Gut gut...quote:
SHO draait niet alleen op static hoor, for static'sgods sakequote:
Ok, toegegeven, die opmerking was niet helemaal handig.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mag je alleen een mening geven als je blauw bent? Ik vind gephotoshopte modellenfoto's ook anders dan modellen die in hun bikini zijn gefotografeerd zonder retouching. Maar hey, ik ben geen crew.
Dat krijg je als je niet dood gaatquote:Op dinsdag 18 september 2012 07:13 schreef -XX- het volgende:
Die is ook al oud geworden.
[ afbeelding ]
Wat een lelijke bikiniquote:Op dinsdag 18 september 2012 07:13 schreef -XX- het volgende:
Die is ook al oud geworden.
[ afbeelding ]
Ze heeft een ei gegeten! Je kunt hem zo in haar maag zien zittenquote:
Ik weet niet waar jij denkt dat de maag zit, maar in elk geval niet onder haar navelquote:Op zondag 23 september 2012 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft een ei gegeten! Je kunt hem zo in haar maag zien zitten
quote:Op zondag 23 september 2012 15:21 schreef June. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij denkt dat de maag zit, maar in elk geval niet onder haar navel![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 10:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik denk dat Mazaru echt dacht dat het een ei was, ja! Gelukkig bood een les anatomie soelaas!
Je ziet gewoon dat ze een hoog IQ heeftquote:
Vanwege de bril? Dan ga ik er ook maar weer eens eentje aanschaffenquote:Op maandag 24 september 2012 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat ze een hoog IQ heeft
Nou heeft zij nog gezond ''mooi'' tandvees, maar sommige mensen met een tandvlees smilequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet haar overschot aan tandvlees?
[ afbeelding ]
Ik zie het ;quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Uh, nee. Als je een paar posts boven je kijkt, kun je dat prima zien.
Hey wat een leuke bikini draagt Paris hier.quote:
Nee maar Paris is toch een arrogante trien, dus mag best zeggen dat ik haar een strijkplank vind want dat is ze ook gewoon.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Je komt vooral over als een jaloers dikkertje, maar a la.
Dat staat echt niet ...quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:15 schreef Karina het volgende:
Kim Kardashian (rechts, links is haar zus Kourtney)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat zit die riem idioot strak
Why, alleen omdat ze haar een strijkplank noemt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
quote:
wauw moooiquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:12 schreef Radegast het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Carmen Electra.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ali Landry.
Die zit zo strak om ons te doen geloven dat ze eigenlijk slank is ofzo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:15 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
It's like shoving 10 pounds of shit into a 5 pound bag.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:23 schreef Queens het volgende:
[..]
Die zit zo strak om ons te doen geloven dat ze eigenlijk slank is ofzo.
Maar het resultaat is, voor mij, dat ik haar er juist er dik uit vind zien....veel dikker dan normaal!
Damn!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even de maand goed beginnen met Candice Swanepoel.
Haha wie loopt er zo dat slaat toch n...okay even fappen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar vakantie was nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:12 schreef Radegast het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ali Landry.
Het ziet er echt niet uit.. maar ik vind haar figuur sowieso echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:15 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herken haar alleen van Final Destination, verder ken ook ik niks van haar.quote:Op zondag 30 september 2012 18:52 schreef Karina het volgende:
Ali Larter, nooit van gehoordZegt overigens niks dat ik nooit van haar gehoord heb.
(ik keek even in de url van het plaatje)
Ze speelde ook in Heroes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik herken haar alleen van Final Destination, verder ken ook ik niks van haar.
Ik vind haar altijd een soort light versie vanquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, ze heeft alleen een lelijke kop.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:01 schreef SEMTEX het volgende:
Gaga ziet er prima uit, snap niet dat mensen haar dik noemen.
Ze had niet zo'n flatteuze outfit aan tijdens een optreden:quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:01 schreef SEMTEX het volgende:
Gaga ziet er prima uit, snap niet dat mensen haar dik noemen.
Vooral lelijke schoenen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft alleen een lelijke kop.
Ze ziet er goed uit nu ze wat is afgevallen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:12 schreef Karina het volgende:
Kelly Osbourne in neon
[ afbeelding ]
Wat ziet ze er goed uitquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:12 schreef Karina het volgende:
Kelly Osbourne in neon
[ afbeelding ]
Ze lijken wel leuk bij elkaar te passen, vind ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:24 schreef Karina het volgende:
Paris Hilton met haar nieuwe vriendje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:12 schreef Karina het volgende:
Kelly Osbourne in neon
[ afbeelding ]
Hij ziet er ook niet al te snugger uit?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze lijken wel leuk bij elkaar te passen, vind ik.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
AnnaLynne McCord (90210)
[ afbeelding ]
quote:Modellen foto's hoeven niet, die passen beter in B&H.
Volgens mij is dit niet van een reportage hoor, vakantie op Sint Maarten stond erbij. Oh ik zie nu wel dat het een oude foto isquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:08 schreef Karina het volgende:
DEZE is vast niet voor een reportage
Jude Law
[ afbeelding ]
Het is net een aap.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:08 schreef Karina het volgende:
DEZE is vast niet voor een reportage
Jude Law
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |