Nee. Totaaaaaaaaaaaaal nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef luckass het volgende:
Weet die commentator dat het moeilijker is om je servicebeurt te houden dan een punt winnen op de service van de ander?
Ik heb het idee dat hij denkt dat het qua tactiek gelijk aan in de zaal isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef luckass het volgende:
Weet die commentator dat het moeilijker is om je servicebeurt te houden dan een punt winnen op de service van de ander?
Wat wil je dan? Mannen in speedo?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:24 schreef BVO het volgende:
Beetje suf trouwens die beachvolley mannen. De vrouwen in een bikini, zij in een suf uitgekauwd hesje.
zie maar wat je er mee doetquote:
Draakquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Ze zijn over het dooie punt heen nu lijkt het... maar het blijft opletten (ze zijn te makkelijk)
Jij ziet ze liever in een string en wifebeater?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:24 schreef BVO het volgende:
Beetje suf trouwens die beachvolley mannen. De vrouwen in een bikini, zij in een suf uitgekauwd hesje.
Ik zie geen probleemquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Mannen in speedo?
Neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hoeveel?quote:
Voor die Letten wel ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahjoh, vierde is ook best goed!
Stream is traag hequote:
Ohquote:
Wacht nou maar ff afquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:27 schreef hafcfan het volgende:
Dit word hem wel jongens. Dit gaat echt niet meer mis
famous last wordsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:27 schreef hafcfan het volgende:
Dit word hem wel jongens. Dit gaat echt niet meer mis
Ja, die mag zn hesje idd wel aanhouden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schuil is wel echt al een oude man trouwens. Als hij zn lip zo trekt, zou hij ook vijftig kunnen zijn.
Was in de eerste set ook wel duidelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef kilon het volgende:
Maar we weten nu dat een verschil van 2 punten zo weer weg kan zijn.
5 punten zelfs. Maar dat wisten we al langer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef kilon het volgende:
Maar we weten nu dat een verschil van 2 punten zo weer weg kan zijn.
Ok.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef kilon het volgende:
als deze set wordt verloren zijn ze mentaal gekraakt.
Ik vind Nummerdor de zwakkere ja... eigenlijk al het hele toernooiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef detulp050 het volgende:
Die Schuil is wel de motor achter het team, die ander mag wel wat meer naar het midden trekken..
De bal is rond.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef kilon het volgende:
als de Letten deze set verliezen zijn ze helemaal er door heenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef kilon het volgende:
En kan dus alle kanten op!quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef kilon het volgende:
Terwijl Reinder vorig jaar nog tot beste verdediger van alle beachvolleyballers verkozen werd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Nummerdor de zwakkere ja... eigenlijk al het hele toernooi
een foutje is snel gemaaktquote:
Ja met zijn chick.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef Rosario het volgende:
Gaat Nummerdor ook naar Azerbeidzjan trouwens?
Ik vind hem wel vaak fout gepositioneerd staan...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Terwijl Reinder vorig jaar nog tot beste verdediger van alle beachvolleyballers verkozen werd.
Zanger Rinus staat ook nog in de wachtlijst, komt over 10 nummersquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef BVO het volgende:
Deze playlist is wel beter dan de vorige trouwens, ik swing hier mee hoor.
EK 96- het voetbalspelquote:
Ja dat kan... maar ik vind hem dit toernooi op het oog wel vaak net te laat komen...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Terwijl Reinder vorig jaar nog tot beste verdediger van alle beachvolleyballers verkozen werd.
Ja, alhoewel het mij ook lastig lijkt. Hij moet telkens kiezen tussen een lopbal opvangen achter Schuil, of een smash ernaast.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind hem wel vaak fout gepositioneerd staan...
Ik krijg er trek in bier vanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef BVO het volgende:
Deze playlist is wel beter dan de vorige trouwens, ik swing hier mee hoor.
Maar het is ook lastig hoor. Set up liggen vaak in het midden bij de Letten, dus het is voor Richard kiezen wat hij dicht zet. En daarop moet Reinder ook weer anticiperen. Als de ballen meer aan de buitenkant liggen, dan kan het makkelijker.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind hem wel vaak fout gepositioneerd staan...
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat moet je daarvan zeggen, niet?
Welkom terugquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat moet je daarvan zeggen, niet?
Alleen een medaille teltquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:36 schreef BVO het volgende:
Joh, brons of niet, we hebben toch weer een leuke partij.
Echt he... twee keer achter elkaar precies hetzelfdequote:
Ze staan 1 - 0 voor en komen nu net pas op 1 puntje achterstand.quote:
Voor hen ja, voor mij niet. Ik kijk en geniet van het spel.quote:
Nee tactisch plaatsen is echt belangrijker hier.quote:
En dan Flier er bij halen en vragen of zij ook er bij had willen zijn op deze OS. Lekker zuigen met Smeets.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:36 schreef One_of_the_few het volgende:
Hoe voelde dat nou, er zo dicht bij zijn geweest? Ook dat is topsport.
Vanavond de Letten bij Mart als ze winnen? Senks joe.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:36 schreef One_of_the_few het volgende:
Hoe voelde dat nou, er zo dicht bij zijn geweest? Ook dat is topsport.
Precies.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze staan 1 - 0 voor en komen nu net pas op 1 puntje achterstand.
Denk dat Smeets dan tandjes moet rapenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
En dan Flier er bij halen en vragen of zij ook er bij had willen zijn op deze OS. Lekker zuigen met Smeets.
Wat wil je dan voor muziek hebben die de meeste mensen leuk vinden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:38 schreef Ericr het volgende:
Horse gay parade aan het worden nu met die muziek.
Jannes!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat wil je dan voor muziek hebben die de meeste mensen leuk vinden?
En dan ben je erbij, en dan win je net niet. Keihard.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
En dan Flier er bij halen en vragen of zij ook er bij had willen zijn op deze OS. Lekker zuigen met Smeets.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:39 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
En dan ben je erbij, en dan win je net niet. Keihard.
Mag ik iets geks zeggen? Jij gaat ook naar dat malle gekke land dat wij niet kennen.
Die zit in 1 van die nieuwe tekenfilms <3quote:
Schuil blokt alleen als verdedigende actie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind Nummerdor juist een betere aanvaller en Schuil een betere verdediger.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind Nummerdor juist een betere aanvaller en Schuil een betere verdediger.
Hij denkt waarschijnlijk dat hij Guertzen of Ron Zwerver is, die sloegen hem gewoon door het blok heenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:42 schreef Yonjuuni het volgende:
Kan Schuil alleen maar smashen? Kan iemand hem vertellen dat je gewoon ene balletje er overheen kan spelen?
Hij kan wat meer varieren in de aanval wmb. Net te vaak te hard in het blok.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:42 schreef TheArt het volgende:
Richard heeft het al even totaal niet meer.
Heel simpel. Omdat de set ups bij Reinder en Richard telkens veel te ver aan de buitenkant liggen. Daardoor kan het blok heel makkelijk dichtgezet worden. Bij de Letten liggen de set ups veel meer naar binnen, waardoor je twee hoeken hebt. Dan is het voor de blokkeerden kiezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Daaag medaille
Waarom lukt het de letten wel en de Nederlanders maar niet om zo'n block te omspelen.
Ieder z'n eigen rol. Moeilijk te vergelijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef BobW het volgende:
Ik vind Nummerdor stuk beter spelen nu dan Schuil.
Naar de vrouwenfinale, niet naar van die faalpotjes voor de reserve cup.quote:
Ja, vanuit het midden kun je 3 kanten op (links, rechts en eroverheen).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heel simpel. Omdat de set ups bij Reinder en Richard telkens veel te ver aan de buitenkant liggen. Daardoor kan het blok heel makkelijk dichtgezet worden. Bij de Letten liggen de set ups veel meer naar binnen, waardoor je twee hoeken hebt. Dan is het voor de blokkeerden kiezen.
Met bodylanguage win je punten inderdaad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:44 schreef cap het volgende:
Wat body language betreft kan Schuil nog wel wat leren van Nummerdor, niet alleen deze wedstrijd maar ook die tegen de Duitsers.
In dit topic kunnen verbazend veel mensen het.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kan beachvolleyballen of je kan niet beachvolleyballen.
Vertalen voor Henk en Ingrid.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:45 schreef Ambrosius het volgende:
Commentator herhaalt ook gewoon wat de speaker zegt.
Okequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kan beachvolleyballen of je kan niet beachvolleyballen.
Zeker, in elke sport speelt psychologie een rol.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met bodylanguage win je punten inderdaad.
Nou niet voorspelbaar, maar gewoon te ver naar buiten. Komt natuurlijk ook door het serveerwerk van de Letten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
set up's zijn inderdaad erg voorspelbaar aan Nederlandse kant
Het valt dan toch op!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In dit topic kunnen verbazend veel mensen het.
Dat moeten alle Nl clubs.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar de vrouwenfinale, niet naar van die faalpotjes voor de reserve cup.
nog welquote:
Ajax is inderdaad geen NL club.quote:
Je doet het samen hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Nummerdor moet Schuil er nu inderdaad doorheen trekken lijkt het
Ik kan het nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In dit topic kunnen verbazend veel mensen het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |