quote:
Regel ff een gala of dansantquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In drievoud, ondertekend en per aangetekende post
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hey Maltaman.... nog steeds op Malta?
Suit upquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een mooi pak voor bij -Engel-s galajurk![]()
Groningenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Voor alle Groningenhaters, Groningen heeft de grootste introductieweek voor studenten van Nederland
Yo Roy!quote:
Oe... man in pak.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een mooi pak voor bij -Engel-s galajurk![]()
quote:
quote:
Daar gaat niets bovenquote:
Ja, hoi.quote:
Enen vodka-martini, jawohl.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dress up....
Maltaman in pakjamesbond drankje erbij
![]()
![]()
Ik wil voor jou best een pak aantrekkenquote:
Wat, durf je niet in pak naar de meet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meet afzeggen en ergens anders gaan eten?
Adams pakquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil voor jou best een pak aantrekkenMaar wat voor pak wil je? Duikpak? Brandweerpak?
Met pak naar een cafe?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
Wat, durf je niet in pak naar de meet?
Ik las "park".quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
Wat, durf je niet in pak naar de meet?
Cosmootje of moijto voor mijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Enen vodka-martini, jawohl.-Engel- in galajurk
Als een jonge deerne in Eva's pak komt dan dealquote:
Oh, is dat zo'n shabby bedoeling dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben het hier over Roy's cafe he, ik heb mijn afgetrapte kloffie al klaargelegd
Geen idee, ik ben een groentje mbt meetsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:38 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, is dat zo'n shabby bedoeling dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |