Eeeuw, lijkt me een prima plekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:09 schreef Dekatria het volgende:
Bij Zwolle was het toch? Lijkt me prima
Niet zo aanstellen eej, Tankiej rijd ook zo ~200km om bij het startpunt te komen. Je moet iets over hebben voor een ritjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:11 schreef Yreal het volgende:
Oh, als het een ritje wordt aan de andere kant van het land laat ik deze ook weer schieten
Ja ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:56 schreef Anne het volgende:
!
Ik kan de meeting manager niet bekijken of misbruiken:
Banned
Als u dit ziet is de kans groot dat uw IP geblocked is op deze site. Dit kan komen doordat iemand vanaf dit IP misbruik heeft (geprobeerd) te maken van deze site.
Hebben meer mensen dit?
Yep, ik zondag met m'n broer..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
Zeg t dan
Hier nog mensen die naar de Gamma Racing Day gaan?
Lijkt me een goed idee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:44 schreef Tankiej het volgende:
Het is 2x centraal (Veluwe & Utrechtse Heuvelrug) geweest. Nu even iets naar het noorden (Overijssel) en dan de volgende keer iets naar het zuiden, Noord-brabant oid?
jawelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef JK1982 het volgende:
maar dat wil niet zeggen dat ik daarmee automatisch ook de voorrijder ben
Je hebt me de algemene voorwaarden niet ter beschikking gesteld, dus nee..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jawelben je niet bekend met de regels?
Goed bezigquote:Op maandag 6 augustus 2012 07:55 schreef mstx het volgende:
Als ik mee ga kan ik wel weer voorop rijden [ afbeelding ]
Volgens mij kan ik geen 50 in zijn 1quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:05 schreef BlackLining het volgende:
Ah kijk, ik heb weer niet goed gelezen. Za er nog even over nadenken, ik woon in Leiden en/of Tilburg, beide vrij ver rijden dan.
Overigens vind ik dan wel dat je ook met zijn allen, met 50 in zijn 1, door Staphorst moet gaan.
Eens!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:05 schreef BlackLining het volgende:
Ah kijk, ik heb weer niet goed gelezen. Za er nog even over nadenken, ik woon in Leiden en/of Tilburg, beide vrij ver rijden dan.
Overigens vind ik dan wel dat je ook met zijn allen, met 50 in zijn 1, door Staphorst moet gaan.
rood begint bij mij pas bij 14kquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan het trouwens wellicht proberen. Zal wel iets van 10k toeren zijnMorgen ff uittesten
50 in de 1quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:38 schreef Vinniiee het volgende:
Bij mij 11k. Maar ik kan 50 in zijn 1 rijdenRemt wel lekker hard af als je gas dicht draait
Wij wonen vlak bij elkaar toch? Met de mooie dijk er tussen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Paxlie het volgende:
Zwolle is wel echt een teringeind uit de richting voor mij, ik kom die keer daarna wel weer meerijden
Ik woon in Monnickendamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wij wonen vlak bij elkaar toch? Met de mooie dijk er tussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik woon in Monnickendam
Als je in die regio woont ben je welkom op de 3e avondrit v/d MTCW 23 augustusvoel die reclame hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat met een mooi kleurtjequote:
Dat is 120km voor jou, vind jij dat al een teringeind?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Paxlie het volgende:
Zwolle is wel echt een teringeind uit de richting voor mij, ik kom die keer daarna wel weer meerijden
120 + 231 + 120 = veul. Nou ga ik er niet vanuit dat jullie gaan racen, dus moe zal ik niet worden gok ik. Wel erg veel snelweg voor een routequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:57 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat is 120km voor jou, vind jij dat al een teringeind?![]()
Dat is iets meer dan een uurtje rijden, heel goed te doen!
Ik moet hetzelfde rijden om in Zwolle te komen, centraal NL is nog minstens 80km verder vanaf hier en mij hoor je ook niet klagen
Wordt je daarna 'verplicht' om lekker bochtjes te rijden, om het vlakke stuk weer rond te krijgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
120 + 231 + 120 = veul. Nou ga ik er niet vanuit dat jullie gaan racen, dus moe zal ik niet worden gok ik. Wel erg veel snelweg voor een route
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
Jonge, niet zo piepen. Tankiej doet zo even een km of 600 op een dagEn ja, dat is binnen NL
Ik niet snap. Je solliciteert in midden/west NL en dan wordt de afstand korter? Je slaapt bij je werk?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:01 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Wordt je daarna 'verplicht' om lekker bochtjes te rijden, om het vlakke stuk weer rond te krijgen
[..]
Maar ik moet dan ook al 200 rijden om bij Amersfoort te komen.. Dat heen en terug + een ritje zit je snel op de 600
Even offtopic: ik ben overigens aan het solliciteren op het moment, al die banen zitten in midden of westen van NL. Die afstand wordt dus korter als het goed is
Dan ga ik ook verhuizen slimmerik, denk je dat ik blij word als ik elke dag 400km woon/werk verkeer mag rijden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet snap. Je solliciteert in midden/west NL en dan wordt de afstand korter? Je slaapt bij je werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |