Mooie steen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef rival het volgende:
Ik heb gisteren trouwens echt een bijzonder goede film gekeken....
een aanrader voor mensen die nog een filmpje willen kijken.
Intouchables! (een franse film)
http://www.imdb.com/title/tt1675434/
in het andere topic kreeg ik de reactie welkom in 2012, maar misschien kennen jullie em nog niet
Ik begon vriendelijk.quote:
Een film voor mij en een film voor Airquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Tijdje geleden deze gekeken: http://www.imdb.com/title/tt1454029/
Vond 'm meer dan de moeite waard.
Evenals: http://www.imdb.com/title/tt0425112/
Maar dat was dan weer een heel ander caliber
Het is best donker hier onder de Everestquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik begon vriendelijk.
Dat je hem nog niet hebt gezien kan ik ergens in de verte snappen. Maar nog nooit van gehoord ....![]()
Redelijke berg ja
Tofquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Over 2 dagen ben ik weer thuismet grolsch
Hoewel kronenbourg ook wel OK is.
Best matig, eigenlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het over jouw post, dat was de breaker.
Nice save eh
G!quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
G!
Volgende week rocksmith uitproberen
E3, maar geen multiplayer. Gamescom zijn ze er beide.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:25 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jaloers! Heb je Blops 2 ook al gespeeld?
Ja, dan is het al flink richting release season.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
E3, maar geen multiplayer. Gamescom zijn ze er beide.
nee, maar iemand moest het doen. Op beurzen heb je nu eenmaal veel te zien en veel af te spreken, dus soms zitten daar dingen tussen die niet in je straatje passen. maar ik ben dan wel breed (letterlijk en figuurlijk) genoeg om die games ook te doen en te kunnen vergelijken met andere uit dat genre.Dat ikz e niet altijd tof vind wil niet zeggen dat ik ze helemaal niet speel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dan is het al flink richting release season.
Je bent geen ontzettende shooter fan toch?
Ik nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:10 schreef Pheno het volgende:
En dan heel veel schrijven en voorbereiden voor volgende week
ja, diequote:
Ik heb dezequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:33 schreef Pheno het volgende:
Als ze allemaal als Deus Ex zouden zijn
Ik vond 'm erg tof. Alleen de eerste vier uur kende ik op mijn klompen omdat ik die al in een preview had gespeeldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Zelden zo een saai kut spel gezien
Loop van A naar B. Kom onderweg 5 hekken tegen, kijk 500 keer op je map, loop dan goed, kom toch weer een hek tegen. Ga die tunnel in die niet te zien is. Klim er uit. Kijk op je map. Je staat toch niet goed. Ga de tunnel weer in. Kom er uit op de juiste plek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond 'm erg tof. Alleen de eerste vier uur kende ik op mijn klompen omdat ik die al in een preview had gespeeld
Zo ervaar ik het nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Loop van A naar B. Kom onderweg 5 hekken tegen, kijk 500 keer op je map, loop dan goed, kom toch weer een hek tegen. Ga die tunnel in die niet te zien is. Klim er uit. Kijk op je map. Je staat toch niet goed. Ga de tunnel weer in. Kom er uit op de juiste plek.
herhaal dit 50289340 keer als je van A naar B Naar C Naar B en weer naar A gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |