Ook dat jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
Staat imo ook niet. Pajic kan alles pas maken
Pas maken zit bij de prijs in bij Pajic, zoals op de website staatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ook dat ja![]()
Maar dat bedoel ik... 300 euri's voor de uitlaat, en dan nog kosten zeker voor pas maken op de motor, is het mij niet waard
En er liggen gebruikte dempers vanaf 130 euro..quote:Alle prijzen zijn inclusief op maat maken op de motor.
Lezen is moeilijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Pas maken zit bij de prijs in bij Pajic, zoals op de website staat
[..]
En er liggen gebruikte dempers vanaf 130 euro..
Tja, je kan ook bij een (kleine) lokale garage langsgaan en vragen. Zoals ik ook deed, en er nu voor een relatief klein bedrag een nieuwe mooie demper onder heb zittenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk![]()
Wel een pokke eind uit de richting zeg
Nice, zo moet het ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Tja, je kan ook bij een (kleine) lokale garage langsgaan en vragen. Zoals ik ook deed, en er nu voor een relatief klein bedrag een nieuwe mooie demper onder heb zitten
Maakt overigens wel 'iets' meer lawaai dan ik dacht. De vorige demper hoorde ik nauwelijks zonder oordoppen in als ik 100km/h+ reed. Deze knalt er nog boven uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:16 schreef Driepink het volgende:
Weer een beetje rond lopen kijken voor een motor, maar aangezien ik zelf ook niet zo groot ben (1.63) wordt het toch allemaal wat moeilijker.
Zo'n honda cbf500 vind ik wel leuk, alleen de goedkoopste die ik op autotrader vind is 3000,-..
En kan iemand mij misschien vertellen wat een normale kilometerstand is voor een 2e hands motor, aangezien ik ze zie staan tussen de 0 en 70.000km..Als ruwe maatstaf moet je aanhouden dat een blok aan het eind is bij de 100.000. Voor de rest, zie de post hierbovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat sowieso - ik zeg het enkel omdat men nog weleens de fout wil maken dat motoren evenveel km meegaan als auto's.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:23 schreef Masque-Obscura het volgende:
Oneens. Iets als een XJ, een BMW K of R, een GTR of soortgelijke fietsen gaan met gemak het dubbele, of driedubbele mee. Andere motoren wil je met 70.000 echt niet meer hebben.
Er zit zoveel verschil tussen verschillende types en merken motoren dat je er globaal niet iets zinnigs over kunt zeggen.
Het ligt er ook aan hoe ze gebruikt zijn natuurlijk. Vanmiddag de 65.000 km op de klok gezet van m'n XJ600, maar ik merk nog aan niets dat het blok versleten zou zijn. Hij verbruikt nauwelijks olie, loopt ruim 1 op 20 en hij schakelt ook nog goed.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:23 schreef Masque-Obscura het volgende:
Oneens. Iets als een XJ, een BMW K of R, een GTR of soortgelijke fietsen gaan met gemak het dubbele, of driedubbele mee. Andere motoren wil je met 70.000 echt niet meer hebben.
Er zit zoveel verschil tussen verschillende types en merken motoren dat je er globaal niet iets zinnigs over kunt zeggen.
Ik heb het wel eens eerder gedaan op mijn oude stagequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:27 schreef Dekatria het volgende:
Behoeve overigens geen uitleg dat je uit moet kijken met het bijvullen.. dat zuur is nasty spul, en het kan nog weleens opspatten bij het bijvullen
Zie mijn goeie poging om het meetingtopic schoon te houdenquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
Even hierheen brengen om dat andere topic zo schoon mogelijk te houden
[..]
Ik heb het wel eens eerder gedaan op mijn oude stage
Nu wil je een kus van de juf? Nu durf je wel he, nu SD even weg isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie mijn goeie poging om het meetingtopic schoon te houden
[..]
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nu wil je een kus van de juf? Nu durf je wel he, nu SD even weg is
Als we dan toch bepaalde quotes uit zijn verband rukken o_O.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb het wel eens eerder gedaan op mijn oude stage
Wut? Quotes uit elkaar rukken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Als we dan toch bepaalde quotes uit zijn verband rukken o_O.
doe voor mij dan deze maar hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Speciaal voor jou halveren we dat halve jaar ook.
Jonge! Je moest een topicreport doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
doe voor mij dan deze maar he
[ afbeelding ]
Suzuki GSR600 uit 2007
morgen werkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:27 schreef weerstandje het volgende:
Morgen word een mooie dag voor een ritje
Leuk bagagerek heb je daar liggen. Nog te monteren zeker?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
doe voor mij dan deze maar he
[ afbeelding ]
Suzuki GSR600 uit 2007
zo ziet ze het toch ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jonge! Je moest een topicreport doen.
is geen bagagerek maar een valbeugelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Leuk bagagerek heb je daar liggen. Nog te monteren zeker?
Baasquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is geen bagagerek maar een valbeugel1 voor links en 1 voor rechts. voor het GSR allroad ombouwproject
Gewoon binnendoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:32 schreef Salatrel het volgende:
maar dat is stuk a16 en stuk a20 en stuk door de stad
ja leuk dan moet ik heel zuid doorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Gewoon binnendoor
Ga de laatste tijd altijd met een omweg naar mn werk
Zwartedijk + ijselmeerdijk ipv n50 en a28
Zoiets als dit?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
Trouwens... praktisch al die foto's in de OP.. ze zijn allemaal aan de kant van een weg met mooi asfalt genomen..
Ik vraag me dan af.. hóé ..? 'Hey, laat ik even langs de kant van een drukke weg stoppen om een foto van m'n motor te maken!' ?![]()
Je zou toch eerder verwachten dat die foto's ergens op een plek genomen worden met een mooi uitzicht op vakantie.. of gewoon thuis op de oprit.
Dijk van Monnickendam naar Marken, na de scherpe bocht richting Marken de tweede parkeerplaats, kan je twee kanten op kijken en 3km zien. Alle tijd om een foto te nemen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
Trouwens... praktisch al die foto's in de OP.. ze zijn allemaal aan de kant van een weg met mooi asfalt genomen..
Ik vraag me dan af.. hóé ..? 'Hey, laat ik even langs de kant van een drukke weg stoppen om een foto van m'n motor te maken!'![]()
Je zou toch eerder verwachten dat die foto's ergens op een plek genomen worden met een mooi uitzicht op vakantie.. of gewoon thuis op de oprit.
In mijn geval is het net een stukkie naast de weg op een dijkie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik vraag me dan af.. hóé ..? 'Hey, laat ik even langs de kant van een drukke weg stoppen om een foto van m'n motor te maken!'![]()
Waar kom je vandaan? Morgen ff rijden namelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Gewoon binnendoor
Ga de laatste tijd altijd met een omweg naar mn werk
Zwartedijk + ijselmeerdijk ipv n50 en a28
Kampenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Morgen ff rijden namelijk
Ik heb nog meer foto's van de omgeving geschotenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mooie omgevinger staat alleen 1 of ander hok in de weg
Nice! Kan zo naar kampen knallen over de dijk langs de ijsel. Kan wel ff komen kiekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef weerstandje het volgende:
[..]
KampenMaar ben morgen wel te druk voor een lange rit.
Er is een dorpsfeest en moet er ff met de oldtimerbrommer langs om te showen![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb nog meer foto's van de omgeving geschotenzoals de bossen:
[ afbeelding ]
En de mooie zonsondergangen:
[ afbeelding ]
Hier stond er een mooi monument tegen de bergwand:
[ afbeelding ]
rara welke dag ik volgende week doordeweeks vrij ben?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb nog meer foto's van de omgeving geschotenzoals de bossen:
[ afbeelding ]
En de mooie zonsondergangen:
[ afbeelding ]
Hier stond er een mooi monument tegen de bergwand:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stond te wachten op de ANWB langs de snelwegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat was er stoek aan de AT?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik stond te wachten op de ANWB langs de snelweg.
[ afbeelding ]
Volgens mij rond 3 uur, maar is niet in kampen maar in dronten dorpje bij kampenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice! Kan zo naar kampen knallen over de dijk langs de ijsel. Kan wel ff komen kiekenHoe laat is die shizzle ?
Die laatste drie waren niet van mij heaquote:
Hehe das lang geleden die foto, volgens mij is dat de fiets van Bazzie daar achter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die laatste drie waren niet van mij heaSalatrel wil (wat zeg ik, SMACHT HOPELOOS NAAR) een Tiger 800XC.
alleen die velgen schijnen al $3800,- te zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
GodverdegodverWaarschijnlijk is de prijs verdubbeld met al die opties?
Ik heb er eigenlijk ook wel trek in. Maar helaash, dat is een van het weinige wat we eigenlijk nooit in huis hebbenquote:
I like.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:58 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
tubeless spaakwielen, öhlins vering en brembo remmen
Allemachtigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alleen die velgen schijnen al $3800,- te zijn
Ga dan ook zoiets rijden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik stond te wachten op de ANWB langs de snelweg.
[ afbeelding ]
En dan verveel je je wel eens en dus klik je een foto.
[ afbeelding ]
Sowieso de enige fatsoenlijk recente foto met mijn nieuwe uitlaat erop.
Euj, het was niet mijn brommer die 't niet deedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ga dan ook zoiets rijden.
[ afbeelding ]
Dat heeft geeneens zekeringen die kapot kunnen.
Dan geldt nog steeds hetzelfde, maar dan voor die ander.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Euj, het was niet mijn brommer die 't niet deed. Ik heb tot nu toe *afklopt* nog niks aan m'n brommer gehad.
ik schrok toen ik zag dat ik richting almere moest maar gelukkig hoef ik niet verder dan weesp want almere wil ik niet dood gevonden worden....quote:
Daarmee kan ie niet door 't bos raggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan geldt nog steeds hetzelfde, maar dan voor die ander.
tuurlijk welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarmee kan ie niet door 't bos raggen.
Ik ben overal tof.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:11 schreef Paxlie het volgende:
De neuk doet sneek tof in een motortopic?
Auw.quote:
Sure, en de rest.quote:
Hier alleen met rijbewijs Aquote:
Gun die jongelui ook wat, tegenwoordig zijn die regels zo streng dat je ouder dan FA's moet zijn voor je op een motor mag rijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |