Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
Wat? Zaterdag tegen (ooit groot hockey land) India strijden om de 11e \ 12e plaats?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die doelstelling had China ook gehaald, was hartstikke simpel.
Spannend verhaal, vertel meer!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sprak vandaag op mijn werk met iemand die ook aan dressuur doet en die had 85% verwacht, en niet 90.
Echo?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat? Zaterdag tegen (ooit groot hockey land) India strijden om de 11e \ 12e plaats?
Ja datquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
z
[..]
Spannend verhaal, vertel meer!
Meer kan ik er niet over zeggen, ik doe zelf niet aan paardrijden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
z
[..]
Spannend verhaal, vertel meer!
Nee 17 medailles halenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat? Zaterdag tegen (ooit groot hockey land) India strijden om de 11e \ 12e plaats?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee want in de lapo zei ik morgen terwijl t zaterdag is.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
9-2 is het gewoon net niet, kut uitslag.
Ja heerlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef Dekatria het volgende:
Dat commentaar is ook gewoon depressief nu, bijna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |