Joehoe.... Shake baby baby Shakequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
Je mag muziek meebrengen hoor, en karaokeset is geregeld
Dat weet ik niet, moet hem nog ophalenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Joehoe.... Shake baby baby Shake
Enneh welke nummers kan ik zingen >>> kan ik vast oefenen
Nee die is aan het verhuizenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komt GvE niet meer trouwens, zaterdag?
Noem het een fusiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:07 schreef debeterebob het volgende:
Is de relatie sc trouwens helemaal overgenomen door de versieren sc?
Hosselscquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:07 schreef debeterebob het volgende:
Is de relatie sc trouwens helemaal overgenomen door de versieren sc?
Daar heb je toch geen karaoke voor nodig... als je gewoon de muziek opzet doe ik wel mee... gooi ik zelfs ff mijn haren los.....quote:
Maak me gekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen karaoke voor nodig... als je gewoon de muziek opzet doe ik wel mee... gooi ik zelfs ff mijn haren los.....
doet me denken aan... wat was het ook alweer een reclamequote:
Dubbelfris toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
doet me denken aan... wat was het ook alweer een reclame
OOOOOOOOOO MEID maaaaaaak me GEEEEEEEEEEEEEEEEEK!
Goed hoor... maar nog steeds niet helemaal moe... ondanks mijn harde werken van vandaag....quote:
Je blijft vast wel wakkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed hoor... maar nog steeds niet helemaal moe... ondanks mijn harde werken van vandaag....
straks blijf ik zaterdag niet wakker omdat mijn kaarsje dan op is
Moet ik je energie verder op branden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed hoor... maar nog steeds niet helemaal moe... ondanks mijn harde werken van vandaag....
straks blijf ik zaterdag niet wakker omdat mijn kaarsje dan op is
Doe mij maar een biertjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!!
terug van trainen, was leuk maar ben wel moe!
dus: tijd voor thee!!
Voel eens in je kruis? Zit daar een snikkel en een paar ballen? Nou? NOU?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe dan maar thee met perziksmaak
Als je het nu doet, kan ik het straks opladen....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet ik je energie verder op branden?![]()
En dan mij een mietje noemen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze heeft geen bier hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voel eens in je kruis? Zit daar een snikkel en een paar ballen? Nou? NOU?
Sgoed, waar woon je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je het nu doet, kan ik het straks opladen....
gheheh heb ik ook nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
So. The. Fuck. Whatquote:
niksquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
So. The. Fuck. What![]()
Dan drink je toch niks. Of water.
* Cassandra87 Gaat foto maken de volgende keer dat bartje een kop thee heeft. Met zn grote mondquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
So. The. Fuck. What![]()
Thee is voor vrouwen, simpel zat.quote:
over 5 minuten verwacht ik minimaal 5 fotos want .. THEEquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
* Cassandra87 Gaat foto maken de volgende keer dat bartje een kop thee heeft. Met zn grote mond
Jij hebt mij nog nooit thee zien drinken en het gaat niet gebeuren ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
* Cassandra87 Gaat foto maken de volgende keer dat bartje een kop thee heeft. Met zn grote mond
Thee is toch gewoon water met een smaakje.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
So. The. Fuck. What![]()
ik heb ook hele mannelijke smaken jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Thee is voor vrouwen, simpel zat.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thee is toch gewoon water met een smaakje.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Thee is voor vrouwen, simpel zat.
Ik heb geen foto's van bartje aan de theequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
over 5 minuten verwacht ik minimaal 5 fotos want .. THEE
I knowquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit thee zien drinken en het gaat niet gebeuren ook
is dat erg?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heb wel hard moeten onderhandelen hoorDraai in ruil hier voor de hele week balie
Wel IJStheequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit thee zien drinken en het gaat niet gebeuren ook
Thee met een koffiesmaak, rosé bier, what's nextquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb ook hele mannelijke smaken jacapuchino
Toldya'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van bartje aan de thee
ik denk een opblaasschaap met verlengstuk...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Thee met een koffiesmaak, rosé bier, what's next
Nee want morgen vrij. Maar ja ik heb aan de andere kant hele vervelende klanten, en wat aanvragen afgewezen afgelopen weekquote:
Ik heb wél een creepy foto van jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Thee met een koffiesmaak, rosé bier, what's next
[..]
Toldya'
Ja. Hele volksstammen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef debeterebob het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die een chick hebben nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Dat is waarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet er wel iets voor over hebben he
Ik dacht met een hartslagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik denk een opblaasschaap met verlengstuk...
No shitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb wél een creepy foto van je
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja. Hele volksstammen.Het is toch echt zomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee niet meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef debeterebob het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die een chick hebben nu?
Ja dat kan heel vervelend zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee want morgen vrij. Maar ja ik heb aan de andere kant hele vervelende klanten, en wat aanvragen afgewezen afgelopen week
slaap lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
ik duik mn bed in , ben moe, truste alvast!!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
ik duik mn bed in , ben moe, truste alvast!!
Bite me, make my dayquote:
Allebei even saai?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik haal de twee engels altijd door elkaar
Geen idee ik ken ze niet verder. Weet alleen niet hoe de twee engels geschreven worden dus ik zie het verschil aan het poppetjequote:
Ah joh, lekker gaan sportenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar niet te snel lopen, ik heb een waardeloze conditie
Goede combinatie dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik doe paardrijden maar zowel ik als mijn paard moeten nog conditie opbouwen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik doe paardrijden maar zowel ik als mijn paard moeten nog conditie opbouwen
Nee hoor, dat topic draait nogquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Is het exen topic helemaal foetsie?
Iedereen herken wel een aantal punten in zichzelf of andere. Bij een echte borderliner twijfel je niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
Ik snap niet waarom je er in blijft hangen. Tevens is er bij mijn ex geen diagnose gesteld, ik herkende een aantal punten. Dat is volgens mij wat ik toen ook had aangegeven.
Oja, dit topic is eigenlijk geen exen/gedumpt topic meer.
Ok vanwege dat dit topic geen exen/gedumpt topic meer was, vandaarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, dat topic draait nog.
Nja, erin blijven hangen niet hoor... had een nieuwe vriendin... die had een "emotionele stoornis"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
Ik snap niet waarom je er in blijft hangen. Tevens is er bij mijn ex geen diagnose gesteld, ik herkende een aantal punten. Dat is volgens mij wat ik toen ook had aangegeven.
Oja, dit topic is eigenlijk geen exen/gedumpt topic meer.
Word.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen herken wel een aantal punten in zichzelf of andere. Bij een echte borderliner twijfel je niet.
Word^2quote:
Ik zat erop te wachtenquote:
Tjah sommige punten sloten naadloos aan, ik weet het niet precies want ik heb de website nu niet gelezen en het is ruim een half jaar geleden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen herken wel een aantal punten in zichzelf of andere. Bij een echte borderliner twijfel je niet.
WTF srslyquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Jij ook myr, ging net over aftrektechnieken
Die punten zijn te breed om niet aan te sluiten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah sommige punten sloten naadloos aan, ik weet het niet precies want ik heb de website nu niet gelezen en het is ruim een half jaar geleden.
Ik ben al pro man.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Jij ook myr, ging net over aftrektechnieken
http://www.bpdfamily.com/bpdresources/nk_a101.htmquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die punten zijn te breed om niet aan te sluiten.
Hoi papa.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet, jij bent heul liefdelijk en vooral maagdelijk.
Je hebt me niet eens bedankt voor je naamtopic.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik je helemaal niet verteld.
Ik zie het nu pasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens bedankt voor je naamtopic.
Ja, alsof ik dat nog nodig heb.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Myr, het gaat nu over golddigtechnieken!
Steen die snapt het.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef Drommeldaris het volgende:
"Alle vrouwen zijn potentiële hoeren" -Steen
Hadden wij samen een feestje?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Drommel we hadden samen een feestje 2 weken geleden, nog gefeliciteerd
we hebben m wel apart gevierdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hadden wij samen een feestje?Ik weet vrij weinig meer van die avond maar ik hoop dat ik lief was voor je!
Gefeliciteerd!
Katten kunnen altijd en overal slapenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 05:54 schreef -Miauw- het volgende:
Vroeg wakker worden als je kunt uitslapen en niet je bed uit kunnen komen als je er vroeg uit moet.
Why
Ik ben een heel bijzonder exemplaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Katten kunnen altijd en overal slapen
Nah, sta voor je deur met een schoteltje melk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een heel bijzonder exemplaar![]()
Morning![]()
Ben je al op je werk?
Wel sojamelk hoop ik?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, sta voor je deur met een schoteltje melk.
Jep, op werk
Vegetariër?quote:
Een beetje diva-gedrag hoort er wel bij hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewone melk? Heb je speciale verzoekjes dan?
Oh, dat lijkt me best lastig etenquote:
Ik proef een zekere mate van zelfverzekerheid, goed tekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een beetje diva-gedrag hoort er wel bij hè
Ja is het ook wel. Ik vergeet het ook nog wel eens en dan is het feestquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:55 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me best lastig eten
Prrrrrquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik proef een zekere mate van zelfverzekerheid, goed teken
*presses print*
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja is het ook wel. Ik vergeet het ook nog wel eens en dan is het feest
Nou dat doe ik niet altijd hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:02 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dus als je bijvoorbeeld een overheerlijk toetje/ijs hebt moet je hem gewoon laten staan![]()
Bah zo veel dingen zijn van zuivel :|
quote:
Ahh beter ijsjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat doe ik niet altijd hoor![]()
Ik eet/drink het gematigd. Als ik er te veel van binnen krijg is het niet goed, maar als ik het helemaal vermijd en het dan toch (per ongeluk) binnen krijg is de reactie nog veel erger. Af en toe een ijsje doe ik dus gewoon
Perfect weer om de hele dag op kantoor te zittenquote:
Klopt ideaal weerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Perfect weer om de hele dag op kantoor te zitten
Ghehehe arme jijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:46 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Klopt ideaal weer![]()
Achja van die warmte merk ik niet veel in mijn "vrieskist"
I hear ya.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Perfect weer om de hele dag op kantoor te zitten
quote:
Hier is het zeer aangenaamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:55 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]![]()
Mocht het jullie om wat voor een reden dan ook te warm worden, er is ruimte in de vrieskist
Moet ik dan eerst in stukken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:55 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]![]()
Mocht het jullie om wat voor een reden dan ook te warm worden, er is ruimte in de vrieskist
quote:
Cue en ik zouden samen op dromenreis kunnen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]![]()
Nee hoor.
Als je het wel graag wil, ik denk dat Cue je er wel mee wil helpen aangezien zij er romantische dromen over heeft.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:45 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, daar bestaat nog geen site voor
http://www.ishetal5uur.nl/
Nee nog nooit gehadquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb je op het werk wel eens een scheet gelaten, die zo heftig was dat je blij was dat je collega's van hun plek waren?
#DurfTeVragen
Nopequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb je op het werk wel eens een scheet gelaten, die zo heftig was dat je blij was dat je collega's van hun plek waren?
#DurfTeVragen
Neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
#DurfTeVragen
Dat is ook echt vies... dat zie je in de auto naast je ook heel vaak gebeuren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar heb Ngenoeg collega's die uit hun neus eten waar anderen bij zijn
Holy crapquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar heb genoeg collega's die uit hun neus eten waar anderen bij zijn
Dat vind ik echt het meest ranzigste wat er is, en ze schamen zich er ook niet voor dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Dat had ik toen ik bij een callcenter werkte. Die kerel at ze soms op maar meestal smeerde hij ze af aan de muis en het toetsenbord.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik bij een callcenter werkte. Die kerel at ze soms op maar meestal smeerde hij ze af aan de muis en het toetsenbord.
Ik nam dus heus wel mn eigen muis en tobo mee naar het werk he
Jaaaaaa, sommige mensen denken dat ze in de auto in een afgeschermde, privébubbel zittenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is ook echt vies... dat zie je in de auto naast je ook heel vaak gebeuren.
Hij werd er eigenlijk dagelijks op aangesproken maar dat deed hem niks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:21 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]![]()
Is het dan ook zo als je er wat van zegt dat je nog een grote mond terug krijgt ook?
Ik heb het wel is gezegd maar dan hoor je "Dan kijk je toch de andere kant op?"
Met een beetje pech niet neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:17 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat vind ik echt het meest ranzigste wat er is, en ze schamen zich er ook niet voor dan.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik bij een callcenter werkte. Die kerel at ze soms op maar meestal smeerde hij ze af aan de muis en het toetsenbord.
Ik nam dus heus wel mn eigen muis en tobo mee naar het werk he
Meezingen is een ruim begrip, laten we het op mee blèren houdenquote:
Wacht wat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
quote:
Niet haten op zakkrabbers.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaaaa, sommige mensen denken dat ze in de auto in een afgeschermde, privébubbel zitten![]()
Zakkrabbers, neuspeuteraars, overdreven-meezingers () jullie zijn gewoon zichtbaar
Jawel, ze doen het echtquote:
Hahaha hij blijft leuk!quote:
Ja prima hoor maar sommige mannen wil ik gewoon geen hand meer gevenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet haten op zakkrabbers.
Een jeukzak is een kwalijke zaak.
Zakzweet gaat niet door ondergoed en broek heen hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel, ze doen het echt
[..]
Hahaha hij blijft leuk!![]()
Foute muziek
[..]
Ja prima hoor maar sommige mannen wil ik gewoon geen hand meer geven![]()
Het is gewoon te veel allemaal
Vrouw.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mensen vertel eens iets leuks.
Mijn scene is geoptimized, en doormiddel van Xref kan ik nu alles goed updaten zonder dat mijn monstercomputer crasged.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
In Dutch pleasequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn scene is geoptimized, en doormiddel van Xref kan ik nu alles goed updaten zonder dat mijn monstercomputer crasged.
Ik probeer de harde schijf te vergroten van mijn virtuele pc via de Rhev-manager maar het lukt nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mijn scene is geoptimaliseerd, en nu kan ik door "x"-scene referentie zorgen dat mijn scenes goed in elkaar zitten zonder dat mijn monsterlijke computer er problemen mee heeft.quote:
Ben je een film aan het maken dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn scene is geoptimaliseerd, en nu kan ik door "x"-scene referentie zorgen dat mijn scenes goed in elkaar zitten zonder dat mijn monsterlijke computer er problemen mee heeft.
Ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben je een film aan het maken dan?
Precies!!! En ook geen string!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:54 schreef Samzz het volgende:
Sommige vrouwen zouden geen jurkjes moeten dragen...
nice waar gaat het over?quote:
De broek onder de boxer...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:59 schreef STING het volgende:
[..]
Of boxershort boven hun broekMaar dat geldt voor alle vrouwen
en jochies
String, witte legging en een jurkje in dit uitzonderlijk nare geval.quote:
Zo een dikke hol waar de string boven uit komt happent naar luchtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:59 schreef STING het volgende:
[..]
Of boxershort boven hun broekMaar dat geldt voor alle vrouwen
en jochies
Hier op m'n werk geen airco, maar dat vind ik niet erg. Sinds ik in een gebouw zit zonder airco, nooit meer verkouden geweestquote:
Witte onderbroeken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:05 schreef Myraela het volgende:
Ik snap witte leggings sowieso niet.Eigenlijk leggings in het algemeen niet.
Beter, ik word hier zo moedeloos van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:14 schreef STING het volgende:
[..]
Hier op m'n werk geen airco, maar dat vind ik niet erg. Sinds ik in een gebouw zit zonder airco, nooit meer verkouden geweest
Airco's, de nummer 1 reden dat mensen ziek zijn - ManageTheAngerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Beter, ik word hier zo moedeloos van.
En dat ding blaast ook nog is recht op mijn werkplek af
Precies! Wij snappen elkaar!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
String, witte legging en een jurkje in dit uitzonderlijk nare geval.
Gewoon alleen leggings aan toch om je ass te showenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:05 schreef Myraela het volgende:
Ik snap witte leggings sowieso niet.Eigenlijk leggings in het algemeen niet.
Ja, van die lekkere huismoeder typjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon alleen leggings aan toch om je ass te showen
hhhmmmmmquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, van die lekkere huismoeder typjes.
[ afbeelding ]
Oh dank je voor deze foto'squote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke, hun nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slanke meisjes met een *that ass*quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ken wel meisjes die er mee weg konden komen maar idd, niet iedereen
Ah, lekker en dan ook nog met dit lekkere weerquote:
Ik ken hier wel een zeker winkelcentrum waar jij veel plezier kunt belevenquote:
Mensen kijken is 1 van mijn hobbies, helaas is het commentaar nooit zo user-friendlyquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:58 schreef STING het volgende:
Ik ken hier wel een zeker winkelcentrum waar jij veel plezier kunt beleven
Wij voelen elkaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slanke meisjes met een *that ass*![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen kijken is 1 van mijn hobbies, helaas is het commentaar nooit zo user-friendly![]()
Zo dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:00 schreef Myraela het volgende:
Slanke meisjes met een goede kont zien er altijd goed uit.
een goede kont in jeansquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:00 schreef Myraela het volgende:
Ook slanke meisjes met een goede kont zien er een stuk beter uit in een jeans.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De edit duurde nog aardig langquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Idd, wij voelen elkaar(aan)
Ja, hij heeft op rust gestaan wegens ongecompliceerde chronische bronchitis. Nu heeft hij prednisolon gehad voor zijn buiktrekkingen, die zijn nu over en zijn ademhaling is goed. Nu moet ik gaan trainen om zijn longen sterk te maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, lekker en dan ook nog met dit lekkere weer![]()
Je had een tijdje niet op hem gereden begreep ik?
[..]
Ik ken hier wel een zeker winkelcentrum waar jij veel plezier kunt beleven
En zonder kont?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:00 schreef Myraela het volgende:
Ook slanke meisjes met een goede kont zien er een stuk beter uit in een jeans.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zonder kont hoor je gewoon niet op straat te zijn maar in de sportschool te squatten
Hater. Jij mag alle dames met de junk in de trunk. Neem ik de kontlozen wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zonder kont hoor je gewoon niet op straat te zijn maar in de sportschool te squatten
Ouch, iig goed dat het de juiste kant op gaat. Dus het is nu voornamelijk trainen en herstellen voor hem?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij heeft op rust gestaan wegens ongecompliceerde chronische bronchitis. Nu heeft hij prednisolon gehad voor zijn buiktrekkingen, die zijn nu over en zijn ademhaling is goed. Nu moet ik gaan trainen om zijn longen sterk te maken.
Volledig herstellen zal hij niet. Het is vergelijkbaar met astma, het gaat niet over, het kan wel verbeteren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ouch, iig goed dat het de juiste kant op gaat. Dus het is nu voornamelijk trainen en herstellen voor hem?
Wij hebben een dealquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hater. Jij mag alle dames met de junk in de trunk. Neem ik de kontlozen wel.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En mensen met kont vliegen vanavond naar Ibizaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Haters gaan haten maar de feiten liegen niet
Ah ja, ik snap het. Maar goed dat hij (ze) dan jou heeft (hebben) om hem daarmee te helpenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volledig herstellen zal hij niet. Het is vergelijkbaar met astma, het gaat niet over, het kan wel verbeteren.
Daarom moet ik nu trainen, hoe sterker zijn longen hoe makkelijker hij ademhaalt.
Schande!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En mensen met kont vliegen vanavond naar Ibiza
Dat ga je vliegen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een kont maar vlieg niet naar Ibiza, gelukkig. Wel volgende week naar Antwerpen als het goed is.
BEWEER JE NOU DAT IK GEEN KONT HEB??quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nice, Antwerpen is leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een kont maar vlieg niet naar Ibiza, gelukkig. Wel volgende week naar Antwerpen als het goed is.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
BEWEER JE NOU DAT IK GEEN KONT HEB??
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En meisjes met kont die Uft heten vliegen vanavond naar Ibiza
Als je enorm oud bent en verzwakt bent misschien. Anders kan een keertje door je enkel gaan echt helemaal geen kwaad hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja, ik snap het. Maar goed dat hij (ze) dan jou heeft (hebben) om hem daarmee te helpen
Zelf ook iets soortgelijks, aan de andere kant ook niet echt te vergelijken natuurlijk. In de vakantie door m'n enkel gegaan en als zoiets gebeurt, heb je als het even meezit ook de rest van je leven een verminderde enkelfunctie en moet je het ook compenseren door het extra te gaan trainen.
Dat zou ik niet te hard roepen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je enorm oud bent en verzwakt bent misschien. Anders kan een keertje door je enkel gaan echt helemaal geen kwaad hoor.
Natuurlijk niet, hangt er ook vanaf in wat voor mate, is het blauw geweest, hoe ben je erna mee omgesprongen, etc. en belast je hem wat meer bij sporten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je enorm oud bent en verzwakt bent misschien. Anders kan een keertje door je enkel gaan echt helemaal geen kwaad hoor.
Hoevaak ik wel niet met een gezwollen blauwe enkel heb gezeten.quote:
Beide gaat het om een verminderde functie van een onderdeel van het lichaam. Uiteraard is het qua 'ongemak' niet te vergelijken met een chronische ziekte, daarom zei ik ook dat het aan de andere kant ook niet te vergelijken is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoevaak ik wel niet met een gezwollen blauwe enkel heb gezeten.Je moet het behoorlijk wild maken wil je daar echt een leven lang last van hebben. Misschien dat je iets gevoeliger bent om nog eens door je enkel te gaan, maar dat vind ik toch niet echt te vergelijken met een chronische ziekte.
Ik heb niks vernomen van mijn haremquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
180 euro voor dat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:44 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn shabbies "in".Wat een saaie schoenen en dan voor 180 euro.
[ afbeelding ]
Shabby shit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:44 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn shabbies "in".Wat een saaie schoenen en dan voor 180 euro.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
200 euro de meeste. En de hogere laarzen 300.
Komt u mij eens een cocktail brengen aubquote:
Kom maar halen, is veel leukerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt u mij eens een cocktail brengen aub
Ach, ik heb ook mijn sponsor's merk op mijn schacht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:50 schreef Myraela het volgende:
"Zwarte damesschoenen laarzen 108048 van het damesschoenen merk Shabbies zonder rits, met uitneembaar voetbed. Kenmerkend aan deze damesschoenen is het gestandste merk in de schacht. Deze damesschoenen zijn van leer en hebben een rubber zool."
Oftewel, het enige bijzondere aan deze laarzen is dat het merk erop staat.
Kan ik het ergens declareren?quote:
Het gaat erom dat de functie van de enkel verminderd iedere keer wanneer deze verstuiktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoevaak ik wel niet met een gezwollen blauwe enkel heb gezeten.Je moet het behoorlijk wild maken wil je daar echt een leven lang last van hebben. Misschien dat je iets gevoeliger bent om nog eens door je enkel te gaan, maar dat vind ik toch niet echt te vergelijken met een chronische ziekte.
Ze zijn lelijk. En ik vind ze ook niet lekker zitten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:50 schreef Myraela het volgende:
"Zwarte damesschoenen laarzen 108048 van het damesschoenen merk Shabbies zonder rits, met uitneembaar voetbed. Kenmerkend aan deze damesschoenen is het gestandste merk in de schacht. Deze damesschoenen zijn van leer en hebben een rubber zool."
Oftewel, het enige bijzondere aan deze laarzen is dat het merk erop staat.
Is het waardquote:
Alleen in naturaquote:
Dus jij betaalt haar retour-ticket, in ruil voor betaling in natura? You loverboy youquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het waard
[..]
Alleen in natura
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Dus jij betaalt haar retour-ticket, in ruil voor betaling in natura? You loverboy you
Ik zou het bijna doen jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Dus jij betaalt haar retour-ticket, in ruil voor betaling in natura? You loverboy you
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |