quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon doenSowieso staat dat leuk op je CV als je zo vroeg mogelijk gaat beginnen met werken
Harde werksterquote:
quote:
Wij AH mattiesquote:
Gewoon met nvidiainspector op 60fps zetten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Dark Souls op PC heeft 30 FPS0/10 would not buy
Terminal maatjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Harde werkster
[..]
[..]
Wij AH matties
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:22 schreef Snowbells het volgende:
Als ik trouwens 's ochtends moet werken begin ik er al niet aan
Kan je waarschijnlijk wel erbij zeggen. Daarbij zullen ze je nooit 's ochtends laten werken als je school hebt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:22 schreef Snowbells het volgende:
Als ik trouwens 's ochtends moet werken begin ik er al niet aan
Mag niet eensquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat ze wel snappen dat een 16jarige niet fulltime wil
Na half 4 zou ik fijn vinden, mja eerst maar rooster afwachtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
In weekenden toch of na half 4kan je wel met ze afspreken ja
Dan gewoon zeggen dat je ongesteld bent en dan hoef je niet te gymen :$ :$quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Na half 4 zou ik fijn vinden, mja eerst maar rooster afwachtenbijvoorbeeld na 2 uur gemarteld worden/gym heb ik echt geen zin
Heb ik vaak gezegd maar ik moest gewoon meedoen, de barbarenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan gewoon zeggen dat je ongesteld bent en dan hoef je niet te gymen :$ :$
Werkte het bij jou ook al niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb ik vaak gezegd maar ik moest gewoon meedoen, de barbaren
Nu al?quote:
ik zei altijd dat mijn haar ongesteld wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bij mij wel maar had ook altijd flesje ketchup mee wat ik onder me op gymvloer leegspoot :$
ik kan nu gaan downloadenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nu al?Ik heb wel een key maar nog geen invite.
Ik ben mad jellyquote:
Jawel maar niet iedereen krijgt de optie om te downloaden. Eerst mensen met een subscriptie voor PS1, daarna mensen die PS1 hebben gespeeld vervolgens mensen die via een andere manier een key hebben gekregen.quote:
Probeer het dan via waar ik de key kreeg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jawel maar niet iedereen krijgt de optie om te downloaden. Eerst mensen met een subscriptie voor PS1, daarna mensen die PS1 hebben gespeeld vervolgens mensen die via een andere manier een key hebben gekregen.
Ah, dat is alleen voor een weekend zag ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Probeer het dan via waar ik de key kreeg.
http://www.geforce.com/ga(...)de-2/deals-promotion
Ik kon meteen gaan dus.
Planetside 2, F2P MMO shooter.quote:
Waar zie je dat danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah, dat is alleen voor een weekend zag ik.
[..]
Planetside 2, F2P MMO shooter.
quote:
quote:Valid between August 17 - 19, 2012.
Nouja op zich lang genoeg. Wie weet vind ik het wel niks.quote:
Neger klik op die link van Beach, kan je van het weekend ook spelen.quote:
afzeggenquote:
hell noquote:
wat ben jij nou weer voor een casual danquote:
Lowlandsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voor een casual dan
waar ga je heen trouwes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |