Die kenner bij de NOS vond juist de score van die Britse te hoog. En die geloof ik net iets meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:12 schreef Samzz het volgende:
Wat een achterlijk hoge score voor Adelinde! Wel goed gereden.
johquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:11 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Als die klojo er niet bovenop zat zou het paard in het midden van de bak stilstaan en om zich heen staan kijken 10 minuten lang.
Ja, paardrijden zit erop.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:13 schreef golfer het volgende:
Zijn nu alle knollen-onderdelen weer geweest en gaat het nu verder over echte sport?
aleen dan heeft NL weer geen schijn van kans heb ik begrepen.. heb nog nooit een NL paard een Kentucky Derby of Dubai World Cup zien winnen (of meedoen)quote:
Ja Mart, je kunt weer gaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:13 schreef golfer het volgende:
Zijn nu alle knollen-onderdelen weer geweest en gaat het nu verder over echte sport?
Dit is echt wel informatief inderdaadquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:10 schreef Nielsch het volgende:
Ze moeten eigenlijk alleen paardenraces doen op de OS.
Is tenminste ook een echte klassieke Olympische Sport.
Mee eens. Top wijffiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is echt wel informatief inderdaadMag ook wel eens gezegd worden.
Maakt niet uit. Ziet er ten minste tof uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:13 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
aleen dan heeft NL weer geen schijn van kans heb ik begrepen.. heb nog nooit een NL paard een Kentucky Derby of Dubai World Cup zien winnen (of meedoen)
Er is geen twijfel wie de winnaar is m.i. als je de cijfers ziet....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is ondoorzichtig en in combinatie met verlies is dat wat moeilijk te verteren.
Jep, deze gozer is primaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:13 schreef Lann555 het volgende:
Dit is ook wel de enige NOS-presentator die zijn vak verstaat. Die haalt wel veel uit zo'n gast
Ja idd wat een verademing met die domme vragen van Dione en Jeroen steeds.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:13 schreef Lann555 het volgende:
Dit is ook wel de enige NOS-presentator die zijn vak verstaat. Die haalt wel veel uit zo'n gast
Ofquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:10 schreef Nielsch het volgende:
Ze moeten eigenlijk alleen paardenraces doen op de OS.
Is tenminste ook een echte klassieke Olympische Sport.
Dubai World Cup - snelste paarden ter wereld - ook 10M Dollar voor de winnaar van die ene race..quote:
Nee, maar als dat nou inzichtelijk is en je hebt consistente scores en het systeem is geborgd tegen chauvinisme dan is het makkelijker te accepteren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Er is geen twijfel wie de winnaar is m.i. als je de cijfers ziet....
Na al het geklaag op de NOS is dit inderdaad een positieve uitschieter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is echt wel informatief inderdaadMag ook wel eens gezegd worden.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd wat een verademing met die domme vragen van Dione en Jeroen steeds.Henry
Welke Britse? Ik heb die proef niet gezien, ik weet de score niet dus ik kan er niet over oordelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:13 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Die kenner bij de NOS vond juist de score van die Britse te hoog. En die geloof ik net iets meer
Waarom post je eigenlijk dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke Britse? Ik heb die proef niet gezien, ik weet de score niet dus ik kan er niet over oordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |