quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef remcoP het volgende:
ik wist niet dat vleermuizen zoogdieren waren
Hij was leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:44 schreef nomar83 het volgende:
Een jerrycan in een handdoekenwinkel.
Zo kijkt ie altijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
waarom zit pepijn daar hj kijkt echt zo van wat doe ik hier...
Nee ik ook niet!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef remcoP het volgende:
ik wist niet dat vleermuizen zoogdieren waren
Ze is stiekem 12quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef remcoP het volgende:
'Sorry, oma'. Sofie klinkt echt als een klein kindermeisje.
Daar kun je nu al goed over oordelen ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Boris is eigenlijk ook niet zo slim.
Volgens mij wel een redelijk brede kennis, niet zozeer in de diepte.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
De gemiddelde fokker heeft ook minimaal 3 masters op z'n naam staan natuurlijk. Daar ga je niet snel overheen..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoezo? Vandaag is er gewoon een heel sterk deelnemersveld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor de nederlandse versie sterkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Remco? Sterk deelnemersveld? Jij hebt zeker nog nooit naar de Belgische versie gekeken?
Mwah valt mee. Dit waren nog hele matige scores van de twee finalisten.quote:
Johquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:11 schreef densmee het volgende:
daar komt sofie nog goed weg, echt stom om dan te passen.
ze had een sec minder als boris over moeten houden.
de kans dat je bij een nieuwe 1 goed hebt is nogal groot
Het is weliswaar een quiz maar geeft toch wel een overzicht van het algemene kennisniveau van mensen. Vorige keer heeft hij ook maar 2 of 3 afleveringen meegedaan. Hij weet wat, maar ook niet overdreven veel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:05 schreef Baszh het volgende:
[..]
Daar kun je nu al goed over oordelen ?
Omdat er maar 5 antwoorden zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef Supertolll het volgende:
Waarom Asmodeus, Beelzebub, enz. wel en Mammon, Leviathan, enz. niet?
Saaie finale trouwens.
Big Brother, Deal or No Deal, Idols...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Vergeleken met de Belgische versie is dit dramatisch. Gewoon nooit meer Belgische programma's overnemen a.u.b. doen ze van ons ook niet.
Dit jaar bij de commerciële belgen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef arucard het volgende:
Wordt die Belgische nog uitgezonden trouwens?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef Heufd het volgende:
Nogmaals: Pepijn Lanen
En met Sofie heb ik het wel gehad. Irritant wijf.
Sofie is een leuk vrouwtjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef Heufd het volgende:
Nogmaals: Pepijn Lanen
En met Sofie heb ik het wel gehad. Irritant wijf.
Idols was niet van ons maar van de UK.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Big Brother, Deal or No Deal, Idols...
Inderdaad. Maar de essentie is duidelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Idols was niet van ons maar van de UK.
nee dank u. Iquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef golfer het volgende:
Mag die aandachtshoer, die Sofie, nu gauw er uit?
Wie is de Mol? is toch een Belgisch format en een aardig programmaatjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Vergeleken met de Belgische versie is dit dramatisch. Gewoon nooit meer Belgische programma's overnemen a.u.b. doen ze van ons ook niet.
Zeker geen Utrechter?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef golfer het volgende:
Evenals Man bijt hond, Flikken Maastricht, en vast nog wel meer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is de Mol? is toch een Belgisch format en een aardig programmaatje
Yepsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef golfer het volgende:
Dat valt ook wel mee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zeker geen Utrechter?
Ze heeft de lokale zender eigenhandig populair gemaakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |