Bekijk zijn posthistory eensquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ad hominem? Dan ben ik wegIk drukte je alleen met je neus op de feiten.
Waarom?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bekijk zijn posthistory eens
Ja ze vallen een beetje stil bij de NOS.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef Jane het volgende:
Ik zou wel iets meer uitleg willen over of het nou goed gaat of niet.
gaat goedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef Jane het volgende:
Ik zou wel iets meer uitleg willen over of het nou goed gaat of niet.
Inderdaad, zit met de BMX pauzes te kijken, maar geen idee wat er gebeurtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niets van deze sport eigenlijk
Omdat je niet al te snugger bentquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:09 schreef freaky40 het volgende:
De SP zal toch echt gaan regeren. En terecht wat mij betreft. Hoe ze het doen, doen ze het, maar dat is zo zeker als 1+1 2 is.
Dat komt omdat Parzival groot en lang is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef tralalala het volgende:
Ik vind dit er minder tof uitzien dan al die andere. Maar ik heb er geen verstand van.
Wat heeft de ene posting uit een ander topic nu weer met dit topic te maken. Eikeltje.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat je niet al te snugger bent
[..]![]()
Gebrek aan inzicht.
Tweedequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveelste gaat Adelinde worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |