Eeeuw, lijkt me een prima plekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:09 schreef Dekatria het volgende:
Bij Zwolle was het toch? Lijkt me prima
Niet zo aanstellen eej, Tankiej rijd ook zo ~200km om bij het startpunt te komen. Je moet iets over hebben voor een ritjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:11 schreef Yreal het volgende:
Oh, als het een ritje wordt aan de andere kant van het land laat ik deze ook weer schieten
Ja ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:56 schreef Anne het volgende:
!
Ik kan de meeting manager niet bekijken of misbruiken:
Banned
Als u dit ziet is de kans groot dat uw IP geblocked is op deze site. Dit kan komen doordat iemand vanaf dit IP misbruik heeft (geprobeerd) te maken van deze site.
Hebben meer mensen dit?
Yep, ik zondag met m'n broer..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
Zeg t dan
Hier nog mensen die naar de Gamma Racing Day gaan?
Lijkt me een goed idee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:44 schreef Tankiej het volgende:
Het is 2x centraal (Veluwe & Utrechtse Heuvelrug) geweest. Nu even iets naar het noorden (Overijssel) en dan de volgende keer iets naar het zuiden, Noord-brabant oid?
jawelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef JK1982 het volgende:
maar dat wil niet zeggen dat ik daarmee automatisch ook de voorrijder ben
Je hebt me de algemene voorwaarden niet ter beschikking gesteld, dus nee..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jawelben je niet bekend met de regels?
Goed bezigquote:Op maandag 6 augustus 2012 07:55 schreef mstx het volgende:
Als ik mee ga kan ik wel weer voorop rijden [ afbeelding ]
Volgens mij kan ik geen 50 in zijn 1quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:05 schreef BlackLining het volgende:
Ah kijk, ik heb weer niet goed gelezen. Za er nog even over nadenken, ik woon in Leiden en/of Tilburg, beide vrij ver rijden dan.
Overigens vind ik dan wel dat je ook met zijn allen, met 50 in zijn 1, door Staphorst moet gaan.
Eens!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:05 schreef BlackLining het volgende:
Ah kijk, ik heb weer niet goed gelezen. Za er nog even over nadenken, ik woon in Leiden en/of Tilburg, beide vrij ver rijden dan.
Overigens vind ik dan wel dat je ook met zijn allen, met 50 in zijn 1, door Staphorst moet gaan.
rood begint bij mij pas bij 14kquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan het trouwens wellicht proberen. Zal wel iets van 10k toeren zijnMorgen ff uittesten
50 in de 1quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:38 schreef Vinniiee het volgende:
Bij mij 11k. Maar ik kan 50 in zijn 1 rijdenRemt wel lekker hard af als je gas dicht draait
Wij wonen vlak bij elkaar toch? Met de mooie dijk er tussen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Paxlie het volgende:
Zwolle is wel echt een teringeind uit de richting voor mij, ik kom die keer daarna wel weer meerijden
Ik woon in Monnickendamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wij wonen vlak bij elkaar toch? Met de mooie dijk er tussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik woon in Monnickendam
Als je in die regio woont ben je welkom op de 3e avondrit v/d MTCW 23 augustusvoel die reclame hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat met een mooi kleurtjequote:
Dat is 120km voor jou, vind jij dat al een teringeind?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Paxlie het volgende:
Zwolle is wel echt een teringeind uit de richting voor mij, ik kom die keer daarna wel weer meerijden
120 + 231 + 120 = veul. Nou ga ik er niet vanuit dat jullie gaan racen, dus moe zal ik niet worden gok ik. Wel erg veel snelweg voor een routequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:57 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat is 120km voor jou, vind jij dat al een teringeind?![]()
Dat is iets meer dan een uurtje rijden, heel goed te doen!
Ik moet hetzelfde rijden om in Zwolle te komen, centraal NL is nog minstens 80km verder vanaf hier en mij hoor je ook niet klagen
Wordt je daarna 'verplicht' om lekker bochtjes te rijden, om het vlakke stuk weer rond te krijgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
120 + 231 + 120 = veul. Nou ga ik er niet vanuit dat jullie gaan racen, dus moe zal ik niet worden gok ik. Wel erg veel snelweg voor een route
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
Jonge, niet zo piepen. Tankiej doet zo even een km of 600 op een dagEn ja, dat is binnen NL
Ik niet snap. Je solliciteert in midden/west NL en dan wordt de afstand korter? Je slaapt bij je werk?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:01 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Wordt je daarna 'verplicht' om lekker bochtjes te rijden, om het vlakke stuk weer rond te krijgen
[..]
Maar ik moet dan ook al 200 rijden om bij Amersfoort te komen.. Dat heen en terug + een ritje zit je snel op de 600
Even offtopic: ik ben overigens aan het solliciteren op het moment, al die banen zitten in midden of westen van NL. Die afstand wordt dus korter als het goed is
Dan ga ik ook verhuizen slimmerik, denk je dat ik blij word als ik elke dag 400km woon/werk verkeer mag rijden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet snap. Je solliciteert in midden/west NL en dan wordt de afstand korter? Je slaapt bij je werk?
Stond me al iets van bij dat je dan ging verhuizen ja. Ehm nee, daar wordt je niet blij van neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:07 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dan ga ik ook verhuizen slimmerik, denk je dat ik blij word als ik elke dag 400km woon/werk verkeer mag rijden?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik woon in Monnickendam
Als je in die regio woont ben je welkom op de 3e avondrit v/d MTCW 23 augustusahh zelfde voor mij. Een rode motor heb je toch? De 23e gaat hem niet worden. Ik kom de 21e terug van bijna een half jaar Azië. Dus moet ik eerst mijn motortje weer levend krijgen. Heb jij een acculader te leen toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Accuzuur accu's altijd aanvullen met demi-water (gedemineraliseerd water). Te krijgen bij de meeste tankstations danwel motorzakenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
Wie zegt dat je accu leeg is? Mijn motor was niks aan de hand na 3 maanden stilstandOverigens moet ik wel mijn accuzuur niveau bijvullen volgens mij. Waar ken ik die meuk krijgen? En het is toch accuzuur?
quote:
Bump, komende zondagquote:Op zondag 8 juli 2012 13:05 schreef Tankiej het volgende:
Haha ok
Nouja, ik heb werkelijk geen idee of ik dan kan. Dus ik ga me ook niet aanmelden
Je accu bestaat uit verschillende compartimenten, die elk afzonderlijk zuur bevatten. Die dopjes moeten er dus allemaal af, en allemaal bijgevuld worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
Dacht daar al iets over gelezen te hebben ja. Nu zitten er van die gele dopjes op mijn accu, moet ik die 1 voor 1 lostrekken?
Oke, gaan we daar morgen maar even voor zoeken en kijken hoe we dat gevuld krijgen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je accu bestaat uit verschillende compartimenten, die elk afzonderlijk zuur bevatten. Die dopjes moeten er dus allemaal af, en allemaal bijgevuld worden.
Ik kan nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:13 schreef Mirgeam het volgende:
@ Tankiej
[..]
[..]
Bump, komende zondag
In wezen heel simpel - plastic bril op, handschoenen aan, dopjes eraf schroeven, trechtertje, en demiwater erbij tot'ie tussen de niveaus staat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, gaan we daar morgen maar even voor zoeken en kijken hoe we dat gevuld krijgen.
Ja hoor, ik dm wel even msn/skype/06. Gaan we wel regelen dat die even bij jou komt tegen die tijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
ahh zelfde voor mij. Een rode motor heb je toch? De 23e gaat hem niet worden. Ik kom de 21e terug van bijna een half jaar Azië. Dus moet ik eerst mijn motortje weer levend krijgen. Heb jij een acculader te leen toevallig?
daarom die msn/skype/06quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Anne het volgende:
Heren, heren, zullen we het even bij de motorrijders new- & oldbierit houden?
gewoon zelf makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Accuzuur accu's altijd aanvullen met demi-water (gedemineraliseerd water). Te krijgen bij de meeste tankstations danwel motorzaken
Ik word al licht chagrijnig van snelweg als ik per ongeluk besluit eens niet binnendoor naar het werk te rijden en vervolgens 15 kilometer op de A2 zit, laat staan zo'n takke eindquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
Niet zo piepen, neem een voorbeeld aan Tankiej. Voor 1 ritje 200km snelweg enkele reis![]()
Hehe ik vind snelweg ook geen bal aan hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik word al licht chagrijnig van snelweg als ik per ongeluk besluit eens niet binnendoor naar het werk te rijden en vervolgens 15 kilometer op de A2 zit, laat staan zo'n takke eind
Buiten dat, als ik 200 km op de snelweg zit moet ik er eerst af om langs de snelweg nog te tanken, anders red ik dat niet eensMaakt je net even wat bewuster van de pijn in de portemonnee.
Ja, ik heb werk op 20 kilometer, studie op 15 en vrienden allemaal binnen 20. Enige dat ik snelweg rijdt is Den Bosch (huis ouders) - Leiden (waar ik woon). En zelfs dan ga ik vaak halverwege de snelweg af en rij ik de rest binnendoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe ik vind snelweg ook geen bal aan hoor.
Rijd je alles binnendoor
zo langzaamquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:17 schreef Tankiej het volgende:
Met m'n SV cruise ik rustig met 150-160 over de snelweg
Kan wel harder, maar ik wil graag binnen het 'rijbewijs houden' gebied blijven. Mocht ik ooit gepakt worden..quote:
Yoloquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:20 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Kan wel harder, maar ik wil graag binnen het 'rijbewijs houden' gebied blijven. Mocht ik ooit gepakt worden..
Hmmz, mijn tuin is nog lang niet klaar. Dat is echt een zooitje. Dus weet niet of dat zo'n succes isquote:
Geen flauw idee. Het idee op zich is wel aardig trouwens hoor, daar niet van..quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vraag me ook af of het nog wel weer is voor een bbq xD
OFFROAD BBQ JONGEUHquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, mijn tuin is nog lang niet klaar. Dat is echt een zooitje. Dus weet niet of dat zo'n succes is
Ging het expres, of per ongeluk?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
Soms heb ik nog wel goeie ideeën ja
Was wel tijd voor een meet in het Noorden. Meet hierop is in het Zuidenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Nóg verder weg dan de vorige keer? Startpunt nabij Apeldoorn was voor mij toch echt wel de max hoor
Limburg ofzo... voordat SD terug isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was wel tijd voor een meet in het Noorden. Meet hierop is in het Zuiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |