quote:
quote:
Daar gaat niets bovenquote:
Ja, hoi.quote:
Enen vodka-martini, jawohl.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dress up....
Maltaman in pakjamesbond drankje erbij
![]()
![]()
Ik wil voor jou best een pak aantrekkenquote:
Wat, durf je niet in pak naar de meet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meet afzeggen en ergens anders gaan eten?
Adams pakquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil voor jou best een pak aantrekkenMaar wat voor pak wil je? Duikpak? Brandweerpak?
Met pak naar een cafe?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
Wat, durf je niet in pak naar de meet?
Ik las "park".quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
Wat, durf je niet in pak naar de meet?
Cosmootje of moijto voor mijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Enen vodka-martini, jawohl.-Engel- in galajurk
Als een jonge deerne in Eva's pak komt dan dealquote:
Oh, is dat zo'n shabby bedoeling dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben het hier over Roy's cafe he, ik heb mijn afgetrapte kloffie al klaargelegd
Geen idee, ik ben een groentje mbt meetsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:38 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, is dat zo'n shabby bedoeling dan?
Smoking, met smoking hot girl at your sidequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil voor jou best een pak aantrekkenMaar wat voor pak wil je? Duikpak? Brandweerpak?
Ik krijg al eten voor ik naar de meet kom.... mag ik trouwens geen galajurk aan.... bit overdressed for that...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meet afzeggen en ergens anders gaan eten?
Wat een creepquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Smoking, met smoking hot girl at your side![]()
[ afbeelding ]
Mais bien surquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Cosmootje of moijto voor mij....
Mocht ik ooit weer naar Malta komen dan neem ik de jurk mee... Je weet vast wel een plek waar ik die aan kan
Ik zou mij daar ongemakkelijk in voelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat ook om het pak, niet de gast die hem draagtquote:
Vandaar de naam smokingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oooh, was dat hetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat ook om het pak, niet de gast die hem draagt
Ik hou geen lijstjes bijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Na morgen Muhahaha, Casie, Huppel en Engel aan mijn gemeet lijst toegevoegd.
Jij snapt mquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat ook om het pak, niet de gast die hem draagt
Je ne parle pas francais (dingetje onder de c weet ik niet zo gauw met de sneltoets te vinden)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel. Ik wil weten of er nog toffe mensen zijn die ik moet meeten.quote:
Hier zijn alleen toffe mensenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wel. Ik wil weten of er nog toffe mensen zijn die ik moet meeten.
Jij ookquote:
Het is meer fonetisch dan correct gespelt en iedereen die ik spreek die Frans heeft geleerd kan er niks mee, volgens mij ben ik toendertijd in de maling genomenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ju? avec=met du bela = bela is mooi in het spaans toch?
oke kan er geen kaas van maken
... maar maar... ik kan nog geen eens normaal frans hoe wil je dat ik fonetische muk ga ontcijferen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is meer fonetisch dan correct gespelt en iedereen die ik spreek die Frans heeft geleerd kan er niks mee, volgens mij ben ik toendertijd in de maling genomen
Geen ideequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... maar maar... ik kan nog geen eens normaal frans hoe wil je dat ik fonetische muk ga ontcijferen?
Google?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... maar maar... ik kan nog geen eens normaal frans hoe wil je dat ik fonetische muk ga ontcijferen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:47 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ik snap het heel goed, ik vond het alleen een creep
Jij bent uiteraard awesome in pakquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben heul geen creep, en al zeker niet in pakToch? Toch?
![]()
neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
You're smokinggggggggggggggggggg (zeker in pak)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
You're smokinggggggggggggggggggg (zeker in pak)
Dan ga je toch Frans lerenquote:
Nee hoor, jij bent onze Barneyquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben iets minder...hysterischquote:
Ik zou het ook niet doenquote:
slechte woordgrap..... hehequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doenFrans leren. Ik ken geen Frans en wil hem ook niet leren kennen
Skirt upquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef -Engel- het volgende:
ik heb suit up maar ff getwittert.... ik heb zelfs een rok aan vandaag.... hoe vreemd
En dat voor iemand die meestal iets letterlijk neemt. Oh wacht dat deed ik nu ookquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zal ik ff op een ventilatierooster gaan staan?
hehehequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat voor iemand die meestal iets letterlijk neemt. Oh wacht dat deed ik nu ookWat heb je tegen Frans? Wat heeft hij jou ooit misdaan?
-Engel- Monroe?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat er morgen een dresscode is?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En die is?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat er morgen een dresscode is?
Nee... wat is het?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat er morgen een dresscode is?
Zonder slipje toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor de vrouwen korte rokjes en strakke topjes.
Wat jij aan doet vind ik niet interesant
Ik ga geen strak topje aantrekken, maar misschien heb ik nog wel een kort rokjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Myr in een kort rokje en strak topje. Ik zie het al voor me.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zonder topje mag ook natuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga geen strak topje aantrekken, maar misschien heb ik nog wel een kort rokje
Ik ben gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij moet het weer meteen overdrijven he
Ik zat nuchter bij de get back!quote:
Tettenquote:
En wat is de dresscode?quote:
8 uur maar ik ben er al rond half 4quote:
Ik heb maar 2 fokkers eerder gemeet, en die zitten niet hier dus ik kan er een heleboel toevoegenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Na morgen Muhahaha, Casie, Huppel en Engel aan mijn gemeet lijst toegevoegd.
Mag een jurkje ook?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inb4 roy die zegt dat je dat vast wel doet als je mij ontmoet!quote:
Spuit 11quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |