Of gewoon gitaarles nemenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mijn mening verandert niet om de dag....
Duidelijk, dank jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel alleen voor mensen die ook daadwerkelijk willen meeten.
Dude...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Anders val je me even persoonlijk aan omdat ik het niet met je eens ben...
Zal ik beginnen met spellingslessen?quote:
Dat wel. Maar ik zie het topic niet eindigen bij die ene meet. Er kan hier genoeg gepraat worden om een facebook pagina te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel alleen voor mensen die ook daadwerkelijk willen meeten.
doe mij maar een lesje slippen op Zandvoortquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zal ik beginnen met spellingslessen?
Is goed, voor jou een bodemprijsjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zal ik beginnen met spellingslessen?
Da's ook weer waar. En voorkomt teveel slowchat hier. Al is het momenteel echt uitgestorven door de vakanties.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik zie het topic niet eindigen bij die ene meet. Er kan hier genoeg gepraat worden om een facebook pagina te rechtvaardigen.
gaan we dan samen ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is goed, voor jou een bodemprijsjeWil ik leren slippen!
Wat dan specifiek ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:54 schreef Sekhmet het volgende:
En toch herken ik wel het één en ander...
Vooral die opmerkingen..."hoe kan een leuke vrouw als jij nou nog steeds single zijn?" en dat stuk over happy moeten zijn, want als je geen happy single bent, ben je eigenlijk heel triest.quote:
Ik krijg vooral vaak te horen dat ik het heel erg zou moeten vinden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vooral die opmerkingen..."hoe kan een leuke vrouw als jij nou nog steeds single zijn?" en dat stuk over happy moeten zijn, want als je geen happy single bent, ben je eigenlijk heel triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
haha...ja dat soort dingen...dat klopt inderdaad....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vooral die opmerkingen..."hoe kan een leuke vrouw als jij nou nog steeds single zijn?" en dat stuk over happy moeten zijn, want als je geen happy single bent, ben je eigenlijk heel triest.
waar. Maar vrouwen willen dat dus wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Nee, dit mens..."Ik wil een man met een plan"....alsof je zelf niet eens initiatief kunt nemen :-)
Dat valt best mee...als ze niks te vertellen hadden had je ook geen docu natuurlijk. En ieder mens verschilt. Jij ziet het als zeuren, ik zie het als dat ze hun mening en ideen delen (al ben ik het er niet altijd mee eens)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:04 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik kijk 5 minuten en die dames komen me nu al m'n strot uit. Wat zeuren ze veel.....
En dan volgen wij dus maar slaafs ??quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
waar. Maar vrouwen willen dat dus wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet alle vrouwen hoor...ik wil best een man met een plan...maar een plan die te combineren is met mijn plan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
waar. Maar vrouwen willen dat dus wel.
Tuurlijk, maar ik wordt moe van mensen die de schuld buiten zichzelf leggen met dit soort dingen. Klagen dat je geen kerel kan vinden, en dan met zo'n waslijst aankomen. Als een vrouw zo bij me aankomt knap ik daar ook op af, 1 baan is genoeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat valt best mee...als ze niks te vertellen hadden had je ook geen docu natuurlijk. En ieder mens verschilt. Jij ziet het als zeuren, ik zie het als dat ze hun mening en ideen delen (al ben ik het er niet altijd mee eens)
Grappig...wat jullie mannen steeds als waslijst en eisenlijst noemen zie ik als vrij normaal. En ik vind juist dat mannen veels te hoge eisen stellen en dat zien zij dan weer niet zo. Zal het verschil tussen mannen en vrouwen misschien zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:10 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik wordt moe van mensen die de schuld buiten zichzelf leggen met dit soort dingen. Klagen dat je geen kerel kan vinden, en dan met zo'n waslijst aankomen. Als een vrouw zo bij me aankomt knap ik daar ook op af, 1 baan is genoeg.
wat voor te hoge eisen stellen mannen dan? ik heb echt het gevoel dat vrouwen dat doen en ik helemaal niet maa zelf reflectie kan het grootste probleem zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Grappig...wat jullie mannen steeds als waslijst en eisenlijst noemen zie ik als vrij normaal. En ik vind juist dat mannen veels te hoge eisen stellen en dat zien zij dan weer niet zo. Zal het verschil tussen mannen en vrouwen misschien zijn.
Vooral aan uiterlijk...maar ik zie ook regelmatig het probleem dat ze niet willen dat een vrouw slimmer is, meer verdient, te zelfverzekerd of vrijgevochten is etc. Ik krijg wel eens het idee dat mannen snel geïntimideerd kunnen zijn (en nee, geld niet voor elke man, net als die eisenlijstjes ook niet voor elke vrouw geld)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wat voor te hoge eisen stellen mannen dan? ik heb echt het gevoel dat vrouwen dat doen en ik helemaal niet maa zelf reflectie kan het grootste probleem zijn
Dat is het hem nou juist...ik vind mijn lijstje ook klein. maar denk dat menig man daar anders over denkt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:16 schreef Black_Rainbow het volgende:
Nou, mijn lijstje is anders bijzonder klein. Voor mijn gevoel loop ik veel moois mis als ik van te voren al met een lijstje ga kijken of iemand voldoet. Al die eisen die we aan elkaar stellen zorgt er juist voor dat het zo moeilijk gaat. Doe niet moeilijk en ga er gewoon voor.
Ip 6 woorden...maar komt op 1 woord neer "chemie"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:17 schreef Black_Rainbow het volgende:
De mijne bestaat uit 1 woord, that it. Die van jou?
Ik zou een vrouw niet kunnen afschrijven omdat ze juist minder of meer verdient. Sowieso het is toch juist fijn als je partner meer verdiend en sterk is, scheelt ook een hoop gezeur, kan je beide part time gaan werken als er kinderen komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:15 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vooral aan uiterlijk...maar ik zie ook regelmatig het probleem dat ze niet willen dat een vrouw slimmer is, meer verdient, te zelfverzekerd of vrijgevochten is etc. Ik krijg wel eens het idee dat mannen snel geïntimideerd kunnen zijn (en nee, geld niet voor elke man, net als die eisenlijstjes ook niet voor elke vrouw geld)
Dan zitten we wel op 1 lijn, maar sta jij verder voor alles open? Is die klik afhankelijk van concrete eigenschappen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ip 6 woorden...maar komt op 1 woord neer "chemie"
1 woord, met een boekwerk van een gebruiksaanwijzing meestalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ip 6 woorden...maar komt op 1 woord neer "chemie"
Fysieke klikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:20 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Dan zitten we wel op 1 lijn, maar sta jij verder voor alles open? Is die klik afhankelijk van concrete eigenschappen?
Geen idee, dat is dan weer puur op gevoel. Niet iets wat je kan sturen in mijn beleving...je zou hoogstens nog even kunnen afwachten en aankijken of de klik wel ontstaat. Maar eerlijk is eerlijk, meestal weet je het binnen een paar minuten wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
1 woord, met een boekwerk van een gebruiksaanwijzing meestalwant bescrijf maar eens waarom je dat met de ene man wel hebt en de ander niet
Voor de liefde...dat je je kan redden met alles daarbuiten betekent niet dat het fijn is om dat allemaal alleen te moeten doen. Dingen kunnen delen is toch wel heel fijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:23 schreef Frag_adder het volgende:
Laatste quote is een mooie, dat vrouwen dieh et echt gemaakt hebben vaak juist niet als vrouwelijk worden gezien.
Maar ik blijf erbij, als een vrouw zo zelfstandig is dat je alles kan waar je een man voor wilt waar wil je de man dan nog echt voor?
Dat is dus mi geen lijstje, maar heeft met gevoel te maken. Gevoel is moeilijk in woorden uit te drukken. Ik zeg dan dus ook meestal dat op 1 van die drie punten er geen klik is. Meestal op uiterlijk of emotioneel niveau...en heel sporadisch op intellectueel niveau (omdat je dat al sneller weet)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:23 schreef Black_Rainbow het volgende:
Klinkt fair, maar hoe komt het dan dat mannen het toch als een lijst zien? Als er geen klik is, kan jij dan aanwijzen waarom dat zo is?
toch krijg ik dat laatste punt niet uit mijn hoofd. ALs je als zelfstandige sterke intimiderende vrouw zo goed bent dat je de man dus niet het gevoel kan geven dat hij de man is in een relatie maar dat je echt gelijken bent. Waarom zou je dan een "echte man" willen. Immers wil zo iemand de ander juist een veilig gevoel geven en zich juist de man in de relatie voelen.. Dan kan je beter op iemand vallen die daar wat minder mee zitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Voor de liefde...dat je je kan redden met alles daarbuiten betekent niet dat het fijn is om dat allemaal alleen te moeten doen.Dingen kunnen delen is toch wel heel fijn
Maar waarom moet een zelfstandige sterke vrouw meteen intimiderend zijn ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
toch krijg ik dat laatste punt niet uit mijn hoofd. ALs je als zelfstandige sterke intimiderende vrouw zo goed bent dat je de man dus niet het gevoel kan geven dat hij de man is in een relatie maar dat je echt gelijken bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg je niet helemaal...maar ik wil idd wel een "man". Geen 'verlegen of onzeker jongetje' (gewoon niet mijn type, want daar wals ik overheen denk ik). Heeft voor mij ook met een soort innerlijke rust te maken, een bepaalde vorm van volwassenheid (en dan mag je je best af en toe als een kind gedragen hoor!)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
toch krijg ik dat laatste punt niet uit mijn hoofd. ALs je als zelfstandige sterke intimiderende vrouw zo goed bent dat je de man dus niet het gevoel kan geven dat hij de man is in een relatie maar dat je echt gelijken bent. Waarom zou je dan een "echte man" willen. Immers wil zo iemand de ander juist een veilig gevoel geven en zich juist de man in de relatie voelen.. Dan kan je beter op iemand vallen die daar wat minder mee zitDan krijg ik eerder het idee dat je juist iets wilt wat je niet kan krijgen.
Als een man zou zeggen: Ik wil een maagd, maar ze moet wel goed zijn in bed. Dan kan dat niet. Maar als een vrouw zegt: ik wil een man, maar hij moet zich geen man willen voelen. Dan moet dat maar geaccepteerd worden. Ik mis echt iets
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:32 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Maar waarom moet een zelfstandige sterke vrouw meteen intimiderend zijn ?
Mijn huidige vriendin is zelfstandig, succesvol en sterk, maar ook zeker op en top vrouw...ik voel mij absoluut niet door haar geintimideerd...Nou het hoeft niet intimiderend te zijn, maar ik heb wel het idee, dat als je als vrouw echt niet in staat bent ooit de ander het gevoel te geven dat hij echt nodig is omdat er dingen zijn die hij alleen kan, net zoals hij haar nodig heeft. Dat veel mannen dat intimiderend vinden. Dat de vrouw de mannen en de vrouwen klusjes kan en nooit om hulp vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
dus je wilt eigenlijk iemand die je een veilig gevoel geeftquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal...maar ik wil idd wel een "man". Geen 'verlegen of onzeker jongetje' (gewoon niet mijn type, want daar wals ik overheen denk ik). Heeft voor mij ook met een soort innerlijke rust te maken, een bepaalde vorm van volwassenheid (en dan mag je je best af en toe als een kind gedragen hoor!)
Absoluut. Een veilig gevoel, geborgenheid.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dus je wilt eigenlijk iemand die je een veilig gevoel geeftmijn tip, als je iemand vind die je echt leuk vind, durf dat ook aan te geven dat je het heel fijn vind als ie er gewoon is. Mannen zijn slecht in het tussen de regels op te pikken.
Ik zat het half te volgen maar ik vond het maar een beetje... tja, uh... meh.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:44 schreef eefje801 het volgende:
Misschien interessant voor de dames (én de heren), op NL 3 vanavond\
3Doc: Tussen Bitch & Bambi
21:35 - 22:30
documentaire
[knip]
Vond het ook wat tegenvallen, er had meer uitgehaald kunnen worden...maar toch wel wat herkenbaarheid.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zat het half te volgen maar ik vond het maar een beetje... tja, uh... meh.
Heeft het ook niet te maken met vrijgezel/alleen zijn? Je moet als vrouw nu eenmaal vrij veel zelf oplossen dan. Dus ja, ook klusjes doe je zelf vandaag de dag, je moet je ook letterlijk zelf redden. Dus dat los laten en eens wat uit handen geven heeft gewoon tijd nodig denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
toch krijg ik dat laatste punt niet uit mijn hoofd. ALs je als zelfstandige sterke intimiderende vrouw zo goed bent dat je de man dus niet het gevoel kan geven dat hij de man is in een relatie maar dat je echt gelijken bent. Waarom zou je dan een "echte man" willen. Immers wil zo iemand de ander juist een veilig gevoel geven en zich juist de man in de relatie voelen.. Dan kan je beter op iemand vallen die daar wat minder mee zitDan krijg ik eerder het idee dat je juist iets wilt wat je niet kan krijgen.
Als een man zou zeggen: Ik wil een maagd, maar ze moet wel goed zijn in bed. Dan kan dat niet. Maar als een vrouw zegt: ik wil een man, maar hij moet zich geen man willen voelen. Dan moet dat maar geaccepteerd worden. Ik mis echt iets
Simpel genoeg hoor, ze wil die stoere rots in de branding, maar hij moet wel haarfijn aanvoelen wat ze wil en alles.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:30 schreef Frag_adder het volgende:
Welke site?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:14 schreef CecilBDemented het volgende:
Betaalde dating sites flikken nog steeds het zelfde geintje met hun leden.
Je full membership loopt af. En ineens ontvang je mailtjes van vrouwen.
echter als je verlengt en terug mailt hoor je nooit meer wat![]()
Doet mij denken aan mijn periode toen ik stage liep bij een dating orgaan.
Hey we doen een gratis membership weekend. Alle niet Full members kunnen gratis een weekend gebruik maken van alle functies.
Wat men alleen niet weet is dat we alle mailtjes pas naar de gratis periode verzenden, zodat je toch een abo moet afsluiten mocht je een reactie terug krijgen.
Zo kan ik jou ook helemaal niet voorstellenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Er is mij trouwens ook wel eens geadviseerd om als een giebelend hertje in de kroeg te gaan zitten omdat er dan meer mannen op je af zouden stappen...en er is mij vaak genoeg verteld dat mannen niet op mij afstappen omdat ik overkom alsof ik het allemaal zelf wel kan en doe. Heel vervelend eigenlijk...want ik kan niet giebelen
Om de gaten in de sociale agenda op te vullenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:23 schreef Frag_adder het volgende:
Maar ik blijf erbij, als een vrouw zo zelfstandig is dat je alles kan waar je een man voor wilt waar wil je de man dan nog echt voor?
Vrouwen zijn net zo goed de weg kwijt met hun rol te pakken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:32 schreef dyna18 het volgende:
Ik vond het wel een leuke documentaire om te zien.
Blijkt toch maar weer hoe erg vooroordelen gewoon kloppen.
De vrouw wil nog steeds een sterke man die voor haar zorgt. En zoals Tom al zegt zijn mannen een beetje de draad kwijt en weten die rol niet meer zo goed te pakken. Waardoor je hele zelfstandige succesvolle vrouwen hebt die wel alleen achter blijven.
Volgens de doc. om tegengas te geven en om tegen aan te leunenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:23 schreef Frag_adder het volgende:
Laatste quote is een mooie, dat vrouwen dieh et echt gemaakt hebben vaak juist niet als vrouwelijk worden gezien.
Ja, we zijn allemaal de weg kwijt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net zo goed de weg kwijt met hun rol te pakken.
Dat is biologie, dat zijn mannelijke eigenschappen die je opnoemt. En vrije wil heeft maar weinig invloed daarop. Rationeel gezien boeit het geen donder of de vrouw meer verdient, maar oergevoel zegt iets anders.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:15 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vooral aan uiterlijk...maar ik zie ook regelmatig het probleem dat ze niet willen dat een vrouw slimmer is, meer verdient, te zelfverzekerd of vrijgevochten is etc. Ik krijg wel eens het idee dat mannen snel geïntimideerd kunnen zijn (en nee, geld niet voor elke man, net als die eisenlijstjes ook niet voor elke vrouw geld)
Wat bedoel je daarmee?quote:Ze heeft me al verteld dat ze me het moeilijk gaat maken...
Da's wel een heel negatieve insteek... Moet je niet eerst wat aan je zelfbeeld werken? Persoonlijk zou ik geen vriendin willen die zo over de dingen dacht, hoe mooi ze er verder ook uit zag.quote:maar ik kan tenminste een half uurtje met een dame doorbrengen hoop ik...
Hoe de fuck kan jij dat weten? Ik heb zo'n 20 uur bel materiaal achter de rug met haar. Ze is wel lief en erg plagerig en kwa uiterlijk vind ik haar een 6,5 - 7 of zo. Ze is een beetje verlegen en moet nog een beetje uit de comfort zone komen... zei ze.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:15 schreef Maanvis het volgende:
waar maak je je druk over? het is een kutwijf dus je moet haar niet eens willen. Hoe weet ik dat het een kutwijf is? Omdat ze spelletjes met je speelt. Dan ben je dus een kutwijf.
Dat ze erg plagerig gaat doen en dat ze allemaal dingen gaat doen om het mij lastig te maken of zo ook non verbaal. Ik ben nu al heel erg bang... En ik voel me ook nog eens geïntimideerd door haar lengte. Ben sowieso banger voor wat langere vrouwen. Al blijf ik zelf 5 cm groter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:19 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?
[..]
Da's wel een heel negatieve insteek... Moet je niet eerst wat aan je zelfbeeld werken? Persoonlijk zou ik geen vriendin willen die zo over de dingen dacht, hoe mooi ze er verder ook uit zag.
Grappigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:42 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Om de gaten in de sociale agenda op te vullen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik krijg vooral vaak te horen dat ik het heel erg zou moeten vinden.Inderdaad, ik hoor het ook heel vaak (mannelijke variant). Net of je niet net uit een relatie kan zijn en dat je maar permanent bezet bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De term happy single vind ik overigens best sneu."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Daar zou ik geen probleem mee hebben hoor. Slimme vrouwen die zelf met initiatieven aankomen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:15 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Check!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Geen idee, dat is dan weer puur op gevoel. Niet iets wat je kan sturen in mijn beleving...je zou hoogstens nog even kunnen afwachten en aankijken of de klik wel ontstaat. Maar eerlijk is eerlijk, meestal weet je het binnen een paar minuten wel.
Leuk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:13 schreef Satijn het volgende:
Ik geloof dat ik de datingwereld een voorlopig ga verlaten >
Leuk, Satijn!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:13 schreef Satijn het volgende:
Ik geloof dat ik de datingwereld een voorlopig ga verlaten >
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik krijg vooral vaak te horen dat ik het heel erg zou moeten vinden.Je moet het inderdaad niet erg vinden. Vrijgezel is inderdaad niet het einde van de wereld. Helaas hoor je vaak dat het juist tegen overgesteld moet zijn, meestal van mensen die bang zijn om alleen te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bang voor een relatie moet je ook niet zijn! De juiste persoon voelt aan wat je wel en niet wilt en zorgt er voor dat je angst langzaam verdwijnt. En jij je helemaal op je gemak voelt en je geeft op die momenten die belangrijk zijn voor jou. Die persoon komt van zelf wel in je leven
Goedemorgen DP
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Leuk leuk leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:43 schreef Vinniiee het volgende:
Nog 5 uurtjesCan't wait
Ook al ben ik zenuwachtig
Zeker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk![]()
Je moet maar zo denken: zij is waarschijnlijk net zo zenuwachtig
Ik vond dat altijd zo'n onzin, maar ben erachter gekomen dat dit vaak wel het geval is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |