Ik heb dezequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:33 schreef Pheno het volgende:
Als ze allemaal als Deus Ex zouden zijn
Ik vond 'm erg tof. Alleen de eerste vier uur kende ik op mijn klompen omdat ik die al in een preview had gespeeldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Zelden zo een saai kut spel gezien
Loop van A naar B. Kom onderweg 5 hekken tegen, kijk 500 keer op je map, loop dan goed, kom toch weer een hek tegen. Ga die tunnel in die niet te zien is. Klim er uit. Kijk op je map. Je staat toch niet goed. Ga de tunnel weer in. Kom er uit op de juiste plek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond 'm erg tof. Alleen de eerste vier uur kende ik op mijn klompen omdat ik die al in een preview had gespeeld
Zo ervaar ik het nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Loop van A naar B. Kom onderweg 5 hekken tegen, kijk 500 keer op je map, loop dan goed, kom toch weer een hek tegen. Ga die tunnel in die niet te zien is. Klim er uit. Kijk op je map. Je staat toch niet goed. Ga de tunnel weer in. Kom er uit op de juiste plek.
herhaal dit 50289340 keer als je van A naar B Naar C Naar B en weer naar A gaat.
Ik wil mijn geld terugquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo ervaar ik het nietMaar goed, smaak, etc.
Op gamescom wel wat leuke titels te doen. Ook wat mindere, maar goed, dat mag de pret niet drukken
Ik heb geen idee Qquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik nu doen vandaag? Werken ofzo? Het idee alleen al!
SCHANDALIG!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Q
Werd vanmorgen wakker en moest echt denken van "owja ik hoef niet op te staan "
Absoluutquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:14 schreef Q. het volgende:
Waarom kunnen sommige mensen alleen op maximaal volume praten? En dan ook nog met zo'n naar, fries accent. Mag ik ze slaan?
jeetje, heftig! Bavianen zijn vaak apen die aanvallen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nou jongens ik heb me toch een spannend vakantiw verhaal!
Korte versie want mobiel typen zuigt: we werden aangevallen door een aap. ik ren in blinde paniek weg en val. daarbij verrek of scheur ik mijn enkelbanden (dat werd niet helemaal duidelijk in het ziekenhuis) en nu kan ik niet lopen en lig ik op bed
die aap was echt te eng. hij was zo groot als een middenformaat hond en had mega tanden
maar goed. liever met mijn enkel omhoog dan een apenbeet met een vleugje hondsdolheid geloof ik
ik verveel me nu welmaar daar is fok voor natuurlijk
toen hij met zijn ontblote tanden op ons afsprong lukte een foto maken niet echtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Geen foto van dat enge beest gemaakt? Wat was het precies?
ik vond ze al helemaal niks inderdaad maar nu vind ik het echt evil monstersquote:
quote:
Er zijn toch ook wel lieve aapies, zoals doodskopaapjes?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond ze al helemaal niks inderdaad maar nu vind ik het echt evil monsters
Gorillaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Er zijn toch ook wel lieve aapies, zoals doodskopaapjes?
Owh, en dat is helemaal minder natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nou jongens ik heb me toch een spannend vakantiw verhaal!
Korte versie want mobiel typen zuigt: we werden aangevallen door een aap. ik ren in blinde paniek weg en val. daarbij verrek of scheur ik mijn enkelbanden (dat werd niet helemaal duidelijk in het ziekenhuis) en nu kan ik niet lopen en lig ik op bed
die aap was echt te eng. hij was zo groot als een middenformaat hond en had mega tanden
maar goed. liever met mijn enkel omhoog dan een apenbeet met een vleugje hondsdolheid geloof ik
ik verveel me nu welmaar daar is fok voor natuurlijk
Volgens mij zijn dat makaken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
toen hij met zijn ontblote tanden op ons afsprong lukte een foto maken niet echthet kwam zelfs niet eens in me op haha
geen idee wat het was
bavianen hebben zo'n rode bips toch? Die was het niet.
Zal eens googlen wat hier woont. heb toch niks te doen haha
Ik ook!quote:
Daar heb ik ook nog kaartjes voorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook!
Vorige week dan ook bij de Apenheul geweest
We hebben echt een ontzettende leuke dag gehad. Met leuke aapjes inclusief mijn aapjes!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog kaartjes voorVind maki's wel tof.
Hebben ze er slow loris?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben echt een ontzettende leuke dag gehad. Met leuke aapjes inclusief mijn aapjes!
Volgens mij niet.quote:
ik lees net dat ze wel een beetje een probeelm vormenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:11 schreef Godtje het volgende:
Apen zijn super tof.
Voor de rest denk ik al snel dat als ze je aanvallen in Azie dat je iets verkeerd hebt gedaan.
Het is tijd voor FOK! Elitequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Godtje het volgende:
![]()
Hoe moet ik via Xeperiabox van Kpn streaming ?
AH Personeelskorting
De toekomst van dit land! Wat doe je.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Godtje het volgende:
![]()
AH Personeelskorting
*kras*quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Godtje het volgende:
![]()
AH Personeelskorting
Maar ook het land van Newton, Pope en Shakespearequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig ben ik al weg.
Naar een land met de meeste (obese) tienermoeders, tienerwerkeloosheid en gezinnen waar al in drie generaties niemand heeft gewerkt! Details.
Dat was toen allemaal, tegenwoordig niks meer van overquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ook het land van Newton, Pope en Shakespeare.
Mijn ouders wonen daar op de hoek, maar ik ben er al wel 20 jaar niet geweest.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog kaartjes voorVind maki's wel tof.
Zijn dat pluspunten ja?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ook het land van Newton, Pope en Shakespeare.
True. Nou ja, hun nalatenschap wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was toen allemaal, tegenwoordig niks meer van over
Ik ben niet kapot van Shakespeare en Pope neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je dat serieus een nadeel dan?
Krachtige vrouwen??? Wat een huppelkutten zegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:23 schreef Ripley het volgende:
http://www.publiekeomroep.nl/artikelen/3doc-tussen-bitch-en-bambi
Heeft iemand deze docu gezien? Gaat over vrijgezelle vrouwen. Niet te harden zeg, wat een gezeik!
Vrouwen die zichzelf krachtig noemen, doet me denken aan die foute deo-reclame met sterke vrouwen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Krachtige vrouwen??? Wat een huppelkutten zeg
Het is echt tenenkrommend ja. "Mannen kunnen niet tegen krachtige vrouwen, hihihihihi."quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen die zichzelf krachtig noemen, doet me denken aan die foute deo-reclame met sterke vrouwen.
Ik ook niet echt. Maar ze hebben toch flink invloed gehad vroegah.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet kapot van Shakespeare en Pope nee
Ik hoor dan alleen maar "mannen vallen niet op bitchende heksen"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is echt tenenkrommend ja. "Mannen kunnen niet tegen krachtige vrouwen, hihihihihi."
En ondertussen zitten die krachtige vrouwen te vereenzamen op de bank, een liter chocolade-ijs weg te vreten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is echt tenenkrommend ja. "Mannen kunnen niet tegen krachtige vrouwen, hihihihihi."
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Maar ze hebben toch flink invloed gehad vroegah.
Ik heb meer met Italianen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
'Vrouwen zijn sterk. Vrouwen zijn sterk. Allemaal. Sterk.'quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen die zichzelf krachtig noemen, doet me denken aan die foute deo-reclame met sterke vrouwen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoor dan alleen maar "mannen vallen niet op bitchende heksen"
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar 'mannen' dan wel op vallenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ondertussen zitten die krachtige vrouwen te vereenzamen op de bank, een liter chocolade-ijs weg te vreten.
EN ZE ZWETEN!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Vrouwen zijn sterk. Vrouwen zijn sterk. Allemaal. Sterk.'.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ja, lekker ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik denk dat mannen het best leuk vinden als een vrouw zichzelf wel aardig kan redden, maar ze vinden het ook wel leuk om een vrouw een beetje te beschermen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar 'mannen' dan wel op vallen
Ja daarom stel ik me ook op als zwak duifje. Het werkt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ondertussen zitten die krachtige vrouwen te vereenzamen op de bank, een liter chocolade-ijs weg te vreten.
Dat vindt hij zelf wel jaquote:
Dat vinden alle Italianen toch van zichzelf.quote:
Geen idee, ik ken er verder niet zoveelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vinden alle Italianen toch van zichzelf.
Ik vind het dan ook vrij kansloos om iemand al bij voorbaat af te wijzen op basis van opleiding.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:45 schreef MissMSX het volgende:
Ik vond overigens dat er wel één ding werd gezegd wat wel hout snijdt: Vrouwen gaan minder snel dan mannen voor een man 'onder hun niveau'. Dat maakt de vijver waar je uit kunt vissen wel een stuk kleiner als hoogopgeleide vrouw. Zeker als die mannen wel regelmatig voor minder hoogopgeleide vrouwen kiezen. Dan krijg je scheefstand.
Italianen zijn echt moeilijk ijdel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken er verder niet zoveel
Ik heb eigenlijk nooit naar opleiding gekeken, maar je merkt snel genoeg wanneer iemand 'onder je niveau is'. Misschien dat mannen geen 'intelligente' gesprekken willen voeren met hun vrouw, maar ik ben snel klaar met iemand als die geen gesprek op mijn niveau kan voeren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook vrij kansloos om iemand al bij voorbaat af te wijzen op basis van opleiding.
Opleiding zegt bij lange na niet alles.
Net zoiets als die datingsites speciaal voor hoger opgeleiden.
Op leuke vrouwenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar 'mannen' dan wel op vallen
Ik ken een halve. De andere helft is Schots. Maar je hebt wel een punt ja als ik hem als voorbeeld neemquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Italianen zijn echt moeilijk ijdel.
En wat maakt een vrouw 'leuk'?quote:
Scheefhuurquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:45 schreef MissMSX het volgende:
Ik vond overigens dat er wel één ding werd gezegd wat wel hout snijdt: Vrouwen gaan minder snel dan mannen voor een man 'onder hun niveau'. Dat maakt de vijver waar je uit kunt vissen wel een stuk kleiner als hoogopgeleide vrouw. Zeker als die mannen wel regelmatig voor minder hoogopgeleide vrouwen kiezen. Dan krijg je scheefstand.
Dat verschilt van man tot man en van vrouw tot vrouw lijkt me.quote:
Te intelligent. Nu ben ik bang voor haarquote:
Nou, gemiddeld genomen kun je wel stellen dat vrouwen op sterke, ietwat foute mannen vallen. Hoe zit dat gemiddelde voor mannen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verschilt van man tot man en van vrouw tot vrouw lijkt me.
Het had zo mooi kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te intelligent. Nu ben ik bang voor haar
Sterke foute vrouwen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, gemiddeld genomen kun je wel stellen dat vrouwen op sterke, ietwat foute mannen vallen. Hoe zit dat gemiddelde voor mannen?
Dat sowieso. Maar ik ben dan ook genoeg universitair geschoolden tegengekomen met een beperkt interessegebied en daarnaast ook laagopgeleiden die dat wel hebben en gewoon op niveau mee kunnen praten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit naar opleiding gekeken, maar je merkt snel genoeg wanneer iemand 'onder je niveau is'. Misschien dat mannen geen 'intelligente' gesprekken willen voeren met hun vrouw, maar ik ben snel klaar met iemand als die geen gesprek op mijn niveau kan voeren.
Ik heb een italiaanse manager gehad. Zag er altijd keurig uit, echt oog voor detail ook, als je iets nieuws aan had ofzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken een halve. De andere helft is Schots. Maar je hebt wel een punt ja als ik hem als voorbeeld neem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |