Nee, die in Morthal mist ook watquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:00 schreef Rezania het volgende:
Die Dawnstar smithy heeft niets eens een workbench of zie ik hem nou gewoon over het hoofd?
Dat vind ik zo apart van Bethesda, wat is een smithy zonder workbench en grindwheel?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, die in Morthal mist ook wat
Er komt waarschijnlijk iemand naar je toe.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:46 schreef maxmit het volgende:
Heb dawnguard geinstalleerd. Waar begint de questline of andere 'dingen' van de dlc? Of gaat dat vanzelf?
Heb nog geen tijd, maar wil alvast voorbereidend onderzoek doen
Waarschijnlijk? Jij hebt zelf Dawnguard nog niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er komt waarschijnlijk iemand naar je toe.
Guard aanspreken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:46 schreef maxmit het volgende:
Heb dawnguard geinstalleerd. Waar begint de questline of andere 'dingen' van de dlc? Of gaat dat vanzelf?
Heb nog geen tijd, maar wil alvast voorbereidend onderzoek doen
Jawel. Maar de eerste keer vond ik het fort gewoon zelf, de tweede keer kwam er een gozer naar mij toe.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:50 schreef maxmit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk? Jij hebt zelf Dawnguard nog niet?
Guards spreken soms over de Dawnguard, maar de questline is bij mij nog niet begonnen via hun.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:51 schreef maxmit het volgende:
[..]
Een Guard, waar? Of een willekeurige guard?
Het is ook niet zo dat ik nu al cheatend die quests doorloop. Ben gewoon wat aan het kutten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan haal je enige uitdaging ook gelijk uit het spel.
Nou ja, cheaten heb ik gewoon niks mee in ieder geval.
De Al is sowieso waardeloos. Heb je Alduin gedood, zijn de guards nog aan het kakelen over die aanval op Helgen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:59 schreef Rezania het volgende:
Ik val die Heimskr aan terwijl dat oude mens van Battle-Born staat toe te kijken. Heimskr valt dood op de grond en ik draai me om richting haar. Zei roept: 'I'm getting out of here.' en ze rent weg. Ik verander in een weerwolf, ze draait zich om en valt me aan. Beetje apart.
Na 350 uur? lolquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:24 schreef Rezania het volgende:
Net mijn eerste mammoet ooit gedood.![]()
![]()
Nee, ik heb gewoon nog nooit een mammoet gedood.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En je bent nu pas sterk genoeg?
Nee hoor, ik speel het nog wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:18 schreef HyperViper het volgende:
Het is weer gebeurd met de Skyrim gekte.
Oke dan is het goed. Dacht al zeg, eerst Skyrim dit dat en zus zo. En nu ineens Skyrim de rug toe keren? Nou dus mooi niet als ik er iets over te zeggen heb.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, ik speel het nog wel.Maar ik heb gewoon niks te melden, vragen, etc.
Nu met je ogen dicht spelen, hihiquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:27 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb alle shiz in het spel gezien dus wat moet je dan?
Ondersteboven spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:27 schreef drumstickNL het volgende:
Een mod maken. Een blood and gore mod, met geavanceerd systeem voor decapitations. Dat zou ik heel erg waarderen van je.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:27 schreef drumstickNL het volgende:
Dit idd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, ik speel het nog wel.Maar ik heb gewoon niks te melden, vragen, etc.
Onthoofden kan sowieso al bij sommige killmoves.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Een mod maken. Een blood and gore mod, met geavanceerd systeem voor decapitations. Dat zou ik heel erg waarderen van je.
Thievery Overhaul, Realistic Archery, nog wat stealth mods, moeilijkheidsgraads mods, en dan de thiefs guild op het bloed-onder-de-nagels-niveau spelen. Succes.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:27 schreef drumstickNL het volgende:
Klinkt bekendquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:22 schreef Quotidien het volgende:
Wil ik Skyrim opstarten, zijn al mn savegames opeens weg.
Vind dat wel heel vreemd dat ineens al je savegames kwijt zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:22 schreef Quotidien het volgende:
Wil ik Skyrim opstarten, zijn al mn savegames opeens weg.
Kweenie, maar kon mij niet zoveel schelen... ik had het spel toch al twee keer uitgespeeldquote:
Wat insinueer je?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:37 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Vind dat wel heel vreemd dat ineens al je savegames kwijt zijn
Ja maar nu moet ik dat introfilmpje weer door.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kweenie, maar kon mij niet zoveel schelen... ik had het spel toch al twee keer uitgespeeld
Niks maar vind het gewoon heel raar dat ineens als je savegames kwijt zijn. Ik weet het ook niet hoor, maar gebruik je toevallig de cloud optie? Misschien dat het daar aan ligt, want sinds de release heb ik nog nooit problemen gehad met verdwenen savegames. Maar ik gebruik de cloud optie van Steam ook nooitquote:
Nee, ik hem hem gedownload dus misschien heeft het daar iets mee te maken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:41 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Niks maar vind het gewoon heel raar dat ineens als je savegames kwijt zijn. Ik weet het ook niet hoor, maar gebruik je toevallig de cloud optie? Misschien dat het daar aan ligt, want sinds de release heb ik nog nooit problemen gehad met verdwenen savegames. Maar ik gebruik de cloud optie van Steam ook nooit
SPOILER: PaarthurnaxOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige keer kwam/wilde ik niet verder omdat mijn quest met de companions verneukt was maar dat is nu allemaal goed gekomen
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Ik heb het spel ook gewoon via Steam gedownload, en tot nu toe nergens last van gehadquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, ik hem hem gedownload dus misschien heeft het daar iets mee te maken.
Onthoofden is niet genoeg. Ik wil hersenen, darmen, endeldarmen. Alles erin.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Onthoofden kan sowieso al bij sommige killmoves.
Smithing is wel de moeite waard voor ernaast, al is het maar om je wapens te verbeteren i.p.v. wapens zelf maken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:17 schreef HyperViper het volgende:
Ik ben nu bezig met enchanting, is het nuttig om smithing erbij te doen? Of is het handiger om gewoon armor/wapens te zoeken en die vervolgens te enchanten? Ik wil binnen 5 minuten antwoord, bedankt.
Oke duidelijk, smithing it is. En binnen de tijd. Dit wordt heel erg gewaardeerd, een virtuele goudmunt voor jou.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Smithing is wel de moeite waard voor ernaast, al is het maar om je wapens te verbeteren i.p.v. wapens zelf maken.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Oke duidelijk, smithing it is. En binnen de tijd. Dit wordt heel erg gewaardeerd, een virtuele goudmunt voor jou.
Ze geraken kruptutquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:09 schreef DeeCruise het volgende:
Hoe the fuck raken jullie savegames kwijt? Het lijkt me vrij onlogisch dat er fysieke bestanden van je systeem verdwijnen, of je moet natuurlijk zo "slim" zijn om alleen in de cloud te saven..
Corrupted is heel wat anders dan verdwenenquote:
Ik zal het eens aan hem voorleggen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar het is nu alle Elder Scrolls, dus wil ik nog steeds die Dunmer en Imperial erbij zien
En misschien een dubbele punt achter Scrolls, en daar FOK achter zettenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan hem voorleggen.
Hahaquote:
Ik kan dan alleen maar met heule standaard jpg's aan komen zetten hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:57 schreef Rezania het volgende:
Drizzt, Hork wil ze er best bij zetten als jij twee goede plaatjes voor hem hebt.
Tezeer gebaseerd op Skyrim, pak dan een map van Cyrodiil voor de achtergrond.. Ook als je de 2 andere figuren van Drizzt erbij gaat zetten..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:37 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt door LompeHork. Wat vinden jullie ervan?
Cyrodiil is weer teveel Oblivionquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Tezeer gebaseerd op Skyrim, pak dan een map van Cyrodiil voor de achtergrond.. Ook als je de 2 andere figuren van Drizzt erbij gaat zetten..
Hele map dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Cyrodiil is weer teveel Oblivion
Je bedoelt bedoelt?quote:
Die smileyquote:
My bad, ik bedoelde inderdaad Tamrielquote:
quote:
Zeg dan dat het om mijn Diablo III-mattie gaat man.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:57 schreef Rezania het volgende:
Drizzt, Hork wil ze er best bij zetten als jij twee goede plaatjes voor hem hebt.
Nicequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:54 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan LompeHork.
Weet ik veel dat jij hem kent.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeg dan dat het om mijn Diablo III-mattie gaat man.
Zo een wie posten er hier allemaal plaatjes ding ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef Rezania het volgende:
Nu moet alleen de tekst van de OP nog een keer worden verandert.
Herschrijf het dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef Rezania het volgende:
Nu moet alleen de tekst van de OP nog een keer worden verandert.
Oblivion was tofquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herschrijf het dan.
Overigens ben ik Elder Scrolls speler van het eerste uur. De serie blijft baas, maar ik vind zelfs Oblivion tof
Nee, gewoon informatie over de verschillende spellen, goede mods, etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zo een wie posten er hier allemaal plaatjes ding ?
Daar ben ik helemaal niet goed in man.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herschrijf het dan.
Overigens ben ik Elder Scrolls speler van het eerste uur. De serie blijft baas, maar ik vind zelfs Oblivion tof
Vond ik één van de minste delenquote:
Gewoon precies wat je hierboven beschrijft. Dat kun je makkelijk man!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon informatie over de verschillende spellen, goede mods, etc.
[..]
Daar ben ik helemaal niet goed in man.En Oblivion is ook gewoon tof.
Dat wel, maar ik vond hem wel vet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vond ik één van de minste delen
[..]
Gewoon precies wat je hierboven beschrijft. Dat kun je makkelijk man!
Ja ja, dan zal ik er morgen eens naar kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vond ik één van de minste delen
[..]
Gewoon precies wat je hierboven beschrijft. Dat kun je makkelijk man!
We hebben al een banner, meer plaatjes zijn imo niet nodig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^ Morrowind artwork
[ afbeelding ]
En dit staat denk ik wel stoer bovenaan de OP.
True, true.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hebben al een banner, meer plaatjes zijn imo niet nodig.
Meer = beter. Kwantiteit voor kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hebben al een banner, meer plaatjes zijn imo niet nodig.
Dat zou wel kunnen ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
True, true.
Zou wel vet zijn als er van elke game een quote komt onder de banner in plaats van alleen Skyrim.
Nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meer = beter. Kwantiteit voor kwaliteit.
Kapitalismquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meer = beter. Kwantiteit voor kwaliteit.
Awesomequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:54 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan LompeHork.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |