Of gewoon gitaarles nemenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mijn mening verandert niet om de dag....
Duidelijk, dank jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel alleen voor mensen die ook daadwerkelijk willen meeten.
Dude...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Anders val je me even persoonlijk aan omdat ik het niet met je eens ben...
Zal ik beginnen met spellingslessen?quote:
Dat wel. Maar ik zie het topic niet eindigen bij die ene meet. Er kan hier genoeg gepraat worden om een facebook pagina te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel alleen voor mensen die ook daadwerkelijk willen meeten.
doe mij maar een lesje slippen op Zandvoortquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zal ik beginnen met spellingslessen?
Is goed, voor jou een bodemprijsjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zal ik beginnen met spellingslessen?
Da's ook weer waar. En voorkomt teveel slowchat hier. Al is het momenteel echt uitgestorven door de vakanties.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik zie het topic niet eindigen bij die ene meet. Er kan hier genoeg gepraat worden om een facebook pagina te rechtvaardigen.
gaan we dan samen ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is goed, voor jou een bodemprijsjeWil ik leren slippen!
Wat dan specifiek ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:54 schreef Sekhmet het volgende:
En toch herken ik wel het één en ander...
Vooral die opmerkingen..."hoe kan een leuke vrouw als jij nou nog steeds single zijn?" en dat stuk over happy moeten zijn, want als je geen happy single bent, ben je eigenlijk heel triest.quote:
Ik krijg vooral vaak te horen dat ik het heel erg zou moeten vinden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vooral die opmerkingen..."hoe kan een leuke vrouw als jij nou nog steeds single zijn?" en dat stuk over happy moeten zijn, want als je geen happy single bent, ben je eigenlijk heel triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |