Smithing is wel de moeite waard voor ernaast, al is het maar om je wapens te verbeteren i.p.v. wapens zelf maken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:17 schreef HyperViper het volgende:
Ik ben nu bezig met enchanting, is het nuttig om smithing erbij te doen? Of is het handiger om gewoon armor/wapens te zoeken en die vervolgens te enchanten? Ik wil binnen 5 minuten antwoord, bedankt.
Oke duidelijk, smithing it is. En binnen de tijd. Dit wordt heel erg gewaardeerd, een virtuele goudmunt voor jou.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Smithing is wel de moeite waard voor ernaast, al is het maar om je wapens te verbeteren i.p.v. wapens zelf maken.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Oke duidelijk, smithing it is. En binnen de tijd. Dit wordt heel erg gewaardeerd, een virtuele goudmunt voor jou.
Ze geraken kruptutquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:09 schreef DeeCruise het volgende:
Hoe the fuck raken jullie savegames kwijt? Het lijkt me vrij onlogisch dat er fysieke bestanden van je systeem verdwijnen, of je moet natuurlijk zo "slim" zijn om alleen in de cloud te saven..
Corrupted is heel wat anders dan verdwenenquote:
Ik zal het eens aan hem voorleggen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar het is nu alle Elder Scrolls, dus wil ik nog steeds die Dunmer en Imperial erbij zien
En misschien een dubbele punt achter Scrolls, en daar FOK achter zettenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan hem voorleggen.
Hahaquote:
Ik kan dan alleen maar met heule standaard jpg's aan komen zetten hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:57 schreef Rezania het volgende:
Drizzt, Hork wil ze er best bij zetten als jij twee goede plaatjes voor hem hebt.
Tezeer gebaseerd op Skyrim, pak dan een map van Cyrodiil voor de achtergrond.. Ook als je de 2 andere figuren van Drizzt erbij gaat zetten..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:37 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt door LompeHork. Wat vinden jullie ervan?
Cyrodiil is weer teveel Oblivionquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Tezeer gebaseerd op Skyrim, pak dan een map van Cyrodiil voor de achtergrond.. Ook als je de 2 andere figuren van Drizzt erbij gaat zetten..
Hele map dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Cyrodiil is weer teveel Oblivion
Je bedoelt bedoelt?quote:
Die smileyquote:
My bad, ik bedoelde inderdaad Tamrielquote:
quote:
Zeg dan dat het om mijn Diablo III-mattie gaat man.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:57 schreef Rezania het volgende:
Drizzt, Hork wil ze er best bij zetten als jij twee goede plaatjes voor hem hebt.
Nicequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:54 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan LompeHork.
Weet ik veel dat jij hem kent.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeg dan dat het om mijn Diablo III-mattie gaat man.
Zo een wie posten er hier allemaal plaatjes ding ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef Rezania het volgende:
Nu moet alleen de tekst van de OP nog een keer worden verandert.
Herschrijf het dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef Rezania het volgende:
Nu moet alleen de tekst van de OP nog een keer worden verandert.
Oblivion was tofquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herschrijf het dan.
Overigens ben ik Elder Scrolls speler van het eerste uur. De serie blijft baas, maar ik vind zelfs Oblivion tof
Nee, gewoon informatie over de verschillende spellen, goede mods, etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zo een wie posten er hier allemaal plaatjes ding ?
Daar ben ik helemaal niet goed in man.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herschrijf het dan.
Overigens ben ik Elder Scrolls speler van het eerste uur. De serie blijft baas, maar ik vind zelfs Oblivion tof
Vond ik één van de minste delenquote:
Gewoon precies wat je hierboven beschrijft. Dat kun je makkelijk man!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon informatie over de verschillende spellen, goede mods, etc.
[..]
Daar ben ik helemaal niet goed in man.En Oblivion is ook gewoon tof.
Dat wel, maar ik vond hem wel vet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vond ik één van de minste delen
[..]
Gewoon precies wat je hierboven beschrijft. Dat kun je makkelijk man!
Ja ja, dan zal ik er morgen eens naar kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vond ik één van de minste delen
[..]
Gewoon precies wat je hierboven beschrijft. Dat kun je makkelijk man!
We hebben al een banner, meer plaatjes zijn imo niet nodig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^ Morrowind artwork
[ afbeelding ]
En dit staat denk ik wel stoer bovenaan de OP.
True, true.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hebben al een banner, meer plaatjes zijn imo niet nodig.
Meer = beter. Kwantiteit voor kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hebben al een banner, meer plaatjes zijn imo niet nodig.
Dat zou wel kunnen ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
True, true.
Zou wel vet zijn als er van elke game een quote komt onder de banner in plaats van alleen Skyrim.
Nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meer = beter. Kwantiteit voor kwaliteit.
Kapitalismquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meer = beter. Kwantiteit voor kwaliteit.
Awesomequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:54 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan LompeHork.
Kijk ons commentaar hebben danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:42 schreef Snowbells het volgende:
En dan misschien het font wat ik eerder postte?
Diva'squote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk ons commentaar hebben dan
Dan stuur je zelf maar een DM naar Hork.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alleen 1 opmerking?
Kan FOK! achter THE ELDER SCROLLS: komen te staan? Ziet er dan net wat smoother uit denk ik
Donequote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan stuur je zelf maar een DM naar Hork.
Komt goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:28 schreef jogy het volgende:
Godver, ik heb me in alle onschuld aangesloten bij de imperials want die zijn toch wel de redelijkste van de twee al moet ik bekennen dat ik me ook kan vinden in de strijd van de Stormcloaks. Maar nu ben ik op een bepaald punt dat ik de strijdende partijen rond de tafel moet krijgen maar die hangkont van een generaal laat me nog niet eens uitpraten. Arrogante Empirial bitch. Ik wil hun strijd beëindigen maar ik moet bljikbaar eerst één of andere lame kroon bemachtigen voordat ik toestemming heb om tegen hem te praten. Ik consolcommand vanavond gewoon de shit uit die vent. Jedi mindtrick style.
Uiteraard! 'This is not the quest you are waiting for'quote:
Gewoon halen joh, die dungeon is niet zo groot en er staat een wordwall in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:28 schreef jogy het volgende:
Godver, ik heb me in alle onschuld aangesloten bij de imperials want die zijn toch wel de redelijkste van de twee al moet ik bekennen dat ik me ook kan vinden in de strijd van de Stormcloaks. Maar nu ben ik op een bepaald punt dat ik de strijdende partijen rond de tafel moet krijgen maar die hangkont van een generaal laat me nog niet eens uitpraten. Arrogante Empirial bitch. Ik wil hun strijd beëindigen maar ik moet bljikbaar eerst één of andere lame kroon bemachtigen voordat ik toestemming heb om tegen hem te praten. Ik consolcommand vanavond gewoon de shit uit die vent. Jedi mindtrick style.
Ja maar dan ben ik toch geen onpartijdige bemiddelaar meer? Kaap ik eerst de kroon weg voor de neus van de stormcloaks en daarna ga ik een beetje aan de tafel zitten beslissen hoe en wat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon halen joh, die dungeon is niet zo groot en er staat een wordwall in.
Ja, logisch is anders, dat moet ik toegeven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik toch geen onpartijdige bemiddelaar meer? Kaap ik eerst de kroon weg voor de neus van de stormcloaks en daarna ga ik een beetje aan de tafel zitten beslissen hoe en wat.
Ookal boeit het spel het geen reet, mij wel!
Sry voor de overkill attack, zal volgende keer alleen maar dragons op je af sturenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:22 schreef Rezania het volgende:
Ik werd net gedood terwijl ik door twee beren, drie wolven, een dragon en een blood dragon werd aangevallen. Wtf.
In sovjet russia , dragon slays you!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:22 schreef Rezania het volgende:
Ik werd net gedood terwijl ik door twee beren, drie wolven, een dragon en een blood dragon werd aangevallen. Wtf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |