Jerk off doet ie dan weer niet hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
http://www.subservientchicken.com/pre_bk_skinned.swf![]()
Weer een kwartier van mijn werktijd verdwenen.
Die macht.
haha ik zei "take off your pants" en toen kwam hij naar het beeld om beschuldigend met zijn vingertje te schudden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jerk off doet ie dan weer niet he
Walk on your hands is gewoon sneu. Hij probeert het maar het lukt hem gewoon nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ik zei "take off your pants" en toen kwam hij naar het beeld om beschuldigend met zijn vingertje te schudden.
Ik zei: "I'm so proud of you" toen hij "dance like a monkey" bijzonder goed had gedaan, en toen ging hij stoer rondlopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:23 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
ik deed 'dead' en 'fried' maar helemaal niks
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:19 schreef Murdera het volgende:
http://www.subservientchicken.com/pre_bk_skinned.swf
Rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Het topic is ook niet meer bijgekomen
Mosselkluiver was het alternatief.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:14 schreef twi het volgende:
Ik voel de liefde niet met de TT
Bovendien ben ik nu niet in een vissersdorp
Mosselfluisteraar klinkt wel intiem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mosselkluiver was het alternatief.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)zijn_varkens___.html
Beterquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mosselkluiver was het alternatief.
quote:
Hallo Jumboquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:16 schreef xFriendx het volgende:
Net bij de buuf van 2 huizen verder kwam een jongedame vandaan, die zag er best leuk uit. Toch eens even informeren als ik de buuf weer eens spreek. Ze leek wel wat op Joysa gek genoeg, ook al was het die dan niet (aangezien die nu te treinen is)
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:16 schreef xFriendx het volgende:
Net bij de buuf van 2 huizen verder kwam een jongedame vandaan, die zag er best leuk uit. Toch eens even informeren als ik de buuf weer eens spreek. Ze leek wel wat op Joysa gek genoeg, ook al was het die dan niet (aangezien die nu te treinen is)
Die heb ik niet, maar als ik meer weet dan laat ik het weten uiteraard. Stomme is, ze kwam naar buiten, liep naar haar auto en ik stond buiten het gras te maaien. Was net mn auto aan het verplaatsen geweest om ook daar te kunnen maaien. Dus ik kijk haar aan.......en er kwam niets uit. Zat echt vol met mn gedachten bij dat aanzicht. Beetje jammer weer dus.quote:
Geen geslijm, simpelweg een constatering, kan er ook niets aan doen dat ze er wel wat van weg had.quote:
Heel mooi meisje dan welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen geslijm, simpelweg een constatering, kan er ook niets aan doen dat ze er wel wat van weg had.
Nou ja, het is niet echt volledig waar ik op val, maar ze had gewoonweg iets. Even die blik op haar gezicht die de aandacht trok.quote:
Dat is ook een manier om mijn post op te vatten, ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen geslijm, simpelweg een constatering, kan er ook niets aan doen dat ze er wel wat van weg had.
Zeg je nou dat Joysa zaadvragende ogen heeft?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet echt volledig waar ik op val, maar ze had gewoonweg iets. Even die blik op haar gezicht die de aandacht trok.
Dat is toch algemeen bekend?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Joysa zaadvragende ogen heeft?
Dat is ook een manier om die post te lezen jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar laat ik mij niet over uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zag net die foto's en vroeg me al af wat je aan het maken was. Is het alleen kleur, of zit er ook mintsmaak aan die taart?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een roze cake gemaakt
En een groene chocolade cake
Hihi
Nee alleen kleurstof.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag net die foto's en vroeg me al af wat je aan het maken was. Is het alleen kleur, of zit er ook mintsmaak aan die taart?
Klinkt goed. Ik zal er eentje op je drinken zondag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee alleen kleurstof.
Normaal gebruik ik dat om mijn marsepein te kleuren, maar had geen zin om taarten te maken (geen plek in koelkast). Dus ik dacht ik maak gekleurde cake
Ik hoop dat de roze echt knalroze wordt. Die groene wordt met bruin (chocolade, half om half)
En in beiden cakes zit rum
Een Fernandes zeker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik zal er eentje op je drinken zondag.
Heb ik niet in huis. Wordt of een IRN BRU of een mede.quote:
Nepsurinamer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis. Wordt of een IRN BRU of een mede.
[ afbeelding ]
Dat is me toch een potje smerige meukquote:
Tuurlijk, achter mijn gespierde borstkas.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef Casie het volgende:
Ik kom naar de meet morgen en geenvetzak rijdt met mij mee. Ben alleen een beetje overdressed door een etentje dat ik daarvoor heb, maar is er vast wel een plek daar waar ik mij om kan kleden.
Dan steek ik er alsnog boven uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, achter mijn gespierde borstkas.
Jooooooooooof, kom eens hier! Dan ben ik niet meer de kleinste.quote:
Ik neem hem wel mee van huis dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Maak gewoon een drommel van karton, die is zo breed dat iedereen erachter past.
Ik zal mijn pumps snel uitdoenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jooooooooooof, kom eens hier! Dan ben ik niet meer de kleinste.
Maar je kunt je makkelijk omkleden daar. Zijn meerdere af te sluiten ruimtes.
Ja hoor, in mijn auto waar geen camera in hangtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef Casie het volgende:
Ik kom naar de meet morgen en geenvetzak rijdt met mij mee. Ben alleen een beetje overdressed door een etentje dat ik daarvoor heb, maar is er vast wel een plek daar waar ik mij om kan kleden.
Jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging voor mijn galajurk met bijbehorende blingbling?
En ´s ochtends. En ´s middagsquote:
Ik mocht hem vorig jaar met kerst niet eens aan... maar het jaar er voor zie fobo welquote:
quote:
Maandag pasquote:
Ziet er mooi uit!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik mocht hem vorig jaar met kerst niet eens aan... maar het jaar er voor zie fobo welmet iets minder bling dan
Je gaat op familie bezoek?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoorde de 3fm weekend toeter!!
Ik ga morgen aapjes kijken
Hangt van de vrouw afquote:
Hey -Engel-quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Op een fokmeet ... sowieso niet echt ...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit!![]()
![]()
Van mij wel, of het ook handig is bij Roy ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In drievoud, ondertekend en per aangetekende postquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Op een fokmeet ... sowieso niet echt ...StomerijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., moet je 2x langsgaan voor de jurk.
Nee. Hooguit undressedquote:
quote:
Regel ff een gala of dansantquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In drievoud, ondertekend en per aangetekende post
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hey Maltaman.... nog steeds op Malta?
Suit upquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een mooi pak voor bij -Engel-s galajurk![]()
Groningenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Voor alle Groningenhaters, Groningen heeft de grootste introductieweek voor studenten van Nederland
Yo Roy!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |