Jerk off doet ie dan weer niet hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
http://www.subservientchicken.com/pre_bk_skinned.swf![]()
Weer een kwartier van mijn werktijd verdwenen.
Die macht.
haha ik zei "take off your pants" en toen kwam hij naar het beeld om beschuldigend met zijn vingertje te schudden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jerk off doet ie dan weer niet he
Walk on your hands is gewoon sneu. Hij probeert het maar het lukt hem gewoon nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ik zei "take off your pants" en toen kwam hij naar het beeld om beschuldigend met zijn vingertje te schudden.
Ik zei: "I'm so proud of you" toen hij "dance like a monkey" bijzonder goed had gedaan, en toen ging hij stoer rondlopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:23 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
ik deed 'dead' en 'fried' maar helemaal niks
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:19 schreef Murdera het volgende:
http://www.subservientchicken.com/pre_bk_skinned.swf
Rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Het topic is ook niet meer bijgekomen
Mosselkluiver was het alternatief.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:14 schreef twi het volgende:
Ik voel de liefde niet met de TT
Bovendien ben ik nu niet in een vissersdorp
Mosselfluisteraar klinkt wel intiem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mosselkluiver was het alternatief.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)zijn_varkens___.html
Beterquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mosselkluiver was het alternatief.
quote:
Hallo Jumboquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:16 schreef xFriendx het volgende:
Net bij de buuf van 2 huizen verder kwam een jongedame vandaan, die zag er best leuk uit. Toch eens even informeren als ik de buuf weer eens spreek. Ze leek wel wat op Joysa gek genoeg, ook al was het die dan niet (aangezien die nu te treinen is)
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:16 schreef xFriendx het volgende:
Net bij de buuf van 2 huizen verder kwam een jongedame vandaan, die zag er best leuk uit. Toch eens even informeren als ik de buuf weer eens spreek. Ze leek wel wat op Joysa gek genoeg, ook al was het die dan niet (aangezien die nu te treinen is)
Die heb ik niet, maar als ik meer weet dan laat ik het weten uiteraard. Stomme is, ze kwam naar buiten, liep naar haar auto en ik stond buiten het gras te maaien. Was net mn auto aan het verplaatsen geweest om ook daar te kunnen maaien. Dus ik kijk haar aan.......en er kwam niets uit. Zat echt vol met mn gedachten bij dat aanzicht. Beetje jammer weer dus.quote:
Geen geslijm, simpelweg een constatering, kan er ook niets aan doen dat ze er wel wat van weg had.quote:
Heel mooi meisje dan welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen geslijm, simpelweg een constatering, kan er ook niets aan doen dat ze er wel wat van weg had.
Nou ja, het is niet echt volledig waar ik op val, maar ze had gewoonweg iets. Even die blik op haar gezicht die de aandacht trok.quote:
Dat is ook een manier om mijn post op te vatten, ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen geslijm, simpelweg een constatering, kan er ook niets aan doen dat ze er wel wat van weg had.
Zeg je nou dat Joysa zaadvragende ogen heeft?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet echt volledig waar ik op val, maar ze had gewoonweg iets. Even die blik op haar gezicht die de aandacht trok.
Dat is toch algemeen bekend?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Joysa zaadvragende ogen heeft?
Dat is ook een manier om die post te lezen jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar laat ik mij niet over uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zag net die foto's en vroeg me al af wat je aan het maken was. Is het alleen kleur, of zit er ook mintsmaak aan die taart?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een roze cake gemaakt
En een groene chocolade cake
Hihi
Nee alleen kleurstof.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag net die foto's en vroeg me al af wat je aan het maken was. Is het alleen kleur, of zit er ook mintsmaak aan die taart?
Klinkt goed. Ik zal er eentje op je drinken zondag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee alleen kleurstof.
Normaal gebruik ik dat om mijn marsepein te kleuren, maar had geen zin om taarten te maken (geen plek in koelkast). Dus ik dacht ik maak gekleurde cake
Ik hoop dat de roze echt knalroze wordt. Die groene wordt met bruin (chocolade, half om half)
En in beiden cakes zit rum
Een Fernandes zeker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik zal er eentje op je drinken zondag.
Heb ik niet in huis. Wordt of een IRN BRU of een mede.quote:
Nepsurinamer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis. Wordt of een IRN BRU of een mede.
[ afbeelding ]
Dat is me toch een potje smerige meukquote:
Tuurlijk, achter mijn gespierde borstkas.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef Casie het volgende:
Ik kom naar de meet morgen en geenvetzak rijdt met mij mee. Ben alleen een beetje overdressed door een etentje dat ik daarvoor heb, maar is er vast wel een plek daar waar ik mij om kan kleden.
Dan steek ik er alsnog boven uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, achter mijn gespierde borstkas.
Jooooooooooof, kom eens hier! Dan ben ik niet meer de kleinste.quote:
Ik neem hem wel mee van huis dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Maak gewoon een drommel van karton, die is zo breed dat iedereen erachter past.
Ik zal mijn pumps snel uitdoenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jooooooooooof, kom eens hier! Dan ben ik niet meer de kleinste.
Maar je kunt je makkelijk omkleden daar. Zijn meerdere af te sluiten ruimtes.
Ja hoor, in mijn auto waar geen camera in hangtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef Casie het volgende:
Ik kom naar de meet morgen en geenvetzak rijdt met mij mee. Ben alleen een beetje overdressed door een etentje dat ik daarvoor heb, maar is er vast wel een plek daar waar ik mij om kan kleden.
Jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging voor mijn galajurk met bijbehorende blingbling?
En ´s ochtends. En ´s middagsquote:
Ik mocht hem vorig jaar met kerst niet eens aan... maar het jaar er voor zie fobo welquote:
quote:
Maandag pasquote:
Ziet er mooi uit!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik mocht hem vorig jaar met kerst niet eens aan... maar het jaar er voor zie fobo welmet iets minder bling dan
Je gaat op familie bezoek?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoorde de 3fm weekend toeter!!
Ik ga morgen aapjes kijken
Hangt van de vrouw afquote:
Hey -Engel-quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Op een fokmeet ... sowieso niet echt ...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit!![]()
![]()
Van mij wel, of het ook handig is bij Roy ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In drievoud, ondertekend en per aangetekende postquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Op een fokmeet ... sowieso niet echt ...StomerijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., moet je 2x langsgaan voor de jurk.
Nee. Hooguit undressedquote:
quote:
Regel ff een gala of dansantquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In drievoud, ondertekend en per aangetekende post
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hey Maltaman.... nog steeds op Malta?
Suit upquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een mooi pak voor bij -Engel-s galajurk![]()
Groningenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Voor alle Groningenhaters, Groningen heeft de grootste introductieweek voor studenten van Nederland
Yo Roy!quote:
Oe... man in pak.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een mooi pak voor bij -Engel-s galajurk![]()
quote:
quote:
Daar gaat niets bovenquote:
Ja, hoi.quote:
Enen vodka-martini, jawohl.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dress up....
Maltaman in pakjamesbond drankje erbij
![]()
![]()
Ik wil voor jou best een pak aantrekkenquote:
Wat, durf je niet in pak naar de meet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meet afzeggen en ergens anders gaan eten?
Adams pakquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil voor jou best een pak aantrekkenMaar wat voor pak wil je? Duikpak? Brandweerpak?
Met pak naar een cafe?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
Wat, durf je niet in pak naar de meet?
Ik las "park".quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
Wat, durf je niet in pak naar de meet?
Cosmootje of moijto voor mijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Enen vodka-martini, jawohl.-Engel- in galajurk
Als een jonge deerne in Eva's pak komt dan dealquote:
Oh, is dat zo'n shabby bedoeling dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben het hier over Roy's cafe he, ik heb mijn afgetrapte kloffie al klaargelegd
Geen idee, ik ben een groentje mbt meetsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:38 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, is dat zo'n shabby bedoeling dan?
Smoking, met smoking hot girl at your sidequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil voor jou best een pak aantrekkenMaar wat voor pak wil je? Duikpak? Brandweerpak?
Ik krijg al eten voor ik naar de meet kom.... mag ik trouwens geen galajurk aan.... bit overdressed for that...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meet afzeggen en ergens anders gaan eten?
Wat een creepquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Smoking, met smoking hot girl at your side![]()
[ afbeelding ]
Mais bien surquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Cosmootje of moijto voor mij....
Mocht ik ooit weer naar Malta komen dan neem ik de jurk mee... Je weet vast wel een plek waar ik die aan kan
Ik zou mij daar ongemakkelijk in voelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat ook om het pak, niet de gast die hem draagtquote:
Vandaar de naam smokingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oooh, was dat hetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat ook om het pak, niet de gast die hem draagt
Ik hou geen lijstjes bijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Na morgen Muhahaha, Casie, Huppel en Engel aan mijn gemeet lijst toegevoegd.
Jij snapt mquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat ook om het pak, niet de gast die hem draagt
Je ne parle pas francais (dingetje onder de c weet ik niet zo gauw met de sneltoets te vinden)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel. Ik wil weten of er nog toffe mensen zijn die ik moet meeten.quote:
Hier zijn alleen toffe mensenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wel. Ik wil weten of er nog toffe mensen zijn die ik moet meeten.
Jij ookquote:
Het is meer fonetisch dan correct gespelt en iedereen die ik spreek die Frans heeft geleerd kan er niks mee, volgens mij ben ik toendertijd in de maling genomenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ju? avec=met du bela = bela is mooi in het spaans toch?
oke kan er geen kaas van maken
... maar maar... ik kan nog geen eens normaal frans hoe wil je dat ik fonetische muk ga ontcijferen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is meer fonetisch dan correct gespelt en iedereen die ik spreek die Frans heeft geleerd kan er niks mee, volgens mij ben ik toendertijd in de maling genomen
Geen ideequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... maar maar... ik kan nog geen eens normaal frans hoe wil je dat ik fonetische muk ga ontcijferen?
Google?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... maar maar... ik kan nog geen eens normaal frans hoe wil je dat ik fonetische muk ga ontcijferen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:47 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ik snap het heel goed, ik vond het alleen een creep
Jij bent uiteraard awesome in pakquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben heul geen creep, en al zeker niet in pakToch? Toch?
![]()
neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
You're smokinggggggggggggggggggg (zeker in pak)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
You're smokinggggggggggggggggggg (zeker in pak)
Dan ga je toch Frans lerenquote:
Nee hoor, jij bent onze Barneyquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben iets minder...hysterischquote:
Ik zou het ook niet doenquote:
slechte woordgrap..... hehequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doenFrans leren. Ik ken geen Frans en wil hem ook niet leren kennen
Skirt upquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef -Engel- het volgende:
ik heb suit up maar ff getwittert.... ik heb zelfs een rok aan vandaag.... hoe vreemd
En dat voor iemand die meestal iets letterlijk neemt. Oh wacht dat deed ik nu ookquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zal ik ff op een ventilatierooster gaan staan?
hehehequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat voor iemand die meestal iets letterlijk neemt. Oh wacht dat deed ik nu ookWat heb je tegen Frans? Wat heeft hij jou ooit misdaan?
-Engel- Monroe?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat er morgen een dresscode is?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En die is?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat er morgen een dresscode is?
Nee... wat is het?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat er morgen een dresscode is?
Zonder slipje toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor de vrouwen korte rokjes en strakke topjes.
Wat jij aan doet vind ik niet interesant
Ik ga geen strak topje aantrekken, maar misschien heb ik nog wel een kort rokjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Myr in een kort rokje en strak topje. Ik zie het al voor me.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zonder topje mag ook natuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga geen strak topje aantrekken, maar misschien heb ik nog wel een kort rokje
Ik ben gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij moet het weer meteen overdrijven he
Ik zat nuchter bij de get back!quote:
Tettenquote:
En wat is de dresscode?quote:
8 uur maar ik ben er al rond half 4quote:
Ik heb maar 2 fokkers eerder gemeet, en die zitten niet hier dus ik kan er een heleboel toevoegenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Na morgen Muhahaha, Casie, Huppel en Engel aan mijn gemeet lijst toegevoegd.
Mag een jurkje ook?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inb4 roy die zegt dat je dat vast wel doet als je mij ontmoet!quote:
Spuit 11quote:
Vrouwen: korte rok, strakke top, sliploos (niet van royco maar een van de andere heren) of galamuk met veel bling blingquote:
Okay dan doe ik mn spijkerbroek en Ajax trui wel aanquote:
Waarom denk je altijd zo slecht over mij?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inb4 roy die zegt dat je dat vast wel doet als je mij ontmoet!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom denk je altijd zo slecht over mij?
Ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dan doe ik mn spijkerbroek en Ajax trui wel aan
Dan juist wel hequote:
Ik denk dat we daarna wel gaan borrelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat nuchter bij de get back!
Zo onnatuurlijk!!
Ga je woensdag na het skaten ff 1 borrel doen?
Ik denk dat ik dan wel ff meeborrel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat we daarna wel gaan borrelen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan wel ff meeborrel!
Ik heb er 3 ontmoet tot dusver (V&A niet meegerekentquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:10 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 fokkers eerder gemeet, en die zitten niet hier dus ik kan er een heleboel toevoegen
Hij gaat woensdag wel skaten ja geen idee of ie gaat borrelen ernaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dateding ook? Hij vertelde mij tijdens het skaten dat hij woensdag ook weer ging skaten
Je ontmoet morgen dan sowieso een hoop enorm toffe FOK!kers. Wordt een mooi lijstje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:10 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 fokkers eerder gemeet, en die zitten niet hier dus ik kan er een heleboel toevoegen
A naughty speeltjequote:
V&A?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er 3 ontmoet tot dusver (V&A niet meegerekent) en die zijn er ook niet.
Dat zullen we morgen nog wel zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je ontmoet morgen dan sowieso een hoop enorm toffe FOK!kers. Wordt een mooi lijstje.
Te klein hoor!quote:
Te grootquote:
Die eindigen altijd in de get back tochquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij gaat woensdag wel skaten ja geen idee of ie gaat borrelen erna![]()
Ilona misschien wel
Maar dan met een d uiteraard.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vraag en Aanbod. Heb een paar keer gehandelt met andere FOK!kers
Komen er ook toffe mensen dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je ontmoet morgen dan sowieso een hoop enorm toffe FOK!kers. Wordt een mooi lijstje.
Ik vond vooral het opzet stukje behoorlijk kut, dat liet constant los en dan was de geilheid ook weer verdwenenquote:
Met iedereen hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dan met een d uiteraard.
Ghehe mjuhquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die eindigen altijd in de get back toch
Maar goed, ikke ga merlin kijken en slapie doen!
Mijn chococake is echt tof!
Ik bedenk me ineens dat ik die ooit aan een ex heb gegeven en na haar verhuizing nooit meer heb gezien.quote:
Heb je een bedje mee?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:18 schreef Casie het volgende:
[..]
V&A?
[..]
Dat zullen we morgen nog wel zien
quote:
Ohja, ik kom eigenlijk nooit verder dan 3 verschillende subforums dus weet de afkortingen nooit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vraag en Aanbod. Heb een paar keer gehandelt met andere FOK!kers
Bij deze uitgelegdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:20 schreef Casie het volgende:
[..]
Ohja, ik kom eigenlijk nooit verder dan 3 verschillende subforums dus weet de afkortingen nooit.
Twi, Myr, Fax, CM en ik zijn er. Dat is meer swag dan je tent kan handelen.quote:
Wat een baasquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)zijn_varkens___.html
Ik neem wel spullen mee zodat ik dan kan beslissen. Als ik drink word ik erg giechelig dus weet niet of ik jullie dat aan moet doen, moet natuurlijk wel mijn bijnaampje eer aandoenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat ik die ooit aan een ex heb gegeven en na haar verhuizing nooit meer heb gezien.Vraag me af wat er mee gebeurd is.
[..]
Heb je een bedje mee?
[..]
En wat is je bijnaampje?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik neem wel spullen mee zodat ik dan kan beslissen. Als ik drink word ik erg giechelig dus weet niet of ik jullie dat aan moet doen, moet natuurlijk wel mijn bijnaampje eer aandoen
Zin in morgen?quote:
Wat is je bijnaampje??quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik neem wel spullen mee zodat ik dan kan beslissen. Als ik drink word ik erg giechelig dus weet niet of ik jullie dat aan moet doen, moet natuurlijk wel mijn bijnaampje eer aandoen
Wat voor bijnaam?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Ikkeuh wel, stond vanaf donderdag al te stuiteren! Ben benieuwd of mijn trein de ontmoetingsplek ook kan vindenquote:
Die 2e klinkt niet zo positiefquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:24 schreef Casie het volgende:
[..]
Koormeisje/ijskoningin op de tc iig altijd.
Ik zou me meer zorgen maken over dat huppel het kan vindenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ikkeuh wel, stond vanaf donderdag al te stuiteren! Ben benieuwd of mijn trein de ontmoetingsplek ook kan vinden
Zullen we er IJsmeisje van maken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:24 schreef Casie het volgende:
[..]
Koormeisje/ijskoningin op de tc iig altijd.
Naughty naughtyquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we er IJsmeisje van maken?
Huppel heeft een watertornadar, dus daar maak ik me geen zorgen om.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over dat huppel het kan vinden
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we er IJsmeisje van maken?
Nee joh, ik ben keibraaf.quote:
Goed nummer.quote:
Ik heb mono bij me dus dat moet goed komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ikkeuh wel, stond vanaf donderdag al te stuiteren! Ben benieuwd of mijn trein de ontmoetingsplek ook kan vinden
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over dat huppel het kan vinden
Ow jee, dat wordt li-la-liters in je bi-ba-bek gieten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mono bij me dus dat moet goed komen
Ik zorg sowieso voor een BVO voor monoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow jee, dat wordt li-la-liters in je bi-ba-bek gieten.
Hoor deze zorgzame dame een voorbeeld zijn voor elke vrouwquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zorg sowieso voor een BVO voor mono
Oh stop it youquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoor deze zorgzame dame een voorbeeld zijn voor elke vrouw
Één tof nummer voor jou:
quote:
quote:
Dat staat serieus nog op mn wishlistquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij doet het liever in een schuur tussen de hooibalen hè.
Gewoon goed om me heenkijken in je keuken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat staat serieus nog op mn wishlist![]()
Hoe weet jij dat?
Moet je Kingtoppie doen. Die woont daar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat staat serieus nog op mn wishlist![]()
Hoe weet jij dat?
Vrouwen in kort rokje die de halve wedstrijd gebukt staanquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar we winnen wel elk WK/EK.
Zeg, ik kijk voor de sport!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen in kort rokje die de halve wedstrijd gebukt staan
Rokje, waar?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het enige leuke er aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand kijkt naar korfbal voor de sportquote:
Niet veel denk ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand kijkt naar korfbal voor de sport
Ik kijk helemaal niet naar korfbalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand kijkt naar korfbal voor de sport
Die scheidsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niet naar korfbal.
Sowieso worden de *mooie* fragmenten op dumpert geplaatst
Zeg ik nietquote:
Ja erg hequote:
Dit ga je niet geloven maar ik miste jou vanavond!quote:
Holy crap.. Ben je ziek?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit ga je niet geloven maar ik miste jou vanavond!
Ik was met broer en zoon op pad.quote:
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien kan ik het wel goedkoper leveren
Hier ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn virusscanner gilde als een speenvarken bij die link.
Vond je wel geil zeker?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn virusscanner gilde als een speenvarken bij die link.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |