quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
die kankerhoer heeft nu eten gekocht voor haar en een vriendin en er is niks voor mij en ik moet maar bij kennissen gaan eten want dat hebben ze afgesproken gatverdamme
Oh my, zo ken ik je niet? Jij bent echt boos.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gooooooooooooooooooooooooooodverdomme wat een kankervietnamese acties worden hier gepleegdecht ik krijg met de dag een grotere hekel aan dat kankermens dan ik al had
ik ben nu echt pissig
Terecht wel jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh my, zo ken ik je niet? Jij bent echt boos.
Jaloeziequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vraag me echt af wat ik fout heb gedaan? Echt hoe kun je zo !$!%!&!!?! doen tegen je oudere zus?Iemand?
psychopaatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vraag me echt af wat ik fout heb gedaan? Echt hoe kun je zo !$!%!&!!?! doen tegen je oudere zus?Iemand?
Geestelijk niet in ordequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat dan?quote:
permanent stijl imoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil kleren kopen maar ook sparen voor permanent stijl enzo
hoeveel kleren heb je?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
is 240 euro en ik heb 70en 1 september +50
En jij maar zeggen dat je 2 kilo bent afgevallen!1!11!!1quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet echt superveel, en opeens gaan al mijn broeken kapot
Ja, 50 euro in de maand.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Nee hoor grapjeMaar krijg je geen geld voor kleren dan?
quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Solliciteer bij de plaatselijke supermarkt!
Ga doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:33 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan misschien in het ziekenhuis werken, in de keuken
Ik kan niet koken neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef Beach het volgende:
Goed tegen de vergrijzing, gaan al die mensen dood door het slechte voedsel.
Ik heb zelf Tropico3 en dat is wel leuk, en 4 schijnt net wat gelikter en soepeler te zijn dus ja.quote:
quote:
Niet zo snel opgevenquote:
Schrijf alvast dingen op over dingen die ze jou misschien gaan vragenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Morgen doen dus. Ik haat bellen
Kan je wel meer enthousiasme tonen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:43 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan blijkbaar wel mailen, maar bellen lijkt me persoonlijker
harder proberenquote:
ik vang ¤5.75quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Snowbells het volgende:
Iets meer dan 4 euro netto in het uur, wel ok toch.
Voor jouw leeftijd is dat niet verkeerd en ik neem dat je meer krijgt als je meer ervaring opdoet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Snowbells het volgende:
Iets meer dan 4 euro netto in het uur, wel ok toch.
En dat is alleen voor eten opscheppen en zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voor jouw leeftijd is dat niet verkeerd en ik neem dat je meer krijgt als je meer ervaring opdoet.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dat is alleen voor eten opscheppen en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |