waarom niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Dat komt omdat Parzival groot en lang is.
Hoe compacter een paard hoe mooier dat er uit ziet.
Adelinde is sowieso niet mijn favoriet.
5equote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveelste gaat Adelinde worden?
Armin heeft hieraan meegewerkt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef JimboSlice het volgende:
Is wel een goeie DJ geweest die dit mixje heeft gemaakt, lekkere overgangen enzo...
Vind haar erg sterk in haar handen. Zie veel liever Anky of Edward.quote:
Het was helemaal geen feit dat Nederland geen medailles meer zou kunnen krijgen, dat is gewoon klinkklare onzin en dat heb ik aangetoond.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets geen domme uitspraken, gewoon feiten.
Oh ik zie wat je bedoeltquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bekijk zijn posthistory eens
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Dit moet toch wel minimaal zilver zijn
Arrogant ventje...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het was helemaal geen feit dat Nederland geen medailles meer zou kunnen krijgen, dat is gewoon klinkklare onzin en dat heb ik aangetoond.
[..]
Oh ik zie wat je bedoelt
Ik weiger te praten met mensen met zulk redeneer- en denkvermogen, die dan gelijk maar gaan schelden als ze ongelijk hebben.
Dat is wel tof.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef alors het volgende:
dit moet nu wel bovenaan, sowieso is het een schande dat die treksnol bovenaan staat.
Ik kan tenminste arrogant zijn, laten we het dan maar zo stellenquote:
Jochem Uytdehaage! (foute spelling, sorry)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef marcodej het volgende:
Kijk dat schuim in de bek. Heerlijk, heerlijk!
Beetje aardiger over Adelinde mag wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef Gramulanion het volgende:
Gatverdamme die bek van dat paard.![]()
![]()
Dan is de 'verassing' straks groter.quote:
Sukkel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik kan tenminste arrogant zijn, laten we het dan maar zo stellen
Maar weer ad hominem he, totaal geen inhoudelijke onderbouwing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |