minimaal jaquote:
Oh dan rijdt je iig niet bij dezelfde rijvereniging, pfiew.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:28 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Maar ik rijd pas 3 jaar bij de paarden, dus je kunt nu wat leeftijdsgroepen uitsluiten.
Je hebt het over Laura en Mistral Hojrisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef alors het volgende:
[..]
minimaal jaik vond het er meer uitzien als een gevecht dan als harmonieus duo
Ik rijd sowieso alleen bij een "papieren rijverening".quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dan rijdt je iig niet bij dezelfde rijvereniging, pfiew.
Die tuft ze straks uit denkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef alors het volgende:
Paard werkt ook lekker mee bij de bitcontrolehoe zou dat toch kunnen?
jupquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt het over Laura en Mistral Hojris.
A. ? Nou ja daar weet ik toch niet echt namen van, is gewoon de enige op papier die ik weet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Ik rijd sowieso alleen bij een "papieren rijverening".
Je bent serieus?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Loop eens niet zo te haten op Engeland zeg, ze zijn gewoon goed als het moet en er zijn nauwelijks dubieuze beslissingen in hun voordeel geweest. Bovendien is dat met zo'n jury ook niet heel makkelijk
Hahahahahahaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef DeeBee het volgende:
Commentaar op de BBC: 'you don't hear and see this often at dressage, such enthusiasm, this surely means it was a great ride!'![]()
![]()
x 10.000
Nee, precies, je landgenoten bevoordelen is echt heel moeilijk zoals we net al zagen bij onze Duitse vriendinnen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Loop eens niet zo te haten op Engeland zeg, ze zijn gewoon goed als het moet en er zijn nauwelijks dubieuze beslissingen in hun voordeel geweest. Bovendien is dat met zo'n jury als deze ook weer niet heel makkelijk
Je kunt als je een fles drank mee neemt bij een heleboel vereningen alleen papier lid zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
A. ? Nou ja daar weet ik toch niet echt namen van, is gewoon de enige op papier die ik weet.
Oh wacht, eigen vereniging heeft dat inmiddels ook volgens mij, lol.
Wat paardensport betreft heb je gelijk. Engeland is duidelijk beter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Loop eens niet zo te haten op Engeland zeg, ze zijn gewoon goed als het moet en er zijn nauwelijks dubieuze beslissingen in hun voordeel geweest. Bovendien is dat met zo'n jury als deze ook weer niet heel makkelijk
Roeien heb ik niet gezien, teamsprint moet gewoon achteraf afgenomen worden; maar dat kon de jury toen ook niet weten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent serieus?
Ze zijn gematst bij het wielrennen bij de teamsprint, bij het roeien kregen ze een herkansing.... er is genoeg gebeurt om de Engelsen een zetje te geven hoor
quote:
quote:
Gewoon expres vallen om een slechte start over te mogen doen is niet dubieus?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Eensch. Tis toch vrij duidelijk hier en daar. Ook bij dat baanwielrennen idd. Zal wel het "thuisvoordeel" zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent serieus?
Ze zijn gematst bij het wielrennen bij de teamsprint, bij het roeien kregen ze een herkansing.... er is genoeg gebeurt om de Engelsen een zetje te geven hoor
Ik zie hier de score van de applausmeter niet bij staan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef horned_reaper het volgende:
K 82.375 1
E 85.375 2
H 85.250 1
C 85.625 1
M 83.875 2
B 83.875 2
F 84.000 2
Nou ja, misschien zie ik je in het najaar nog wel dan als je nog met jonge paarden start in Neede en Diepenheim.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Je kunt als je een fles drank mee neemt bij een heleboel vereningen alleen papier lid zijn.
Al die dingen kunnen achteraf nog gecorrigeerd worden als het te erg is. Bovendien was die Duitse ook wel beter dan Van Grunsven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, precies, je landgenoten bevoordelen is echt heel moeilijk zoals we net al zagen bij onze Duitse vriendinnen!
Nee, dat bedoelde ik niet. Er zat een sample in uit dit:quote:
Heb op dit moment maar 2 wedstrijd paarden staan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ja, misschien zie ik je in het najaar nog wel dan als je nog met jonge paarden start in Neede en Diepenheim.
Het doen wel. Maar dat was geen verkeerde jurybeslissing, dat is gewoon valsspelen (zoals doping).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon expres vallen om een slechte start over te mogen doen is niet dubieus?
Wat een nachtmerrie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Heb op dit moment maar 2 wedstrijd paarden staan.
Vorige week mijn merrie verkocht aan, jawel een Duitser.
Oke true true. Maar dat Duitse wijf heeft dus gewoon alle Duitsers bevoordeeld en de anderen benadeeldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het doen wel. Maar dat was geen verkeerde jurybeslissing, dat is gewoon valsspelen (zoals doping).
Trut dat je bent. T is geen handelswaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Heb op dit moment maar 2 wedstrijd paarden staan.
Vorige week mijn merrie verkocht aan, jawel een Duitser.
Denken dat er in de paardensport niet constant geruild / verkocht word.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Trut dat je bent. T is geen handelswaar.
Rookvlees is wel lekker though
Ik denk 3.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef BobW het volgende:
BBC zegt al dat GB twee medailles heeft.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef MissFrankenstein het volgende:
Ik ben héél benieuwd wat jurylid B Adelinde gaat geven.
Denken dat ik over paardensport nadenk....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Denken dat er in de paardensport niet constant geruild / verkocht word.
Blijkbaar interesseert het je wel want je kijkt en post hier wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Denken dat ik over paardensport nadenk....
Idd, echt dudequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:39 schreef marcodej het volgende:
Roelfs, hou nou je bek maar over Van Grunsven.
Wie, B? Die heeft maar aan één Duitse uitzonderlijk hoog gegeven in vergelijking met de rest en Gal ook gewoon het hoogste gegeven. De score voor Van Grunsven is dan erg laag, maar de score voor de Britse niet uitzonderlijk laag. Bovendien heeft dat niks te maken met thuisvoordeel, ze is toch en Duitse? Maar ik dacht dat die "wijze mannen" nog van alles konden corrigeren... en als dat niet zo is is dat gewoon een probleem binnen de sport.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke true true. Maar dat Duitse wijf heeft dus gewoon alle Duitsers bevoordeeld en de anderen benadeeld
Voor Ankyquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:40 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hoezo? Onze beste ruiter komt nu....
Goed gerekend. Je kan bij Studio Sport werken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Cornelissen moet boven de 84%...anders kan ze een medaille wel vergeten.
lolquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef Silenus het volgende:
Adelinde, de komende 10 minuten gaat jouw leven veranderen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef freaky40 het volgende:
Geen medailles voor Nederland meer zo te zien, Anky is al naar plek 4 gezakt...
Onze sterkste komt nu hoor?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef freaky40 het volgende:
Juist niet dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Goed gerekend. Je kan bij Studio Sport werken.
Mwah, 1tje dan misschien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Onze sterkste komt nu hoor?
Hahahahaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef freaky40 het volgende:
Was wel komisch na die race van Dorianquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Trol.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef freaky40 het volgende:
Ja dat is logisch he, als er ééntje moet en de anderen van het podium af zijn gereden. Wat een kuluitspraak zegquote:
Nee, jij voegt wat toe, pipo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja dat is logisch he, als er ééntje moet en de anderen van het podium af zijn gereden. Wat een kuluitspraak zeg
Krabbel je nu weer terug?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat loop je nu dom te lachen, het zijn de feiten tot nu toe!
Dankje voor het compliment.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je komt alweer wat terug op die domme uitspraken van je.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat loop je nu dom te lachen, het zijn de feiten tot nu toe!
Niets geen domme uitspraken, gewoon feiten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je komt alweer wat terug op die domme uitspraken van je.
Bekijk zijn posthistory eensquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ad hominem? Dan ben ik wegIk drukte je alleen met je neus op de feiten.
Waarom?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bekijk zijn posthistory eens
Ja ze vallen een beetje stil bij de NOS.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef Jane het volgende:
Ik zou wel iets meer uitleg willen over of het nou goed gaat of niet.
gaat goedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef Jane het volgende:
Ik zou wel iets meer uitleg willen over of het nou goed gaat of niet.
Inderdaad, zit met de BMX pauzes te kijken, maar geen idee wat er gebeurtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niets van deze sport eigenlijk
Omdat je niet al te snugger bentquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:09 schreef freaky40 het volgende:
De SP zal toch echt gaan regeren. En terecht wat mij betreft. Hoe ze het doen, doen ze het, maar dat is zo zeker als 1+1 2 is.
Dat komt omdat Parzival groot en lang is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef tralalala het volgende:
Ik vind dit er minder tof uitzien dan al die andere. Maar ik heb er geen verstand van.
Wat heeft de ene posting uit een ander topic nu weer met dit topic te maken. Eikeltje.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat je niet al te snugger bent
[..]![]()
Gebrek aan inzicht.
Tweedequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveelste gaat Adelinde worden?
waarom niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Dat komt omdat Parzival groot en lang is.
Hoe compacter een paard hoe mooier dat er uit ziet.
Adelinde is sowieso niet mijn favoriet.
5equote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveelste gaat Adelinde worden?
Armin heeft hieraan meegewerkt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef JimboSlice het volgende:
Is wel een goeie DJ geweest die dit mixje heeft gemaakt, lekkere overgangen enzo...
Vind haar erg sterk in haar handen. Zie veel liever Anky of Edward.quote:
Het was helemaal geen feit dat Nederland geen medailles meer zou kunnen krijgen, dat is gewoon klinkklare onzin en dat heb ik aangetoond.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets geen domme uitspraken, gewoon feiten.
Oh ik zie wat je bedoeltquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bekijk zijn posthistory eens
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Dit moet toch wel minimaal zilver zijn
Arrogant ventje...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het was helemaal geen feit dat Nederland geen medailles meer zou kunnen krijgen, dat is gewoon klinkklare onzin en dat heb ik aangetoond.
[..]
Oh ik zie wat je bedoelt
Ik weiger te praten met mensen met zulk redeneer- en denkvermogen, die dan gelijk maar gaan schelden als ze ongelijk hebben.
Dat is wel tof.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef alors het volgende:
dit moet nu wel bovenaan, sowieso is het een schande dat die treksnol bovenaan staat.
Ik kan tenminste arrogant zijn, laten we het dan maar zo stellenquote:
Jochem Uytdehaage! (foute spelling, sorry)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef marcodej het volgende:
Kijk dat schuim in de bek. Heerlijk, heerlijk!
Beetje aardiger over Adelinde mag wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef Gramulanion het volgende:
Gatverdamme die bek van dat paard.![]()
![]()
Dan is de 'verassing' straks groter.quote:
Sukkel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik kan tenminste arrogant zijn, laten we het dan maar zo stellen
Maar weer ad hominem he, totaal geen inhoudelijke onderbouwing
Wow.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:51 schreef horned_reaper het volgende:
K 87.375 1
E 89.625 1
H 88.000 1
C 88.750 1
M 88.125 1
B 87.500 1
F 88.375 1
Eindelijk eens eenduidig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:51 schreef horned_reaper het volgende:
K 87.375 1
E 89.625 1
H 88.000 1
C 88.750 1
M 88.125 1
B 87.500 1
F 88.375 1
wowquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:51 schreef horned_reaper het volgende:
K 87.375 1
E 89.625 1
H 88.000 1
C 88.750 1
M 88.125 1
B 87.500 1
F 88.375 1
hahaquote:
Om dezelfde redenen dat onregelmatige paarden ook hoog stonden.quote:
WaffenSS hihiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:52 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Die helm, net alsof ze gaat springen. Hoed is veel mooier maar goed.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:52 schreef Kreupeldicht het volgende:
die Roelfs snapt er evenveel van als ik
Wel lelijk idd. Maar dat is smaak.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:52 schreef Jane het volgende:
Die Britse is bang dat ze van haar paard valt? Dat ze een helm op heeft, bedoel ik?
Evenveel als een gemiddelde Nederlander jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:52 schreef Kreupeldicht het volgende:
die Roelfs snapt er evenveel van als ik
ik vond het ook al waardeloosquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is echt minder...hopelijk ziet de jury dat ook.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Dat paard straks ineens met een dubbele gaylord.
Die hebben we bij Edward al gezien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Oh wat heb jij er een verstand van zeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:55 schreef MissFrankenstein het volgende:
Dit gaat over Adelinde heen en ik zie dit ook liever dan Adelinde, sorry.
Oogt veel vriendelijker.
Paard is wel veels te vet.
Sommige zijn wel over het paard getild.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vallen ze ook wel eens van het paard? (en dit is een serieuze vraag)
Hoho, ze is wel een kenner he. *kuch*quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Oh wat heb jij er een verstand van zeg.
Je zou zeggen van niet. Normaal gesproken? Maar misschien als een paard ineens onrustig wordt door iets of iemand kan je vallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vallen ze ook wel eens van het paard? (en dit is een serieuze vraag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |