Wat een onzin, heb het geld toch nodig kneus, boeken kosten meer dan 500 en zoveel verdien ik niet. Het is een idee, en als het niet mag dan doe ik het toch ook niet. Iquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef FortunaHome het volgende:
Ik hoop dat de AH je kan traceren en je op staande voet eruit knikkert. Kansloos figuur
Maar je mag het wel aan je ouders geven zeiden ze, en je broers en of zussen..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:49 schreef Deetch het volgende:
het is personeelskorting en die mensen aan wie je het pasje geeft zijn geen personeel dus wat denk je zelf.![]()
Had je meer moeten sparen, je weet toch dat studeren geld kost?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:49 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Wat een onzin, heb het geld toch nodig kneus, boeken kosten meer dan 500 en zoveel verdien ik niet. Het is een idee, en als het niet mag dan doe ik het toch ook niet. I
Oh zo, oke ik wist dus niet dat het niet mocht, thank you!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
Had je meer moeten sparen, je weet toch dat studeren geld kost?
Er zijn thuis financiele problemen, dus dan wordt mijn geld ook gebruikt.
Nog een gratis tip van Deetch:
als je een rechten opleiding doet is het niet slim om strafbare feiten te plegen zoals fraude (met personeelspasjes) of heling (fiets van een junk kopen) omdat dat nadeleig is voor je kans op werk in deze branche.
Geen idee hoe dat bij AH werkt natuurlijk, maar dit kan ik me echt niet voorstellen. Personeelskorting is echt alleen voor jou bedoeld en vaak zit er nog een max op ook. Het lijkt me niet dat je dit pasje mag uitlenen, ook niet aan je ouders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:50 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Maar je mag het wel aan je ouders geven zeiden ze, en je broers en of zussen..
Ben een vakkenvuller, haha, maar nevermind. Ik hou het zoals het is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:00 schreef SiIk het volgende:
Leer je nummer uit je hoofd. Als mensen zeggen dat ze hun bonuskaart zijn vergeten voer je dit nummer in ipv het ah nummer. Profit!!
Mooie truc. Toen ik vroeger in een supermarkt werkte sloeg één van de kassieres nooit de sigaretten van haar vriendinnen aan. Kochten ze een blikje cola, pakje sigaretten erbij en klaar voor 79 cent. Snel ontslagen trouwens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)0-euro-korting.dhtml
Nee klopt, heb niet eens intake gehad..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
De toelatingseisen voor HBO Rechten zijn niet echt streng geloof ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |