Heb ik ook eens gedaan ja, op de valbeugel rechtsvoor. Erg vet om die voorophanging bezig te zienquote:
Hmm, op de platen in mijn kofferrek, of voor op de rechter koplampquote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan ja, op de valbeugel rechtsvoor. Erg vet om die voorophanging bezig te zien
Denk dat ik nog een zuignap-ophanging erbij aanschaf, kan'ie ook op de kisten
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:15 schreef Anne het volgende:
Volgende keer kunnen ook wij daar rekening mee houden, dat jij de camman bent.
als het goed is, zou Dekatria een hele rits moeten hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:29 schreef Salatrel het volgende:
zijn er trouwens nog meer fotos van onderweg?
Van jouw achterkant jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
als het goed is, zou Dekatria een hele rits moeten hebben.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Van jouw achterkant jastond an sich niet veel interessants op verders.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan was jij het inderdaad die me voorbij reed op de snelweg
Ho even, heb er op de dag zelf ook een aantal neergezetquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:12 schreef Salatrel het volgende:
elke 5 seconden schiet dat ding een foto en dan post je er maar 3
de clue van het verhaal is: sta ik er nog ergens rijdend op? Ik weet dat ik stukjes voor danwel naast je gereden hebquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ho even, heb er op de dag zelf ook een aantal neergezet
Nog altijd niet veel bij elkaar, maar ach
Ik kan meerdere redenen bedenken om deze emoticans te gebruiken maar wat bedoel jij?quote:
Iets voor de volgende keer?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef Salatrel het volgende:
dekatria waarom zijn wij eigelijk niet samen naar apeldoorn gereden?
http://www.strandindestad.nl/strand_aan_de_maas_rotterdam.phpquote:Op maandag 25 juni 2012 09:13 schreef whY... het volgende:
Aha! Nee dat is niet waar ik woon, ik woon dan wel weer respectievelijk in de Randstad maar ik heb een mooi stukje strand erbij en dat mist Rotterdam een beetje
Mogen dan de zijwieltjes eraf?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:48 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw yeah 2 jaar me rijbewijs vandaagvolgende rit kunnen we los gaan
Shit, ijs van Co gemistquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:39 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Vandaag gedaan, in de regen, was meer modder dan grind
De route is zo'n 2.30 uur, na een uur even bij een snackbar hangen, dan na ruim een uur bij Ijs van Co te Hoenderloen dan nog een half uurtje terug ofzo
en voor wie dat wil ergens wat eten, we zien wel
Hier is het startpunt, en hier is de gpx
Laat je je rechterkant dan wel heelquote:Op maandag 25 juni 2012 10:48 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw yeah 2 jaar me rijbewijs vandaagvolgende rit kunnen we los gaan
als het zondag een beetje redelijk weer, komt hopelijk het juiste kleurtje eropquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Laat je je rechterkant dan wel heel
en schop
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:48 schreef Humberto-T het volgende:
Plasjes water zijn niet erg, zolang het maar op wegdek blijft.
Wanneer beslis je definitief? Dan kan ik het noterenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:01 schreef Anne het volgende:
Zo te zien wordt het dus het weekend van 15 en 16 september.
Mijn voorkeur gaat overigens uit naar zondagen, aangezien we dan toch meestal geen fluit te doen hebben.
Daar hebben we gelukkig nog ruim 2 maanden voor om dat te bedenkenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:10 schreef Dekatria het volgende:
Laten we dan de 16e Sept neerzetten. Iemand idee voor een route?
Hahaha, leuke edit. Daar in de buurt van de Weerribben is het overigens wel een mooie omgeving. Ik roep ook maar wat hoor, ik hoorde Overijssel.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:44 schreef whY... het volgende:
Wel weer een takke leuk eind rijden, ziet er wel erg leuk goed uit!
en probeer ook de afslagen goed in je hoofd te plempen, Andres eindig je weer bij ijs van corquote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef whY... het volgende:
Nee, ik ben het met je eens, eerst zag ik die kop ik dacht neee zover weg maar het ziet er echt goed uit en valt reuze mee eigenlijk met aanrijden.
230km is niet weinig, maar ook niet heel veel. Je bent er wel minstens een hele middag zoet mee.quote:
verdubbel het maar gezien van/naar zwolle<>huisquote:Op maandag 2 juli 2012 22:05 schreef mstx het volgende:
[..]
230km is niet weinig, maar ook niet heel veel. Je bent er wel minstens een hele middag zoet mee.
Ja voor mij komt er ook 170km bij.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
verdubbel het maar gezien van/naar zwolle<>huis
Kom hierheen danquote:Op zondag 8 juli 2012 12:18 schreef Tankiej het volgende:
Nice, hoef ik dit keer geen 200km+ naar het startpunt te rijden
Met 50 man zo'n tocht rijden.. Ziet eruit als een leuk ritje, maar zo massaal hoeft het van mij nou ook weer nietquote:
Dat lees ik als: We willen met 50 man rijden, maar indien er gezeur is dan zullen er twee groepen zijn à 25 manquote:indien noodzakelijk en/of gewenst, opgesplitst worden in een vlotte en normale groep
ja hij had ook ff het gas ingetrapt en toen ik eenmaal in de bebouwde kom was, ging ie naast me rijden en hield ff zijn politie-badge uit het raam.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
Nice.
Heb je veel geluk gehad.
Hoe heeft ie je staande gehouden dan? Ook met 140 achter jou aan? Volgens mij is die agent dan zelf ook in overtreding.
Weet ik ook weer waarom ik bij elke auto naar binnen kijk om te zien wat voor iemand erin zit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja hij had ook ff het gas ingetrapt en toen ik eenmaal in de bebouwde kom was, ging ie naast me rijden en hield ff zijn politie-badge uit het raam.
ja, achteraf bleek ik hem te kennen, maar nooit gedacht dat die gozer een matennaaier zou wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Weet ik ook weer waarom ik bij elke auto naar binnen kijk om te zien wat voor iemand erin zit.Mannen met een snor vertrouw ik sowieso niet.
Zelf is ie dus ook gewoon in overtreding naar mijn weten. Privé-auto = niet undercover en niet 'in dienst'.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja hij had ook ff het gas ingetrapt en toen ik eenmaal in de bebouwde kom was, ging ie naast me rijden en hield ff zijn politie-badge uit het raam.
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Weet ik ook weer waarom ik bij elke auto naar binnen kijk om te zien wat voor iemand erin zit.Mannen met een snor vertrouw ik sowieso niet.
ja iets net ambtseed, en mag ie van zijn privé auto de snelheid aflezen en dan met dubbele correctie in het voordeel van de dader toch een boete of een invordering van het rijbewijs geven, zoiets iigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelf is ie dus ook gewoon in overtreding naar mijn weten. Privé-auto = niet undercover en niet 'in dienst'.
[..]
Inderdaad. Zelfde hier.
bron? Zonder geijkte apparatuur kunnen ze weinig volgens mij...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja iets net ambtseed, en mag ie van zijn privé auto de snelheid aflezen en dan met dubbele correctie in het voordeel van de dader toch een boete of een invordering van het rijbewijs geven, zoiets iig
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
Afhankelijk van waar het precies is, ga ik wel mee.
En als het pestpokkeweer is zoals vandaag ga ik ook niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |