Die smileyquote:
My bad, ik bedoelde inderdaad Tamrielquote:
quote:
Zeg dan dat het om mijn Diablo III-mattie gaat man.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:57 schreef Rezania het volgende:
Drizzt, Hork wil ze er best bij zetten als jij twee goede plaatjes voor hem hebt.
Nicequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:54 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan LompeHork.
Weet ik veel dat jij hem kent.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeg dan dat het om mijn Diablo III-mattie gaat man.
Zo een wie posten er hier allemaal plaatjes ding ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef Rezania het volgende:
Nu moet alleen de tekst van de OP nog een keer worden verandert.
Herschrijf het dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef Rezania het volgende:
Nu moet alleen de tekst van de OP nog een keer worden verandert.
Oblivion was tofquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herschrijf het dan.
Overigens ben ik Elder Scrolls speler van het eerste uur. De serie blijft baas, maar ik vind zelfs Oblivion tof
Nee, gewoon informatie over de verschillende spellen, goede mods, etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zo een wie posten er hier allemaal plaatjes ding ?
Daar ben ik helemaal niet goed in man.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herschrijf het dan.
Overigens ben ik Elder Scrolls speler van het eerste uur. De serie blijft baas, maar ik vind zelfs Oblivion tof
Vond ik één van de minste delenquote:
Gewoon precies wat je hierboven beschrijft. Dat kun je makkelijk man!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon informatie over de verschillende spellen, goede mods, etc.
[..]
Daar ben ik helemaal niet goed in man.En Oblivion is ook gewoon tof.
Dat wel, maar ik vond hem wel vet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vond ik één van de minste delen
[..]
Gewoon precies wat je hierboven beschrijft. Dat kun je makkelijk man!
Ja ja, dan zal ik er morgen eens naar kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vond ik één van de minste delen
[..]
Gewoon precies wat je hierboven beschrijft. Dat kun je makkelijk man!
We hebben al een banner, meer plaatjes zijn imo niet nodig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^ Morrowind artwork
[ afbeelding ]
En dit staat denk ik wel stoer bovenaan de OP.
True, true.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hebben al een banner, meer plaatjes zijn imo niet nodig.
Meer = beter. Kwantiteit voor kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hebben al een banner, meer plaatjes zijn imo niet nodig.
Dat zou wel kunnen ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
True, true.
Zou wel vet zijn als er van elke game een quote komt onder de banner in plaats van alleen Skyrim.
Nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meer = beter. Kwantiteit voor kwaliteit.
Kapitalismquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meer = beter. Kwantiteit voor kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |