SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers![]()
welke camo er gedragen word is een politieke beslissing?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:26 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, gewoon onze eigen vlekkenpakken. We hoeven niet het kleine neefje van de USA te zijn.
De politiek moet zich er niet tegen aan bemoeien. Want het zou mij niets verbazen als de USA ooit eens de grote vijand is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:29 schreef m.k het volgende:
[..]
welke camo er gedragen word is een politieke beslissing?
Vergeleken met de vorige keren wel...quote:
Maakt niet uit wat voor werk ze doen of waar je ze tegen komt. Vrouwen willen geen nee horen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 05:16 schreef paintmeester het volgende:
Hey baby savy getting your cock sucked, 20 euro?
No
I give you good shag over there in parkinglot we have good time...
No!
You want two girls baby?!!!!!
mogguh? Ik ben godver nog steeds naar jullie aan het zoeken in het vondelparkquote:
Beter zoeken dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 05:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
mogguh? Ik ben godver nog steeds naar jullie aan het zoeken in het vondelpark
ohquote:
Baal dat die van mij voor de skydive verkocht zijn. Had eigenlijk wel willen afwachten (achteraf) wat het online gokken straks met de facebookaandelen gaat doen (eerste is net gestart, de tweede start volgend jaar)quote:
4 konijnen en twee cavia'squote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:50 schreef Nibb-it het volgende:
Hoe is het op het adelaarsnest? Nog konijnen gevangen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 05:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
mogguh? Ik ben godver nog steeds naar jullie aan het zoeken in het vondelpark
Is dat niet Sammie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:26 schreef Esses het volgende:
Hihi, volgens mij gaat er iets fout bij het updaten van UI'en... Remco heeft nu de UI van WijnandEerst had hij die van mij
Wat een onverlaatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:09 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, die knaap die tegen het stelen van andermans UI was.
Die van Sammie is blauw hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:13 schreef Esses het volgende:
Oh Sammie heeft jouw UI gejat? Dan is het dus geen bug.
Ja, dat zag ik. En ik zie ook dat Remco gewoon uit de graph gevallen is en de fout dus niet bij mij ligt. Misschien tijd om sammie voor deze misdaad uit onze samenleving te trappen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die van Sammie is blauw he
Waarom nou weer pijnloos? :pquote:
Je telefoon aan de oplader gehangen en weer losgekopppeld?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:32 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh![]()
Alweer twee technische dingen gedaan vandaag
Nee ben aan m'n tuinhek aan het klussen en heb de lampen van mijn auto verwisseldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je telefoon aan de oplader gehangen en weer losgekopppeld?
Ik kom nu al iets tegen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:47 schreef jankaas020 het volgende:
Ik zal dat geneuzel over het nieuwe pak morgen eens rustig lezen.
Maak daar maar 5 van. 7 zelfs, als we op zee zitten.quote:wanneer de jas minimaal 3 dagen per week gedragen wordt.
Of ze doelen op HPG technisch correct max 3x24 uur en dan wassen... :pquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef jankaas020 het volgende:
Als in 72 uur? Dan moeten ze dat erin zetten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 06:26 schreef -Amber- het volgende:
"But fame is theirs - and future days
On pillar'd brass shall tell their praise;
Shall tell - when cold neglect is dead -
"These for their country fought and bled."
~Philip Freneau
Je hebt 3 jasjes. dus zou dan 6 dagen dekken. Lijkt me een redelijke eis.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:33 schreef Schild het volgende:
Jasje moet na 2 jaar en 3x per week gebruiken er nog fatsoenlijk uitzien en niet al vaal zijn.
Ligt eraan wat voor werk ik doe, als ik met m'n dikke reedt lui in de TC met airco zit te wezen, dan gaat zo'n pak eens in de week de was in.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Of ze doelen op HPG technisch correct max 3x24 uur en dan wassen... :p
Welke hype?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:50 schreef Schild het volgende:
Omg, deze hype is al 3 dagen over komen hun ook nog een keertje aan.
Ik ga straks maar ff laseren vanuit de losse pols tussen de bosjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zeker, denk dat ik zo even parkeerbonnen ga schrijven bij de Albert Heijn.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:53 schreef Schild het volgende:
[..]
Geeft niks jongens, die oudjes zijn vaak wat trager van begrip.
quote:
Toen was ik denk ik aan het studeren en daarna gaan pitten.quote:
Niet veel.quote:
hmm okquote:
Succes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:06 schreef Nibb-it het volgende:
Zo ik ga wat wielklemmen uitdelen, doei
Slapen is fijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:07 schreef MaryMouse het volgende:
jullie zijn twee dagen te laat, slaapkoppen
quote:
Ja.quote:
Tjaquote:
ik las de tekst voordat ik het plaatje zag... Ik had papier, lijm en kleurpotloden verwacht.quote:
Waar zie jij een GPU?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor GPU's ? GTX 680?
Bijna hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik las de tekst voordat ik het plaatje zag... Ik had papier, lijm en kleurpotloden verwacht.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die plastic cases met elk 3 fans erop?
Jankaas gaat door voor de koelkastquote:
Inclusief pils?quote:
Fuck jouquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:00 schreef m.k het volgende:
[..]mijn god, en jij hebt je eigen systeem in elkaar gezet?
sorry gister opgemaaktquote:
kan hem alleen niet inklappen, maar ach...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:01 schreef Thaboel het volgende:
Maar dat ziet er best kek uit voor een laptop!
Nee, gewoon neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Fuck jou.
Ziet er wel redelijk zoals dit uit:
[ afbeelding ]
niet lullig sammie maar je ziet duidelijk dat die dingen deel uitmaken van de kast. Jij post een insteek dibg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Fuck jou.
Ziet er wel redelijk zoals dit uit:
[ afbeelding ]
Die kast heb ik hier ook staan +plus een pcx2000quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:02 schreef jankaas020 het volgende:
Stom eigenlijk dat ik hier een coolermaster 840 met alles erop en erin heb staan en vervolgens alles met m'n laptop doe...
het is geen kast het is mijn bureauquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
niet lullig sammie maar je ziet duidelijk dat die dingen deel uitmaken van de kast. Jij post een insteek dibg.
Tot zover mijn kennis
Het afgelopen jaar heb ik die rig maar 2 keer aangezet ofzo...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:03 schreef m.k het volgende:
[..]
Die kast heb ik hier ook staan +plus een pcx2000allebei leeg
Het ligt niet in een kast.. het ligt op een stuk kartonquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
niet lullig sammie maar je ziet duidelijk dat die dingen deel uitmaken van de kast. Jij post een insteek dibg.
Tot zover mijn kennis
Als je ff achter je grote scherm gaat zitten is dat zo weer andersomquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:02 schreef jankaas020 het volgende:
Stom eigenlijk dat ik hier een coolermaster 840 met alles erop en erin heb staan en vervolgens alles met m'n laptop doe...
Je zit gewoon teveel in ABOquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toen was ik denk ik aan het studeren en daarna gaan pitten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga straks maar ff laseren vanuit de losse pols tussen de bosjes.
En in WGRquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je zit gewoon teveel in ABO
Jij straks ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je zit gewoon teveel in ABO
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij straks ook.
Kan men ook weer hun eigen UI nemen?
Dat riep Esses ook.quote:
Dankquote:
Nee, ik zeg telkens dat ik niet lurk in abo. Dat is ook waar. Ik word getipt.quote:
Liegebeest, aan je pohi te zien heb je daar al minimaal 2x gepost.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dan heb ik toch meer ruggengraat.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Liegebeest, aan je pohi te zien heb je daar al minimaal 2x gepost.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dan heb ik toch meer ruggengraat.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik ga er niet teveel heen hoor
quote:
Jij bent gewoon een Pinokkioquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik ga er niet teveel heen hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]van dat dunne neusje rent ze gillend weg en vervloekt je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Btw, Sammy, die deal staat nog steeds, right?quote:
Dan heb je mijn neus nog niet gezienquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
van dat dunne neusje rent ze gillend weg en vervloekt je.
Vol met puistjes zekerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dan heb je mijn neus nog niet gezien
Heb je een sammie neus?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dan heb je mijn neus nog niet gezien
Welke deal maat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Btw, Sammy, die deal staat nog steeds, right?
dat weet je best, ga je nu niet van de domme houden sammy!!quote:
Kom je aan hem, dan kom je aan mij!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet haten op mijn prachtige neus, pinda
2 vs 1 he!?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom je aan hem, dan kom je aan mij!!!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom je aan hem, dan kom je aan mij!!!
Die pinda, die gekke blauwe slaat je om met 2 vingers in z'n anus!quote:
Onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]ben jij nog niet weggewaaid?
Damn.. 2 vingers in z'n anusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die pinda, die gekke blauwe slaat je om met 2 vingers in z'n anus!
Vraag thaboel ff om zijn pener ff in jouw reet te proppen, dan zit je goed volquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Damn.. 2 vingers in z'n anus![]()
wtfquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vraag thaboel ff om zijn pener ff in jouw reet te proppen, dan zit je goed vol
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die zak had ik erover gedaan, en je wil niet weten wat daar eerder in zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Thaboel is hot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een leuke jonge knulquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die zak had ik erover gedaan, en je wil niet weten wat daar eerder in zat
Stamppot?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die zak had ik erover gedaan, en je wil niet weten wat daar eerder in zat
Opgegeten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:30 schreef Esses het volgende:
Nibit, neem even contact met mij op zodat ik kan terugkoppelen wat de adelaar met het konijntje heeft gedaan!
Geniet ervanquote:
Noorden van het land was het laatste dit jaar. Heb de laatste drie weken van de schoolvakantie gepakt, tent staat nu bier.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laat, lang bezig met verlofklaar maken ofzo
Bedoelde qua tijd @ vrijdagquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Noorden van het land was het laatste dit jaar. Heb de laatste drie weken van de schoolvakantie gepakt, tent staat nu bier.
Op die fiets. Ik zit al weer halverwege.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh zo, nee was gisteravond al thuis.
Wat bedoel je met welke militairen betrokken waren van de grenadiers bij de acties in Nederlands-Indie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:11 schreef Vinz0r het volgende:
ER, vraagje voor jou.
Heb jij enig idee waar ik kan vinden welke militairen betrokken waren van de grenadiers bij de acties in Nederlands-Indie?
Mooi dat de rest van de vraag wel duidelijk wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met welke militairen betrokken waren van de grenadiers bij de acties in Nederlands-Indie?
Wellicht dat het Grenadiers Museum jouw vragen kan beantwoorden, die moeten dat wetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:14 schreef Vinz0r het volgende:
Mn opa zat rond de tijd van 1946-1949 in Nederlands-Indie als grenadier zijnde, probeer te uit vinden waar ie precies zat etc.
Hoe moet ik dat weten? Ben toch geen lopend museum??quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Mooi dat de rest van de vraag wel duidelijk was
Even lezen gaan. Hij heeft de tent staan...quote:
ja, mijn tent staat ook altijd op, mondje klamboe!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Even lezen gaan. Hij heeft de tent staan...
Ik dacht jij weet wel een linkje oid dus tnx daarvoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ben toch geen lopend museum??
Nee, zoals ik reeds intikte, Grenadiersmuseum MOET dat weten.
checkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:30 schreef Esses het volgende:
Nibit, neem even contact met mij op zodat ik kan terugkoppelen wat de adelaar met het konijntje heeft gedaan!
Ik zou m'n pijlen dus richten op het grenadiers museum. Daar zit een van de grootste archieven mbt militaire dingen van de Grenadiers.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:22 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Ik dacht jij weet wel een linkje oid dus tnx daarvoor
NIMH heb je ook wel een kansje. Misschien wel meer kans.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:14 schreef Vinz0r het volgende:
Mn opa zat rond de tijd van 1946-1949 in Nederlands-Indie als grenadier zijnde, probeer te uit vinden waar ie precies zat etc.
Is idd ook nog een optie ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
NIMH heb je ook wel een kansje. Misschien wel meer kans.
Die leeftijd heb je nou eenmaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ben toch geen lopend museum??
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die leeftijd heb je nou eenmaal
Zullen we het niet doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vraag thaboel ff om zijn pener ff in jouw reet te proppen, dan zit je goed vol
Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankquote:Dank!quote:Gelukkig is het licht vaak uit. Ademen met die zak is zo lastig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:29 schreef Esses het volgende:
Thaboel is uitermate goed te doen met een zak over z'n kopOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Mietje!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zullen we het niet doen
[..]
Dank!
[..]
Dank
[..]
Dank!
[..]
Gelukkig is het licht vaak uit. Ademen met die zak is zo lastig.
Niocequote:
dank voor de heads upquote:
Dat eerste.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vanavond Anne-Fleur en Rozemarijn, of Roderick en Teun?
quote:
Als je dat had willen weten had je er maar bij moeten zijn!quote:
overgaan op dynamisch lopen, huppelend die appel er uit halen en verderquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:34 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb nieuwe Mizuno's om op hard te lopen (nou ja, hard...). Erg fijne schoenen, alleen de zool is nogal onhandig.
[ afbeelding ]
Mijn model is iets anders.
In dat gat blijven nogal eens dennenappels hangen.
Lijpquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:34 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb nieuwe Mizuno's om op hard te lopen (nou ja, hard...). Erg fijne schoenen, alleen de zool is nogal onhandig.
[ afbeelding ]
Mijn model is iets anders.
In dat gat blijven nogal eens dennenappels hangen.
IK WIST HET! Sam is de ladyboy uit Esses zijn Thailand avontuurtjequote:
Spannend.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:13 schreef Esses het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)sterpost-van-politie
Daar gaat je onderzoek....quote:
Ja. Want jou kan je nachtrust geen zak boeien. Daarnaast, jij hebt geen idee hoe het klinkt zo maagdelijk ben je.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Ik zie Esses er nog wel voor aan om zoiets te doen.
Ho ho, zeg ik dat ik het er niet mee eens ben?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja. Want jou kan je nachtrust geen zak boeien. Daarnaast, jij hebt geen idee hoe het klinkt zo maagdelijk ben je.
Nee. Ik zeg alleen dat het jou geen zak kan boeien. Ik zeg niet dat je het er niet mee eens bentquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ho ho, zeg ik dat ik het er niet mee eens ben?
Jij zegt dat mijn nachtrust me geen zak kan boeienquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg alleen dat het jou geen zak kan boeien. Ik zeg niet dat je het er niet mee eens bent
Simpel. Jij kijkt uit naar dinsdag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij zegt dat mijn nachtrust me geen zak kan boeien. Vanwaar deze genuanceerde constatering?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef Nibb-it het volgende:
Er bestaan tegenwoordig goeie pillen tegen PMS dames.
Ik geniet van PMS.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef Nibb-it het volgende:
Er bestaan tegenwoordig goeie pillen tegen PMS dames.
Verklaart uzelf nader.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Simpel. Jij kijkt uit naar dinsdag.
Overigens vind ik jouw UI niet kloppen met een op een ander medium gedane uitspraken.
De persoon op je UI was een manager. De persoon welke hem voorging een militair.quote:
Begrepen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:45 schreef Esses het volgende:
[..]
De persoon op je UI was een manager. De persoon welke hem voorging een militair.
Gen. I.H. Reijnders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:45 schreef Esses het volgende:
[..]
De persoon op je UI was een manager. De persoon welke hem voorging een militair.
spuit6000quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kijk dat filmpje uit m'n post maar.. tranen gelachen net
Is anders coole muziekquote:
quote:
Als je me goed had gestalkt dan het je gezien dat het me gelukt was, faalhaas.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb je nou al je tas ingepakt faalhaas?
Oh ja, die heb ik ook nog.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
@C4 leg je nog weer eens een woordje?
Of is je aaipet ook overleden en begraven?
Ja, want dan kan ik haar lastig vallen met irritante youtube linkjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat denken jullie van de muzieksmaak van een meisje? Moet die perse overeenkomen met die van jullie?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat denken jullie van de muzieksmaak van een meisje? Moet die perse overeenkomen met die van jullie?
Ja, dat is natuurlijk ideaal. Maarja, je kan niet alles hebben denk ik?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..], maar iets gemeenschappelijks in muziek is toch prettiger dan dat je elkaars muziek takkeherrie vindt
Of juist net teveel hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ideaal. Maarja, je kan niet alles hebben denk ik?
Ik bedoel daar mee te zeggen dat als er al maar iets van een band of muziek stijl gemeenschappelijk hebt het al een stuk makkelijker is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ideaal. Maarja, je kan niet alles hebben denk ik?
Meisjes houden van K3. Da's niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Oei, al een discussie nog voor de eerste date?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Niet iedereen hier is 35quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meisjes houden van K3. Da's niks natuurlijk.
Niemand hier is 35.quote:
Gelukkig.. ze vindt Don't Stop Me Now vet. Phewquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:48 schreef Royyy het volgende:
[..]
Oei, al een discussie nog voor de eerste date?
Geef maar toe dat je Toveren en Alle Kleuren gewoon keihard meezingtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meisjes houden van K3. Da's niks natuurlijk.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:48 schreef Royyy het volgende:
[..]
Oei, al een discussie nog voor de eerste date?
Helaas, volume stond altijd op nul bij het bekijken van die clips.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je Toveren en Alle Kleuren gewoon keihard meezingt
Stuur d'r eens van die militaire mars muziek, of zn Youtubeje van Beethoven ofzo, gegarandeerd dat je dinsdag niet meer hoeft te komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gelukkig.. ze vindt Don't Stop Me Now vet. Phew.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:50 schreef Schild het volgende:
[..]
Stuur d'r eens van die militaire mars muziek, of zn Youtubeje van Beethoven ofzo, gegarandeerd dat je dinsdag niet meer hoeft te komen.
Jawel. Voor een bitch slapquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:50 schreef Schild het volgende:
[..]
Stuur d'r eens van die militaire mars muziek, of zn Youtubeje van Beethoven ofzo, gegarandeerd dat je dinsdag niet meer hoeft te komen.
Een complete autist ben ik ook weer nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:50 schreef Schild het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:50 schreef Schild het volgende:
[..]
Ja als 't zo ver komt. Weet ze gedeeltelijk al trouwens.quote:
Heeft Alex al verklapt. Nederland.quote:
Ja natuurlijk zegt ie datquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft Alex al verklapt. Nederland.
Want?quote:
Stel dat Maxima voor Argentinië zou zijn, verwacht je dan werkelijk dat Alex zich een rel op de hals gaat halen door dat publiekelijk toe te geven?quote:
Ja, hij zou het zeggen. Een rel? Nee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Royyy het volgende:
[..]
Stel dat Maxima voor Argentinië zou zijn, verwacht je dan werkelijk dat Alex zich een rel op de hals gaat halen door dat publiekelijk toe te geven?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:11 schreef Lotusss het volgende:
Yay ik ben weer wezen sporten!
Dat werd ook weer tijd trouwens![]()
Wat heeft zelfkennis te maken met die post van Thaboel?quote:
Livebeeld is niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heeft zelfkennis te maken met die post van Thaboel?
Pokke kleine knopjes.quote:
Zie de post daar boven. Logisch blijven denken.op je oude dagquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:
Of jij leert eens quoten als je een reactie geeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Zie de post daar boven. Logisch blijven denken.op je oude dag
Dat je een klein pilsje op de achtergrond moet houden zodat je een grote pils voor je op tafel hebt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |