiefcg het volgende:
Eva goed maar Adam fout? Discriminatie!
Ja, of hij ligt er na 1 show uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:05 schreef Bastiefcg het volgende:
Huizinga, dat wordt een serieuze kandidaat
Ze komt ook over als een iqloos mensquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:06 schreef padlarf het volgende:
Dag Sofie! Leuk mens voor een paar minuten, daarna irritant.
Ah, dat eerste wist ik niet. Typisch, dat dat beeld dan weer van een vrouw geschetst werdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:17 schreef Tourniquet het volgende:
In de bijbel staat trouwens helemaal niet dat Eva van een appel at, dat beeld is ontstaan door 17e eeuwse schilderijen. Appels groeien ook niet in de (sub)tropen.
Het was wel Eva, maar ik meen me te herinneren dat het ging om een verboden fruit, niet specifiek een appel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ah, dat eerste wist ik niet. Typisch, dat dat beeld dan weer van een vrouw geschetst werd.
Wat jouw laatste opmerking betreft... in de bijbel kan alles
Zij leefden gelukkig tot een slang (wellicht Satan) Eva verleidde om de verboden vrucht (traditioneel een appel) te eten. Zij at ervan, en gaf het fruit ook aan Adam, die er ook van at. Zij werden zich op dat moment onmiddellijk bewust van hun naaktheid en gingen zich ervoor schamen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik denk dat we in de war zijn met Sneeuwwitje
Ah okee, thanks voor de uitlegquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zij leefden gelukkig tot een slang (wellicht Satan) Eva verleidde om de verboden vrucht (traditioneel een appel) te eten. Zij at ervan, en gaf het fruit ook aan Adam, die er ook van at. Zij werden zich op dat moment onmiddellijk bewust van hun naaktheid en gingen zich ervoor schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |