SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
ik wil jou ook wel hosselen hoor maar dan wordt Jan boosquote:
Onhosselbaar die vrouwquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik wil jou ook wel hosselen hoor maar dan wordt Jan boos
mag ik jou hosselen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Onhosselbaar die vrouwte verliefd
die tunnelsquote:
dat ziet er op zich wel leuk uit jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
tunnels zijn niet zo mooi, maar dat gezicht met sigaret![]()
gr gr freshsequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ben helemaal fresh dus ik ga grgr
sry liefje, zal t niet meer doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:35 schreef Oceanview het volgende:
Al die afbeeldingen en nu ook een gifje met mijn gprs verbinding;(
het is uit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sry liefje, zal t niet meer doen
ik heb toch al een nieuwe liefdequote:
vreemdgaan ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb toch al een nieuwe liefde
maar het was al uitquote:
dit is kpd nietquote:
ik ben gewildquote:
ik kom er dagelijks om te fappenquote:
quote:
ik wil dat negers vertrekkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:44 schreef Snowbells het volgende:
he yo whats up JD he yo whats crackin what ya doin whats goin on whats happenin'
NIGGA U STILL RAPPING
nee je hebt je ander al.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]ik mis je al
![]()
wil je weer samen zijn?
alleen om mijn verdriet te verdringenquote:
smoesjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alleen om mijn verdriet te verdringen
liefje pleasequote:
psychopaatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Fuck your advice, I walk the path of the psychos,
zie jequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:47 schreef Oceanview het volgende:
Toevallig een huillied op shuffle 2h4u![]()
maar ik was al droevig hiervoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zie jeje mist mij wel
zelfs het lot zegt het
Leestekens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
weet zelf niet wat er in staat oh wow email ff kijken
ho wow ik post mobiel ga mijnie verbwtere of kstuur raghoer op je afquote:
mijn antwoord was complicated maar toevallig had ik haar net weggeklikt.quote:
hoezo babsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar ik was al droevig hiervoor
niet posten op FOK! hoor, daar heb ik een ban voor gehadquote:
Geeft niet, Avril is vergane glorie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mijn antwoord was complicated maar toevallig had ik haar net weggeklikt.
Moet je maar beter zijn in schaakquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:51 schreef Snowbells het volgende:
WHY DO YOU HAVE TO GO AND MAKE THINGS SO COMPLICATED
Ik heb het over Park Bom hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet posten op FOK! hoor, daar heb ik een ban voor gehad
ragboer hoek ik zo neerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ho wow ik post mobiel ga mijnie verbwtere of kstuur raghoer op je af
oh dan is t goedquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
weet eigenlijk nietvoel me al 2 dagen btje huwahuwa
leeg gevoel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, zij niet weet eigenlijk niet
Mijn vader is daar geweest vraag me wel af hoe hij het overleefd heeftquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:54 schreef Snowbells het volgende:
Kan niet wachten op de dag dat ik in mijn vliegtuig naar Zuid Korea zit.
Ik zou maar hard gaan sparen voordat je een vliegtuig hebt danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:54 schreef Snowbells het volgende:
Kan niet wachten op de dag dat ik in mijn vliegtuig naar Zuid Korea zit.
gevoel dat je niet vooruit gaat met je leven, dat je in een sleur zit, zoietsquote:
win je?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hey babes ik ben nu ook aan het schaken oxxoox
kusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hey babes ik ben nu ook aan het schaken oxxoox
wenie kheb gevoel dat ik er een beetje alleen voor sta endat alle steunpunten weg vallen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gevoel dat je niet vooruit gaat met je leven, dat je in een sleur zit, zoiets
als ik jou mag aanrakenquote:
Had je niks om te rukken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:02 schreef 2Happy4U het volgende:
ik heb maar 2-3 hp films gezien, geen ruk aan
leuk lievvv jij (K) :hearteyes:quote:
alleen Hermelien in de 1ste filmquote:
juist de laatste manquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alleen Hermelien in de 1ste film
Gewoon fanfiction lezen, Harry die samen met Draco gaat neuken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:02 schreef 2Happy4U het volgende:
ik heb maar 2-3 hp films gezien, geen ruk aan
kutmuziek is hetquote:
ga weg jootquote:
stiekem wel maar jij hebt een mooi babyhuidje (L)quote:
elke nagt babyoliequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
stiekem wel maar jij hebt een mooi babyhuidje (L)
* Snowbells deinst achteruitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview vraagt zich af waarom
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
mijn broertje gebruikt internet explorer
link mij die topic van 'hij heeft toch geen pokeflute kankermongool'quote:
* Oceanview vraagt zich af of hij actie moet ondernemen of toch maar laten gaan.quote:
* Snowbells gooit pinda'squote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview vraagt zich af of hij actie moet ondernemen of toch maar laten gaan.
Cut bij Pokémonquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
link mij die topic van 'hij heeft toch geen pokeflute kankermongool'
wat is die probleem?quote:
-cumshotquote:
nou enquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt welkwam net in beeld
quote:
bazenmsn gesprekkenquote:
ik moest ook lachen jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
bazenmsn gesprekken
Ik moest net hardop lachen en iedereen mij maar raar aankijken omdat ik in mn eentje naar beeldscherm starend lach
Vraag ik mij ook afquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik moest ook lachen ja![]()
en hoe de neuk zou je dit moeten uitleggen?
wolla wat is ditquote:
Vertelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gooooooooooooooooooooooooooodverdomme wat een kankervietnamese acties worden hier gepleegdecht ik krijg met de dag een grotere hekel aan dat kankermens dan ik al had
ik ben nu echt pissig
schop haar de deur uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
die kankerhoer heeft nu eten gekocht voor haar en een vriendin en er is niks voor mij en ik moet maar bij kennissen gaan eten want dat hebben ze afgesproken gatverdamme
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
die kankerhoer heeft nu eten gekocht voor haar en een vriendin en er is niks voor mij en ik moet maar bij kennissen gaan eten want dat hebben ze afgesproken gatverdamme
Oh my, zo ken ik je niet? Jij bent echt boos.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gooooooooooooooooooooooooooodverdomme wat een kankervietnamese acties worden hier gepleegdecht ik krijg met de dag een grotere hekel aan dat kankermens dan ik al had
ik ben nu echt pissig
Terecht wel jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh my, zo ken ik je niet? Jij bent echt boos.
Jaloeziequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vraag me echt af wat ik fout heb gedaan? Echt hoe kun je zo !$!%!&!!?! doen tegen je oudere zus?Iemand?
psychopaatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vraag me echt af wat ik fout heb gedaan? Echt hoe kun je zo !$!%!&!!?! doen tegen je oudere zus?Iemand?
Geestelijk niet in ordequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat dan?quote:
permanent stijl imoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil kleren kopen maar ook sparen voor permanent stijl enzo
hoeveel kleren heb je?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
is 240 euro en ik heb 70en 1 september +50
En jij maar zeggen dat je 2 kilo bent afgevallen!1!11!!1quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet echt superveel, en opeens gaan al mijn broeken kapot
Ja, 50 euro in de maand.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Nee hoor grapjeMaar krijg je geen geld voor kleren dan?
quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Solliciteer bij de plaatselijke supermarkt!
Ga doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:33 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan misschien in het ziekenhuis werken, in de keuken
Ik kan niet koken neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef Beach het volgende:
Goed tegen de vergrijzing, gaan al die mensen dood door het slechte voedsel.
Ik heb zelf Tropico3 en dat is wel leuk, en 4 schijnt net wat gelikter en soepeler te zijn dus ja.quote:
quote:
Niet zo snel opgevenquote:
Schrijf alvast dingen op over dingen die ze jou misschien gaan vragenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Morgen doen dus. Ik haat bellen
Kan je wel meer enthousiasme tonen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:43 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan blijkbaar wel mailen, maar bellen lijkt me persoonlijker
harder proberenquote:
ik vang ¤5.75quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Snowbells het volgende:
Iets meer dan 4 euro netto in het uur, wel ok toch.
Voor jouw leeftijd is dat niet verkeerd en ik neem dat je meer krijgt als je meer ervaring opdoet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Snowbells het volgende:
Iets meer dan 4 euro netto in het uur, wel ok toch.
En dat is alleen voor eten opscheppen en zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voor jouw leeftijd is dat niet verkeerd en ik neem dat je meer krijgt als je meer ervaring opdoet.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dat is alleen voor eten opscheppen en zo
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon doenSowieso staat dat leuk op je CV als je zo vroeg mogelijk gaat beginnen met werken
Harde werksterquote:
quote:
Wij AH mattiesquote:
Gewoon met nvidiainspector op 60fps zetten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Dark Souls op PC heeft 30 FPS0/10 would not buy
Terminal maatjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Harde werkster
[..]
[..]
Wij AH matties
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:22 schreef Snowbells het volgende:
Als ik trouwens 's ochtends moet werken begin ik er al niet aan
Kan je waarschijnlijk wel erbij zeggen. Daarbij zullen ze je nooit 's ochtends laten werken als je school hebt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:22 schreef Snowbells het volgende:
Als ik trouwens 's ochtends moet werken begin ik er al niet aan
Mag niet eensquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat ze wel snappen dat een 16jarige niet fulltime wil
Na half 4 zou ik fijn vinden, mja eerst maar rooster afwachtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
In weekenden toch of na half 4kan je wel met ze afspreken ja
Dan gewoon zeggen dat je ongesteld bent en dan hoef je niet te gymen :$ :$quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Na half 4 zou ik fijn vinden, mja eerst maar rooster afwachtenbijvoorbeeld na 2 uur gemarteld worden/gym heb ik echt geen zin
Heb ik vaak gezegd maar ik moest gewoon meedoen, de barbarenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan gewoon zeggen dat je ongesteld bent en dan hoef je niet te gymen :$ :$
Werkte het bij jou ook al niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb ik vaak gezegd maar ik moest gewoon meedoen, de barbaren
Nu al?quote:
ik zei altijd dat mijn haar ongesteld wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bij mij wel maar had ook altijd flesje ketchup mee wat ik onder me op gymvloer leegspoot :$
ik kan nu gaan downloadenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nu al?Ik heb wel een key maar nog geen invite.
Ik ben mad jellyquote:
Jawel maar niet iedereen krijgt de optie om te downloaden. Eerst mensen met een subscriptie voor PS1, daarna mensen die PS1 hebben gespeeld vervolgens mensen die via een andere manier een key hebben gekregen.quote:
Probeer het dan via waar ik de key kreeg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jawel maar niet iedereen krijgt de optie om te downloaden. Eerst mensen met een subscriptie voor PS1, daarna mensen die PS1 hebben gespeeld vervolgens mensen die via een andere manier een key hebben gekregen.
Ah, dat is alleen voor een weekend zag ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Probeer het dan via waar ik de key kreeg.
http://www.geforce.com/ga(...)de-2/deals-promotion
Ik kon meteen gaan dus.
Planetside 2, F2P MMO shooter.quote:
Waar zie je dat danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah, dat is alleen voor een weekend zag ik.
[..]
Planetside 2, F2P MMO shooter.
quote:
quote:Valid between August 17 - 19, 2012.
Nouja op zich lang genoeg. Wie weet vind ik het wel niks.quote:
Neger klik op die link van Beach, kan je van het weekend ook spelen.quote:
afzeggenquote:
hell noquote:
wat ben jij nou weer voor een casual danquote:
Lowlandsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voor een casual dan
waar ga je heen trouwes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |