quote:
Ahh beter ijsjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat doe ik niet altijd hoor![]()
Ik eet/drink het gematigd. Als ik er te veel van binnen krijg is het niet goed, maar als ik het helemaal vermijd en het dan toch (per ongeluk) binnen krijg is de reactie nog veel erger. Af en toe een ijsje doe ik dus gewoon
Perfect weer om de hele dag op kantoor te zittenquote:
Klopt ideaal weerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Perfect weer om de hele dag op kantoor te zitten
Ghehehe arme jijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:46 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Klopt ideaal weer![]()
Achja van die warmte merk ik niet veel in mijn "vrieskist"
I hear ya.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Perfect weer om de hele dag op kantoor te zitten
quote:
Hier is het zeer aangenaamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:55 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]![]()
Mocht het jullie om wat voor een reden dan ook te warm worden, er is ruimte in de vrieskist
Moet ik dan eerst in stukken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:55 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]![]()
Mocht het jullie om wat voor een reden dan ook te warm worden, er is ruimte in de vrieskist
quote:
Cue en ik zouden samen op dromenreis kunnen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]![]()
Nee hoor.
Als je het wel graag wil, ik denk dat Cue je er wel mee wil helpen aangezien zij er romantische dromen over heeft.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:45 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, daar bestaat nog geen site voor
http://www.ishetal5uur.nl/
Nee nog nooit gehadquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb je op het werk wel eens een scheet gelaten, die zo heftig was dat je blij was dat je collega's van hun plek waren?
#DurfTeVragen
Nopequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb je op het werk wel eens een scheet gelaten, die zo heftig was dat je blij was dat je collega's van hun plek waren?
#DurfTeVragen
Neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
#DurfTeVragen
Dat is ook echt vies... dat zie je in de auto naast je ook heel vaak gebeuren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar heb Ngenoeg collega's die uit hun neus eten waar anderen bij zijn
Holy crapquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar heb genoeg collega's die uit hun neus eten waar anderen bij zijn
Dat vind ik echt het meest ranzigste wat er is, en ze schamen zich er ook niet voor dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar heb genoeg collega's die uit hun neus eten waar anderen bij zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |