Awesomequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:54 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan LompeHork.
Kijk ons commentaar hebben danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:42 schreef Snowbells het volgende:
En dan misschien het font wat ik eerder postte?
Diva'squote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk ons commentaar hebben dan
Dan stuur je zelf maar een DM naar Hork.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alleen 1 opmerking?
Kan FOK! achter THE ELDER SCROLLS: komen te staan? Ziet er dan net wat smoother uit denk ik
Donequote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan stuur je zelf maar een DM naar Hork.
Komt goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:28 schreef jogy het volgende:
Godver, ik heb me in alle onschuld aangesloten bij de imperials want die zijn toch wel de redelijkste van de twee al moet ik bekennen dat ik me ook kan vinden in de strijd van de Stormcloaks. Maar nu ben ik op een bepaald punt dat ik de strijdende partijen rond de tafel moet krijgen maar die hangkont van een generaal laat me nog niet eens uitpraten. Arrogante Empirial bitch. Ik wil hun strijd beëindigen maar ik moet bljikbaar eerst één of andere lame kroon bemachtigen voordat ik toestemming heb om tegen hem te praten. Ik consolcommand vanavond gewoon de shit uit die vent. Jedi mindtrick style.
Uiteraard! 'This is not the quest you are waiting for'quote:
Gewoon halen joh, die dungeon is niet zo groot en er staat een wordwall in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:28 schreef jogy het volgende:
Godver, ik heb me in alle onschuld aangesloten bij de imperials want die zijn toch wel de redelijkste van de twee al moet ik bekennen dat ik me ook kan vinden in de strijd van de Stormcloaks. Maar nu ben ik op een bepaald punt dat ik de strijdende partijen rond de tafel moet krijgen maar die hangkont van een generaal laat me nog niet eens uitpraten. Arrogante Empirial bitch. Ik wil hun strijd beëindigen maar ik moet bljikbaar eerst één of andere lame kroon bemachtigen voordat ik toestemming heb om tegen hem te praten. Ik consolcommand vanavond gewoon de shit uit die vent. Jedi mindtrick style.
Ja maar dan ben ik toch geen onpartijdige bemiddelaar meer? Kaap ik eerst de kroon weg voor de neus van de stormcloaks en daarna ga ik een beetje aan de tafel zitten beslissen hoe en wat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon halen joh, die dungeon is niet zo groot en er staat een wordwall in.
Ja, logisch is anders, dat moet ik toegeven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik toch geen onpartijdige bemiddelaar meer? Kaap ik eerst de kroon weg voor de neus van de stormcloaks en daarna ga ik een beetje aan de tafel zitten beslissen hoe en wat.
Ookal boeit het spel het geen reet, mij wel!
Sry voor de overkill attack, zal volgende keer alleen maar dragons op je af sturenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:22 schreef Rezania het volgende:
Ik werd net gedood terwijl ik door twee beren, drie wolven, een dragon en een blood dragon werd aangevallen. Wtf.
In sovjet russia , dragon slays you!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:22 schreef Rezania het volgende:
Ik werd net gedood terwijl ik door twee beren, drie wolven, een dragon en een blood dragon werd aangevallen. Wtf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |