Joehoe.... Shake baby baby Shakequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
Je mag muziek meebrengen hoor, en karaokeset is geregeld
Dat weet ik niet, moet hem nog ophalenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Joehoe.... Shake baby baby Shake
Enneh welke nummers kan ik zingen >>> kan ik vast oefenen
Nee die is aan het verhuizenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komt GvE niet meer trouwens, zaterdag?
Noem het een fusiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:07 schreef debeterebob het volgende:
Is de relatie sc trouwens helemaal overgenomen door de versieren sc?
Hosselscquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:07 schreef debeterebob het volgende:
Is de relatie sc trouwens helemaal overgenomen door de versieren sc?
Daar heb je toch geen karaoke voor nodig... als je gewoon de muziek opzet doe ik wel mee... gooi ik zelfs ff mijn haren los.....quote:
Maak me gekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen karaoke voor nodig... als je gewoon de muziek opzet doe ik wel mee... gooi ik zelfs ff mijn haren los.....
doet me denken aan... wat was het ook alweer een reclamequote:
Dubbelfris toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
doet me denken aan... wat was het ook alweer een reclame
OOOOOOOOOO MEID maaaaaaak me GEEEEEEEEEEEEEEEEEK!
Goed hoor... maar nog steeds niet helemaal moe... ondanks mijn harde werken van vandaag....quote:
Je blijft vast wel wakkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed hoor... maar nog steeds niet helemaal moe... ondanks mijn harde werken van vandaag....
straks blijf ik zaterdag niet wakker omdat mijn kaarsje dan op is
Moet ik je energie verder op branden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed hoor... maar nog steeds niet helemaal moe... ondanks mijn harde werken van vandaag....
straks blijf ik zaterdag niet wakker omdat mijn kaarsje dan op is
Doe mij maar een biertjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!!
terug van trainen, was leuk maar ben wel moe!
dus: tijd voor thee!!
Voel eens in je kruis? Zit daar een snikkel en een paar ballen? Nou? NOU?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe dan maar thee met perziksmaak
Als je het nu doet, kan ik het straks opladen....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet ik je energie verder op branden?![]()
En dan mij een mietje noemen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze heeft geen bier hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voel eens in je kruis? Zit daar een snikkel en een paar ballen? Nou? NOU?
Sgoed, waar woon je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je het nu doet, kan ik het straks opladen....
gheheh heb ik ook nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
So. The. Fuck. Whatquote:
niksquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
So. The. Fuck. What![]()
Dan drink je toch niks. Of water.
* Cassandra87 Gaat foto maken de volgende keer dat bartje een kop thee heeft. Met zn grote mondquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
So. The. Fuck. What![]()
Thee is voor vrouwen, simpel zat.quote:
over 5 minuten verwacht ik minimaal 5 fotos want .. THEEquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
* Cassandra87 Gaat foto maken de volgende keer dat bartje een kop thee heeft. Met zn grote mond
Jij hebt mij nog nooit thee zien drinken en het gaat niet gebeuren ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
* Cassandra87 Gaat foto maken de volgende keer dat bartje een kop thee heeft. Met zn grote mond
Thee is toch gewoon water met een smaakje.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
So. The. Fuck. What![]()
ik heb ook hele mannelijke smaken jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Thee is voor vrouwen, simpel zat.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thee is toch gewoon water met een smaakje.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Thee is voor vrouwen, simpel zat.
Ik heb geen foto's van bartje aan de theequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
over 5 minuten verwacht ik minimaal 5 fotos want .. THEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |