gevoel dat je niet vooruit gaat met je leven, dat je in een sleur zit, zoietsquote:
win je?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hey babes ik ben nu ook aan het schaken oxxoox
kusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hey babes ik ben nu ook aan het schaken oxxoox
wenie kheb gevoel dat ik er een beetje alleen voor sta endat alle steunpunten weg vallen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gevoel dat je niet vooruit gaat met je leven, dat je in een sleur zit, zoiets
als ik jou mag aanrakenquote:
Had je niks om te rukken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:02 schreef 2Happy4U het volgende:
ik heb maar 2-3 hp films gezien, geen ruk aan
leuk lievvv jij (K) :hearteyes:quote:
alleen Hermelien in de 1ste filmquote:
juist de laatste manquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alleen Hermelien in de 1ste film
Gewoon fanfiction lezen, Harry die samen met Draco gaat neuken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:02 schreef 2Happy4U het volgende:
ik heb maar 2-3 hp films gezien, geen ruk aan
kutmuziek is hetquote:
ga weg jootquote:
stiekem wel maar jij hebt een mooi babyhuidje (L)quote:
elke nagt babyoliequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
stiekem wel maar jij hebt een mooi babyhuidje (L)
* Snowbells deinst achteruitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview vraagt zich af waarom
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
mijn broertje gebruikt internet explorer
link mij die topic van 'hij heeft toch geen pokeflute kankermongool'quote:
* Oceanview vraagt zich af of hij actie moet ondernemen of toch maar laten gaan.quote:
* Snowbells gooit pinda'squote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview vraagt zich af of hij actie moet ondernemen of toch maar laten gaan.
Cut bij Pokémonquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
link mij die topic van 'hij heeft toch geen pokeflute kankermongool'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |