slaap lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
ik duik mn bed in , ben moe, truste alvast!!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
ik duik mn bed in , ben moe, truste alvast!!
Bite me, make my dayquote:
Allebei even saai?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik haal de twee engels altijd door elkaar
Geen idee ik ken ze niet verder. Weet alleen niet hoe de twee engels geschreven worden dus ik zie het verschil aan het poppetjequote:
Ah joh, lekker gaan sportenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar niet te snel lopen, ik heb een waardeloze conditie
Goede combinatie dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik doe paardrijden maar zowel ik als mijn paard moeten nog conditie opbouwen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik doe paardrijden maar zowel ik als mijn paard moeten nog conditie opbouwen
Nee hoor, dat topic draait nogquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Is het exen topic helemaal foetsie?
Iedereen herken wel een aantal punten in zichzelf of andere. Bij een echte borderliner twijfel je niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
Ik snap niet waarom je er in blijft hangen. Tevens is er bij mijn ex geen diagnose gesteld, ik herkende een aantal punten. Dat is volgens mij wat ik toen ook had aangegeven.
Oja, dit topic is eigenlijk geen exen/gedumpt topic meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |