quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Wijze woorden!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:24 schreef densmee het volgende:
sluit het topic maar weer, een slechtere op kan niet
Ik heb heel wat goede en slechte herinneringen aan de ford transit van het type dat in de OP staat.quote:
roesttopic 2e klassequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:24 schreef densmee het volgende:
sluit het topic maar weer, een slechtere op kan niet
lekker duidelijk verhaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef 2cv het volgende:
Ik heb vandaag contact opgenomen met het UWV. Ik heb uitgelegd da ik mijn uitkering wel erg laag vind maar ik kreeg als uitleg dat dat was omdat ik maar 3 dagen in de week beschikbaar ben voor werk. Toen heb ik uitgelegd dat ik ook nog een gedeeltelijke WIA-uitkering zou moeten krijgen en ging er aan de andere kant van de lijn een lampje branden. Er was inderdaad iets niet in orde, het zou uitgezocht worden en ik zou a.s. maandag teruggebeld worden omdat ik vanmiddag wat dingen moest doen.
Later vanmiddag, toen ik in de auto zat, werd ik gebeld. Ik ben gestopt op een parkeerplaats om mijn voicemail af te luisteren. Het bleek dat die was ingesproken door een mevrouw van het UWV (!!!) Leeuwarden die weer uitlegde dat ik maar een WW-uitkering zo laag is omdat maar 3 dagen in de week beschikbaar ben voor werk. Maar als ik wilde kon ik persoonlijk met haar spreken door contact op te nemen met het klantcontact centrum. Aangezien ik nog wat dingen moest doen heb ik dat toen niet gedaan maar heb wat haast gemaakt met de dingen die ik moest doen zodat ik voor 17:00u naar het UWV kon bellen.
Toen ik weer thuis was heb ik weer met het UWV gebeld. Ik heb gevraagd naar de mevrouw die eerder mijn voicemail ingesproken had (ik heb een naam en heb specefiek naar haar gevraagd) maar het was niet mogelijk om mij met haar door te verbinden. Uiteindelijk kwam ik uit bij een mevrouw wiens naam ik helaas niet onthouden of genoteerd heb en haar heb ik het hele verhaal verteld. Zij heeft ook nog wat in de computer gekeken, zag dat er inderdaad iets mis is, dat daar al lang iets aan gedaan had moten worden, begreep mijn verhaal en zou er werk van maken. Als het goed is hoor ik maandag meer. Ik had in elk geval de indruk dat ze er iets aan ging doen. Maandag hoor ik meer, zo niet dan hang ik dinsdag weer aan de telefoon. Of ik me dan weer in kan houden weet ik niet ...
Ik had al wat geroezemoes gehoord, we hebben een weddenschap dat we een wandkist dicht gaan krijgen voor a.s. maandag, dus dat wordt knallen morgen, want het levert 8 zondaguren op, en zoals je begrijpt is dat ongeveer een weeksalaris in nlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:08 schreef Duvel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ribisch-gebied.dhtml
Gelukkig gaat SD z'n haar niet snel in de war.
Geen idee of het een special edition is, alles is hier gepimpt op de een of andere manier, en het meeste is in brakke staat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Leuk voor Anne, maar ik zou daar dus alleen een zwarte balk in zienWel mooi kleurtje trouwens, een limited edition uit de US?
Ook niet echt lekker om open te rijden met 43 graden trouwens, het is hier bij 28+ al afzien
Hoe vaak zie je er eentje rijden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lache SD! Wat is eigenlijk de lol van het rijden in zo'n Mack?
goed bezigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had al wat geroezemoes gehoord, we hebben een weddenschap dat we een wandkist dicht gaan krijgen voor a.s. maandag, dus dat wordt knallen morgen, want het levert 8 zondaguren op, en zoals je begrijpt is dat ongeveer een weeksalaris in nl![]()
Morgen alle kisten erop, en dan zondag voor de show wat restjes en even stellen
[..]
Geen idee of het een special edition is, alles is hier gepimpt op de een of andere manier, en het meeste is in brakke staat.
Er rijden hier ook verdacht weinig cabrio's rond; dat zal wel wat met de sunpower te doen hebben, want de zon sloopt hier echt álles..
[..]
Hoe vaak zie je er eentje rijden?
precies.. dat dus
tis altijd tijd om te fuckenquote:
koppie T erbij?quote:
opaquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:55 schreef Anne het volgende:
Ik bak eigenlijk altijd appeltaarten voor jullie, slipje en fristi
dat zijn vlaaienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:55 schreef Anne het volgende:
Ik bak eigenlijk nooit taarten, lipje. Ik koop ze.
En in de weekendz verveel ik me niet hoor.
kan je appeltaarten gaan bakkenquote:
Ik moet nog naar het dorp om schoenen op te halen.. Dus wie weetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:11 schreef H-D het volgende:
[..]
Je bijna in verleiding kom en naar de lokale patisserie rijden
Ik zou het gewoon eens doen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet nog naar het dorp om schoenen op te halen.. Dus wie weet
Dat doet mijn mamaquote:
Nee hoor, ook taarten. Maar je hebt gelijk, het zijn meestal (goed gevulde) vlaaien. Echte taart heb je bijna alleen in Duitsland en daar hou ik niet echt vanquote:
! mijn laatste was begin vorig jaar, maar ik rij dan ook minder tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:29 schreef Anne het volgende:
Ik heb al een tijdje geen boete meer gehad met de auto.
al 2 weken niet meer zekerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
op wat parkeerbonnen na heb ik ze ook al een tijdje niet meer gehad
Een tijdje is een week?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
op wat parkeerbonnen na heb ik ze ook al een tijdje niet meer gehad
quote:
Ik al ruim een jaar niet meer, en ik rij dan ook niet bepaald langzaam. heerlijk die pakkans in NL.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:29 schreef Anne het volgende:
Ik heb al een tijdje geen boete meer gehad met de auto.
Wat een voorzienigheid!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kut, kijk uit het raam, zit er weer een bon op m'n raam hoor
Hoelang heb jij je rijbewijs?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:25 schreef Duvel het volgende:
Ik zo ongeveer vier jaar niet meer. En nu?
Ik was anders best vaak de pineutquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:38 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik al ruim een jaar niet meer, en ik rij dan ook niet bepaald langzaam. heerlijk die pakkans in NL.
Nee, maar het is wel een leuke bijzaak.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:36 schreef H-D het volgende:
[..]
Denk je daar dan overna in autorijcontext?
Sinds ik met 130 km/h (legaal) naar m'n werk mag ben ik niet perse harder gaan rijden maar idd, scheelt redelijk wat op het verbruik als je 10-20 km/h harder rijdt over lange afstand.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik was anders best vaak de pineut. Tegenwoordig hou ik mij aan de snelheid
dan rijdt ie een stuk zuiniger namelijk (scheelt echt 100-200 km op een tank).
Dan is het dus goed voor je portemonnee en is dat een leuke bijzaak.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:37 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een leuke bijzaak.
Als ik "rustig rij" haal ik zo 800km op een tank, anders iets van 600.
Prutser.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:37 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een leuke bijzaak.
Als ik "rustig rij" haal ik zo 800km op een tank, anders iets van 600.
Diesel of benzine?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Prutser.
* 2cv rijdt 1000km op een tank.
prutser ik trap er makkelijk 500 met een tank diesel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Prutser.
* 2cv rijdt 1000km op een tank.
Dat ook dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef H-D het volgende:
[..]
Dan is het dus goed voor je portemonnee en is dat een leuke bijzaak.
ik pak met 70 liter zo'n 800 kmquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef densmee het volgende:
[..]
prutser ik trap er makkelijk 500 met een tank diesel.
en dat is dan 72 liter
ik rij alleen wel rustigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik pak met 70 liter zo'n 800 km
met een automaat van 1300kg vind ik dat best netjes andersquote:
Hoe hard kan ie?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:06 schreef .Neovo. het volgende:
Merk dat mijn auto met 80 het zuinigste is. Dan rij ik 1:23. Met 110 is het verbruik dan 1:19/20. Met 120 1:18 en met 160 1:14Al vindt ik 1:14 nog steeds niet gek met 160 km/u
![]()
En 160km/u in een Punto gaat voor het gevoel wel aardig hard.
Idd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:17 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
180
Niet slecht voor een 1.2 16klepper
M'n eerste auto is total loss gegaan door een voorrangsfout (niet mijn schuld)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef Dingest het volgende:
Ik heb ook nog nooit een boete gehadWel met de 96 de Hyundai Excel van m'n broertje total-loss gereden
zijn allemaal voor andere zaken dan m'n snelheidquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef .Neovo. het volgende:
Die andere bonnen laat je maar even buiten beschouwing?
Wat is er mis met het ding (volgens de WW) en wat moet het apparaat opleveren ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Raad waar die staat.
[ afbeelding ]
De dames op de achterbank waren nog in de Sovjetunie geboren, ze zeiden dat ze het gewend waren![]()
[ afbeelding ]
Maar goed afslepen dus.
[ afbeelding ]
Derde wegenwachter in 3 dagen, en die was het met me eens.
[ afbeelding ]
Dus sleepwagen nummer 2 geregeld, huurwagen onder mn aars gehad het afgelopen weekend.
Iemand een donor Niva kopen?
Wat is er nou het probleem mee?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Raad waar die staat.
[ afbeelding ]
De dames op de achterbank waren nog in de Sovjetunie geboren, ze zeiden dat ze het gewend waren![]()
[ afbeelding ]
Maar goed afslepen dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus sleepwagen nummer 2 geregeld, huurwagen onder mn aars gehad het afgelopen weekend.
gaat me niet om het geld, meer het feit dat je auto steeds in de kreukels ligt en mss ook nog wel gewonden enzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef .Neovo. het volgende:
Beide schadegevallen waren niet mijn schuld en dus vergoed bij de verzekeraar. Alleen moest ik natuurlijk wel geld bijleggen voor een andere auto, maar dat is minder dan al die boetes van jou denk ik
De 96 is niet echt een subtiel sturende auto, en toen ik een paar jaar terug in de winter bij mijn ouders kwam aanrijden en in wilde sturen om te kunnen parkeren, gleed de auto in de ijs/sneeuw op een paar meter door met hooguit 10 km/u. Precies tegen het voorwiel en de bumper van m'n broertjes auto. Ophanging een beetje uit het lood en de plastic bumper afgebroken; 1500e schade (op basis van het schadeherstelbedrijf) op een auto van nog geen 1000equote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
M'n eerste auto is total loss gegaan door een voorrangsfout (niet mijn schuld)
Bij mijn huidige auto knalde opa met een brommobiel achter op me.
Even een nieuw bumpertje erop + spuiten. 800 euro
Da's wel balenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
dag 1 en 2 startmotor kapot. Lada dealer heeft toen meteen wat met de koeling gedaan op dag 2. Dus toen ik op dag 3 in de file stond op een plek waar ik niet ff op de vlchtstrook kon gaan koelen (schipholtunnel was dicht)... koppakking lek. Geld is op, dus ZX weer een apk op gezet (probleemloos uiteraard) en uit de schorsing gehaald, daar rij ik nu weer in. Koop tzt wel een andere Niva, of als ik deze dan nog niet verkocht heb deze nog eens oplappen.
áls ik iets importeer wordt het een Benz.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:59 schreef lipje het volgende:
[..]
goed bezig
ga je nu ook een (ouwe) Amerikaan uitzoeken om te importeren?
My favoritequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:40 schreef Anne het volgende:
♫ No one else can make me feel.
The colors that you bring.
Stay with me while we grow old.
And we will live each day in springtime. ♫
NL-3 heeft leuke films vanavond. Voor de vrouwen that is.
Vraagprijs ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
dag 1 en 2 startmotor kapot. Lada dealer heeft toen meteen wat met de koeling gedaan op dag 2. Dus toen ik op dag 3 in de file stond op een plek waar ik niet ff op de vlchtstrook kon gaan koelen (schipholtunnel was dicht)... koppakking lek. Geld is op, dus ZX weer een apk op gezet (probleemloos uiteraard) en uit de schorsing gehaald, daar rij ik nu weer in. Koop tzt wel een andere Niva, of als ik deze dan nog niet verkocht heb deze nog eens oplappen.
da is makkelijk vanuit de pruisen kan hij gewoon over de wegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
Nee,
[..]
áls ik iets importeer wordt het een Benz.
mooi klote, erg jammer dat het elke keer weer tegenvalt met de nivaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel flauw dat je de rest erbij plakt, ik wilde al 'naast een ANWB paal' typenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Raad waar die staat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed afslepen dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jepperdepep, zoiets zal het wel worden, als ik nog een mooie kan vinden ergens voor een beschaafde prijs.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:15 schreef densmee het volgende:
[..]
da is makkelijk vanuit de pruisen kan hij gewoon over de weg
Ff op RTL7 zetten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
crank is op tv,dat is ook een bazenfilm
Dit is wel een nette benzquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jepperdepep, zoiets zal het wel worden, als ik nog een mooie kan vinden ergens voor een beschaafde prijs.
mweh, al die zooi al zo vaak gezien.quote:
Ik zag Unimog in de link, niet gekekenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:32 schreef densmee het volgende:
[..]
Dit is wel een nette benz
http://suchen.mobile.de/l(...)513.html?origin=PARK
ik ben bij deze handelaar ook een keer geweest. Is een Nederlander erg fijne vent om mee te handelen
unimogquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zag Unimog in de link, niet gekeken
je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zag Unimog in de link, niet gekeken
Gelukkig niet, en ik wil het niet weten ook.. mislukte trekkersquote:
er is maar een voertuig waarmee ze de koeienstal mee uitmesten, snelweg bermen maaien in duitsland, dakar rijden en camper expeditie'squote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelukkig niet, en ik wil het niet weten ook.. mislukte trekkers
Tis een 45 tonner, maar de jib staat erop, dus dan blijft er idd heel weinig tabel over.. tilt met regelmaat een stempeltje op, maja, dat heb je al snel op 50% heahquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:23 schreef densmee het volgende:
nice pics, en 50% van de tabel is 1 steigerbuis op 2 meter sprei ongeveer zeker
Nee, 4 (na correctie), net na de Moerdijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:37 schreef .Neovo. het volgende:
Wat voor boete was dat? 3 km te hard in de bebouwde kom?
Leuk voor ze, maar niks voor mij.. niet bepaald praktisch. Doe mij maar een mooie belastingvrije Squote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:20 schreef densmee het volgende:
[..]
er is maar een voertuig waarmee ze de koeienstal mee uitmesten, snelweg bermen maaien in duitsland, dakar rijden en camper expeditie's
Is ook nog over de kop gegaan zo te zien..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[ afbeelding ]
oom agent probeert te bedenken hoe ze dat nou voor elkaar gekregen heeft
http://112groningen.nl/Gr(...)gs-eemshavenweg.html
Jajaja, fixedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom betrek je Peu er nou weer bij?
Puerto Rican.
het Prins Clausplein net niet gehaald.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
A4 Re 41.5, is Leiden - Den Haag, ongeveer hier:
http://goo.gl/maps/VFlM8
En wel mooi klote.
Ik herkende het aan dat plukje bomen inderdaad... Vaak gereden daar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het Prins Clausplein net niet gehaald.
Dansen met een slokje op ookquote:
Ben k het eindelijk een keer met je eens. Geniale films!quote:
In een caravan misschien, maar 40k door 6 delen kun je niet fatsoenlijk van leven toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:19 schreef blup het volgende:
http://www.distrifood.nl/(...)en-42-mille-buit.htm
4 overvallen, 40 duzend. Ik snap niet dat die gasten dat 't risico waard vinden.Moet je ook nog eens met een paar gasten verdelen, kan je net krapaan een jaartje van leven.
dat naast je uitkeringquote:Op zondag 12 augustus 2012 09:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In een caravan misschien, maar 40k door 6 delen kun je niet fatsoenlijk van leven toch?
Nee, ik dacht die die gasten op zn minst wel 50k per keer meenamen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In een caravan misschien, maar 40k door 6 delen kun je niet fatsoenlijk van leven toch?
In nld nIet, maar ja zal wel een groepsding zijn geweest en easy money is het wel - tot je gepakt wordt natuurlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |