Boeit me niks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:38 schreef Fok-it het volgende:
Jouw tt heeft mijn eten naar boven gehaald in plaats van enige sympathie.
Zag het zelf nadat ik hem al had ingevoerd, maar toen was het al te laat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:51 schreef Redefine het volgende:
Teun Mulder. En ik zal maar niet mierenneuken over de TT![]()
Ukhov. Heb je zijn dronken youtube filmpje ook al gezien?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:57 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Zag het zelf nadat ik hem al had ingevoerd, maar toen was het al te laat.
OT:
- Felix Sanchez
- Die russische hoogspringer
- Dorian v. Rijsselberghe
Nee, maar ga ik zo wel ff doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ukhov. Heb je zijn dronken youtube filmpje ook al gezien?
Dan wordt het alleen maar een nog grotere held voor je.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:59 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Nee, maar ga ik zo wel ff doen.
7 Olympische spelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ankie van Grunsven. Ik houd niet van paarden en ik houd niet van sentimenteel gedoe. Maar zoals zij over haar paard en haar sport praat, met zo veel passie en liefde, dat vind ik toch wel heel erg mooi en aandoenlijk om te zien.
Eh? Die hebben echt wel budget genoeg hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Afrikaanse sporters hebben vaak 0,0 budget en toch staan ze er.
Ik heb dat helemaal gemist, wat is er gebeurtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nog even een voor de Zuid-Koreaanse tragedie:
[ afbeelding ]
Zo alleen en tragisch, en dan ook nog zielige klassieke muziek uit de luidsprekers. Het publiek dat op de hand van Shin A Lam was. Het applaus als ze huilend wordt weggesleept door bobo's van het IOC.
NR lopen met diarree! Hahahahaquote:
Dat publiek was ook geweldig. Dat volk ging echt uit zijn dak in die boksarena.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:12 schreef BrandX het volgende:
Katy Taylorde absolute top in haar gewichtsklasse, jaren achtereen wereldkampioen boksen, en het gewoon ook echt flikken om haar status waar te maken en de gouden medaille te winnen. Een op en top sportvrouw en nog een supertof, aardig en gaaf mens ook
Sanchez bij mij ook ja, die tranen, daar zat 8 jaar werk in.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:53 schreef debeterebob het volgende:
Felix Sanchez, Shelly Ann Fraser, Henk Grol, Churandy Martina, Kemboi.
EDIT: Galstyan en Florian.
Hij had het misschien ook niet echt meer durven dromen. Sanchez leek toch wel een beetje op zijn retour en werd al ouder.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:24 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Sanchez bij mij ook ja, die tranen, daar zat 8 jaar werk in.
Die Ieren zijn briljant. Op het EK hier in Nederland met het hele team regelmatig gezeten (gezelligheidsdieren zijn het hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat publiek was ook geweldig. Dat volk ging echt uit zijn dak in die boksarena.
Yep, ik vind de Ieren ook leuke sportfans. Er werd ten tijde van het EK wel eens denigrerend over gedaan. Niet eerzuchtig, ze komen alleen om te feesten enzovoorts. Maar ik vind dat toch ook wel een charme hebben. Voor hen is zo'n sportevenement nog echt een leuk uitje. Het is echt een belevenis voor ze. Ze hebben niet dat pure opportunisme en hooligans zal je op enkele agressieve dronkenlappen na ook niet snel vinden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die Ieren zijn briljant. Op het EK hier in Nederland met het hele team regelmatig gezeten (gezelligheidsdieren zijn het he) ze zijn zo tof! Katy is ook zo down to earth, totaal 0,0 arrogant. De coach en hun 'boxmum' zijn ook uber. Ik gun het haar c.q. hun echt.
Het is nog een jonge sporter he? Het is in principe wel een goede baanwielrenner, maar hij viel hier toch fors tegen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:04 schreef Sasman het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke gozer om een pint mee te gaan drinken.
20 jaar dacht ik en in het omnium hoopte hij op top 8 maar werd hij 15de. Talent heeft hij wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:05 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is nog een jonge sporter he? Het is in principe wel een goede baanwielrenner, maar hij viel hier toch fors tegen.
En als je moeder dan ook nog eens ongeneeslijk ziek is en dit de laatste spelen zullen zijn die ze mee kon maken is het zo gek nog niet dat je je verdriet gaat wegdrinken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:08 schreef Sasman het volgende:
[..]
20 jaar dacht ik en in het omnium hoopte hij op top 8 maar werd hij 15de. Talent heeft hij wel.
Dat wist ik dan weer niet. Ik kan alleen maar zeggen dat ik hem vaak goede uitslagen zag rijden op het omnium, de koppelkoers enzovoorts.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:31 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
En als je moeder dan ook nog eens ongeneeslijk ziek is en dit de laatste spelen zullen zijn die ze mee kon maken is het zo gek nog niet dat je je verdriet gaat wegdrinken.
Die Braziliaanse, Sarah Menezes?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:29 schreef Luxuria het volgende:
Zo'n donker meisje wat vorige week met turnen volgens mij goud had gewonnen.
Ik weet alleen niet meer hoe ze heet en uit welk land ze komt.
Hmm nee die is het niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die Braziliaanse, Sarah Menezes?
Als je haar intypt op Google, alleen maar huilende afbeeldingen toen ze daar zat te wachtenquote:
Ik weet het.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:04 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als je haar intypt op Google, alleen maar huilende afbeeldingen toen ze daar zat te wachten
Gabrielle Douglas? 16-jarige Amerikaansequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:29 schreef Luxuria het volgende:
Ja zij is het! Supermeid!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:08 schreef Olga het volgende:
[..]
Gabrielle Douglas? 16-jarige Amerikaanse
En hij komt in interviews ook zeer sympathiek over.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:58 schreef Berkery het volgende:
Ik heb met open mond de 800 meter finale bekeken. David Rudisha liep vanaf de start voorop, versnelde vanaf 500 meter, liep bij de rest weg en loopt een nieuw wereldrecord. Een beetje ondergesneeuwd door de dubbel van Usain Bolt, maar het gemak en de overmacht waarmee hij won was minstens zo groot als die van Bolt. Maar niemand heeft het erover, daarom heeft Rudisha mijn sympathie.
Ow chips, ik las het verkeerd. Ik las judo, daar won de Braziliaanse Menezes goud in de lichtste categoriequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:00 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hmm nee die is het niet.
Die ik bedoel is nog donkerder en die Russische Moestafina had volgens mij ook een medaille.
Gabrielle Douglas. Edit: Oh, wacht er was een pagina twee met al een antwoord.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:29 schreef Luxuria het volgende:
Gemili zal het zeker goed doen bij de vrouwen, met zijn eeuwige glimlachquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
Adam Gemili, brits sprinter (http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_Gemili)
Wat een geweldig joch en wat een talent! Hij was zo blij dat hij aanwezig mocht zijn bij de spelen en helemaal 'humbled' bij de steun die hij kreeg en deed het zéker niet verkeerd. Die gaan we over 4 jaar zeker hoger in de ranglijsten terug zien.
En verder Michael Phelps. Niet alleen vanwege zijn prestaties, maar zeker ook vanwege zijn oprechte blijheid met elke medaille en wat een leuke vent in de interviews met de bbc-ploeg. Toffe vent.
*grin* dat kan ik me heel goed voorstellen! Hij is zo ontwapenend! Hoop dat hij zo nuchter blijft en niet zo'n ego-karakter ontwikkelt zoals veel andere toppers op de sprintlijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gemili zal het zeker goed doen bij de vrouwen, met zijn eeuwige glimlach
http://www.guardian.co.uk(...)london-2012-olympicsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*grin* dat kan ik me heel goed voorstellen! Hij is zo ontwapenend! Hoop dat hij zo nuchter blijft en niet zo'n ego-karakter ontwikkelt zoals veel andere toppers op de sprintlijn.
Hij is ook pas in januari van dit jaar écht begonnen met trainen voor dit evenement. Kun je nagaan wat hij kan na 4 jaar professionele training en coaching. Z'n techniek was ook echt formidabel te noemen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.guardian.co.uk(...)london-2012-olympics
Grappig ook dat hij op redelijk niveau heeft gevoetbald
Ennis is inderdaad ook een geweldige dame, zoals ze overkomt op tv. Leuk mens!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:47 schreef Monopoly_Man het volgende:
Heel wat atleten, maar Jessica Ennis toch echt wel.
Evengoed nog bedanktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gabrielle Douglas. Edit: Oh, wacht er was een pagina twee met al een antwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |