minimaal jaquote:
Oh dan rijdt je iig niet bij dezelfde rijvereniging, pfiew.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:28 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Maar ik rijd pas 3 jaar bij de paarden, dus je kunt nu wat leeftijdsgroepen uitsluiten.
Je hebt het over Laura en Mistral Hojrisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef alors het volgende:
[..]
minimaal jaik vond het er meer uitzien als een gevecht dan als harmonieus duo
Ik rijd sowieso alleen bij een "papieren rijverening".quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dan rijdt je iig niet bij dezelfde rijvereniging, pfiew.
Die tuft ze straks uit denkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef alors het volgende:
Paard werkt ook lekker mee bij de bitcontrolehoe zou dat toch kunnen?
jupquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt het over Laura en Mistral Hojris.
A. ? Nou ja daar weet ik toch niet echt namen van, is gewoon de enige op papier die ik weet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Ik rijd sowieso alleen bij een "papieren rijverening".
Je bent serieus?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Loop eens niet zo te haten op Engeland zeg, ze zijn gewoon goed als het moet en er zijn nauwelijks dubieuze beslissingen in hun voordeel geweest. Bovendien is dat met zo'n jury ook niet heel makkelijk
Hahahahahahaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef DeeBee het volgende:
Commentaar op de BBC: 'you don't hear and see this often at dressage, such enthusiasm, this surely means it was a great ride!'![]()
![]()
x 10.000
Nee, precies, je landgenoten bevoordelen is echt heel moeilijk zoals we net al zagen bij onze Duitse vriendinnen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Loop eens niet zo te haten op Engeland zeg, ze zijn gewoon goed als het moet en er zijn nauwelijks dubieuze beslissingen in hun voordeel geweest. Bovendien is dat met zo'n jury als deze ook weer niet heel makkelijk
Je kunt als je een fles drank mee neemt bij een heleboel vereningen alleen papier lid zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
A. ? Nou ja daar weet ik toch niet echt namen van, is gewoon de enige op papier die ik weet.
Oh wacht, eigen vereniging heeft dat inmiddels ook volgens mij, lol.
Wat paardensport betreft heb je gelijk. Engeland is duidelijk beter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Loop eens niet zo te haten op Engeland zeg, ze zijn gewoon goed als het moet en er zijn nauwelijks dubieuze beslissingen in hun voordeel geweest. Bovendien is dat met zo'n jury als deze ook weer niet heel makkelijk
Roeien heb ik niet gezien, teamsprint moet gewoon achteraf afgenomen worden; maar dat kon de jury toen ook niet weten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent serieus?
Ze zijn gematst bij het wielrennen bij de teamsprint, bij het roeien kregen ze een herkansing.... er is genoeg gebeurt om de Engelsen een zetje te geven hoor
quote:
quote:
Gewoon expres vallen om een slechte start over te mogen doen is niet dubieus?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Eensch. Tis toch vrij duidelijk hier en daar. Ook bij dat baanwielrennen idd. Zal wel het "thuisvoordeel" zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent serieus?
Ze zijn gematst bij het wielrennen bij de teamsprint, bij het roeien kregen ze een herkansing.... er is genoeg gebeurt om de Engelsen een zetje te geven hoor
Ik zie hier de score van de applausmeter niet bij staan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef horned_reaper het volgende:
K 82.375 1
E 85.375 2
H 85.250 1
C 85.625 1
M 83.875 2
B 83.875 2
F 84.000 2
Nou ja, misschien zie ik je in het najaar nog wel dan als je nog met jonge paarden start in Neede en Diepenheim.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Je kunt als je een fles drank mee neemt bij een heleboel vereningen alleen papier lid zijn.
Al die dingen kunnen achteraf nog gecorrigeerd worden als het te erg is. Bovendien was die Duitse ook wel beter dan Van Grunsven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, precies, je landgenoten bevoordelen is echt heel moeilijk zoals we net al zagen bij onze Duitse vriendinnen!
Nee, dat bedoelde ik niet. Er zat een sample in uit dit:quote:
Heb op dit moment maar 2 wedstrijd paarden staan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ja, misschien zie ik je in het najaar nog wel dan als je nog met jonge paarden start in Neede en Diepenheim.
Het doen wel. Maar dat was geen verkeerde jurybeslissing, dat is gewoon valsspelen (zoals doping).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon expres vallen om een slechte start over te mogen doen is niet dubieus?
Wat een nachtmerrie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Heb op dit moment maar 2 wedstrijd paarden staan.
Vorige week mijn merrie verkocht aan, jawel een Duitser.
Oke true true. Maar dat Duitse wijf heeft dus gewoon alle Duitsers bevoordeeld en de anderen benadeeldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het doen wel. Maar dat was geen verkeerde jurybeslissing, dat is gewoon valsspelen (zoals doping).
Trut dat je bent. T is geen handelswaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Heb op dit moment maar 2 wedstrijd paarden staan.
Vorige week mijn merrie verkocht aan, jawel een Duitser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |