Boeit me niks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:38 schreef Fok-it het volgende:
Jouw tt heeft mijn eten naar boven gehaald in plaats van enige sympathie.
Zag het zelf nadat ik hem al had ingevoerd, maar toen was het al te laat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:51 schreef Redefine het volgende:
Teun Mulder. En ik zal maar niet mierenneuken over de TT![]()
Ukhov. Heb je zijn dronken youtube filmpje ook al gezien?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:57 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Zag het zelf nadat ik hem al had ingevoerd, maar toen was het al te laat.
OT:
- Felix Sanchez
- Die russische hoogspringer
- Dorian v. Rijsselberghe
Nee, maar ga ik zo wel ff doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ukhov. Heb je zijn dronken youtube filmpje ook al gezien?
Dan wordt het alleen maar een nog grotere held voor je.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:59 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Nee, maar ga ik zo wel ff doen.
7 Olympische spelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ankie van Grunsven. Ik houd niet van paarden en ik houd niet van sentimenteel gedoe. Maar zoals zij over haar paard en haar sport praat, met zo veel passie en liefde, dat vind ik toch wel heel erg mooi en aandoenlijk om te zien.
Eh? Die hebben echt wel budget genoeg hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Afrikaanse sporters hebben vaak 0,0 budget en toch staan ze er.
Ik heb dat helemaal gemist, wat is er gebeurtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nog even een voor de Zuid-Koreaanse tragedie:
[ afbeelding ]
Zo alleen en tragisch, en dan ook nog zielige klassieke muziek uit de luidsprekers. Het publiek dat op de hand van Shin A Lam was. Het applaus als ze huilend wordt weggesleept door bobo's van het IOC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |